Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Το νεο μοτέρ της Ducati...

Τί είδαμε,διαβάσαμε,μας έκανε εντύπωση

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Το νεο μοτέρ της Ducati...

Δημοσίευσηαπό Native » 10 Οκτ 2011, 14:29

Σχεδιάστηκε να μπει στο νέο Ducati 1199 Panigale, αλλα γιατι οχι σε κανα 2 χρονια να το δουμε και σε κάμια καινουργια έκδοση multistrada... :happyface:


http://www.superquadro.ducati.com/en/?_ ... =208640914
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1007
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 10 Οκτ 2011, 16:52

Όσο πάνε το φέρνουν προς Honda...

Εικόνα

Οι ιμάντες τέλος;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1004
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 10 Οκτ 2011, 17:30

Και βίντεον, από τον πολλά υποσχόμενο αυτό κινητήρα

1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1004
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 11 Οκτ 2011, 07:28

Polymhxanos έγραψε:Όσο πάνε το φέρνουν προς Honda...

Εικόνα

Οι ιμάντες τέλος;


ΒγάζEI V90 η Χόντα?
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 11 Οκτ 2011, 07:55

Μπράβο στη Ντουκ που διαλέγει να εξελίξει τον V2 αντί να ακολουθήσει τον 'εύκολο' δρόμο του V4. 112x60.8 πιστόνι :| Εχει φτιάσει τέτοιο ο Χόντας ρε Πολυτέτοιε? :|

Από το 2009-10 ακούμε φήμες για αυτόν τον κινητηρα, αλλά εγώ νόμιζα πως είχε γίνει bined.. Λόγω της τελείως διαφορετικής θέσης στο πλαίσιο, αναμένουμε και μεγάλες αλλαγές στο πλαισιο και στη γεωμετρια των μηχανών.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...

Δημοσίευσηαπό mixalakis » 11 Οκτ 2011, 10:33

195 αλόγατα;;;

Να δεις που μόλις βγει θα αρχίσουν τα:
να βάλω πρόγραμμα και εξάτμιση που δίνει 2.5 ίππους;
να βγάλω το φτερό που προσθέτει βάρος;
να βγάλω και άλλο αμορτισέρ πίσω γιατί μετά τα 300 αρχίζει και κουνάει λίγο;
Άβαταρ μέλους
mixalakis
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 13:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050


Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 11 Οκτ 2011, 11:28

Τέτοιο πιστόνι δεν πρέπει να έχει ξαναυπάρξει ποτέ σε κινητήρα ΙΧ οχήματος. Το μεγαλύτερο της Honda είναι 100mm στον κινητήρα του VTR1000SP που έβαλα εικόνα πριν. Και τόσο υπερτετράγωνο με τίποτα, ποτέ ξανά.

Οι βαλβίδες είναι τεράστιες (47mm οι εισαγωγής), πάω στοίχημα ότι ούτε τόσο μεγάλες βαλβίδες έχουν ξαναφορεθεί ποτέ σε κινητήρα παραγωγής.

Οι ιμάντες πήραν δρόμο, και υπάρχει κοντή καδένα με ενδιάμεσο γρανάζι υποδιπλασιασμού, αλά Suzuki TL1000S.

Δρόμο και το ξηροκάμπανο, και ο νέος υγρός συμπλέκτης έχει υποβοήθηση slipper με σερβομηχανισμό, όταν δέχεται αντίστροφη ροπή (δλδ όταν μειώνουμε ταχύτητα και κατεβάζουμε σχέση και το μοτέρ φρενάρει τον τροχό).

Οβάλ αυλοί εισαγωγής και αντίστοιχες πεταλούδες, που θεωρητικά δίνουν ακόμα περισσότερη ροή στις υψηλές στροφές.

Και φυσικά το δεσμοδρομικό σύστημα, κι αυτό απλοποιημένο και ελαφρωμένο.

Τα ducati και την ιταλική φιλοσοφία δεν την πάω καθόλου, αλλά αυτό το μοτέρ φαίνεται ΕΚ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ. Η πλάκα είναι που δεν θα αρέσει στους φανατικούς ducataκηδες, μέχρι να φέρει πρωταθλήματα βέβαια...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1004
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας


Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...

Δημοσίευσηαπό Sprinter » 11 Οκτ 2011, 11:51

αμα το αφήσουν να τρέξει ως έχει
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:52
Μοτοσυκλέτα: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Όνομα: Νίκος


Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...

Δημοσίευσηαπό Native » 11 Οκτ 2011, 14:17

Τα δικα μου είναι 106mm x 67.9mm. Και πάλι δεν τα λές μικρά...

Προφανώς μικρυναν την διαδρομή για πολυστροφία.

Να δούμε πάντως και πόσο θα έχει το μηχανάκι έ....

Α και ετσι για την αντίθεση, πάρτε και ενα μοντέλο που νομίζω οτι έχει απο τις μεγαλύτερες διαδρομές σε μηχανάκι παραγωγής, ταυτοχρονα με ενα αξιοπρόσεχτο μέγεθος πιστονιού.... :|

http://www.bikez.com/motorcycles/kawasa ... t_2011.php
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1007
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...

Δημοσίευσηαπό green-675 » 11 Οκτ 2011, 22:08

αν βγει σε multistrada το πηρα :thumbsup:
το triple 675 εγινε sprint st 1050
green-675
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 527
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2009, 12:23
Μοτοσυκλέτα: sprint st 1050
Όνομα: Γιάννης


Panigale revealed...

Δημοσίευσηαπό Native » 08 Νοέμ 2011, 13:12

http://www.1199panigale.ducati.com/en/? ... _20111108#

Συνημμένα
Ducati-1199-Panigale.JPG
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1007
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 08 Νοέμ 2011, 14:05




8)
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2921
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom

Advertisement
Επόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Άρθρα - Νέα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης