Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!

Τί είδαμε,διαβάσαμε,μας έκανε εντύπωση

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 30 Σεπ 2014, 23:34

voyager1970 έγραψε:Σήμερα αποκαλύφθηκε το ΤΕΡΑΣ της Kawasaki!!!

Τελικά είναι ο κινητήρας του ΖΧ-10 με μηχανικό υπερσυμπιεστή και Ram Air (η κίνηση του δίνεται απο τον στρόφαλο και όχι από τα καυσαέρια της εξάτμισης) που σύμφωνα με την Kawasaki αποδίδει περίπου 300 ίππους !!!! :hail: :hail: :hail: :yessir:

Μιλάμε για το απόλυτο Ultrabike παραγωγής! (Hayabusa, ΖΧ-14, γίνονται "γατάκια" μπροστά του)!

Με ατσάλινο χωροδικτύωμα (πράσινο), μονόμπρατσο ψαλίδι, ανθρακονημάτινο φέρινγκ με τις αεροτομές stabilizer fins εκατέρωθεν αλλά F1 (να μην πω Eurofighter), 330mm δισκόπλακες με Brembo ακτινικές 4-πίστονες, ABS, traction control, TPS, fly-by-wire, και δεν συμμαζεύεται....σε ηλεκτρονικά gadgets!

Βέβαια απο τιμή... Ε! Καμιά 20000€ υπολογίζω όταν θα μας έρθει στην Ελλαδάρα μας!


Πάντως αυτό ειδικά το μοντέλο δεν του έβαλαν κομπρέσορα για τα την μείωση των καυσαερίων , άλλα για άλογα και μόνο με λιγότερο βάρος .
Ευτυχώς στην νορμάλ έκδοση έχει μονό 200 ίππους άλλα θα είναι φυσικά πολύ ποιο ροπάτο από το ZX10 ninja που δεν πήγε και τόσο καλά σε αριθμούς κάτι η ζημία που έχε βγάλει στην αρχή στους εκκεντροφόρους κάτι τα κάρτερ που άνοιγαν τρύπα μετά , τλς πα , αυτό να το δω πως θα πάει με της ελληνικές βενζίνες το φουκαριάρικο.


:D :D :D
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 01 Οκτ 2014, 01:38

Φίλε Γιώργο,

Οντως ο γνώμονας στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν οι υπερ-επιδόσεις εκτοπίζοντας τους αντιπάλους (Suzuki). Σε όλα τα παγκόσμια ΜΜΕ της μοτοσυκλέτας και όχι μόνο μιλάνε για αυτό το "θηρίο"!

Για τις βενζίνες δεν θα ανησυχούσα. Αλλοστε ο εκάστοτε μελλοντικός ιδιοκτήτης δεν νομίζω να του βάλει απλή αμολυβδη στο βενζιναδικο ΑΚ. Εδώ και πολλά χρόνια κυκλοφορούν τα τουρμπάτα αμάξια στην Ελλαδαρα μας..."εχουσιν γνώσιν οι φύλακες"! 8)

Σίγουρα πιο πολλές πληροφορίες θα μάθουμε στην επόμενη έκθεση του Μιλάνου (EICMA 2014) στις αρχές του Νοέμβρη. Ακούγεται πως η επίσημη παρουσίαση θα γίνει πριν της γιορτές των Χριστουγέννων σε πίστα για τους δημοσιογράφους. Εκεί θα μάθουμε την συμπεριφορά του "Τέρατος"!

Σκέψου πως στα motoGP οι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες (Honda, Yamaha, Ducati) έχουν ιπποδύναμη περίπου στους 250 ίππους και ζυγίζουν 160 κιλά. Η αναλογία ίππων ανά κιλό είναι στο 1,56
Το ΖΧ10R ζυγίζει 200 κιλά. Φαντάσου λοιπόν το Η2R με τα ίδια κιλά (που μάλλον λιγότερο θα ζυγίζει απο το ΖΧ10R) αλλά με 300 ίππους, τότε η αναλογία ίππων ανά κιλό είναι στο 1,5

Είναι όντος πολύ κοντά στα σύχρονα motoGP απο θέμα ιπποδύναμης ΚΑΙ ΜΟΝΟ..!! :scared: :hail:
Γιατί στα motoGP τα πλαίσια τους, οι αναρτήσεις τους, τα φρένα, οι τροχοί, ελλαστικά, ηλεκτρονικά... είναι απο "άλλο πλανήτη"!
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 01 Οκτ 2014, 20:58

voyager1970 έγραψε:Φίλε Γιώργο,

Οντως ο γνώμονας στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν οι υπερ-επιδόσεις εκτοπίζοντας τους αντιπάλους (Suzuki). Σε όλα τα παγκόσμια ΜΜΕ της μοτοσυκλέτας και όχι μόνο μιλάνε για αυτό το "θηρίο"!

Για τις βενζίνες δεν θα ανησυχούσα. Αλλοστε ο εκάστοτε μελλοντικός ιδιοκτήτης δεν νομίζω να του βάλει απλή αμολυβδη στο βενζιναδικο ΑΚ. Εδώ και πολλά χρόνια κυκλοφορούν τα τουρμπάτα αμάξια στην Ελλαδαρα μας..."εχουσιν γνώσιν οι φύλακες"! 8)

Σίγουρα πιο πολλές πληροφορίες θα μάθουμε στην επόμενη έκθεση του Μιλάνου (EICMA 2014) στις αρχές του Νοέμβρη. Ακούγεται πως η επίσημη παρουσίαση θα γίνει πριν της γιορτές των Χριστουγέννων σε πίστα για τους δημοσιογράφους. Εκεί θα μάθουμε την συμπεριφορά του "Τέρατος"!

Σκέψου πως στα motoGP οι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες (Honda, Yamaha, Ducati) έχουν ιπποδύναμη περίπου στους 250 ίππους και ζυγίζουν 160 κιλά. Η αναλογία ίππων ανά κιλό είναι στο 1,56
Το ΖΧ10R ζυγίζει 200 κιλά. Φαντάσου λοιπόν το Η2R με τα ίδια κιλά (που μάλλον λιγότερο θα ζυγίζει απο το ΖΧ10R) αλλά με 300 ίππους, τότε η αναλογία ίππων ανά κιλό είναι στο 1,5

Είναι όντος πολύ κοντά στα σύχρονα motoGP απο θέμα ιπποδύναμης ΚΑΙ ΜΟΝΟ..!! :scared: :hail:
Γιατί στα motoGP τα πλαίσια τους, οι αναρτήσεις τους, τα φρένα, οι τροχοί, ελλαστικά, ηλεκτρονικά... είναι απο "άλλο πλανήτη"!


Το απλό βέβαια να το δούμε κιολας σε τεστ φίλε μου , με τα 200 άλογα δεν είναι πολύ μακριά από τους ατμοσφαιρικούς αντιπάλους σε άλογα .

Αυτό βέβαια με τα 300 ; που θα βγει από ότι λέγεται και πολύ περιορισμένη παραγωγή απλά σε δρόμο δεν θα οδηγιέται .

Με της βενζίνες σίγουρα θα έχει 99% anti knock sensors οι γιαπωνέζοι είναι προσεκτικοί σε τέτοια , απλά θα πέφτει η απόδοση δραματικά .

Βέβαια για αξιοπιστία και κοστολόγιο σέρβις μάλλον η BMW θα αισθάνεται πολύ προσιτή στης τιμές της .

Σίγουρα όμως μάλλον θα ταρακουνηθούν τα νερά για τα καλά στα SS , στο μέλλον .


:lol: :lol: :lol:
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 01 Οκτ 2014, 22:29

Φίλε Γιώργο,

Σήμερα ενημερώθηκα από την Ελληνική αντιπροσωπεία της Kawasaki για το "τι μέλλει γενέσθαι" για την Ελληνική αγορά.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Και τα δυο μοντέλα θα βγούν σε περιορισμένο αριθμό. Προς το παρόν τους αναφέραν για 500~1000 κομματια χωρίς αυτό να είναι ξεκάθαρο πόσα Ninja Η2R θα παραχθούν και πόσα Ninja Η2;;;

- To Ninja H2 (πολιτική έκδοση – άδεια κυκλοφορίας κανονική) με ιπποδύναμη περίπου στους 225 ίππους (ονομαστικούς) θα κοστίζει περίπου 30.000€ κατόπιν παραγγελίας με προκαταβολή (50%). Δυστηχώς ακόμη θα περιμένουμε καμιά εβδομάδα να δημοσιοποιηθούν φωτογραφίες του Η2. Επίσεις μου επιβεβαιώσαν πως θα έχει ABS και το Kawasaki (KTRC) Traction Control System με 4-5 επιλογών, περίπου σαν αυτό του ΖΧ-14, αλλά καινούριας αναβαθμισμένης έκδοσης του! Τα φώτα και τα φλάς θα είναι τεχνολογίας LED.

- To Ninja H2R (αγωνιστική έκδοση – δεν βγάζει άδεια κυκλοφορίας) με ιπποδύναμη περίπου στους 300 (στον τροχό) ίππους θα κοστίζει κάτι λιγότερο απο 60.000€ κατόπιν παραγγελίας με προκαταβολή (50%).
Εννοείτε πως για test drive... ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! Επίσεις οι πληροφορίες τους λένε πως στις ΗΠΑ ήδη έχει γίνει ήδη λίστα προ-παραγγελιών!

Οσο για τους αντιπάλους... Να πούμε πως το Ducati Panigale 1199 S με 195 ονομαστικούς δεν βγάζει ούτε 165-ίππους στον τροχό! Το BMW S1000RR απο τους 194-ίππους (ονομαστικούς) καθαρά στον τροχό είναι στους 184-ίππους. Για το Hayabusa ή το ΖΧ-14, δεν το συζητώ... είναι πολύ πίσω πιά. :embarassed: :naughty

Απο θέμα τιμών, αξιοπιστία και κοστολόγιο σέρβις. Ανταποκρίνεται για άλλη κατηγορία πελατών, πάνω από του μέσου καταναλωτή (και ιδιαίτερα της καταχρεωμένης Ελλαδάρα μας). :bye:

Εδώ δεν μιλάμε απλά για ταρακούνημα στα νερά της μοτοσυκλετιστική βιομηχανίας, αλλά για παλιρροιακό κύμα που έκανε ΟΛΟ τον κόσμο (της μοτοσυκλέτας και γενικά) να το προσέξει με δέος και να σχολιάζει αντίστιχα. :scared: :hail: telephone :thinking:
Θετικά ή αρνητικά δεν είναι αυτό το θέμα. Εάν πουλήσει... κάτι που είμαι απόλυτα βέβαιος, στον επόμενο χρόνο θα γίνει το επόμενο βήμα και με άλλα μοντέλα. Είναι πολύ πιθανό σε αυτήν την τεχνολογία να μπούνε και άλλοι κατασκευαστές στο μέλλον!
:thumbsup:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό stamatisx » 01 Οκτ 2014, 22:44

Θέλω 675 turbo με 200 άλογα... και τιμή μέχρι 15 χιλιάρικα...
Άβαταρ μέλους
stamatisx
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 30 Απρ 2013, 10:35
Highscores: 1
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675 '13
Όνομα: Stamatis


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 02 Οκτ 2014, 00:37

stamatisx έγραψε:Θέλω 675 turbo με 200 άλογα... και τιμή μέχρι 15 χιλιάρικα...



Εδώ σε 'χω μάστορα! ;)

http://www.bigccracing.com/shop/categor ... owall=true

Το έχει κάνει ήδη το Icon Motosports! :thumbsup:
http://www.bikeexif.com/drift-motorcycle

Καλή τύχη!!! :scared: :evilblack:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό stamatisx » 02 Οκτ 2014, 01:43

Εννοείται πως τα έχουμε δει... :evilblack: Αλλά να στα δίνει όμως και η Τ έστω και ως kit αναβάθμισης.. δε θα ήταν καθόλου άσχημα.... πόσο μάλλον να έρχεται το μηχανάκι έτοιμο με αυτά....
Άβαταρ μέλους
stamatisx
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 30 Απρ 2013, 10:35
Highscores: 1
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675 '13
Όνομα: Stamatis


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 02 Οκτ 2014, 15:06

stamatisx έγραψε:Εννοείται πως τα έχουμε δει... :evilblack: Αλλά να στα δίνει όμως και η Τ έστω και ως kit αναβάθμισης.. δε θα ήταν καθόλου άσχημα.... πόσο μάλλον να έρχεται το μηχανάκι έτοιμο με αυτά....


Με αυτά (15.000€) παίρνεις ένα BMW S1000RR μεταχειρισμένο του 2012, με ολόσωμη τιτανίου και power-commander και είσαι εκεί κοντά στα 190-hp στην ρόδα!

Για 200++hp στην ρόδα, θα πρέπει να τα "χώσεις" στον κινητήρα (έμβολα, μπιέλες, βάλβιδες, κιβώτιο, ηλεκτρικά = x0.000€)... και κατεβένει για πρωτάθλημα το "εργαλείο"! :hail: :hail: :hail:

Εμ φίλε Σταμάτη.. το σοφό λαϊκό ρητό λέει πως "με κλ@νιές δεν βάφεις αυγά"!!! :sprinter:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό stamatisx » 02 Οκτ 2014, 16:52

http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=48291
Απ' ότι βλέπω ο τύπος το έχει stock και το μόνο που χρειάστηκε ουσιαστική αλλαγή ήταν ο συμπλέκτης... και το έχει έτσι από το 2010... anyways...

Τώρα για 200+ ρόδα... δεν το συζητάω... πρέπει να τα σκάσεις χοντρά και δε νομίζω ότι μπορεί να οδηγηθεί χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα... επομένως καλύτερη η λύση που προτείνεις... και υποθέτω και γι' αυτό κάπου εκεί θα κινηθεί και η Kawasaki με το Η2

Όπως και να έχει με ένα μικρό τούρμπο και κοντά στα 150-160 άλογα τροχό για 600αρι μελλοντικά θα ήταν ιδανικά... (δεδομένου ότι θα κρατήσουν το κόστος αντίστοιχα χαμηλά)
Άβαταρ μέλους
stamatisx
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 30 Απρ 2013, 10:35
Highscores: 1
Μοτοσυκλέτα: Daytona 675 '13
Όνομα: Stamatis


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 02 Οκτ 2014, 22:11

Φίλε Σταμάτη,

Το τι γράφει ο Αμερικάνος και το ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ έχει κάνει για να λειτουργίσει το turbo της Garrett, υπάρχει μια «απόσταση».
Μην πιστεύεις ότι γράφει ο καθένας. Η εφαρμογή των turbo δεν είναι plug-and-play (ειδικά στην Ελλάδα). Αυτή η «πατέντα» εγκυμονεί ζημιές με κακής ποιότητας κάυσιμα (όπως σωστά είπε και ο sprint900 ), ελλιπής ψύξη (υπερθέρμανση turbo), ελλιπής λιπανση. Σκέψου πως αυτά τα turbάκια δουλεύουν με ένα φάσμα στροφόν περίπου στις 130,000 rpm). Γενικά θέλουν πολύ προσεκτική μεταχείριση. :hand


Περί συμβατικών (ατμοσφαιρικών) κινητήρων μοτοσυκλετών, εάν θες να «σπάσεις» το φράγμα των 200hp στον τροχό, πας στην κατηγορία WSB που είναι στα 215~220hp τροχό! Αλλά αυτά τα μοτέρ είναι για μια αγωνιστική σεζόν (και εάν αντέξει ο κινητήρας), με κόστος... χαλαρά τα 80~100,000€. :bye:

Για τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως αρχικά είχα αναφέρει στην αρχή αυτής της συζήτησης, είναι πια ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Απλά ακολουθούν τα βήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ολα αυτά τα αμάξια με τις υπερ-επιδόσεις τα οδηγούν πιλοτάρες;;; Οχι βέβαια! :naughty
Aπλά έχουν τα φράγκα και το αγοράζουν!!! Οι πλειοψηφία αυτών στην πρώτη στροφή ή στην πρώτη κακοτοπιά του οδοστρόματος θα τσακιζόντουσαν χωρίς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. :scared: help

Στο τελευταίο που ανέφερες είναι το πεμπτουσία του θέματος για αυτή τη νέα γενιά μοτοσυκλετών turbo, όπως αρχικά είχαμε ξεκινήσει αυτή την κουβέντας με το φίλο sprint900. Εάν όντως «πιάσει» το εγχείρημα αυτό, σίγουρα θα εξαπλωθεί και στα μεσαία κυβικά μοτοσυκλετών 600κ.κ. Οπως τώρα πια βλέπουμε κατά κόρων στις αυτοκινητοβιομηχανίες σε οχήματα μικρών κυβικών!!! Απο θέμα αγώνων, σίγουρα θα «παίζουν» σε δικιά τους κατηγορία, όπως είναι και στα αυτοκίνητα.
:thumbsup:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 03 Οκτ 2014, 09:05

Στα κλάσματα ιπποδύναμης ανά κιλά, την μάζα του αναβάτη να την υπολογίζουμε ε;

Κι αυτή καλείται να την επιταχύνει η μοτοσυκλέτα, δεν πάει μόνη της...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1004
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 03 Οκτ 2014, 12:43

Polymhxanos έγραψε:Στα κλάσματα ιπποδύναμης ανά κιλά, την μάζα του αναβάτη να την υπολογίζουμε ε;

Κι αυτή καλείται να την επιταχύνει η μοτοσυκλέτα, δεν πάει μόνη της...


Φίλε Μιχάλη,

Λυπάμαι αλλά πάντα ΑΥΤΟΙ οι υπολογισμοί στον συγκεκριμένο χώρο (μοτοσυκλέτας & αυτοκινήτου) γίνονται ΜΟΝΟ για το ΟΧΗΜΑ. :hand :naughty :naughty

Αυτό είναι λογικό γιατί στις μοτοσυκλέτες ο αναβάτης μπορεί να είναι π.χ. ο Pedrosa (1,58 ύψος και 51 κιλά) ή ο Scott Redding (1,85 ύψος και 78 κιλά).
Ασε δε που στην καθημερινή κυκλοφορία υπάρχουν αρκετοί αναβάτες των 100 κιλών και βάλε! Και φυσικά ο συνεπιβάτης... στο συγκεκριμένο μοντέλο δεν υπάρχει κάν! Αλλά σε αλλα μοντέλα υπάρχει θέση (εικονική)! Οπότε πως θα τα υπολογίσεις και τι σύκριση να κάνεις;; :think :thinking:

Στα αμάξια πάλι τι υπολογίσουν; Ποσα κιλά να βάλουν τον οδηγό; Μόνο τον οδηγό; Επιβάτες πόσοι;

Βλέπεις πως εάν το ψάξεις πολύ γίνεται δύσκολο και γενκά χαλάει το νούμερο της αναλογίας εύκολα. Οπότε για εμπορικούς λόγους αποφεύγουν να βάλουν στην εξίσωση τον άνθρωπο. Γενικά δεν βολεύει στο marketing ή την διαφήμιση!
Συνεπώς τα υπολογίζουν χωρίς τον άνθρωπο... απλά πράγματα (Βρετανικό σύστημα K.I.S.S.)!
:sprinter:
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: CRF1000L ADV
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Άρθρα - Νέα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης