ABS

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: black_power στις 07/02/2011 3:49 πμ.

lucifsg"...απ την αλλη ακουω πολλους που λενε του τιγρη το abs το πατας και πασ ευθεια. ποια ειναι η γνωμη σας ? "



βασικά πανω στη στροφή αν πατήσεις φρένο(και ολισθαίνεις-χρειαστεί να μπει abs) σε οποιοδήποτε μηχανάκι ευθεία θα πήγαινες...ή τελος πάντων αυτος είναι ο κανόνας...δε ξερω αν εχει βγει καμια μαγκια που να πατας φρενο , να μπαινει abs και να συνεχιζεις τη στροφή ξύνοντας μαρσπιε
δεν εχω διαβασει για το c-abs που φοράει το cbr...αν ξερει κανεις ας ενημερωσει

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Native στις 07/02/2011 10:11 πμ.

Έχε στο νου σου πάντως οτι το ABS αυξάνει την απόσταση φρεναρίσματος ιδιαίτερα στο στεγνό και φύσικα ούτε μπορεις να στρίψεις ούτε να ντριφτάρεις αν χρειαστεί....

Οι αποψεις για το abs ειναι δυφορούμενες στις μηχανές. Γενικά έγω δεν είμαι ούτε υπερ ούτε κατά.
Υπάρχουν περιπτώσεις που πραγματικά βοηθάει και άλλες που μπορει να χαραστηριστεί άχρηστο έως και επικίνδυνο...

Όλα (σχεδόν) θα ήταν τέλεια με το ABS, αν οι δρόμοι ηταν χωρις λακούβες και ανωμαλίες αλλα όπως βλέπεις αυτο δεν ισχύει. Όποτε στην πρωτη λακουβα ενεγοποιήται και έχεις κάνει άλλα 5 μέτρα χώρις να το καταλάβεις, χωρις να μειώσεις ταχύτητα...Φυσικά θα σε σώσει απο ενδεχόμενη πτώση σε φρενάρισμα πανικου που συνήθως φεύγεις "φετα" απο μπροστινό...να λέμε και τα καλα

Φαντάζομαι οτι δεν χρειάζεται να πω οτι στο χώμα με ABS δεν σταματάς ποτέ και για κανένα λόγο...Γι'αυτο και κάποια on-off έχουνε έπιλογη να το βγάλεις αν θες...

Ένα παράδειγμα με αυτοκίνητα βέβαια αλλα εξηγει λιγάκι το concept, έκτος του στριψίματος που είναι εντελώς διαφορετικό στις μηχανές και δεν υφίσταται...άλλιως δεν θα είχε εφευρεθει το brake drift....

http://www.youtube.com/watch?v=hnjszE3NS9E&NR=1
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 07/02/2011 12:12 μμ.

Native"Έχε στο νου σου πάντως οτι το ABS αυξάνει την απόσταση φρεναρίσματος ιδιαίτερα στο στεγνό και φύσικα ούτε μπορεις να στρίψεις ούτε να ντριφτάρεις αν χρειαστεί....

"


Εγω γιατι δεν το έχω 'υπ' όψιν' μου αυτό? Πώς μου ξέφυγε?

Εχουμε ξανακάνει την ίδια κουβέντα πολλάκις. Αυτό ισχύει, μερικές φορές, υπο ιδανικές συνθήκες πρόσφυσης, ιδανικό οδηγό, και προσχεδιασμένο φρενάρισμα. Οποιος νομίζει πως πληροι η οδήγηση του τα παραπάνω χαρακτηριστικά μονίμως και οι 'μερικές φορές' θα είναι για αυτόν 'πάντα' ας μην πάρει ABS. Οι 'μετρήσεις' περιοδικών κλπ δεν μου λένε τίποτα για τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Οι μετρήσεις γίνονται με τις παραπάνω συνθήκες και επιπλέον ΟΛΕΣ που έχω διαβάσει συγκρίνουν 'τσαρούχωμα' με ABS με ιδανικό φρενάρισμα χωρίς. Τρίχες.

Η ύπαρξη ABS δεν σημαίνει πως τσαρουχώνουμε τα φρένα αδιακρίτως αντί να φρενάρουμε σωστά. Αντιθέτως, η ύπαρξη του, μας δίνει τη δυνατότητα να φρενάρουμε σχεδόν στο όριο, χωρίς να φοβόμαστε μήπως βάλουμε υπερβολική δύναμη. Ο έμπειρος μέσος οδηγός συνήθως φρενάρει καλύτερα με ABS, όχι γιατι όταν το ABS επεμβαίνει φρεναρει καλύτερα αλλά γιατί μπορεί να αφήσει λιγότερο περιθώριο ασφαλείας στη δύναμη που βάζει στα φρένα μη έχοντας το φόβο του μπλοκαρίσματος.

Οποιος οδηγεί με ABS, και κάθε τρείς και λίγο το ενεργοποιεί, απλώς σημαίνει πως δε ξέρει να φρενάρει.

Οδηγώ μηχανή με ABS 4 χρόνια και 40.000, έχοντας στη καμπούρα μου εκατοντάδς χιλιάδες χλμ. και σχεδόν 30 χρόνια οδήγησης. Το ABS έχει αμολήσει 2 φορές απρόβλεπτα, και τις δύο σε συνθήκες σαμαρακίων όπως περιγράφεις, και τις δύο δεν συνέβη τίποτα ιδιαίτερο πέρα από λίγο ιδρώτα. Τουλάχιστον στη μία από τις δύο θα είχα ξαπλώσει αν δεν το είχα. Σε αυτό το διάστημα, το ABS με έχει σώσει άλλες δύο φορές. Σύνολο 4 φορες ενεργοποίησης στα 40000 χλμ.

Οσο για το δε μπορείς να στρίψεις , δεν καταλαβάινω τι εννοείς. Εννοείς πως δε μπορείς να στρίψεις αν φρενάρεις πρίν τη στροφή και πιάσει το ABS? Μα το πιθανότερο είναι πως δε θα μπρούσες να στρίψεις έτσι κι αλλιώς ή θα βρισκόσουνα ξαπλωμένος από χάσιμο πρίν αρχίσεις να στρίβεις καν. Υπόψη πως όταν ξαπλώνεις από χάσιμο, ευθεία πας.......στη μπάρα ή στο γκρεμό.

Πραγματικά, πέρα από συνθήκες αγωνιστικής οδήγησης, θεωρώ περιτή και αφελή πλέον τη συνέχιση αυτής της κουβέντας περί ABS. Η πράξη έχει αποδείξει ότι ήταν να αποδείξει.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Native στις 07/02/2011 1:43 μμ.

Εννοω την τάση που έχει η μηχανη να σε σηκώσει όρθιο οταν πάς να πλαγιάσεις για να αποφύγεις κάτι η να στρίψεις. Προσωπικά πολλες φορες μου έχει τύχει να πρεπει να κανω "κολλιά" για να αποφυγω ταριφα που άλλαξε λωρίδα η σταμάτησε και δεν δουλευαν τα στοπ του. Μεσα στην πόλη σε φρεναρίματα μικρών αποστασεων και χιλιομέτρων λοιπον δεν βοηθαει παντα. Συμφωνω με το σκεπτικό σου οτι πρεπει παντα να οδηγεις σαν να μην έχεις ABS και να μην τσαρουχωνεις...

Βέβαια καποιοι λένε οτι το ABS δουλευει σωστα μονο με τσαρουχωμα...δεν ξέρω τι να πω...σιγουρα η εμπειρια και η καθημερινοτητα θα βγάλουν πόρισμα...καθως και οσο προχωράει η τεχνολογια και τελειοποιουνται τα ηλεκτρονικα....

Ο καθένας λοιπον με τις εμπειρίες και τα γούστα του και σίγουρα ισχύουν όλα οσα λέμε, αν είμαστε και έκτος θέματος.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 07/02/2011 2 μμ.

Native"Εννοω την τάση που έχει η μηχανη να σε σηκώσει όρθιο οταν πάς να πλαγιάσεις για να αποφύγεις κάτι η να στρίψεις."


Αυτό δεν έχει σχεση με το ABS, έχει σχέση με το φρενάρισμα (με ή χωρίς ABS).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 07/02/2011 2:04 μμ.

Native"

Βέβαια καποιοι λένε οτι το ABS δουλευει σωστα μονο με τσαρουχωμα..."


Να είσαι σίγουρος πως είτε δε ξέρουν τι λένε, είτε εσύ δεν κατάλαβες τι λένε.

Αλήθεια, έχεις εμπειρία από ABS?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Native στις 07/02/2011 2:17 μμ.

Ναι, με το versys που είχα. Πήγα να τρακάρω 3 φορες γιατι δεν σταματαγε με τιποτα οταν χρειαστηκε πραγματικα να κανω βαθυ φρενάρισμα... Απλα έβγαλα την ασφάλεια.

Μαλλον δεν καταλαβαινεις τι λεω, χωρις abs ντριφτάρεις, και μπορεις να αλλαξεις κατευθυνση στην μηχανη χρησιμοποιωντας το πισω φρενο. Εσυ οδηγεις καθολου μοτο μεσα στην Αθήνα? Εισαι τόσο σιγουρος οτι δεν έχεις νιωσει ποτε να σε προδιδουν τα φρένα σου ένω ξέρεις οτι σε μια συγκεκριμένη απόσταση χωρις abs θα είχες φρενάρει?

Τεσπα ας μην το κουράζουμε αλλο...είπαμε καθενας τις αποψείς του...και παραδέχομαι οτι ένω δεν έχω αυτην την στιγμή θα με είχε γλυτώσει απο διάφορες περίεργες καταστάσεις όπως αρκετους που δεν έχουν! Απλα μετριάζω λίγο τα πράγματα....
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Native στις 07/02/2011 2:23 μμ.

Αυτο που λες πάντως οτι καλο ειναι να φρέναρουμε χωρις να πιασει το abs και το οτι δεν ξέρουν αυτοι που λενε για το τσαρουχωμα, είναι άτοπο διότι αν το ABS πραγματικα σου προσφέρει το καλυτερο δυνατο φρεναρισμα τοτε πρεπει να το τσαρουχώσεις και να δουλεψει σωστα σε όλεσ τις περιπτώσεις. Επομένως κι εσυ κοροιδία το λες...

Μαλλον έχεις μπερδευτει...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Cpt. Haddock στις 07/02/2011 2:26 μμ.

Native"Ναι, με το versys που είχα. Πήγα να τρακάρω 3 φορες γιατι δεν σταματαγε με τιποτα οταν χρειαστηκε πραγματικα να κανω βαθυ φρενάρισμα...[...]"


Δεν εφταιγε το ABS αλλα το μηχανακι
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 07/02/2011 2:31 μμ.

Native"Αυτο που λες πάντως οτι καλο ειναι να φρέναρουμε χωρις να πιασει το abs και το οτι δεν ξέρουν αυτοι που λενε για το τσαρουχωμα, είναι άτοπο διότι αν το ABS πραγματικα σου προσφέρει το καλυτερο δυνατο φρεναρισμα τοτε πρεπει να το τσαρουχώσεις και να δουλεψει σωστα σε όλεσ τις περιπτώσεις. Επομένως κι εσυ κοροιδία το λες...

Μαλλον έχεις μπερδευτει..."


Οτι πείς. Προφανώς ότι και να σου πεί κάποιος δεν πείθεσαι. Συμβαίνουν αυτά. Πάντως εσύ τα λές αυτά και όχι οι κατασκευαστές. Το ABS είναι σύστημα αποφυγής μπλοκαρίσματος. Αμολάει κα ξαναπιάνει αντί να μπλοκάρει. Αυτό και τίποτα άλλο. Το λέει και το όνομα (Anti Block System ¨η κατ' αλλους Anti-lock Braking System). Δεν είναι ούτε ειδικό σύστημα εξελιγμένου ηλεκτρονκα ελεγχόμενου φρεναρίσματος, ούτε τίποτα άλλο (εξαιρώ τα συστήματα που συνδυάζουν το ABS με άλλες λειτουργίες).

Το αν πρέπει να τσαρουχώσεις ή όχι, έχει να κάνει περισσότερο με την εμπειρία σου παρά με τις δυνατότητες του συστήματος. Δηλαδή, ένας εντελώς άσχετος οδηγός, ίσως έχει καλύτερα αποτελέσματα τσαρουχώνοντας, παρά προσπαθώντας να φρενάρει αλλιώτικα, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ γιατί αγνοεί τις δυνατότητες των φρένων του και δεν εχει την πείρα να κρίνει αυτόματα την κατάλληλη πίεση για να πετύχει το λεγόμενο threshold braking δηλαδή φρενάρισμα στο όριο του μπλοκαρίσματος που είναι εξ ορισμού το αποτελεσματικότερο. Αυτό λέει περισότερα για τον οδηγό παρά για το σύστημα.

Η γνώμη μου είναι πώς μπερδεύεις τα πράγματα. Αν σκεφτείς την αρχή λειτουργίας του συστήματος τότε ίσως τα ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:47, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: mixalakis στις 07/02/2011 2:45 μμ.

Έχουμε την τάση να μαμάμε το θέμα του ανθρώπου.

Για το abs τα έχουμε πει. Εκτός από αγώνες και χώμα, είναι απολύτως απαραίτητο.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Native στις 07/02/2011 3:05 μμ.

Το μπλοκάρισμα του πίσω τρόχου είναι πολλές φορες επιθυμητό σε μια μοτο, όπως και στα ποδήλατα (εγω αν δεν δουλευε το πισω φρενο ηταν σαν να μην έχω τιμόνι) (τι θυμηθηκα τωρα!)...Συμφώνω λοιπον οτι ουσιαστικά το μπροστινο δεν θέλουμε ποτέ να μπλοκάρει και απο κει την πατάμε συνήθως...οπότε το καλύτερο θα ήταν να είχαμε μόνο μπροστα ABS? Πραγματικά δεν ξέρω και γι'αυτο επιφυλασόμαι και τα γράφω όλα αυτα.

Σιγουρα πάντως με ABS σαν αξια μεταπώλησης και είδικα αν το πουλουσα στο Mixalaki, θα έπιανε πιο κάλα λεφτα
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 07/02/2011 3:23 μμ.

Η αλλαγή πορείας και ο έλεγχος μέσω του ντριφταρίσματος του πίσω τροχού, απαιτεί ιδιαίτερη εκμάθηση και ικανότητες. Η μηχανή δεν είναι ποδήλατο. Επίσης οι δυνατότητες που αυτό προσφέρει όπως και η δυνατότητα ελέγχου διαφέρουν από μηχανή σε μηχανή (κάντο σε κάνα βαρύ τουριστικό και ελα πές μου που θα καταλήξεις) και της ταχύτητας όπως και του οδοστρώματος.Η σβούρα παραμονεύει. Αν είσαι μάγκας και ντριφτάρεις με ταχύτητες πορείας εκτός πόλης, μπράβο σου. Επιπλέον, επειδή εγώ θεωρώ πως το κυριότερο σε καταστάσεις ανάγκης είναι ο προγραμματισμός του εγκεφάλου, πιστεύω πώς η συνήθεια της υπερβολικής χρήσης του πίσω φρένου εγκυμονεί κινδύνους σε φρεναρίσματα πανικού. Προσωπικώς είμαι εναντίον σε τέτοια χρήση του πίσω φρένου σε νορμάλ οδήγηση. Αλλά περί ορέξεως.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: galileos στις 07/02/2011 3:53 μμ.

Sprinter"
Το αν πρέπει να τσαρουχώσεις ή όχι, έχει να κάνει περισσότερο με την εμπειρία σου παρά με τις δυνατότητες του συστήματος. Δηλαδή, ένας εντελώς άσχετος οδηγός, ίσως έχει καλύτερα αποτελέσματα τσαρουχώνοντας, παρά προσπαθώντας να φρενάρει αλλιώτικα, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ γιατί αγνοεί τις δυνατότητες των φρένων του και δεν εχει την πείρα να κρίνει αυτόματα την κατάλληλη πίεση για να πετύχει το λεγόμενο threshold braking δηλαδή φρενάρισμα στο όριο του μπλοκαρίσματος που είναι εξ ορισμού το αποτελεσματικότερο. Αυτό λέει περισότερα για τον οδηγό παρά για το σύστημα."

Ταξίδια χωρίς προορισμό ...

να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Aris. στις 10/02/2011 2:14 μμ.

..και εγω πιστευω πως το abs θα ηταν απλα τελειο στις μηχανες αν δουλευε μονο στον μπροστα τροχο. Αλλωστε κατα 99% απο εκει την τρως και απο εκει συνηθως νοιωθεις κρυο ιδρωτα να κυλαει ... οταν χανεις αναπαντεχα το μπροστινο σου, εκει κατεβαζεις ποδια και τρομοκρατησε.
Για το πισω δεν βρισκω καποιο σημαντικο λογο να υπαρχει... Οπως ειπαν και παραπανω , σε γρηγορη οδηγηση με στροφιλικια το ελαφρυ driftακι του πισω τροχου σε συνδιασμο με "αναποδο τιμονι" ειναι ολη η μαγεια και η ευχαριστηση της μηχανης.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.