Nέο TRIUMPH TROPHY

Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: crazy artist στις 17/11/2010 1:15 μμ.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... spy-shots/

Mε ολοκαίνουργιο κινητήρα!

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: Cpt. Haddock στις 17/11/2010 2:55 μμ.

Λογικα θα φοραει τον 1200αρι του μεγαλου tiger

Για να δουμε
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: Sprinter στις 18/11/2010 7:29 πμ.

Τουτο εδώ μάλλον θα είναι αυτό που ψυθίριζαν πολλοί (Πάνο?) πέρισυ για καινούργιο 'Σπριντ' τουρινγκ μεγάλο με άξονα και 1200 κυβικά. Αντ' αυτού, ελέω κρίσης, πήραμε την παπαριά το GT, ούτε σπορ ούτε τουρερ, που όταν είπα πως είναι patched-over και stop-gap και συνοθύλευμα ανταλλακτικών από το καλάθι, πέσαν οι πωλητές να με φάνε. Κριμα που χάθηκε στην πορεία το ST, που χρειαζόταν μια ωραία ανανέωση αντί μετατροπή σε Φρανκεστάιν.

Μπορεί να ξαναβγάλουνε ST με τον 1200 αν και δεν ελπίζω για σύντομα.. Τι να ελπίζω δηλαδή που έτσι που πάμε οικονομικά θα βλέπουμε πάλι τις καινούργιες μηχανές με το κυάλι όπως παλιά... Εγω τις θυμάμαι εκείνες τις εποχές, αλλοίμονο στους νέους που έχουν κακομάθει.

Αραγε Trophy θα το πούνε?

ΒΤW, οι σχεδιαστές που πηραν από την BMW για να σχεδιασουν το Tiger 800, μάλλον μείναν και για αυτό το πρότζεκτ
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: Native στις 18/11/2010 11:36 πμ.

K1300GT....
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: tharis στις 18/11/2010 7:39 μμ.

Τι μπαχατελα ειναι αυτη παλι ....
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: ATN PANOS στις 18/11/2010 10:38 μμ.

μας αρεσουν δεν μας αρεσουν, το θεμα ειναι οτι η Τ εχει βαλει στοχο
να βγαλει στην παραγωγη πολλα νεα μοντελα, και αυτα ειναι η αρχη.
πιστευω οτι πανω σε αυτα θα βασιστουν πολλα αλλα, ωστε να καλυψουν οσο
πιο πολλες γκαμες μπορουν.


ασχετα αν μας αρεσουν η δεν μας αρεσουν τα σχεδια τους
πρεπει να παραδεχτουμε οτι τουλαχιστον παιρνουν το ρισκο
και κανουν μια γενικη αντεπιθεση.

να ετοιμαζεστε και για μεγαλες αλλαγες στην ελλαδα

καλο χειμωνα
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: doohan στις 18/11/2010 11:35 μμ.

................
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:46, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: tharis στις 19/11/2010 12:24 πμ.

Εγω πιστευω παντως οτι το εχετε παρει λιγο στραβα το θεμα με τα καινουργια μοντελα της Τ. Εξαλου δεν εχουμε δει τπτ ακομη απο κοντα..

Αν και δεν εχει περασει πολυς καιρος που πρωτοασχοληθηκα με τη συγκεκριμενη μαρκα δε νομιζω οτι χανουν σιγα σιγα το χαρακτηρα τους απλα, οπως ειναι φυσικο, εκσυχρονιζονται. Γενικα πιστευω οτι ολα τα Ευρωπαικα εχουν το δικο τους χαρακτηρα..

Το καινουργιο Tiger εμενα μου κανει πολυ για Triumph.. μπορει να μοιαζει με το GS αλλα και πως να μη μοιαζουν δυο γυμνα on-off μηχανακια που και τα δυο ειχαν απο πριν τα διπλα φαναρια, το καθενα με το στυλ του, και μια μικρη ζελατινα ..
Και το καινουργιο Speed δεν διαφερει πολυ απ το μοντελο που αντικαταστει.. εχει απλα καποιες πιο συγχρονες γραμμες που νομιζω θα αρεσουν πολυ στο κοινο που απευθεινεται ..

Τελος δε πιστευω οτι η Triumph "πουλαει" μονο την ιστορια της.. Εχει πολυ αξιολογες μηχανες, τον "μοναδικο" τρικυλινδρο, απολαυστικη οδηγικη συμπεριφορα κι ενα ξεχωριστο ηχο.. και συνεπως και value for money.. και αυτοι ειναι πιο σημαντικοι λογοι για μενα για να επιλεξω Triumph..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: gpal στις 19/11/2010 9:47 μμ.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω και το διαβάζω συχνά στο φόρουμ
είναι πως η Τ θέλει να ξεφορτωθεί τα ανταλλακτικά της και απεγνωσμένα κάνει " copy paste" σε καινούργια μοντέλα που βγάζει. Δεν πιστεύω ότι είναι έτσι ακριβώς. Το καινούργιο 800 έστω και εάν σαν μοτέρ αποτελεί συνέχεια του street triple έχει κατά την Τ πάντα- 80 % καινούργια κομμάτια. Τώρα αν το καινούργιο Trophy θα έχει τον ίδιο κινητήρα με το Τiger, 1200 κυβικά σιγά τ'αυγά:αυτό δεν γίνονταν και προηγουμένως με το Tiger Speed και Sprint?
Nομίζω ότι δεν είναι κακό μια εταιρεία να κάνει οικονομίες κλίμακας προτείνοντας το ίδιο μοτέρ σε διαφορετικές μηχανές με άλλη φιλοσοφία η καθεμιά. Η ΒMW δεν κάνει το ίδιο με το boxer κινητήρα? Σημασία περισσότερο έχει η κάθε μηχανή να ανταποκρίνεται σ'αυτό που της ζητάς δηλαδή να έχει καλό στήσιμο, καλή ποιότητα κατασκευής και εάν αυτό είναι δυνατόν 0 βλάβες. Ξέρετε πολλές εταιρείες να δίνουν 3 χρόνια εγγύηση όπως κάνει η Τ το τελευταίο χρόνο?

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: tharis στις 20/11/2010 12:01 πμ.

gpal"Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω και το διαβάζω συχνά στο φόρουμ
είναι πως η Τ θέλει να ξεφορτωθεί τα ανταλλακτικά της και απεγνωσμένα κάνει " copy paste" σε καινούργια μοντέλα που βγάζει."


Δεν μιλανε τοσο για τον κινητηρα οσο για πλασια, ψαλιδια κτλ ..

Αλλα ουτε εγω πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση να ισχυει κατι τετοιο, ειδικα οταν ακουμε συνεχεια οτι εχουν ελλειψη απο πιστονια, ελλειψη απο ζαντες, ελλειψη απο το ενα, ελλειψη απο το αλλο.. δεν μπορει να ειναι τοσο ηλιθιοι που να τους εχουν μεινει καμια 1000αρα πλαισια απο Sprint και ειπαν να βγαλουν και ενα GT με μακρυτερο ψαλιδι ....

Απλα ειναι πολυ πιο ευκολο να παραξεις κατι "που ηδη παραγεις" και με τα πολλα μοντελα προφανως θελουν να εχουν μια πληρη γκαμα μοτοσυκλετων.. (τωρα αυτη η μεγαλη αυξηση των μοντελων δεν ξερω αν ειναι τελικα καλη ή κακη .. εμενα δε μου αρεσει και τοσο .. )
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: johnygalan στις 20/11/2010 9:43 μμ.

Αυτό θα είναι το επόμενο μηχανάκι του γιατρού
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: Sprinter στις 21/11/2010 10:31 πμ.

gpal"Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω και το διαβάζω συχνά στο φόρουμ
είναι πως η Τ θέλει να ξεφορτωθεί τα ανταλλακτικά της και απεγνωσμένα κάνει " copy paste" σε καινούργια μοντέλα που βγάζει. Δεν πιστεύω ότι είναι έτσι ακριβώς. Το καινούργιο 800 έστω και εάν σαν μοτέρ αποτελεί συνέχεια του street triple έχει κατά την Τ πάντα- 80 % καινούργια κομμάτια. Τώρα αν το καινούργιο Trophy θα έχει τον ίδιο κινητήρα με το Τiger, 1200 κυβικά σιγά τ'αυγά:αυτό δεν γίνονταν και προηγουμένως με το Tiger Speed και Sprint?
Nομίζω ότι δεν είναι κακό μια εταιρεία να κάνει οικονομίες κλίμακας προτείνοντας το ίδιο μοτέρ σε διαφορετικές μηχανές με άλλη φιλοσοφία η καθεμιά. Η ΒMW δεν κάνει το ίδιο με το boxer κινητήρα? Σημασία περισσότερο έχει η κάθε μηχανή να ανταποκρίνεται σ'αυτό που της ζητάς δηλαδή να έχει καλό στήσιμο, καλή ποιότητα κατασκευής και εάν αυτό είναι δυνατόν 0 βλάβες. Ξέρετε πολλές εταιρείες να δίνουν 3 χρόνια εγγύηση όπως κάνει η Τ το τελευταίο χρόνο?"



Ρε για το Σπριντ από ST σε GT έλεγα, μη γενικεύεις. Αμφιβάλει κανείς πως είναι έτσι?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: tharis στις 21/11/2010 5:43 μμ.

Sprinter"
Ρε για το Σπριντ από ST σε GT έλεγα, μη γενικεύεις. Αμφιβάλει κανείς πως είναι έτσι?"


Το οτι ηθελαν να βγαλουν γρηγορα-ευκολα-χωρις κοστος ενα πιο touring μοντελο το δεχομαι. Το οτι ηθελαν να ξεφορτωθουν ενα καρο ανταλλακτικα δε το πιστευω ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: Sprinter στις 21/11/2010 7:06 μμ.

Οταν θα καταλάβεις πως βγάλανε το 2010 μηχανάκι με κομμάτια που από του χρόνου δε θα ειναι σε κανένα άλλο θα το πιστέψεις. Το ότι σταματήσαν το ST εκτός από την Αγγλική αγορά δε σου λέει τίποτα επίσης?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Nέο TRIUMPH TROPHY  

  Από: tharis στις 21/11/2010 7:51 μμ.

Μα ακριβως(!), αν ηθελαν να "ξεστοκαρουν", γιατι να σταματησουν το ST..? Δεν μπορουσε να πουλησει αλλο ..? 'H δεν τους καλυπτε σαν μοντελο και απλα ηθελαν κατι "πιο touring" (που δεν χρειαζοταν να αλλαξει και πολυ απο το ST ..)
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..