Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple

Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: Aris. στις 01/07/2009 4:31 μμ.

Aν και λογικα πολλοι θα το ειδαν :


Οπως ολοι βλεπουμε η κοκκινη γραμμη της arrow ειναι σταθερα και γραμμικα κατω απο την πρασινη γραμμη των "μαμα" εξατμισεων ...
Παλι καλα, καπου στο τελος μονο, γυρω στις 12000 rpm μετα βιας βγαζει 2 αλογα παραπανω .
Το θεμα ροπη ειναι ακομα πιο καταθληπτικο ....

Δε θελω ,καν , να σκεφτω τι μπορει να παιρνω εγω απο τα 2 φτωχικα arrow slip on μου ...
Μαλλον ξερω τι παιρνω αλλα δε θελω να το αναφερω
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: Sprinter στις 01/07/2009 4:33 μμ.

το ΣΩΣΤΟ πρόγραμμα το είχαν φορέσει ή αλλα αντ' άλλων? Ασε που οι διαφορές είναι μέσα στο περιθώριο λάθους της δυναμομέτρησης.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: Aris. στις 01/07/2009 4:41 μμ.

Δεν το γνωριζω , δεν τους ρωτησα ...

Δεν νομιζω πως απο ανθρωπους που η δουλεια τους ειναι "οι μηχανες " να μην ξερουν πως πρεπει να περασουν το αναλογο προγραμμα μαζι με μια ολοσωμη εξατμιση .
Αν δεν κανω λαθος μπορει να προκαλεσεις και σοβαρη ζημια στον κινητηρα βαζοντας του μια ολοσωμη ελευθερας χωρις νεο προγραμματισμο .
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: Sprinter στις 01/07/2009 4:51 μμ.

Ζημιά δύκολο.

Οσο για το άλλο, μην είσαι τόσο σίγουρος. Δε γράφουν που κάναν τη μετατροπή? Αν τη βάλαν στην Ηλιοφίλ, τότε φαντάζομαι θα τους περάσαν και το πρόγραμμα της arrow.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: Sprinter στις 01/07/2009 4:53 μμ.

Μια χαρά ειναι οι καμπύλες πάντως. και παίρνει και 2 αλογάκια που δεν είναι το ζητούμενο..
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: Aris. στις 01/07/2009 5:18 μμ.

τα "με το ζορι" 2 αλογα που περνει μονο στις 12000 να τα χαιρεται ... η Τ μιλαει για 7 ...
Εκτος τουτου, οπως βλεπω, η γραμμη arrow ειναι μονιμα 0-1-2 αλογα κατω απο τις μαμα απο τις 1000 μεχρι τις 11900
Το μονο καλο που βλεπω, ειναι στις καμπυλες ροπης που με την 3-1 γινετε πιο ομαλο το ξεκινημα. (βλεπε απο 1800 στροφες μεχρι 2500)
Κατα τα αλλα το 6.3 κgm της μαμα στις 8000 με το 6kgm της arrow στις 10000 ειναι ....

Yπ'οψην αυτο ειναι το 1ο dynochart που εχω βρει απο τις 3-1 arrow.
Πολυ πιθανο ,αλλοι ,για πολλους και διαφορους λογους να εχουν μακραν καλυτερα ή χειροτερα αποτελεσματα .

Υ.Γ αραγε ο penta (που ηταν ο μονος σε αυτο το forum που δυναμομετρησε και ανακοινωσε τα αποτελεσματα δυναμομετρησης Street triple me zard slip ons [ - 1hp] ) το εχει δυναμομετρησει μετα την arrow 3-1 που εχει περασει?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: Sprinter στις 01/07/2009 5:29 μμ.

Aris."
Εκτος τουτου, οπως βλεπω, η γραμμη arrow ειναι μονιμα 0-1-2 αλογα κατω απο τις μαμα απο τις 1000 μεχρι τις 11900
"


Σουπα, αυτά είναι στο περιθώριο σφάλματος της δυναμομέτρησης. Δεν λέει τίποτα πέραν του ότι 'δεν παίρνει' πάνω του. Ισιώνει όμως. Προφανώς, αν αυτό ισχύει γενικώς με το σωστό πρόγραμμα, οι εκκεντροφόροι του δε θένε...ή η αναπνοή του. Η και τα δύο. Αντιθέτως με του Daytona.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: Sprinter στις 01/07/2009 7:13 μμ.

Επίσης ενα γενικότερο σχόλιο. Καμμιά τέτοιου τύπου συγκριτική δυναμομέτρηση (φουλ γκαζι, πλήρες φορτίο) δεν μπορεί να δείξει πιθανές αλλαγές στην αίσθηση και την οδηγησιμότητα, στο φόρτωμα που λέμε, (τα κυριώτερα στοιχεία γαι οδήγηση στο δρόμο και όχι σε φαναριές ή στην πιστα) γιατί για να τα δείς αυτά πρέπει να δυναμομετρήσεις και σε συνθήκες μισου γκαζιού και μικρότερου φορτίου και να φτιάξεις τρισδιάστατο χάρτη. Πιο σίγουρο κριτήριο είναι ή αίσθηση που σου δίνει.

Μπορώ πολύ εύκολα να φαντασθώ αλλαγές στην χαρτογράφηση που ενω δεν θα φαινεται καμμια διαφορά στο δυναμόμετρο η αίσθηση στην οδήγηση θα είναι τελείως διαφορετική.

Αυτά ώς γενικότητες.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:39, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: ATN PANOS στις 01/07/2009 7:22 μμ.

ειναι στο καινουργιο moto αυτο?

το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι οτιι η μετηση ειναι χωρις το προγραμα
που χρειαζεται για να αποδωσει αυτη η εξατμιση.

ξερω απο πολυ καλη πηγη οτι αυτη η εξατμιση αποδιδει 7 αλογα και αλλα τοσα κιλα
περιπου μειον
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: fethry στις 02/07/2009 1:11 μμ.

μόλις σήμερα θα πάρω το μοτοσακό μου με την arrow και λέω αν πάρω τηλ να το ακυρώσω...
μήπως το μοτό τα παίρνει απ'τη remus?

υ.γ. άσχετο, αλλά το συγκρίνουν με αμάξια?
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: Sprinter στις 02/07/2009 1:15 μμ.

Γενικό σχόλιο πάλι. H ποιότητα του Moto σε κάθε καινούργιο τεύχος σπάει καινούργια αρνητικά ρεκόρ... Διαβάζεις ξαναδιαβάζεις για ενα μηχανάκι και δε βγάζεις νόημα γρι...Που οι καιροί εκείνοι που εσείς οι νέοι δε τους προλάβατε...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: fethry στις 02/07/2009 1:22 μμ.

εμείς οι νέοι τη βγάζουμε με καγκουροπεριοδικά τύπου burnout και powerbikes...
με παπάκια των 25 και busa των 400 αλόγατων...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: guraki στις 02/07/2009 3:17 μμ.

Εγω παντως που εκανα μια καλη βολτα ενα R με Arrow 3 σε 1 δεν ειδα( αν ειδα κιολας...) καμια σημαντικη διαφορα που να δικαιολογει τα 1300 ευρω...Μονο στην αποκριση μου φανηκε καλυτερο και τιποτα αλλο...Καμια σχεση με τα +12 αλογα που μου ελεγαν!

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: fethry στις 02/07/2009 3:58 μμ.

μόλις οδήγησα το μοτοσακό μου με την arrow...
το μόνο που παρατήρησα ήταν ο ήχος και οτι τα οπίσθια μου δε διαμαρτύρονται πλέον τόσο έντονα απ'τη ρημάδα τη ζέστη...
τώρα για όλα τα υπόλοιπα με τα +7 άλογα και τα -7 κιλά δεν είμαι ο αρμόδιος ν'απαντήσω γιατί ούτε η διαδρομή πολύγωνο-κάνιγγος ενδείκνυται, ούτε είμαι άνθρωπας που θα παρατηρήσω μικρες διαφορές... δίνει μια αίσθηση οτι τραβάει κάπως καλύτερα αλλά μπορεί να είναι και ιδέα μου λόγω ανθυποβολής...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Moto.441 - Arrow 3-1 full system @ street triple  

  Από: Case στις 24/07/2009 12:27 μμ.

Δεν θα εκφράσω άποψη για τα + ή - άλογα αλλά θα έλεγα ότι τα -7 κιλά είναι το πραγματικό κέρδος, για να μην πούμε την μείωση της θερμοκρασίας με την απουσία του καταλύτη.

Εδώ οι εταιρείες κάνουν το παν για να κόψουν γραμμάρια από διάφορα μέρη της μοτοσικλέτας και εμείς κόβουμε 7 ολόκληρα κιλά και μάλλιστα από αρκετά ψηλό μέρος της μηχανής.

Τωρα αν αξίζει τα 1300 ευρώ....
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.