Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!

Τί είδαμε,διαβάσαμε,μας έκανε εντύπωση

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 03 Οκτ 2014, 12:56

Ουδέτερε 1970,

Με υπολογισμούς που δεν λαμβάνουν υπόψην την πραγματική κατάσταση, ο πύραυλος δεν πετάει. :happyface:

Δεν πάει να τους κάνουν μιλούνια...πάλι ΛΑΘΟΣ είναι. Η επιστήμη και η λογική και κατεπέκταση τα τεχνικά θέματα, δεν πάνε με δημοκρατία τι κάνουν οι πολλοί, πάνε ακολουθώντας ορθολογικούς κανόνες, κι ας μην τους κάνει και κανένας.

Η αναλογία βγαίνει συναρτήση των κιλών αναβάτη. Π.χ. για 75κιλά αναβάτη, τόση αναλογία κ.ο.κ. Ένα μέσο στατιστικά βάρος αναβάτη με τα όλα του, είναι 85 κιλά.

Θεωρώ ότι μιλάω με ανθρώπους που καταλαβαίνουν τέτοια πράγματα, και δεν χρειάζονται να τα εξηγώ τόσο αναλυτικά.

Αν ΔΕΝ καταλαβαίνετε τα βασικά, δεν είστε και υποχρεωμένοι στην τελική να απαντάτε. Απαντήστε σε κανά ποστ για βόλτα, τι ωραίο που είναι το λευκό στο S.E. κ.ο.κ.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1004
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό HelenKoR » 03 Οκτ 2014, 13:14

(προκαλείς...)

Αν θυμάμαι καλά, παλιότερα τουλάχιστον (στην εποχή του πατέρα μου), υπολόγιζαν έναν καυκασιο, 1.80 ύψος και 80(;) κιλά.
I really do appreciate people who stimulate my creativity and make me think on a deeper level.
Άβαταρ μέλους
HelenKoR
Monsieur Cannibale
 
Δημοσιεύσεις: 2595
Εγγραφή: 28 Φεβ 2008, 23:11
Τοποθεσία: όλα είναι σχετικά :P
Μοτοσυκλέτα: Peugeot Jet Force 50cc


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 03 Οκτ 2014, 21:29

Polymhxanos έγραψε:Ουδέτερε 1970,

Με υπολογισμούς που δεν λαμβάνουν υπόψην την πραγματική κατάσταση, ο πύραυλος δεν πετάει. :happyface:

Δεν πάει να τους κάνουν μιλούνια...πάλι ΛΑΘΟΣ είναι. Η επιστήμη και η λογική και κατεπέκταση τα τεχνικά θέματα, δεν πάνε με δημοκρατία τι κάνουν οι πολλοί, πάνε ακολουθώντας ορθολογικούς κανόνες, κι ας μην τους κάνει και κανένας.

Η αναλογία βγαίνει συναρτήση των κιλών αναβάτη. Π.χ. για 75κιλά αναβάτη, τόση αναλογία κ.ο.κ. Ένα μέσο στατιστικά βάρος αναβάτη με τα όλα του, είναι 85 κιλά.

Θεωρώ ότι μιλάω με ανθρώπους που καταλαβαίνουν τέτοια πράγματα, και δεν χρειάζονται να τα εξηγώ τόσο αναλυτικά.

Αν ΔΕΝ καταλαβαίνετε τα βασικά, δεν είστε και υποχρεωμένοι στην τελική να απαντάτε. Απαντήστε σε κανά ποστ για βόλτα, τι ωραίο που είναι το λευκό στο S.E. κ.ο.κ.


Φίλε Μαστρο Πολυμήχανε!

Αυθερετικός και Ισοπεδωτικός (όπως παντα)!
Θα σου απαντήσω όσο πιο ευγενικά γίνεται, μια και η εκφρασή σου «Αν ΔΕΝ καταλαβαίνετε τα βασικά, δεν είστε και υποχρεωμένοι στην τελική να απαντάτε. Απαντήστε σε κανά ποστ για βόλτα, τι ωραίο που είναι το λευκό στο S.E. κ.ο.κ.», δεν την θεωρώ λίγο προκλητική (αλλά έχει πλάκα)! Κανένα πρόβλημα, εδώ είμαστε να κάνουμε διάλογο (αν μπορείς και θες)!
Ξεκινάμε λοιπόν:

1. Οταν διαβάζουμε, να καταλαβαίνουμε ΚΑΛΑ σε τι αναφέρεται η πρόταση αυτή που διατυπώνει ο εκάστε άνθρωπος στο γραπτό του λόγο, προτού απαντήσουμε με ευκαταφρόνητα σχόλια που μπορεί να μας εκθέσουν στο τέλος! :embarassed:

2. Μαστρο Πολυμήχανε, την αναλογία αυτή όπως ανέφερα την χρησιμοποιούν «στο χώρο (μοτοσυκλέτας & αυτοκινήτου)».... δεν την εφεύρα ΕΓΩ! :hand
Αυτό σημένει πως χρησιμοποιήτε ευρέως στον χώρο αυτόν. Οπως παράδειγμα σε κάθε εξαγκελία τύπου της εκάστοτε βιομηχανία μοτοσυκλέτας (ή αυτοκινήτου), ή κάποιο τεχνικό/ συγκριτικό άρθρο του ειδικού τύπου, που μπορείς να το συναντήσεις πολλάκις. :rolleyes:

3. Εάν ο αυτός ο όρος είναι μηχανολογικά και επιστημονικά τεκμηριομένος (http://en.wikipedia.org/wiki/Power-to-weight_ratio), μπορούμε ΜΕΤΑ, εύκολα να κάνουμε ενστάσεις για την απόλυτα μαθηματικά σωστή τιμή και την επιστημονική του αξία πάνω στις παραμέτρους της εξίσωσης! telephone
Δηλαδή, βάλε εσύ ρε φίλε τον μεσο όρο του βάρους του αναβάτη/ οδηγού, βάρος καυσίμου, παράμετρος γεωγραφικής σταθεράς και γενικά ότι εσύ νομίζεις, έτσι ώστε να φτάσεις πιο κοντά στην «πραγματική κατάσταση».
Μπορείς κάλιστα να κάνεις γραπτός την ένσταση σου και να τους πεις πως "ο πύραυλος δεν πετάει", δεν ακολουθούν ορθολογικούς κανόνες, επιστημονική τεκμηρίωση, κλπ! telephone

Ολοι μας γνωρίζουμε πως σίγουρα για διαφημιστικούς λόγους οι εταιρείες κάνουν αρκετές αυθαιρεσίες σε θέματα επιδόσεων. Αλλά με αυτά τα δεδομένα κινούμαστε. Δέν έχουμε στην διάθεση μας το ΕΜΠ ή το ΜΙΤ για μελέτη και διακρίβωση των στοιχείων αυτών! :p

4. Οταν λές : «Η επιστήμη και η λογική και κατεπέκταση τα τεχνικά θέματα, δεν πάνε με δημοκρατία τι κάνουν οι πολλοί, πάνε ακολουθώντας ορθολογικούς κανόνες» ανακατέβεις «Τα Πάντα Ολα»!
Αλλο πράμα η «Επιστήμη» (Μαθηματικά, Φυσική, Μηχανολογία, κλπ) και άλλο πράμα η «Λογική», «Δημοκρατία», «ορθολογικούς κανόνες» (Νομική, Φιλοσοφία, κλπ). :ftiari

5. "Η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας"! Το να διαφονούμε ειδικά για να κάνουμε εντύπωση δεν είναι ότι καλύτερο σαν συμπεριφορά . Ομως όλοι έχουμε δικαίωμα στην ελευθερία του λόγου!
Και όπως έλεγε ο θεϊκός Αλέφαντος: “Στα εξηγώ ωραία; Μάθε μπαλίτσα λοιπόν... Άλλο τίποτε ...” :ftiari

:bye:
Τελευταία επεξεργασία από voyager1970 και 04 Οκτ 2014, 03:10, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 03 Οκτ 2014, 22:26

voyager1970 έγραψε:Φίλε Γιώργο,

Σήμερα ενημερώθηκα από την Ελληνική αντιπροσωπεία της Kawasaki για το "τι μέλλει γενέσθαι" για την Ελληνική αγορά.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Και τα δυο μοντέλα θα βγούν σε περιορισμένο αριθμό. Προς το παρόν τους αναφέραν για 500~1000 κομματια χωρίς αυτό να είναι ξεκάθαρο πόσα Ninja Η2R θα παραχθούν και πόσα Ninja Η2;;;

- To Ninja H2 (πολιτική έκδοση – άδεια κυκλοφορίας κανονική) με ιπποδύναμη περίπου στους 225 ίππους (ονομαστικούς) θα κοστίζει περίπου 30.000€ κατόπιν παραγγελίας με προκαταβολή (50%). Δυστηχώς ακόμη θα περιμένουμε καμιά εβδομάδα να δημοσιοποιηθούν φωτογραφίες του Η2. Επίσεις μου επιβεβαιώσαν πως θα έχει ABS και το Kawasaki (KTRC) Traction Control System με 4-5 επιλογών, περίπου σαν αυτό του ΖΧ-14, αλλά καινούριας αναβαθμισμένης έκδοσης του! Τα φώτα και τα φλάς θα είναι τεχνολογίας LED.

- To Ninja H2R (αγωνιστική έκδοση – δεν βγάζει άδεια κυκλοφορίας) με ιπποδύναμη περίπου στους 300 (στον τροχό) ίππους θα κοστίζει κάτι λιγότερο απο 60.000€ κατόπιν παραγγελίας με προκαταβολή (50%).
Εννοείτε πως για test drive... ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! Επίσεις οι πληροφορίες τους λένε πως στις ΗΠΑ ήδη έχει γίνει ήδη λίστα προ-παραγγελιών!

Οσο για τους αντιπάλους... Να πούμε πως το Ducati Panigale 1199 S με 195 ονομαστικούς δεν βγάζει ούτε 165-ίππους στον τροχό! Το BMW S1000RR απο τους 194-ίππους (ονομαστικούς) καθαρά στον τροχό είναι στους 184-ίππους. Για το Hayabusa ή το ΖΧ-14, δεν το συζητώ... είναι πολύ πίσω πιά. :embarassed: :naughty

Απο θέμα τιμών, αξιοπιστία και κοστολόγιο σέρβις. Ανταποκρίνεται για άλλη κατηγορία πελατών, πάνω από του μέσου καταναλωτή (και ιδιαίτερα της καταχρεωμένης Ελλαδάρα μας). :bye:

Εδώ δεν μιλάμε απλά για ταρακούνημα στα νερά της μοτοσυκλετιστική βιομηχανίας, αλλά για παλιρροιακό κύμα που έκανε ΟΛΟ τον κόσμο (της μοτοσυκλέτας και γενικά) να το προσέξει με δέος και να σχολιάζει αντίστιχα. :scared: :hail: telephone :thinking:
Θετικά ή αρνητικά δεν είναι αυτό το θέμα. Εάν πουλήσει... κάτι που είμαι απόλυτα βέβαιος, στον επόμενο χρόνο θα γίνει το επόμενο βήμα και με άλλα μοντέλα. Είναι πολύ πιθανό σε αυτήν την τεχνολογία να μπούνε και άλλοι κατασκευαστές στο μέλλον!
:thumbsup:


Αυτός ο περιορισμένος αριθμός φίλε μου , προδικάζει με το δεδικασμένο άλλων μοντέλων παρόμοιας περιορισμένης κλίμακας παράγωγης και στα δυο μοντέλα για μοντέλο βιτρίνας που θα μπαίνει μέσα λογικά από κέρδος το εργοστάσιο αλλά θα αναπληρώσει το διαφημιστικό κενό που υφίσταται λέγω και της μη συμμετοχής της Kawasaki στα motogp .

Δεν ξέρω αν έχεις συζήτηση με HONDAKIA για τα γρήγορα μηχανάκια της μαμάς HONDA , αντί να σου πει fireblade 900 που ήταν μια χαρά μηχανάκι για τον καιρό του , σου πετάξει το RC30 που πέταξε τότε η HONDA σαν πυροτέχνημα να καλύψει το απλό VFR750 που και επικίνδυνα νευρικό ήταν στον δρόμο με την 16’’ μπροστά και τους εκκεντροφόρους κεφαλές που ζήταγε σαν κουλούρι σπάζοντας συνέχεια , κολπάκια του μάρκετινγκ .

Η εκείνη την NR750 με τα οβάλ πιστόνια , που όπως ο δημιουργός της δήλωσε (((«Όταν συλλογίζομαι εκείνη την εποχή, πραγματικά δεν είμαι σίγουρος αν πειραματιζόμασταν με τα όρια της τεχνολογίας, ή απλά είχαμε πάθει ψύχωση με ανόητες ιδέες», όπως είχε δηλώσει στο πολύ ενδιαφέρον περιοδικό «Inspire», της LCR Honda, ο Toshimitsu Yoshimura.))) .

Να δούμε τα πρώτα τεστ και δυναμομέτρηση και θα δούμε τι θα βγει .

Όχι φυσικά ότι τα άλλα super sport με τα 160-180 άλογα είναι αργά , ειδικά σε δημόσιους δρόμους .

Και στης ελληνικές τουλάχιστον πίστες το ατμοσφαιρικό 675 ξυρίζει ακόμα σε χρόνους , αποδεικνύοντας περίτρανα ότι αυτοί που ψάχνονται για τα πολλά άλογα , είναι δυστυχώς μακριά από τα γρήγορα γυρολόγια , τρέχοντας το παιχνίδι πάω γρήγορα στα πληκτρολόγια η στο γρήγορος φραπές .

Σίγουρα όμως έχεις απόλυτο δίκιο φίλε θα δώσει την αφορμή να ξεκινήσει καινούργιος γύρος αγώνα για το ποιος κατασκευαστής θα βγάλει το ποιο πρεστίζ μοντέλο , θα δούμε .

:D :D :D
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 07 Οκτ 2014, 11:50

Σήμερα "ανέβηκε" το καινούριο video της Kawasaki εμφανίζοντας τις φιγούρες του "πολιτικού" μοντέλου Η2 με το "πύραυλο" H2R, δίπλα-δίπλα! Ξεκάθαρες εικόνες θα έχουμε τον Νοέμβριο απο την εκθεση του Μιλάνου. :thumbsup:

Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό billis 1050 » 07 Οκτ 2014, 15:11

Πολύ με μπέρδεψαν ρε εσείς αυτοί της kawasaki...Περίμενα να ανοίξει και ενα τέτοιο θέμα για να μοιραστώ τις απορίες μου...Μιλώντας για το H2 μιας και μόνο αυτό θα δούμε χλωμο για το αλλο οσο ειδαμε DESMODEDICI RR θα δουμε και Η2R να πω καταρχάς ποιο το όφελος για μια τέτοια μοτοσυκλέτα..??Στα 30.000 τι θα προσφέρει..??Κορυφαιες ohlins ή κορυφαία brembo με πλαισιο monocoqoue etc..Γιατί αν διπλασιαζουν σχεδόν την τιμή για το look και τα 210 τροχο περίπου απο οτι διαβασα νομίζω θα πάει άπατο..Εμπορικό prestige..??Μετά απο αυτο που έπαθαν ΟΛΟΙ απο το bmw δεν νομιζω οτι θα κερδισουν κατι..Ειμαι σιγουρος ομως οτι θα ακολουθησουν 2-3 εταιριες αυτο το κυνηγι..Επισης το σύστημα υπερτροφοδοτησης θα ειναι σε στυλ compressor για να κραταει την οσο δυνατον πιο <<ατμοσφαιρικη>> λειτουργια η θα εχει σκαλοπατια αποδοσης που θα τα κοιμιζει το KTRC...??Γιατι οχι στο zx-14r και ναι σε supersport τα οποια ειναι track oriented και θελουν οσο πιο δυνατον ομαλοτερη αποδοση για την πιστα..??Στο 1/4 mile που μετρανε και τα περισσοτερα περιοδικα ακομα τα σκηπτρα τα εχουν οι χοντρες και ειμαι πολυ περιεργος να δω πως αυτος ο πυραυλος θα πεσει κατω απο το 9,5 στο δρομο και οχι στις διαφημισεις...Θα ελεγα μπραβο στην kawa μιας και καποτε ειχα και ενα ninja αλλα ουτε κερδη θα της αποφέρει με το συγκεκριμενο αριθμο μοτοσυκλετων παραγωγης και την πολυ υψηλη τιμη αλλα ουτε και prestige γιατι ο δρομος που διαλεξε ειναι ευκολος για να μην αναφερω ποσα αλογα παει μια χοντρή με ενα light turbo kit..Θα δείξει :thinking:
Άβαταρ μέλους
billis 1050
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 24 Ιαν 2013, 13:49
Μοτοσυκλέτα: Hayabusa K9


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό tasos_triple » 07 Οκτ 2014, 19:04

Προσωπικη μου αποψη είναι πως η Kawasaki με αυτό το project εχει 2 στοχους.
Καταρχην εφτιαξε την πιο γρηγορη μοτο στην ευθεια(h2r) μιας και παντα ηθελε να βγαζει τα πιο δυνατα μοτερ.Το εχει κανει στο παρελθον αρκετες φορες και απ’ότι διαβασα αυτό ηθελε να κανει και τωρα με τη συγκεκριμενη εκδοση.
Οσο για την Η2 εγω θα ρωτησω τι παραπανω προσφερουν οι άλλες εταιριες με τα μοντελα των 30000??panigale r μεχρι προτεινως 1198r το hp4…
Τουλαχιστον στον μεσο χρηστη τπτ…
Το ότι θα φοραει ohlins κλπ κλπ δεν είναι ειδηση ουτε κατι ξεχωριστο για κουβεντα μιας και σε αυτά τα χρηματα είναι τουλαχιστον λογικο.
Πιο πολύ με το h2 βλεπω μια μελλοντικη γραμμη παραγωγης των μοτο.
Κι άλλες εταιριες εχουν δειξει ενδιαφερον για τα τουρμπο όπως η Suzuki η οποια εχει παρουσιασει ένα consept αν δεν κανω λαθος 800cc
Mην ξεχνας πως στην αυτοκινητοβιομηχανια ζουμε εδώ και καιρο την εποχη του τουρμπο και των λιγοτερων cc σε όλα σχεδον τα μοντελα.Ακομα και η Ferrari ετοιμαζεται να βγαλει όλα τις τα μοντελα με τουρμο…
Τελος θεωρω πως η εξελιξη ενος τετοιου μοτερ συνεπαγαιτε και εξελιξη αντιστοιχη σε όλα τα τμηματα της μοτοσυκλετας πλαισιο ηλεκτρονικα κλπ κλπ οποτε θα μπορει κανεις να ανοιξει πιο ευκολα το γκαζι από μια χοντρουλα ειδικα κιολας αν της βαλεις και ένα light turbo.κανεις δρομος δεν είναι ευκολος…
tasos_triple
Newbie
Progress to next rank:
94%
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 26 Απρ 2013, 02:39
Μοτοσυκλέτα: street triple
Όνομα: tasos


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό billis 1050 » 07 Οκτ 2014, 20:37

tasos_triple έγραψε:Προσωπικη μου αποψη είναι πως η Kawasaki με αυτό το project εχει 2 στοχους.
Καταρχην εφτιαξε την πιο γρηγορη μοτο στην ευθεια(h2r) μιας και παντα ηθελε να βγαζει τα πιο δυνατα μοτερ.Το εχει κανει στο παρελθον αρκετες φορες και απ’ότι διαβασα αυτό ηθελε να κανει και τωρα με τη συγκεκριμενη εκδοση.
Οσο για την Η2 εγω θα ρωτησω τι παραπανω προσφερουν οι άλλες εταιριες με τα μοντελα των 30000??panigale r μεχρι προτεινως 1198r το hp4…
Τουλαχιστον στον μεσο χρηστη τπτ…
Το ότι θα φοραει ohlins κλπ κλπ δεν είναι ειδηση ουτε κατι ξεχωριστο για κουβεντα μιας και σε αυτά τα χρηματα είναι τουλαχιστον λογικο.
Πιο πολύ με το h2 βλεπω μια μελλοντικη γραμμη παραγωγης των μοτο.
Κι άλλες εταιριες εχουν δειξει ενδιαφερον για τα τουρμπο όπως η Suzuki η οποια εχει παρουσιασει ένα consept αν δεν κανω λαθος 800cc
Mην ξεχνας πως στην αυτοκινητοβιομηχανια ζουμε εδώ και καιρο την εποχη του τουρμπο και των λιγοτερων cc σε όλα σχεδον τα μοντελα.Ακομα και η Ferrari ετοιμαζεται να βγαλει όλα τις τα μοντελα με τουρμο…
Τελος θεωρω πως η εξελιξη ενος τετοιου μοτερ συνεπαγαιτε και εξελιξη αντιστοιχη σε όλα τα τμηματα της μοτοσυκλετας πλαισιο ηλεκτρονικα κλπ κλπ οποτε θα μπορει κανεις να ανοιξει πιο ευκολα το γκαζι από μια χοντρουλα ειδικα κιολας αν της βαλεις και ένα light turbo.κανεις δρομος δεν είναι ευκολος…


Για τα ducati δεν θα σχολιασω κατι διοτι αυτοι που τα επιλεγουν δεν πανε με καθαρα ορθολογικα κριτηρια απλα τα γουσταρουν και τελος...Γιατι μιλας για το hp4..?Mιλα για το bmw που βγαινει γυμνο γυρω στα 16 και full στα 18+...Και τωρα πες μου εσυ πιο μοτερ θεωρεις μεγαλυτερο μηχανολογικο επιτευγμα το 1000 Ν/Α με 183 ροδα η το 1000 turbocharged με τα 210..?Ενα busa με καλο tuning φτανει τα 195 αλογα ατμοσφαιρικα...Αυτα ειναι μοτέρ διαμαντια..Η μήπως θεωρείς ενα 2jz με 1300hp μεγαλυτερο επιτευγμα απο ενα μοτερ F1....Μην συγκρινεις αμαξι με μηχανη...Το ενα περναει την δυναμη σε 4 λαστιχαρες και το αλλο σε λιγα χιλιοστα...Συμφωνω με το turbo στα αμαξια λογω downsizing και οικονομιας αλλα αυτοι δεν πηγαν να δοκιμασουν στην μεσαια κατηγορια πηγαν για να κανουν εντυπωση..Η μηπως πιστευεις οτι ενα 600-800 δεν ειχε πιο πολυ αναγκη το <<φούσκωμα>> στις μεσαιες απο το zx-10...Και αν τελικα το θεμα ειναι να κανουμε μια μηχανη 500 hp και να φτιαξουμε και τα ηλεκτρονικα να την κουμαντορουν παμε σε αυτο που ελεγαν τα παιδια πιο πανω...Πιστεψε με ο δρομος της ατμοσφαιρας ειναι ο πιο δυσκολος-δαπανηρος και τσιγκουνης...H ferrari και αλλες εταιριες στραφηκαν στην υπερτροφοδοτηση και ενας απο τους λογους ειναι αυτος που ανεφερα ακριβως πριν... :thumbsup:
Τελευταία επεξεργασία από billis 1050 και 07 Οκτ 2014, 23:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
billis 1050
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 24 Ιαν 2013, 13:49
Μοτοσυκλέτα: Hayabusa K9


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό tasos_triple » 07 Οκτ 2014, 22:21

Δεν αντιλεγω σε αυτά που λες.δεν ειπα ότι θεωρω καλυτερο μοτερ τεχνολογικα ένα τουρμπο αν κ υπαρχουν πολλα πλεονεκτηματα σε αυτό,ουτε ότι είναι το ιδιο ευκολο να φτασεις τα ιδια αλογα σε έναν ατμοσφαιρικο.Προσωπικα μοτερ διαμαντι δεν θεωρω καποιο που απλα μπορει να βγαζει πολλα αλογα και να τουμπανιαζεται ακομα πιο πολύ.υπαρχουν πολλοι παραμετροι ώστε ένα μοτερ να θεωρειται διαμαντι.
Δεν συγκρινω μοτο με αμαξι απλα λεω πως οι εποχες αλλαζουν ειτε το θελουμε ειτε όχι.
Ο κυριος λογος είναι η μειωση των ρυπων και μιας και αναφερουμε την Ferrari πρεπει ως το 2021 να μειωσει τις εκπομπες ρυπων κατά 20% κ γιαυτο το λογο ετοιμαζει μοτερ turbo
Και e-turbo μιας και ο μονος ισως τροπος να εχεις και επιδωσεις είναι αυτος
Γενικοτερα μιας και μιλαμε για μοτο το θεμα των ρυπων δεν αλλαζει και απλα υποθετω πως αυτος ισως να είναι ενας τροπος μια εταιρια να δειξει μια κατευθυνση για το μελλον.απο την άλλη ομως μιλαμε για την Kawasaki που όπως προανεφερα είναι μια εταιρια που την ενδιαφερει να βγαζει τα δυνατοτερα μοτερ και μαλλον δεν την ενδιαφερει ο τροπος ουτε τωρα με το τουρμπο ουτε παλαιοτερα με το πρωτο Η2 750 διχρονο που σιγουρα θα είναι πιο δυσκολο να το κουμανταρεις από τη busa.
Τελος θεωρω πως δεν είναι αναγκη να φτασουμε τα 500hp για να εχουμε ηλεκτρονικα.
Εδώ και πολύ καιρο ζουμε την υπερβολη και νομιζω τα 180hp δεν μπορουν να δαμαστουν και είναι απαραιτητα όλα αυτά τα καλουδια εκτος και αν ολοι αυτοι που βλεπω στο δρομο είναι ολοι champions. :| λες??? :thinking: μπααααα
Anyway, πιστευω όμως πως ολοι θα θελαμε να κανουμε μια βολτα αυτόν τον διαολο…
tasos_triple
Newbie
Progress to next rank:
94%
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 26 Απρ 2013, 02:39
Μοτοσυκλέτα: street triple
Όνομα: tasos


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό billis 1050 » 07 Οκτ 2014, 23:39

Εκει που παω πασο ειναι το θεμα των ρυπων απλα μου καθεται στραβα να βγαλουν τετοια μοτοσυκλετα για να λανσαρουν μια συγκεκριμενη ιδεα-καινοτομία για το μελλον που αφορα την οικονομια και την οικολογια...Σαν να βγαλει η buggati e-veyron με 1500 αλογα...Tωρα για τα kawa ναι οντως μαμα εχουν τα πιο μεγαλα νουμερα γυρω στα 3-4 αλογα στα 1000 πανω απο τα suzuki αλλα αυτα σε πολυ μικρο φασμα λειτουργιας με την υπολοιπη καμπυλη κατω απο το προηγουμενο με αποτελεσμα αν και πιο δυνατα να μην φαινεται στο δρομο...Το ξερουν και πολλοι κατοχοι αυτο...Ισως και ο voyager που εχει κ7 απο οτι ειδα...Θα ηθελα παντως να τραβηξω το γκριπ στα 240 σε αυτο το πραμα γιατι ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι θα εχει το πιο βιαιο τραβηγμα που εχει βιωσει καποιος απο μοτοσυκλετα παραγωγης turbo γαρ... :yessir: :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
billis 1050
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 24 Ιαν 2013, 13:49
Μοτοσυκλέτα: Hayabusa K9


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 08 Οκτ 2014, 11:39

Βλέπω ανάβει ωραία η συζήτηση και αυτό είναι εποικοδομητικό! :thumbsup:

Η Kawasaki ως όμιλος εταιρειών είναι ένας απο τους γίγαντες της Ιαπωνικής βαριάς βιομηχανίας και 2ος σε μεγεθος μετά την Honda που είναι 10-πλάσια σε τζίρο απο την Κ . Οπότε, η Kawasaki προσπαθεί να κάνει δυναμική επανεμφάνηση στην παγκόσμια αγορά όπως η Honda με το NR750 το 1992. Σίγουρα δεν έχουν στόχο τον οικονομικό τζίρο (500~1000 κομμάτια)... δεν βγένει ούτε 50-εκατομμύρια € σε τζίρο.

Οπως τα λέγαμε και με τον Γιώργο (sprint900) στις αρχές αυτής της κουβέντας, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, είναι πια ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ σε κάθε είδους όχημα (μοτο, αυτοκίνητο, νταλίκα, τρένο, πλοίο, αεροπλάνο, κλπ.)

Θα συμφωνήσω μερικώς μαζί σου φίλε Τάσο (tasos_triple) πως τα 180-ιπποι και 200-κιλα μιας απλής συμβατικής τεχνολογίας μοτοσυκλέτα, είναι υπερβολή για έναν κοινό θνητό!
Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα FZR 750R Genesis του ’87 μου έδωσε φίλος για βόλτα και είδα και έπαθα να το στρίψω και να το φρενάρω στα Λιμανάκια. Οπως και ένα θρυλικό Ducati 916 μου έδωσαν στα Μέγαρα και μου βγήκε το λάδι να το κάνω μερικούς γύρους! :scared:
Οι διαφορές στην γεωμετρίας και τεχνολογία μέσα σε μια 20ετία είναι χαώδη! :|

Τότε έπρεπε να είσουν παλικάρι, «χεράς», πιλότος, για να τρέξεις σπορ μοτοσυκλέτες (ομοίως και για τα αμάξια του 80 και 90)! :hail: :hail:

Ομως η τεχνολογία πια στην δεκαετία που διανύουμε έχει αλλάξει τα δεδομένα χειρισμού της παρούσας μοτοσυκλέτας. Τώρα πια και τα σκουτεράκια έχουν ABS…! Ποιός το φανταζόταν αυτό το 1996 πως σε 20-χρόνια θα είναι υποχρεωτικό το ABS σε ΟΛΕΣ τις μοτοσυκλέτες πάνω απο 125cc σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. :...: :bahaha:


Πιστεύω πως μέχρι το τέλος του 2020 όλες οι μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού θα έχουν Τraction-control, Αnti-spin control, Σουζα-control, κλπ.
Δυστηχώς, Βλακεία-control & Ηλιθιότητα-control δεν θα μπορούν να έχουν! :loco:

Το να βάζουμε περιορισμούς στην ιπποδυνάμη μιας μοτοσυκλέτας (απο την στιγμή που έχει σημαντικά ηλεκτρονικά βοηθήματα), ξεκινάμε μια άλλη συζήτηση που γεννά πολλά ερωτηματικά. Ποσους ίππους; Γιατί να ισχύει μόνο για μοτοσυκλέτες; Οι 300 και 1300-ιπποι σε αμάξια είναι πιό ασφαλή; Και δεν έχει τελειωμό! :think :thinking:


Σίγουρα δεν είναι το πιο Δημοκρατικό να βγεί νομοθεσία και να Απαγορεύει μοτοσυκλέτα πολιτικής χρήσης πανω απο 100/150/200hp. Το είχαν εφαρμόσει στην Γαλλία απο το 1985 σαν μέτρο μείωσης των τροχαίων. Ομως αποδείχτηκε περίτρανα πως δεν είχε καμία αποτελεσματικότητα στον αριθμό των ατυχημάτων και πέρσι η ΕΕ τους ζήτησε να τον ανακάλεσουν σαν νόμο! :doh :hand

Που καταλήγω λοιπόν.
1ον) Η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία στον χώρο της μοτοσυκλέτας και μάλλον προς το γενικότερο όφελος μας. :yessir:

2ον) Της παλιάς γενιάς οι οδηγοί θα θωρούνται «δεινόσαυροι» πια! Είσουν «μάγκας» και το έβαζες στην στροφή με το γκάζι τέρμα; Σιγά το σπουδαίο... τώρα πια με το traction – no problem... «παππούλη»!

3ον) Ολα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του κόσμου δεν σε κάνουν καλύτερο οδηγό. Η σωστή πρακτική εξάσκηση είναι ο σίγουρος δρόμος για να γίνει κάποιος καλύτερος οδηγός. ;)
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 08 Οκτ 2014, 21:26

Φίλε Τάσο (tasos_triple)

Στην ερώτηση σου για το εάν "το σύστημα υπερτροφοδότησης θα είναι σε στυλ compressor", σήμερα "ανέβασε" η Kawasaki ένα σχετικό video για το μηχανισμό κίνησης του Turbo στο Η2 και Η2R. ;)

Είναι ένα πλανητικό συστήμα κιβωτίου, το οποίο κίνηση πέρνει απο τον στρόφαλο δια μέσου καδένας (όχι αυτής των εκκεντροφόρων) στο "επικυκλικό μηχανισμό" (μηχανολογική ορολογία) για την περιστροφή του turbo. :!:

Απολάυστε το σχετικό video:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Άρθρα - Νέα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης