Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

DUNLOP SportSmart 2 TEST

Τί είδαμε,διαβάσαμε,μας έκανε εντύπωση

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό billy the kid » 09 Ιαν 2014, 12:13

Ένα μεγάλο προτέρημα των Dulnop sportsmart είναι πως βγάζουν αρκετά χιλιόμετρα σε σχέση με τα rosso 2 που φόραγα πριν. Ο Περιστεράς ήταν κάθετος πως τα Dunlop είναι ιδανικά για τη μοτοσυκλέτα μου, και με έπεισε ως πιο ειδικός, αλλά είναι σίγουρο πως κι αυτός κάποια συμφωνία έχει με την εταιρία και τη προωθεί τόσο φανατικά. Η εμπειρία μου τώρα από το λάστιχο μέχρι στιγμής είναι αρκετά καλή, η πληροφόρηση που μου δίνει στο δρόμο είναι εντυπωσιακή, δεν έχω όμως κάνει αρκετά χιλιόμετρα για να έχω συνολική άποψη...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
billy the kid
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 03 Μαρ 2012, 01:12
Μοτοσυκλέτα: triumph sprint st 1050
Όνομα: ΒΑΣΙΛΗΣ


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό vassat » 09 Ιαν 2014, 13:03

Δηλαδή Μπιλ:
- πόσα χλμ σ' έβγαλαν τα SS;
- τώρα ποια έχεις βάλει τα Ι ή τα ΙΙ;
Προσωπικά πάντως δεν είδα και καμιά τρελή διαφορά σε σχέση με τα sporttouring Bridgestone που φορούσα πριν, όσον αφορά την πιο "γρήγορη" κορώνα... Από γόμα σκίζουν αλλά από σκελετό είναι ντουβάρια, χαρτί πατάς και το καταλαβαίνεις.
Είδα και έπαθα να βρω μια μέση λύση με τις πιέσεις, γιατί όσο κατεβαίνουν οι πιέσεις τόσο πιο γρήγορα κατεβαίνει και το πέλμα. Αναφέρομαι στα Ι.
Σε σχέση με τα ΒΤ16 πως τα κρίνεις;
/ Β
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό billy the kid » 09 Ιαν 2014, 14:15

vassat έγραψε:Δηλαδή Μπιλ:
- πόσα χλμ σ' έβγαλαν τα SS;
- τώρα ποια έχεις βάλει τα Ι ή τα ΙΙ;
Προσωπικά πάντως δεν είδα και καμιά τρελή διαφορά σε σχέση με τα sporttouring Bridgestone που φορούσα πριν, όσον αφορά την πιο "γρήγορη" κορώνα... Από γόμα σκίζουν αλλά από σκελετό είναι ντουβάρια, χαρτί πατάς και το καταλαβαίνεις.
Είδα και έπαθα να βρω μια μέση λύση με τις πιέσεις, γιατί όσο κατεβαίνουν οι πιέσεις τόσο πιο γρήγορα κατεβαίνει και το πέλμα. Αναφέρομαι στα Ι.
Σε σχέση με τα ΒΤ16 πως τα κρίνεις;
/ Β

Τα rosso ΙΙ μου έβγαλαν κάτι παραπάνω από 9000 χλμ και ήμουν πολύ ευχαριστημένος, αλλά τα οικονομικά μου δεν αντέχουν να αλλάζω λάστιχα συχνά, κι ούτε θέλω να κυκλοφορώ με φθαρμένα ελαστικά . Τα sportsmart αντιθέτως λένε πως βγάζουν 15.000 , θα δείξει...έχω βάλει τα ΙΙ. Εσύ τι πιέσεις βάζεις στα δικά σου? Τα ΒΤ16 δε τα έχω δοκιμάσει οπότε δε μπορώ να διαμορφώσω γνώμη.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
billy the kid
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 03 Μαρ 2012, 01:12
Μοτοσυκλέτα: triumph sprint st 1050
Όνομα: ΒΑΣΙΛΗΣ


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό vassat » 09 Ιαν 2014, 19:44

Λάθος εντύπωση είχα ότι είχες δοκιμάσει τα ΒΤ16, το γήρας βλέπεις...
Στα Ι καλύτερη αίσθηση ( γιατί σε αυτήν αναφέρομαι πάντα) έχω με 32/33 εμπρός και 37/38 πίσω. Αλλά έτσι το πέλμα κατεβαίνει τάχιστα. Τώρα έχω 8,5Κ χλμ και προβλέπω να βγάζω άλλα 5,5Κ μετά βίας οπότε κατέληξα να βάζω 34/40.
Για πες για τα SSΙΙ πώς είναι σε αίσθηση σε σχέση με τα RII, δηλαδή στις εναλλαγές πορείας, στην ευκολία πλαγιάσματος τι διαφορές έχουν; ποιό είναι πιο πρόθυμο; επίσης στο βρεγμένο;
/ Β
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό pragias » 15 Ιαν 2014, 11:24

Καλημέρες ...
Λοιπόν την Κυριακή με την παρέα μοτοπαρέα μου έκανα την πρώτη βόλτα με τα dunlop sportsmart2.
Η βόλτα ήταν Αγιος Ιωάννης Ρόσσος , Λίμνη Ευβοίας και πίσω.
Εντυπώσεις :
Στο πήγαινε το λάστιχο είχε κάνει μόνο 30 χιλιόμετρα, οπότε ήταν ακόμα καινουργιο.
Όταν αρχίσαμε να ανεβαίνουμε για τον Αγιο προσπάθησα λίγο να το πιέσω στις στροφές , αλλά το μηχανάκι γλυστρούσε αρκετά, περισσότερο το μπροστινό. Μετα βρήκαμε αρκετή υγρασία στον δρόμο , οπότε χαλαρώσαμε όλη η ομάδα ρυθμούς.
Στον γυρισμό και το λάστιχο είχε κάνει κάποια χιλιόμετρα ήταν πολύ καλύτερο, μπόρεσα και το πίεσα σε κάποια κομμάτια , άλλα όχι μέχρι τέρμα , μιας και ο δρόμος σε κάποια σημεία ήταν πολύ βρεγμένος λόγο υγρασίας.
Στην εθνική δεν είχε κάνενα πρόβλημα μέ όσα χιλιόμετρα και αν πήγα 200+

Αυτό που μου έδειξε το λάστιχο είναι , ότι μάλλον είναι ένα πολύ καλό λάστιχο , αρκεί τα πρώτα χιλιόμετρα να μην το πιέσεις. Θα ξανα γράψω εντυπώσεις και από την επόμενη βόλτα..
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!
Άβαταρ μέλους
pragias
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 27 Μάιος 2013, 16:45
Μοτοσυκλέτα: DAYTONA 675 RED EDITION
YAMAHA CRYPTON
Όνομα: Παναγιώτης


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό billy the kid » 15 Ιαν 2014, 11:38

vassat έγραψε:Λάθος εντύπωση είχα ότι είχες δοκιμάσει τα ΒΤ16, το γήρας βλέπεις...
Στα Ι καλύτερη αίσθηση ( γιατί σε αυτήν αναφέρομαι πάντα) έχω με 32/33 εμπρός και 37/38 πίσω. Αλλά έτσι το πέλμα κατεβαίνει τάχιστα. Τώρα έχω 8,5Κ χλμ και προβλέπω να βγάζω άλλα 5,5Κ μετά βίας οπότε κατέληξα να βάζω 34/40.
Για πες για τα SSΙΙ πώς είναι σε αίσθηση σε σχέση με τα RII, δηλαδή στις εναλλαγές πορείας, στην ευκολία πλαγιάσματος τι διαφορές έχουν; ποιό είναι πιο πρόθυμο; επίσης στο βρεγμένο;
/ Β

Τα rosso II ήταν για εμένα κορυφαία λάστιχα, φοβερό κράτημα στις στροφές, άμεση πληροφόρηση, σκέψου όμως πως είναι λάστιχα για χρήση σε πίστα κυρίως κι όχι στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους. Αν διέθετα χρήματα να αλλάζω λάστιχα συχνά θα τα ξαναέβαζα, αν και είναι παλιό μοντέλο τώρα πια. Τώρα τα roadsmart II από ότι βλέπω, οι περισότεροι που τα έχουμε βάλει, δε τα φοράμε για πολλά χιλιόμετρα, οπότε δε μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Όποιος το έχει πατήσει πιο πολύ ας γράψει κάτι εδώ...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
billy the kid
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 03 Μαρ 2012, 01:12
Μοτοσυκλέτα: triumph sprint st 1050
Όνομα: ΒΑΣΙΛΗΣ


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό PTiger800 » 15 Ιαν 2014, 14:12

Είμαστε λίγο off topic όσον αφορά τα Roadsmart II, αλλά όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ μετά από 10000km με τα RSII,
είναι ένα αξιόπιστο λάστιχο, για τα δικά μου δεδομένα.
Πίστα το έχω βάλει, εκδρομές το έχω πάει, στην πόλη το έχω πάει.
Μπορώ να σου πω ότι με έχει "πουλήσει" μόνο σε ακραίες συνθήκες (π.χ. πολλή βροχή) και αυτό ακόμα ελεγχόμενο. Τα γλιστρήματά του (με το δικό μου ήπιο γκάζι πάντα) είναι αρκετά σπάνια και προβλεπόμενα. Αν είναι πιο γρήγορο ή πιο αργό από άλλα δεν μπορώ να πω. Ότι πλαγιάζει, πλαγιάζει στο βαθμό που είμαι σε θέση να ξέρω από τις φορές που έχω πάει σβέλτα. Δηλαδή πίστα και κάποιες από τις εκδρομές.
Για πιο εμπεριστατωμένη ανάλυση θα πρέπει να μιλήσει κάποιος με εμπειρία σε περισσότερα ελαστικά από εμένα.
...metal under tension, begging you to touch and go...
Άβαταρ μέλους
PTiger800
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 965
Εγγραφή: 18 Μάιος 2011, 18:39
Μοτοσυκλέτα: Tiger 800
Όνομα: Πάνος


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό pragias » 15 Ιαν 2014, 16:36

Να ασυμπληρώσω όσον αφορά τα Sportsmart 2 ότι τα δουλεύω στις πιέσεις που λέει ο κατεσκευαστείς 36-42.

Επίσης κάτι το οποίο κάνει την διαφορα συγκριτικά με το GP Racer που φόραγα πριν , είναι ότι έχει πιο μαλακό σκελετό το sprtsmart 2 και δεν κοπανάει όσο το GP Racer σε λακούβεσ και λοιπά.
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!
Άβαταρ μέλους
pragias
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 27 Μάιος 2013, 16:45
Μοτοσυκλέτα: DAYTONA 675 RED EDITION
YAMAHA CRYPTON
Όνομα: Παναγιώτης


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό Airzizel » 27 Ιαν 2014, 18:47

Με πιέσεις 34-38 πήγα μια βόλτα λιμανάκια. Δυστυχώς δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα αλλά νομίζω ότι το τεστ ήταν άδικο για τα λάστιχα αφού είχα γλιστρήματα που πιο πιθανό να συνέβαιναν λόγο κακού οδοστρώματος και λόγω κακής οδήγησης (σκουριασμένος...πολύ σκουριασμένος :frrr: ).

Στην επιστροφή που οδηγούσα πιο στρωτά το πίσω γλιστρούσε προοδευτικά αλλά το ακραίο μπροστινό δεν με βοήθησε και μου φάνηκε ότι δεν συμβαδίζει με το πιο συμβατικό πίσω.

Ίσως μια πιο μεγάλη βόλτα στα SS λημέρια της Β. Ευβοίας να αναδείξει άλλες αρετές αλλά αυτό θα πρέπει να περιμένει να φύγει ο Χειμώνας :think :bored:
:bye:
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit
Άβαταρ μέλους
Airzizel
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2012, 12:33
Μοτοσυκλέτα: STREET TRIPLE 09 Το παιχνιδιαρικο
ZX10R 08 To Τούμπανο
Όνομα: Γιωργος


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό john doufexis » 27 Ιαν 2014, 19:00

roadsmart ii μπηκαν στα 19700 κ βγηκαν στα 41180 κορυφαιο λαστιχο κατεμε για το μηχανακι που εχω κ σε ταξιδια κ στην πολη κ στην βροχη...δυστηχως κ λογω ελλειψης του λαστιχου αναγκαστικα κ εβαλα τα metzeler tourance next !!!
Βρε θα αργησεις και θα σου κρυωσει η μπριτζολα !!!!
Άβαταρ μέλους
john doufexis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011, 11:48
Τοποθεσία: ΣΠΕΤΣΕΣ/ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα: tiger 800
Όνομα: Doufe


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό vassat » 28 Ιαν 2014, 20:19

john doufexis έγραψε:roadsmart ii μπηκαν στα 19700 κ βγηκαν στα 41180 κορυφαιο λαστιχο κατεμε για το μηχανακι που εχω κ σε ταξιδια κ στην πολη κ στην βροχη...δυστηχως κ λογω ελλειψης του λαστιχου αναγκαστικα κ εβαλα τα metzeler tourance next !!!


Σε τι διαδρομές έβγαλαν τα RSII τόσα χλμ; περιελάμβαναν άσφαλτο του τύπου Αττικής Οδού (ήτοι πελματοφάγου) και σε τι ποσοστό;
Τα σκέφτομαι για την επόμενη αλλαγή δεδομένου ότι κάνω πολλά χλμ (και ΑΟ) και απ´ότι βλέπω τα S.Smart I πάνω από 12-13Κ δεν με βγάζουν, ενώ δεν βλέπω και τίποτα ιδιαίτερο όσον αφορά την σπορ συμπεριφορά... Άλλη επιλογή τα ΒΤ023 με βάση την προηγούμενη θετική εμπειρία από τα ΒΤ021 ή αν επιλέξω πάλι σπορ, τα Μ5 πάλι με βάση την θετική εμπειρία από Μ3. Υπάρχει κανείς με εμπειρία στα Μ5 να ποστάρει πόσα χλμ έβγαλε και με ποιά χρήση;
/ Β
Άβαταρ μέλους
vassat
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 10:10
Μοτοσυκλέτα: Sprint ST 1050
Όνομα: Βασίλης


Re: DUNLOP SportSmart 2 TEST

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 28 Ιαν 2014, 22:15

pragias έγραψε:Να ασυμπληρώσω όσον αφορά τα Sportsmart 2 ότι τα δουλεύω στις πιέσεις που λέει ο κατεσκευαστείς 36-42.

Καλύτερα να μείνεις με τις πιέσεις που δίνει η Triumph (34-36). Το 36-42 είναι υπερβολικό για το Daytona και τους ελληνικούς δρόμους εκτός και αν κάνεις μόνο ταξίδια σε εθνική και δεν θες να φας λάστιχο.

john doufexis έγραψε:roadsmart ii...

Καλό θα ήταν να κρατήσουμε καθαρό το θέμα χωρίς να λέμε γενικές γνώσεις για άλλα λάστιχα.
Αν ήταν σύγκριση των δύο ελαστικών δε θα το ανέφερα.
Για τα Roadsmart II ας ανοίξουμε νέο θέμα.
:yessir:
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2921
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom

Advertisement
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Άρθρα - Νέα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης