ABS

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: tharis στις 10/02/2011 6:52 μμ.

Sprinter"Δες τι απάντησα παραπάνω. Μπερδεύτηκες με τους δυό τροχούς"


Αν ισχυει αυτο που γραφεις με το φρεναρισμα και τα σαμαρακια, τοτε δεν ειναι τελειως ανεξαρτητα ..!

Και μαλιστα αυτο μπορει να συμβαινει αρκετα συχνα στα εντονα φρεναρισματα, χωρια αλλες περιπτωσεις που μου ερχονται στο μυαλο ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 6:57 μμ.

Ρε παιδί μου τι δε κατάλαβες?

1. Φρενάρω με το μπροστινό. Μόνο
2. Σηκώνεται ο πίσω τροχός
3. Το αποτέλεσμα είναι πώς αρχίζει να γυρίζει πιο γρήγορα από τον φρεναριστό μπροστινό
4. Το ABS νομίζει λάθος πως ο μπροστινός μπλοκάρει γιατί είπαμε πως το ABS καταλαβαίνει το μπλοκάρισμα βασικά από τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των δύο τροχών.
5. To ABS αμολάει τον μπροστινό

Τι δε κατάλαβες από το παραπάνω. Που είναι η διασύνδεση των δύο φρένων?

Αν χρησιμοποιήσω και λίγο πίσω φρενάκι, το πρόβλημα λύνεται γιατί δε γυρίζει γρήγορα ο πίσω.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: tharis στις 10/02/2011 7:03 μμ.

Ε τωρα θα με τρελανεις .. ?

Αφου αμολαει το μπροστινο, χωρις να φταιει το μπροστινο, αλλα εξαιτιας μετρησεων που προερχονται απο το πισω.. δεν υπαρχει συνδεση ???
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 7:12 μμ.

Ρε φίλε έλεος. Εσύ μιλάς για σύνδεση των δύο φρένων ABS και ρωτάς παραπάνω 'αν μπλοκάρει ο πίσω αμολάει και ο μπροστά?. Σου είπα όχι. Αυτά δεν συνδέονται (εκτός από τα C-ABS κλπ). Το υπόλοιπο 'συνδεση μετρήσεων' είναι ο τρόπος που δουλεύει το ABS. Ποιό το πρόβλημα? Το είπαμε πως σε περίπτωση αεροπλανικών μπορεί να υπάρχει θέμα (εκτός κι αν έχουμε πιο πολύπλοκα συστήματα με γυροσκοπικούς αιισθητήρες κλπ). Τι ακριβώς συζητάμε τώρα?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

ABS  

  Από: Aris. στις 10/02/2011 7:16 μμ.

Sprinter"
Αν χρησιμοποιήσω και λίγο πίσω φρενάκι, το πρόβλημα λύνεται γιατί δε γυρίζει γρήγορα ο πίσω."


Συγνωμη κιολλας , αλλα αμα χρησιμοποιησεις λιγο φρενακι σε εναν τελειως αποφορτισμενο πισω τροχο , λογικα θα τον μπλοκαρεις (εστω και στιγμιαια) και ετσι παλι θα υπαρχει μεγαλη διαφορα περιστροφης των 2 τροχων με αποτελεσμα (με τα δικα σου λεγομενα) να συνεχισει το abs την δουλεια του.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Native στις 10/02/2011 7:18 μμ.

Κι έμενα πάντως μου έχει τύχει να κολλησει το φρένο με το dakar του πατέρα μου, κοκκάλωσε η μανέτα, με το abs να δουλευει υπερώριες και να μην φρενάρω καθόλου...με το που το άφησα και ξαναπάτησα, μέτα φρενάρισα...Δηλαδη θεώρω οτι αργει να προσαρμοστει το ABS σε διαφορα σημεία του δρόμου κατα το φρένάρισμα, πραγμα πάρα πολυ επικίνδυνο...

Συγγνώμη ρε παιδια αλλα αυτα τα πράγματα είναι ανμητι αλλο απαράδεκτα...δηλαδη τι να μην φοβηθώ μετα?

Ο άλλος απο την δουλεια μου, τον έκλεισε το λεωφορείο και επειδη ο δρομος είχε τα κλασσικα σαμαράκια που έχουν καποιοι δρόμοι απο τα λεωφορεία στις άκρες, μην προλαβαινόντας να φρενάρει καρφώθηκε στα κάγκελα του Αβραμόπουλου <---

Οταν τον ρώτησα μετα απο καιρο που ηρθε, μου είπε οτι αν δεν είχε ABS θα είχε φρενάρει-αλλάξει πορεία...

Γενικώς έχω κάποιες στράβες εμπειρίες γι΄αυτο και ο όλος προβληματισμός, μακάρι να τελειοποιήσουν αυτα τα συστήματα, γιατι κατα την γνώμη μου παίζει και λίγο θέμα marketing στην μέση και για τον ανταγώνισμο. Και δεν είμαι σίγουρος για την ποιότητα ΑΒS που βάζει η κάθε εταιρία για να γλύτωσει λεφτα...

Αυτο που λες σου έχει συμβει προσωπικά Νίκο η το ρώτας? Το ABS δουλευει ξεχωριστα για κάθε ρόδα, θα ηταν παράλογο να ισχύει αυτο που λες, μιάς και σε ενα βαθυ φρενάρισμα ο πισω τροχος φρενάρει ενα 10% και αν! Οπότε δεν μου φαίνεται λογικό. Ακομα και στα C-ABS κτλ, λαμβανει χώρα βοηθητική πέδηση και όχι απεμπλοκή κατα βούληση....Αυτο που λες συμβαινει με το traction control οπου αν δει διαφορα στους τροχους σου κόβει γκάζια...Δηλαδη έμενα το ducati δεν έχει ABS αλλα έχει αισθητήρες για το traction σαν του ABS. Αυτο όμως δεν θα μπορουσε να λειτουργει και διαφορετικά...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 7:21 μμ.

Εσύ Αρη κι αν μπερδεύτηκες τελείως....

ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ. Τι κι αν δουλεψει στιγμιαια το ABS στον αεριωθούμενο τροχό?

Δε θα το ξαναπώ: O φρεναριστός τροχός που γυρίζει αργότερα από τον άλλο, αυτός ενεργοποιεί το ABS
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 7:25 μμ.

Native"

Αυτο που λες σου έχει συμβει προσωπικά Νίκο η το ρώτας? Το ABS δουλευει ξεχωριστα για κάθε ρόδα, θα ηταν παράλογο να ισχύει αυτο που λες, μιάς και σε ενα βαθυ φρενάρισμα ο πισω τροχος φρενάρει ενα 10% και αν! Οπότε δεν μου φαίνεται λογικό. Ακομα και στα C-ABS κτλ, λαμβανει χώρα βοηθητική πέδηση και όχι απεμπλοκή κατα βούληση....Αυτο που λες συμβαινει με το traction control οπου αν δει διαφορα στους τροχους σου κόβει γκάζια...Δηλαδη έμενα το ducati δεν έχει ABS αλλα έχει αισθητήρες για το traction σαν του ABS. Αυτο όμως δεν θα μπορουσε να λειτουργει και διαφορετικά..."


Τι ακριβώς ρωτάς δε κατάλαβα. Εγω 800 φορές είπα πως δουλεέυ ανεξαρτητα σε κάθε ρόδα ΑΛΛΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΤΑΧΫΤΗΤΕΣ. Ελεος, πώς αλλιώς θα καταλάβει πως μπλοκάρει?

Το traction control στη μαλακία σου δουλεύει ακριβώς όπως και το ABS μόνο που δεν επεμβαίνει στα φρένα αλλά στον κινητήρα, ανάφλεξη, τροφοδοσία κλπ. Στο ενα καταλαβαίνει ότι μπλοκάρει ο τροχός που γυρίζει πιο αργά, στο άλλο ότι σπινιάρει αυτός που πάει πιο γρήγορα. Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι αυτό?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Native στις 10/02/2011 7:29 μμ.

Οχι, το ABS δεν λειτουργεί όπως λες, απλα παίρνει παλμο απο τις εγκοπές που έχει ο αισθητήρας στην ρόδα. Οταν αυτός διακοπει (μπλοκάρει ο τροχός) τοτε ενεργοποιήται. Δεν μετράει διαφορα ταχύτητας, κοιτάει για μπλοκάρισμα. Καμια σχέση με το Traction.

Διαφορετικά στα αυτοκίνητα θα έπιανε συνέχεια λόγω διαφορικού στον ίδιο άξονα....αυτο δηλαδη που βοηθάει το Traction όταν σπινάρεις...

Έχουν διαφορετική λειτουργία
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:47, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 7:30 μμ.

Και όσο για τα άλλα. Συνήθως αυτά είναι φαινόμενα με πολύ χαμηλές ταχύτητες όπου το ABS δε δουλεύει και το λέει και το βιβλίο σου. Δε δουλεύει σωστά συνήθως κάτω από τα 10-15χλμ/ω για λόγους που αμα θές σου εξηγάω.

Επίσης αυτά τα περί αμα δεν είχα ABS θα είχα φρενάρει, το 90% το πετάω στη θάλασσα. Προφανώς θα είχε τσακιστεί. Τώρα αν είχε πάει κάτω από τη ρόδα αντί στο κολωνάκι, γενικώς ας πρόσεχε...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Aris. στις 10/02/2011 7:39 μμ.

Sprinter"
Native"

Ελεος, πώς αλλιώς θα καταλάβει πως μπλοκάρει?
"
"


Μισο... Δηλαδη Νικο εαν εγω κανω σουζα και ο μπροστα τροχος ειναι σταματημενος -λογικα- θα ειναι ενεργοποιημενο το abs
και στους 2 τροχους. Ο μπροστα δεν μας νοιαζει γιατι ετσι και αλλιως ειναι στον αερα και ο πισω ουτε παλι μας νοιαζει μιας που δεν φρεναρω. Αλλα αμα εγω χρειαστω να ελεγξω την σουζα με πισω φρενο (για να μην φαω καπακι) θα φρεναρει διακεκομενα ? Αμα αναγκαστω να σταματησω αποτομα την σουζα και χρειαστει να πατησω αμεσως μπροστινο ? Παλι με ABS ενεργο θα αρχισω το φρεναρισμα ακομα και με καλη προσφυση ? Ειμαι βλαμενος ?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 7:45 μμ.

Native"Οχι, το ABS δεν λειτουργεί όπως λες, απλα παίρνει παλμο απο τις εγκοπές που έχει ο αισθητήρας στην ρόδα. Οταν αυτός διακοπει (μπλοκάρει ο τροχός) τοτε ενεργοποιήται. Δεν μετράει διαφορα ταχύτητας, κοιτάει για μπλοκάρισμα. Καμια σχέση με το Traction.

Διαφορετικά στα αυτοκίνητα θα έπιανε συνέχεια λόγω διαφορικού στον ίδια άξονα....αυτο δηλαδη που βοηθάει το Traction όταν σπινάρεις...

Έχουν διαφορετική λειτουργία"


Οχι κάνεις απόλυτο λάθος. Χρησιμοποιεί πληροφορίες ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ αισθητήρες. Ειπα κάπου πιο πάνω πως υπολογίζεται η ταχύτητα του οχήματος. Δεν ήθελα να το μπερδέψω περισότερο και να μιλήσω για Vehicle Reference Speed, wheel inertia κλπ. Είπα πως οι αλγόριθμοι είναι πολύπλοκοι.

Το μόνο που είναι σίγουρο είναι πως δεν κοιτάει τον ενα αισθητήρα μόνο να δεί πότε θα σταματήσει να γυρίζει. Τότε είναι πολύ αργά...

Αμα βγάλεις την πρίζα από τον ενα αιθητήρα, το σύστημα ABS τίθεται εκτός λειτουργίας και ανάβει το λαμπάκι. Δεν θα υπήρχε κανενας λόγος να τεθεί εκτός λειτουργίας και για τους 2 τροχους αν ήταν τόσο απλά όσο νομίζεις.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 7:51 μμ.

[quote="Aris.":28qysrac]
Sprinter"
Native"

Ελεος, πώς αλλιώς θα καταλάβει πως μπλοκάρει?
"
"


Μισο... Δηλαδη Νικο εαν εγω κανω σουζα και ο μπροστα τροχος ειναι σταματημενος -λογικα- θα ειναι ενεργοποιημενο το abs
και στους 2 τροχους. Ο μπροστα δεν μας νοιαζει γιατι ετσι και αλλιως ειναι στον αερα και ο πισω ουτε παλι μας νοιαζει μιας που δεν φρεναρω. Αλλα αμα εγω χρειαστω να ελεγξω την σουζα με πισω φρενο (για να μην φαω καπακι) θα φρεναρει διακεκομενα ? Αμα αναγκαστω να σταματησω αποτομα την σουζα και χρειαστει να πατησω αμεσως μπροστινο ? Παλι με ABS ενεργο θα αρχισω το φρεναρισμα ακομα και με καλη προσφυση ? Ειμαι βλαμενος ? [/quote:28qysrac]

Τώρα να συ πω ναι θα παρεξηγηθείς? Το ABS δεν είναι ενεργοποιημενο αν δεν φρενάρεις. Ο πίσω τροχός παέι πιο γρήγορα από τον μπροστινό αρα τι δουλειά έχει να ενεργοποιηθεί το ABS στον πίσω?

Αυτό που μπορεί να γίνει, και γίνεται κάποιες φορες, είναι να απενεργοποιηθεί το ABS και να σου ανάψει το λαμπάκι από την πολλή παρατεταμένη σουζα. Αυτό γίνεται γιατι η μονάδα ελέγχου 'ζαλίζεται' από τα περίεργα σήματα που παίρνει συγκριτικά από τους δύο τροχούς και σου λέει 'κάτι δε πάει καλα, μήπως χαλάσαν οι αισθητήρες, κάτσε να απενεργοποιηθώ για καλό και για κακό'.

Αμα σβήσεις και ξαναανάψεις επανέρχεται.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Native στις 10/02/2011 7:52 μμ.

Κοιτα δεν ειμαι μεσα στον Εγκέφαλο της Bosch αλλα απ όσο γνώριζω οτι έτσι λειτουργεί. Το οτι ανάβει το λαμπάκι δεν παει να πει απαραίτητα οτι δουλευει συνδιαστικα, απλά θεώρει οτι ειναι επικίνδυνο να οδηγεις με ABS στον ένα τροχο μόνο και βγαίνει εκτος??? Λογικό μου ακούγεται. Πάω για μπύρα, καλο απόγευμα
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 7:54 μμ.

Γνωρίζεις λάθος.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε