Triumph service

Re: Triumph service  

  Από: Native στις 06/07/2011 3:10 μμ.

Ναι να σου πω την αληθεια κι εγω αντικατάσταση διάβασα....

Προφάνως είναι επειδη δεν το χωράει ο νούς μου αν συνεβαινε σε μενα να μου κάναν αποκατάσταση....

Τι θα έλεγες να αποκαταστήσεις λίγο τις σχέσεις σου με την αντιπροσωπεία, βάζοντας τα καλαμια στον κ...λο τους?
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Triumph service  

  Από: vagtyrp στις 06/07/2011 4:04 μμ.

σταύρο ούτε να διανοηθείς να δεκτείς ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ σε καινούργιο μηχανάκι. να πας στο καλιμπρά, παρουσία της ιλιοφίλ και να απαιτήσεις ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ! πάρε γραπτώς για την απόκλειση, ζήτα να το επιβεβαιώσουν γραπτώς και οι της ιλιοφίλ, και πάρε καινούργια..................μόλις έχεις τα χαρτάκια στο χέρι και αν σου τα μασάνε τηλεφωνάκι αγγλία, και αν θες θα σου στείλω και το μαιλ του υπευθυνου στην αγγλία........έλα να αρχίσουν οι χοροί.......

άκου εκεί αποκατάσταση.......πάνω που είχα ηρεμήσει λίγο, συγχιστηκα πάλι......σε λίγο καιρό με βλέπω με υπογλώσσια....


δεν έχουν το θεό τους......γιαυτό σάκης και πάλι σάκης.......μη πω τίποτα πιο χοντροκομένο

Re: Triumph service  

  Από: nomad στις 06/07/2011 4:15 μμ.

madbiker"για να μην μιλαω στον αερα, και αν υπαρχει καποιος ας βγει να με διαψευσει:
ως γνωστον ειχα ενα θεματακι με το μπροστινο απο οταν πηρα τη μηχανη..μεσα Απριλιου.καθως ακομα εστρωνα τη μηχανη και δεν μπορουσα να το ανοιξω αλλα ουτε και να το ζορισω σε στροφιλικια, δε μπορουσα να προσδιορισω και το προβλημα.μιλησα με αρκετα παιδια, σχετικους και ασχετους χωρις να καταληξω καπου.αμεσως λοιπον επισκεψη στον πιερρακο αλιμου για την γνωστοποιηση του προβληματος.η πρωτη εντυπωση , και λογικη, ηταν οτι κατι φταει με το τιμονι και στο πρωτο σερβις θα το φτιαχνανε.δεν θυμαμαι αν μεχρι τα 1000 χιλμ ξαναπηγα για το εν λογω προβλημα να μην λεω και ψεμματα.
ερχεται το πρωτο σερβις.λογω δουλειας με βολευε το συνεργειο στη μιχαλακοπουλου, ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ, εγω πηγα στο συνεργειο διπλα στο κατ/μα του πιερρακου το οποιο γραφει απεξω triumph service...το αλλο απεναντι απο το κεντρικο κατ/μα δεν το ειχα δει και οταν μιλουσαμε για κατ/μα μιχαλακοπουλου νομιζα αυτο του πιερρακου.
1ο σερβις οπως ειχα γραψει 55€, πολυ καλη τιμη, εξυπηρετικοτατοι και σφραγιδα απο πιερρακο.ρωταω σχετικα με το τιμονι, διορθωθηκε το προβλημα μου λενε, ηθελε λιγο ισιωμα.το παιρνω κγω κανω βολτα...το μηχανακι συνεχιζε να παταει στραβα...ξαναπαω πιερρακο αλιμου..τους λεω ξανα το προβλημα αρχισε λοιπον μια κουβεντα οτι θελει λιγο στραμπουληγμα το τιμονι να ερθει στα ισα του, μηπως φταινε τα λαστιχα μηπως φταει το ενα μηπως φταει το αλλο...για να μην τα πολυλογω πρεπει να επισκεφθηκα πανω απο 5-6 φορες το μαγαζι σχετικα με το ιδιο προβλημα...ολο κατι κανανε στο τιμονι χωρις φυσικα αποτελεσμα.(για να μην γινομαι τελειως κακος, μονο ενα παλλικαρι απο το ρβις της yamaha μου ειπε οτι αν συνεχιζε το προβλημα να παω να ελεγξουν τα καλαμια, το μονο λογικο πλεον, αλλα απο μεριας triumph δεν συζητιοταν καν!σεκαινουρια μηχανη στραβα καλαμια???αποκλειεται μου ελεγαν.)μαλιστα οταν το εκαναν βολτα αυτοι το μηχανακι δεν τραβαγε ποτε!!!οταν το επαιρνα εγω επρεπε ν κρεμομαι αριστερα...
αφου πλεον δεν εβγαζα ακρη και ενω ειχαν οδηγησει το μηχανακι 5 ατομα λεγοντασ μου το ιδιο, ειπα να παρω μια δευτερη γνωμη γιατι και πηγα στη μιχαλακαοπουλου.στο κανονικο συνεργειο πλεον απεναντι απο το κεντρικο κατ/μα.
εξηγω στο, κατα τα αλλα εξυπηρετικατατο, παλικαρι το προβλημα απο την αρχη.εκφραζω τους φοβους για στραβο μπροστινο.το κανει μια βολτα.φυσικα δεν καταλαβε απολυτως τιποτα και το πορισμα ηταν οτι το τιμονι ηθελε λιγο ισιωμα(φυσικο μετα απο τοσες επεμβασεις ισιωματος! να ειναι στραβο).
τον ευχαριστησα και εφυγα απευθειας για κυψελη.
βρισκω τον κ.Δημητρη.του εξηγω οτι η μηχανη δεν παταει καλα.την παιρνει βολτα.γυρναει μετα απο 30 δευτερολεπτα.μου λεει το τιμονι ειναι μια χαρα..τα καλαμια σου ειναι στραβα.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΟΣ Η ΚΟΥΛΟΣ!
λυνει το φτερο, την κορνα και μου βαζει ενα οργανακι στα καλαμια που εφαπτοταν πανω και κατω στα καλαμια...στο κατω μερος του δεξιου καλαμιου δεν εφαπτοταν.εχανε 1-2 χιλ νομιζω.ΝΑ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟΥ>ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
τηλ ηλιοφιλ, μεταβαση αμαρουσιου οπου αφου το ειδαν και εκει αμεσως (δοξα τω θεο) συμφωνησαν στην αποκατασταση των καλαμιων, και μαλιστα υστερα απο απαιτηση μου θα τα πανε στο καλιμπραδικο στην κυψελη οπου θα ειμαι και παρων.περιμενω τηλ λοιπον
κλεινοντας εγω ερωτω.ΠΩΣ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ ΞΑΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ-Α, ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΩ, ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΛΕΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΙ ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ, ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ, ΩΣ ΟΦΕΙΛΑΝ ΣΑΝ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ.
εγω λοιπον που ειμαι κουλαδι και ισα ισα ξερω να βαζω βενζινη στη μηχανη, εχοντας γραψει 7000 χλμ, γιατι να εμπιστευομαι τη ζωη μου σε ανθρωπους που απλα δεν ξερουν τι τους γινεται?ας μου ελεγαν δε ξερω τι συμβαινει να παω και γω σε εναν που ξερει,οχι να τρεχω δυο μηνες απο εξουσιοδοτημενο σε εξουσιοδοτημενο...ΔΗΛ ΕΛΕΟΣ
αν εγω δεν ενιωθα , και το παιζα rossi, και σε καμια στροφη καθως το μηχανακι δεν εστριβε εμπαινα φετες και εβγαινα σακατεμενος, πειτε μου τι θα γινοτανε, την προηγουμενη τεταρτη, αν θυμαμαι, ηταν να παμε πιστα με τon johnygalan, ρωτηστετον τι του ελεγα τοσο καιρο, ρωτηστε και τον johntar.απλα για τους δυσπιστους....
υγ.sorry για το σεντονι
υγ2.παιδακιαδα 2 καταλαβαινετα γιατι ειχα μεινει απο τους τελευταιους...στην 3η θα τα πουμε"

εμενα στο συνεργειο της μιχαλακοπουλου μου εβαλαν hyperpro ελατηρια και στην τοποθετηση μου εβαλε τις μπουκαλες αναποδα!! στο ταξιδι του γυρισμου για συβοτα δεν δουλευε καθολου το μπροστινο και τα βιδακια των ρυθμισεων δεν λειτουργουσαν! τεσπα το πηγα σε ενα πρωην εξουσιοδοτημενο στα γιαννενα κι εβαλε τα γελια!! ο τυπος απ την μιχαλακοπουλου ζητησε συγνωμη και πληρωσε την αποκατασταση! απλως δεν ξαναπερναω απο κει ουτε τα λαστιχα να μου φουσκωσει! θα μπορουσε να τεθει η ζωη μου σε κινδυνο!!! ειμουν και 10 ημερων πιστονοπληκτος!!τρελαθηκα γενικως αλλα τον τιγρη ακομα τον γουσταρω πολυ
bikes dont leak oil,they mark their territory.

Re: Triumph service  

  Από: tharis στις 06/07/2011 4:22 μμ.

Τι σκατα.... Σεφ εχουνε για μαστορια εκει περα ?? Και γ@μω το Triumph service station και τα σεμιναρια που τους κανουνε ...
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Triumph service  

  Από: vagtyrp στις 06/07/2011 4:52 μμ.

nomad"εμενα στο συνεργειο της μιχαλακοπουλου μου εβαλαν hyperpro ελατηρια και στην τοποθετηση μου εβαλε τις μπουκαλες αναποδα!! στο ταξιδι του γυρισμου για συβοτα δεν δουλευε καθολου το μπροστινο και τα βιδακια των ρυθμισεων δεν λειτουργουσαν! τεσπα το πηγα σε ενα πρωην εξουσιοδοτημενο στα γιαννενα κι εβαλε τα γελια!! ο τυπος απ την μιχαλακοπουλου ζητησε συγνωμη και πληρωσε την αποκατασταση! απλως δεν ξαναπερναω απο κει ουτε τα λαστιχα να μου φουσκωσει! θα μπορουσε να τεθει η ζωη μου σε κινδυνο!!! ειμουν και 10 ημερων πιστονοπληκτος!!τρελαθηκα γενικως αλλα τον τιγρη ακομα τον γουσταρω πολυ "


πάλι καλά που δεν σου έβαλαν τα μπροστά πίσω..........να στρίβεις με την όπισθεν..........σύμπτωσεις επαναλαμβανόμενες πάυουν να είναι τυχαίες......έτσι εξηγείται γιατί όταν τους ρώτησα τι θέλουν για ένα μεγάλο σέρβις μου απάντησαν ότι θα πρέπει να αφήσω το μηχανάκι μέσα 3 μέρες......πρέπει να διαβάσουν πρώτα τί να φτιάξουν και να έχουν και δυόμισι μέρες για επανάληψη και φροντιστήριο....έ ρε $%&#@* τους χρειάζεται..........

επί την ευκαιρία τα πιστόνια ποιός στα έβαλε; μήπως τα έβαλε και αυτά ανάποδα.............

Re: Triumph service  

  Από: Sprinter στις 06/07/2011 5:11 μμ.

Στου κασίδη το κεφάλι μαθαίνουνε κι αυτοί. Βέβαια είναι κι άλλοι που παρόλου που χρόνια κουρεύουνε κασίδηδες δεν έχουν μάθει τίποτα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph service  

  Από: madbiker στις 06/07/2011 7:20 μμ.

παιδια για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις και παρανοησεις.το προβλημα εγκειται οπως με ενημερωσε και ο καλιμπρας σε στραβη κατω πλακα.
η συνεχεια στο εργο εκτυλιχθηκε το μεσημερι οταν πηγα ηλιοφιλ γιατι μου ειπαν οτι θα λυσουν να δουν τι συμβαινει και μολις εφτασα μου ειπαν η μηχανη ειναι ετοιμη.μιλησα με τον βαγγελη μου ειπε οτι ηθελε ευθυγραμμιση η κατω πλακα και την διορθωσαν.
κ γω σαν πελατης λοιπον που η μηχανη του ειχε ενα προβλημα και διορθωθηκε! ζητησα να μου δωσουν εγγραφως για τις εργασιες τις οποιες προεβησαν για την αποκατασταση της ζημιας και οτι μου εγγυωνται την ευρυθμη λειτουργια του μπροστινου.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ.
ετσι λοιπον, οπως λεει και το ανεκδοτο, αρχισε ο καυγας...
για να μην τα πολυλογω το προβλημα ειναι πως θα δικαιολογηθει η αλλαγη πλακας στην εταιρεια...και ρωτω εμενα γιατι θα πρεπει εντος εγγυησης η μηχανη μου πως θα τα βγαλει περα η εταιρεια με τους προισταμενους σας της triumph???εμενα με ρωταει κανενας απο την ηλιοφιλ πως τα βγαζω περα για τα 11.000 ευρω δανειου που χρεωθηκα για να παρω τη μηχανη...ΟΧΙ...ετσι λοιπον και μενα δε μου καιγεται καρφι..
απαιτησα το μπροστινο να παει στον παπουτσα και οτι κρινει αυτος οτι πρεπει να αλλαχτει, να αλλαχτει.περιμενουμε τη συνεχεια αυριο.
ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ.
Α.μου φτιαχνουν τη μηχανη οπως πρεπει
β.τη φτιαχνω μονος μου , τραβαω αγωγες σε ολους, και ενημερωνω και triumph.
η κοροιδια τελειωσε
[size=150:19cvyl53] its better to burn out, than to fade away

Re: Triumph service  

  Από: vagtyrp στις 06/07/2011 11:50 μμ.

madbiker"παιδια για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις και παρανοησεις.το προβλημα εγκειται οπως με ενημερωσε και ο καλιμπρας σε στραβη κατω πλακα.
η συνεχεια στο εργο εκτυλιχθηκε το μεσημερι οταν πηγα ηλιοφιλ γιατι μου ειπαν οτι θα λυσουν να δουν τι συμβαινει και μολις εφτασα μου ειπαν η μηχανη ειναι ετοιμη.μιλησα με τον βαγγελη μου ειπε οτι ηθελε ευθυγραμμιση η κατω πλακα και την διορθωσαν.
κ γω σαν πελατης λοιπον που η μηχανη του ειχε ενα προβλημα και διορθωθηκε! ζητησα να μου δωσουν εγγραφως για τις εργασιες τις οποιες προεβησαν για την αποκατασταση της ζημιας και οτι μου εγγυωνται την ευρυθμη λειτουργια του μπροστινου.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ.
ετσι λοιπον, οπως λεει και το ανεκδοτο, αρχισε ο καυγας...
για να μην τα πολυλογω το προβλημα ειναι πως θα δικαιολογηθει η αλλαγη πλακας στην εταιρεια...και ρωτω εμενα γιατι θα πρεπει εντος εγγυησης η μηχανη μου πως θα τα βγαλει περα η εταιρεια με τους προισταμενους σας της triumph???εμενα με ρωταει κανενας απο την ηλιοφιλ πως τα βγαζω περα για τα 11.000 ευρω δανειου που χρεωθηκα για να παρω τη μηχανη...ΟΧΙ...ετσι λοιπον και μενα δε μου καιγεται καρφι..
απαιτησα το μπροστινο να παει στον παπουτσα και οτι κρινει αυτος οτι πρεπει να αλλαχτει, να αλλαχτει.περιμενουμε τη συνεχεια αυριο.
ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ.
Α.μου φτιαχνουν τη μηχανη οπως πρεπει
β.τη φτιαχνω μονος μου , τραβαω αγωγες σε ολους, και ενημερωνω και triumph.
η κοροιδια τελειωσε"




έτσι μπράβο....να βλέπουμε και λίγο κινητικότητα και από άλλους μπας και καταλάβουν επιτέλους ότι το παραμύθι τελειώνει.......και ο 15αύγουστος είναι κοντά οέο!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re:  

  Από: nomad στις 07/07/2011 1:14 πμ.

Sprinter"Και όμως. Πήρα τηλ. την Ηλιοφίλ και μου είπαν πώς ο Κόντης είναι εξουσιοδοτημένος. Μπορεί το site να μην είναι ενημερωμένο."

τους πιο εμπειρους μηχανικους πλην φτωχους τους εκανε η Τ περα γιατι θελανε καθετες μοναδες που σημαινει πολλες δεκαδες ευρω ανακαινησεις !! εδω τον πατρινο για ενα χρονο απ την συνταξη εφαγε σουτ ενω ειναι ο πιο παλιος στα Τ πανελλαδικα και συμβουλευε την ηλιοφιλ στις αρχες της!! αποδεδειγμενα πληρως τα στοιχεια που παραθετω!
bikes dont leak oil,they mark their territory.

Re: Re:  

  Από: gran tiger στις 07/07/2011 12:13 μμ.

nomad"
Sprinter"Και όμως. Πήρα τηλ. την Ηλιοφίλ και μου είπαν πώς ο Κόντης είναι εξουσιοδοτημένος. Μπορεί το site να μην είναι ενημερωμένο."

τους πιο εμπειρους μηχανικους πλην φτωχους τους εκανε η Τ περα γιατι θελανε καθετες μοναδες που σημαινει πολλες δεκαδες ευρω ανακαινησεις !! εδω τον πατρινο για ενα χρονο απ την συνταξη εφαγε σουτ ενω ειναι ο πιο παλιος στα Τ πανελλαδικα και συμβουλευε την ηλιοφιλ στις αρχες της!! αποδεδειγμενα πληρως τα στοιχεια που παραθετω!"



+1050

Re: Re:  

  Από: ad1 στις 07/07/2011 5:04 μμ.

Sprinter"Και όμως. Πήρα τηλ. την Ηλιοφίλ και μου είπαν πώς ο Κόντης είναι εξουσιοδοτημένος. Μπορεί το site να μην είναι ενημερωμένο."


Sprinter ποτε ειχες παρει τηλ για τον Κοντη?

Και τωρα θα ηθελα να γραψω και εγω τις εντυπωσεις μου για το συνεργειο στην Μιχαλακοπουλου για το service των 10,000 χλμ.
Ειχα επικοινωνησει μαζι τους και τους ειπα οτι εχω 400 ml υπολοιπο λαδιου Mobil ημισυνθετικα με σκοπο αν ειχε αυτο το λαδι να με χρεωσει 3 L. Ε στην αρχη κατι μου ειπε οτι τωρα πια βαζουμε castrol κτλ κτλ αλλα με τα πολλα μου ειπε οτι δεν εχει. Ετσι πηγα και πηρα εγω τα υπολοιπα 3Λ για να μην πεταξω το υπολοιπο που ειχα και του τα πηγα.Μαλλον δεν του πολυαρεσε. Στην συνεχεια ενω αλλαζε τα λαδια μου ειπε δεν θα εφταναν(3,4 L ειχα)! Του απανταω οτι το manual λεει οτι απαιτουνται 3,2λιτρα με αλλαγη φιλτρου λαδιου για να μου απαντησει οτι με καλο στραγγισμα παιρνει 3,5-3,6 Λιτρα! Επειδη καταλαβα οτι δεν θα βγει ακρη του ειπα βαλε οσο νομιζεις απο το δικο μου κ αστο. Αν χρειαστει συμπληρωμα θα βαλω μονος μου. Τελικα μου εβαλε ολο το λαδι που του ειχα παει και μου λεει στο τελος "Ισα ισα εφτασαν". Οταν εφτασα Πατρα ειπα να δω τα λαδια και ειναι πολυ πανω απο το max! Eξηγειστε μου για ποιο λογο να κανει τετοια δουλεια? Ποσο ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ μπορει να ειναι?
Υστερα μου ειπε να αλλαξουμε μπουζι και στην ερωτηση μου αν απαιτειται μου ανεφερε οτι προβλεπεται στις 20000 χλμ οποτε και του ειπα να μην μου τα αλλαξει.
Χωρις να με ρωτησει αλλαξε φιλτρο αερα. Αυτο φανηκε στην αποδειξη και ενω τον ρωτησα ΔΙΣ αν πρεπει να γινει στις 10000 μου ειπε ναι. Δεν ειχα το manual μαζι μου να το τσεκαρω οποτε δεν μπορουσα να ειμαι 100% σιγουρος, με αποτελεσμα να με χρεωσει σχεδον 40Ε χωρις λογο.
Ημουν σε διλημα να παω σε εξουσιοδοτημενο(λογω εγγυησης) η στον Σακη, τελικα ισως να εκανα λαθος...

Re: Re:  

  Από: dimchrist στις 07/07/2011 7:04 μμ.

nomad"
Sprinter"Και όμως. Πήρα τηλ. την Ηλιοφίλ και μου είπαν πώς ο Κόντης είναι εξουσιοδοτημένος. Μπορεί το site να μην είναι ενημερωμένο."

τους πιο εμπειρους μηχανικους πλην φτωχους τους εκανε η Τ περα γιατι θελανε καθετες μοναδες που σημαινει πολλες δεκαδες ευρω ανακαινησεις !! εδω τον πατρινο για ενα χρονο απ την συνταξη εφαγε σουτ ενω ειναι ο πιο παλιος στα Τ πανελλαδικα και συμβουλευε την ηλιοφιλ στις αρχες της!! αποδεδειγμενα πληρως τα στοιχεια που παραθετω!"

nomad την παράθεση που κάνεις που την βρήκες???
O Sprinter δεν θυμάμαι να έχει γράψει κάτι τέτοιο φέτος.

Σχεδόν όλοι εδώ μέσα ξέρουμε πριν μισό χρόνο περίπου ότι ο Σάκης (με αρκετούς ακόμα) σταμάτησε να είναι εξουσιοδοτημένος.

Triple Way

Re: Re:  

  Από: dimchrist στις 07/07/2011 7:43 μμ.

ad1"Οταν εφτασα Πατρα ειπα να δω τα λαδια και ειναι πολυ πανω απο το max!"

Άφησες το μηχανάκι να κρυώσει? Απλά να αναφέρω τα μετράμε απο κρύο με δύο λεπτά δούλεμα και το μηχανάκι όρθιο σε ίσιωμα.
ad1"Υστερα μου ειπε να αλλαξουμε μπουζι και στην ερωτηση μου αν απαιτειται μου ανεφερε οτι προβλεπεται στις 20000 χλμ οποτε και του ειπα να μην μου τα αλλαξει.
Χωρις να με ρωτησει αλλαξε φιλτρο αερα. Αυτο φανηκε στην αποδειξη και ενω τον ρωτησα ΔΙΣ αν πρεπει να γινει στις 10000 μου ειπε ναι. Δεν ειχα το manual μαζι μου να το τσεκαρω οποτε δεν μπορουσα να ειμαι 100% σιγουρος, με αποτελεσμα να με χρεωσει σχεδον 40Ε χωρις λογο."

Όταν είσαι στην εγγύηση πάνε με βάση το βιβλίο. Τώρα γιατί σε ρώτησε για τα μπουζί τι να σου πω?...
Τα μπουζί είναι όντως κάθε 20κ χλμ. και αν βάλεις iridium μπόρεις να κάνεις άλλα 60κ χλμ.
Το φίλτρο αέρα η Τ λέει να το αλλάζουμε κάθε 10κ χλμ.. Ο μόνος λόγος που είχε να σε ρωτήσει εδώ ήταν αν θα έβαζες aftermarket ή μαμά. Το aftermarket έχει διπλάσια τιμή αλλά δεν το αλλάζεις ποτέ. Απλά το καθαρίζεις κάθε 10κ. χλμ.. Μόνο μη πάρεις pippercross (που είναι και το πιο φτηνό) γιατί το σφουγγαράκι που έχει δεν αντέχει πολύ. Διαλείεται με τον καιρό και λογικά μερικά κομμάτια θα καταλείξουν στο μοτέρ!

Triple Way

Re: Re:  

  Από: Sprinter στις 07/07/2011 8:09 μμ.

[quote="dimchrist":44l9ruuh]
nomad"
Sprinter"Και όμως. Πήρα τηλ. την Ηλιοφίλ και μου είπαν πώς ο Κόντης είναι εξουσιοδοτημένος. Μπορεί το site να μην είναι ενημερωμένο."

τους πιο εμπειρους μηχανικους πλην φτωχους τους εκανε η Τ περα γιατι θελανε καθετες μοναδες που σημαινει πολλες δεκαδες ευρω ανακαινησεις !! εδω τον πατρινο για ενα χρονο απ την συνταξη εφαγε σουτ ενω ειναι ο πιο παλιος στα Τ πανελλαδικα και συμβουλευε την ηλιοφιλ στις αρχες της!! αποδεδειγμενα πληρως τα στοιχεια που παραθετω!"

nomad την παράθεση που κάνεις που την βρήκες???
O Sprinter δεν θυμάμαι να έχει γράψει κάτι τέτοιο φέτος.

Σχεδόν όλοι εδώ μέσα ξέρουμε πριν μισό χρόνο περίπου ότι ο Σάκης (με αρκετούς ακόμα) σταμάτησε να είναι εξουσιοδοτημένος.[/quote:44l9ruuh]

O Sprinter το είχε πεί το 2007.....
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Re:  

  Από: tharis στις 07/07/2011 8:15 μμ.

Sprinter"
O Sprinter το είχε πεί το 2007....."


O Τσακ Νορις το ηξερε απο το 2004 ...
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..