MOTORRAD - TRIUMPH SPRINT ST TEST 50.000km

MOTORRAD - TRIUMPH SPRINT ST TEST 50.000km  

  Από: Γιωργος στις 22/08/2007 12:10 πμ.

ΤΕΥΧΟΣ 19. 01. 2007
MOTORRAD
TRIUMPH SPRINT ST TEST 50.000km
Η SPRINT ST της TRIUMPH είναι η πιο ανθεκτική μοτοσικλέτα της αγοράς και εξασφάλισε την
συνέχεια της επιτυχίας της TRIUMPH στην κορυφή του εμπορικού ανταγωνισμού. Αυτή η
εμπνευσμένη sport-touring μοτοσικλέτα κέρδισε τον ανταγωνισμό μεταξύ 12 άλλων μοτοσικλετών
που πραγματοποίησε το γερμανικό περιοδικό Motorrad στο test αντοχής 50.000 km.
Με μεγάλη έκπληξη το Νο.1 σε πωλήσεις και σε επιρροή αναγνωστών γερμανικό περιοδικό
ανακάλυψε ότι μετά την κάλυψη της απόστασης των 50.000 km οι δείκτες συμπίεσης και απόδοσης
του κινητήρα ταιριάζουν απόλυτα με αυτούς μιας ολοκαίνουργιας SPRINT ST. Η κατανάλωση
λαδιού ήταν ανεπαίσθητη, το μοτέρ, ο συμπλέκτης και το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν όλα σε πολύ καλή
κατάσταση και τα βαμμένα τμήματα, ο σκελετός και η εξάτμιση δεν έδειξαν κανένα σημάδι φθοράς ή
σκουριάς.
Οι κριτές εντυπωσιάστηκαν επίσης από τον καταπληκτικό χειρισμό και την χρηστικότητα της
μοτοσικλέτας, δεδομένης της φυσιολογικής τιμής της και σε συνδυασμό με την ασυναγώνιστη
αξιοπιστία, η TRIUMPH SPRINT ST ήταν η μόνη πιθανή νικήτρια του διαγωνισμού.
Από την παρουσίασή της η μοτοσικλέτα έχει κερδίσει και σε άλλους διαγωνισμούς και ήρθε να
καταλάβει την κορυφή της κατηγορίας των sports-tourer.
Για όσους ακόμη δεν είχαν την προσωπική εμπειρία να δοκιμάσουν την μοτοσικλέτα αυτή, άς
κάνουν τον κόπο να περάσουν από τον πλησιέστερο Triumph Dealer για ένα test-ride.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ - ΜΕΓΙΣΤΗ 100
TRIUMPH SPRINT ST 76
BMW K1200S 75
HONDA VFR-ABS 74
SUZUKI DL100V 71
MZ 1000S 68
KAWASAKI ZX10R 67
BMW R1200GS 66
KAWASAKI Z1000 65
HARLEY DAVIDSON V-ROD 65
BUELL XB12S 54
H κατάσταση της TRIUMPH SPRINT ST μετά το test αντοχής 50.000 χλμ. που διενήργησε το
περιοδικό MOTORRAD, σημειώνεται ως ακολούθως:
ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ
- Οι βαλβίδες δεν χάνουν συμπίεση
- ΄Εδρες βαλβίδων ικανοποιητικές
- Οι οδηγοί και οι άξονες βαλβίδων καινούργιοι
- Οι βάσεις έδρασης εκκεντροφόρων είχαν σημάδια αλλά ήταν εντός ανοχών
- Τα αμύγδαλα εκκεντροφόρου σε καλή κατάσταση
ΧΙΤΩΝΙΑ / ΠΙΣΤΟΝΙΑ
- Τα χιτώνια είχαν σημάδια εντός των ανοχών
- Το δεξί χιτώνιο ήταν ελαφρώς ελλειπτικό αλλά εντός ανοχών
- Τα πιστόνια πολύ καλά με λίγα κατάλοιπα
ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ
- Τα μέταλλα βάσεων σαν καινούργια
- Τα μέταλλα μπιελών άψογα
- Οι πύροι εμβόλων ελαφρώς φθαρμένοι
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
- Το κιβώτιο ταχυτήτων σε πολύ καλή κατάσταση
- Οι δίσκοι συμπλέκτου σαν καινούργιοι
ΠΛΑΙΣΙΟ
- Πολύ καλή και σοβαρή βαφή
- Δεν υπήρχε πουθενά κρυφή σκουριά στο πλαίσιο

 

  Από: mixalakis στις 07/09/2007 5:57 μμ.

Ήθελα πολύ να διαβάσω κάτι τέτοιο, γιατί μέχρι τώρα είχα μόνο γιαπωνέζικα και επειδή σύντομα θα αποκτήσω Triumph μια αγωνία για την αξιοπιστία τους την έχω.

Το τι λέγεται για τα εγγλέζικα δεν περιγράφεται.
Όλοι οι γιαπωνεζάκιδες με έχουν πρήξει με τους μπελάδες που θα έχω με τα προβλήματα, την αντιπροσωπεία, τα service κτλ.

 

  Από: Costas στις 07/09/2007 6:10 μμ.

Αν και δεν είμαι ο πλέον ειδικός,απλά ως οδηγός Triumph η συμβουλή μου είναι να ρωτάς αυτούς που οδηγάνε ήδη τέτοιες μηχανές και μπορούν να σου πουν τη γνώμη τους από πρώτο χέρι.
Πάντως αν κρίνω από το nick ετοιμάζεσαι να κάνεις μια πολύ επιλογή
Αυτό που βλέπω είναι ακόμα και αυτοί με τα Γιαπωνέζικα έχουν πειστεί για την αξία του Daytona 675 (μετά από τόσα βραβεία πώς θα μπορούσαν άλλωστε!) αλλά και ο τίγρης βαδίζει σ αυτά τα χνάρια.
Προσωπικά έχω Daytona 600 του 2004 και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα κατασκευής και τις επιδόσεις.Ελπίζω σύντομα να έχω τη δυνατότητα να δοκιμάσω και το καινούριο Street Triple
Εγώ δεν έχω να πω τίποτα άλλο,καλοτάξιδη!