BMW-C-Evolution (Ηλεκτρικό scooter)

BMW-C-Evolution (Ηλεκτρικό scooter)  

  Από: Gdoc στις 19/10/2012 2:53 μμ.

http://www.mrbike.gr/website/Scooter-%E ... board.html



Re: BMW-C-Evolution (Ηλεκτρικό scooter)  

  Από: Polymhxanos στις 22/10/2012 11:21 πμ.

'Αραγε έχει κιβώτιο μεταβαλόμενης σχέσης CVT μέσα στο ψαλίδι όπως τα συμβατικά, ή η ροπή του ηλεκτροκινητήρα το καθιστά άχρηστο και έχει μία σταθερή σχέση μετάδοσης;;; Χμμμμ, ενδιαφέρον (ακαδημαικά), αν και από τις φωτό μάλλον φαίνεται το δεύτερο.

265 κιλά, όχι καλό...

Ο project leader θυμίζει λίγο Daniel Craig, χαχαχαχαχα
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: BMW-C-Evolution (Ηλεκτρικό scooter)  

  Από: motocikletagr στις 22/10/2012 11:32 πμ.

Polymhxanos"'Αραγε έχει κιβώτιο μεταβαλόμενης σχέσης CVT μέσα στο ψαλίδι όπως τα συμβατικά, ή η ροπή του ηλεκτροκινητήρα το καθιστά άχρηστο και έχει μία σταθερή σχέση μετάδοσης;;; Χμμμμ, ενδιαφέρον (ακαδημαικά), αν και από τις φωτό μάλλον φαίνεται το δεύτερο.

265 κιλά, όχι καλό...

Ο project leader θυμίζει λίγο Daniel Craig, χαχαχαχαχα"


Συνήθως οι ηλεκτροκνητήρες δίνουν την μεγιστη ροπη απο χαμηλα με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται μεταβαλομενη σχεση στις περισσοτερες περιπτώσεις .

Re: BMW-C-Evolution (Ηλεκτρικό scooter)  

  Από: Polymhxanos στις 22/10/2012 11:36 πμ.

Ναι και αν κρίνω από το σχήμα του καπακιού που δείχνει να μην χωράει ράουλα CVT ΚΑΙ αυτό που λέει ότι στο κλείσιμο του γκαζιού φορτίζει, μάλλον έχει σταθερή σχέση μετάδοσης, και μάλιστα μονοκόματη, χωρίς καν συμπλέκτη.

Από τον κινητήρα στον τροχό, σαν ένας μειωτήρας στροφών δλδ.

Η απλότητα του ηλεκτροκινητήρα και των συστημάτων που ΔΕΝ χρειάζεται, σε όλο του το μεγαλείο.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html