Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: Sprinter στις 06/06/2009 11:06 μμ.

Ρε παιδιά εσείς που διαμαρτύρεστε τόσο πολύ για την έλλειψη δέικτη να ρωτήσω: Trip computer έχει να σου λέει πόσα χλμ απομένουν? Αν έχει αυτό είναι πιο αξιόπιστο από τον δείκτη βενζίνης. Αλλιώς δεύτερο μερικό χιλιομετρητή έχει? Αν έχει, πάλι μικρό το πρόβλημα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: nfot στις 06/06/2009 11:36 μμ.

Για να σε ενημερωνει το trip computer ποσα χλμ απομενουν μεχρι να μεινεις απο βενζινη, πρεπει να ξερει ποση βενζινη εχεις στο τεποζιτο , αρα χρειαζεται φλοτερ κτλ = βαρος + κοστος = το ξεχνας συνηθως σε SS.

Δευτερο μερικο χιλιομετρητη εχει, αλλα δεν ειναι και το ευκολοτερο πραγμα να τον μηδενισεις . Εγω παντως, αυτη τη μεθοδο εφαρμοζω, με οριο ασφαλειας τα 200 χιλιομετρα. Παλι καλα που εχει λαμπακι ρεζερβας στα 4 λιτρα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: Aris. στις 07/06/2009 9:49 μμ.

nf" Παλι καλα που εχει λαμπακι ρεζερβας στα 4 λιτρα."


3 ειναι τα λιτρα της ρεζερβας αμα δεν κανω λαθος μιας που εχουμε ιδιο ντεποζιτο

Το νουςςς...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: nfot στις 07/06/2009 11:48 μμ.



Δικιο εχεις, στα 3 λιτρα αναβει η ρεζερβα. Το τσεκαρα στο μανουαλι.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: Tpap στις 05/11/2009 5:49 μμ.

Γιά άλλη μιά φορά να αποδώσω τα εύσημα, σε δύο πολύ σοβαρούς επαγγελματίες μηχανικούς που έχω συναντήσει...
Σάκης κ Φίλιππας.


Η βλάβη...?

Άναψε ''τσέκ έντζιν'' κ ''βούταγε'' γύρω στις 2000σαλ και το πέρασα μία βόλτα από 'κεί.
-μη φεύγεις θα το δούμε επί-τόπου. (παρά ότι τα μηχανάκια ήταν ουρά...)
...
...
Μπριζώνει το διαγνωστικό:
-δεν είναι τίποτε, στο βυσματάκι του αισθητήρα θερμοκρασίας εισερχομένου αέρα στο φιλτροκούτι έχουν κοπεί τα καλωδιάκια...(μάλλον επειδή την προηγούμενη το είχα πλύνει με πίεση. Και ο πλύστης είναι ιράκι).

Έξω το ρεζερβουάρ, αντικατάσταση άμεση -20 λεπτά- και πήγα στην δουλειά μου...

Ευγένεια, σωστοί τρόποι, εξηγήσεις και στην λεπτομέρεια για το τί και πώς.
Ευχαριστώ.

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: spyro στις 13/11/2009 3:30 μμ.

Τελικά μετά από 25.000κμ εμφάνισε το 1ο προβληματάκι και σε μένα.

Σήμερα το πρωί δεν πήρε μπρός. Νόμιζα ότι ηταν η μπαταρία. Δοκίμασα με καλώδια από το αυτοκίνητο .... Τίποτα.... την έβαλα να φορτώσει σε ένα φορτωτή/συντηρητή που έχω .... ξαναδοκιμάζω τίποτα.

Παίρνω τηλ τον Ευθυμίου μου λέει να ρίξω λίγο αντιδιαβρωτικό στην βαλβίδα του αμπραγιάζ μπας και δεν απομονώνει καλά ..... Δοκιμάζω τίποτα.

Παίρνω την οδική το φορτώνω του κάνω μια ωραία βόλτα πάνω στο φορτηγό στο κέντρο της Αθήνας για μια καλή διαφήμιση χεχεχε και το πάω στον Βασίλη..

Δοκιμάζει το ένα..... δοκιμάζει το άλλο...... τίποτα.

Και η πλάκα είναι ότι ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν η μπαταρία γιατι εδώ και 2 μήνες όταν την βάζω μπρος τα πρωινά δεν έπαιρνε με τσαμπουκά. Ψιλο-αγκομαχούσε.

Δεν είναι (από ότι φαίνεται τουλάχιστον) :
1. Η μπαταρία
2. Η βαλβίδα του αμπραγιάζ
3. Η μίζα

Για κάποιο περίεργο λόγο το start button δεν δίνει εντολή καθόλου στην μίζα. Το πατάς και σε γράφει στα τέτοια του. Του το άφησα να το ψάξει περισσότερο και να με πάρει τηλ. Είδωμεν....

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: Sprinter στις 13/11/2009 3:43 μμ.

Η βαλβίδα του συμπλέκτη ειναι πολύ πιθανή βλάβη. Την έβγαλε, την βραχυκύκλωσε και δεν έδωσε ρεύμα στη μίζα? Εχεις ρεύμα γενικώς αλλα μοιάζει σα να μη πάει καθόλου στη μίζα ή δε φτάνει το ρεύμα της μπαταρίας?

Ειναι εύκολο να βρεί ο μηχανικός αν φταίει η βαλβίδα, απλώς και μόνο συνδέοντας το διαγνωστικό. Αν πατάς τον συμπλέκτη αλλα το διαγνωστικο νομίζει πως η βαλβίδα ειναι ανοικτή, προφανώς έχει πρόβλημα η βαλβίδα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: Aris. στις 13/11/2009 4:47 μμ.

Κατι παρομοιο μου εκανε και μενα καποια στιγμη , ολα ανοιγαν κανονικα με το γυρισμα του διακοπτη ομως πατουσα δεν πατουσα το μπουτον της μιζας δεν εκανε τιποτα.
Ακομα δεν καταλαβα τι ακριβως μπορει να ηταν ...
Απλα πατησα και κρατησα μονιμα πατημενο το μπουτον της μιζας και αρχισα να σκαλιζω με το αλλο χερι οτι εφτανα Κουνησα τον κεντρικο διακοπτη ,τα καλωδια , τον λεβιε τον ταχυτητων , επεξα λιγο με το σταντ και πατησα κανα 2 φορες τη μανετα του συμπλεκτη , στο 2ο πατημα η μιζα εσκασε και πηρε μπρος.
Απο τοτε δεν μου ξαναεκανε κατι και ετσι το αφησα ...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: Sprinter στις 13/11/2009 5:03 μμ.

Η πιο απλή βλάβη της βαλβίδας ειναι να πιάσει μουργα και το καβλιτσέκι να μην μπαινοβγαίνει ( ). Καθαρά μηχανικό πρόβλημα. Η λύση για αυτό ειναι να βγάλεις την βαλβίδα από τη θέση της (πιέζεις με ενα κατσαβιδάκι το κλιπάκι από κάτω) και να καθαρίσεις το καβλιτζέκι με λίγο καθαρό οινοπνευμα. Ουτε contact sprey ουτε τίποτα.

Αλλες φορές χαλαέι η βαλβίδα από μέσα (φαντάζομαι οξειδώνονται οι επαφές) οπότε θέλει αλλαγή.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: spyro στις 16/11/2009 2:54 μμ.

όλα καλά τελικά. Κακή επαφή το ρελέ

λές και έγινε επίτηδες για να μην εκμεταλλευτώ το απίστευτο Σ/Κ που πέρασε


Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: mixalakis στις 20/11/2009 4:30 μμ.

Τελευταία και εμένα μένει νεκρό καμιά φορά και δεν παίρνει μπρος.
Προχτές μάλιστα κάποια στιγμή έσβησε κιόλας!

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: Sprinter στις 20/11/2009 5:09 μμ.

Κοιτα πρώτα απ' ολα τους πόλους της μπαταρίας
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: spyro στις 20/11/2009 5:20 μμ.

εγω τελικά ή για μπαταρία είμαι ή για ανορθωτή, ή και για τα 2. Τις προάλες στον Ευθυμείου με όλα αυτά την αφήσαμε να γεμίσει αλλά σιγά σιγά την βλέπω να μην παίρνει μπρος τσαμπουκα αλλά με κόμπιασμα.

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: Sprinter στις 20/11/2009 5:24 μμ.

Μονο μην είναι κάνα κόμπλερ..
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: Aris. στις 25/11/2009 4:11 μμ.


Τις προαλες αλλαξα κεντρικο διακοπτη επειδη μια μερα πηγα να το βαλω μπρος και διαπιστωσα οτι δεν ειχα τιποτα απο ηλεκτρικα . Οχι οργανα , οχι φωτα ....
Μετα απο ερευνα του μηχανικου διαπιστωθηκε οτι ειχε προβλημα ο ιδιος ο διακοπτης (ή καλωδιο ή η φισα του κατω απο το φιλτροκουτι) Αλλαχτηκε και ολα καλα .
Σημερα ,προ 1 ωρας πηγα να το βαλω μπρος και παλι τα ιδια !
Γυρνας τον διακοπτη και δεν κανει τιποτα , ουτε φωτα , ουτε οργανα ...
Το μονο που δουλευει ειναι : Κορνα , τα φλας και το κολοφαναρο οταν πατας τα φρενα (οχι σε κατασταση ηρεμιας)
βρε καλο μου , βρε χρυσο μου ... τιποτα αυτο ... τσεκαρα οτι εμφανες καλωδιο-φις υπαρχει .. παλι δεν μου εκανε την χαρη... Περιμενω να παει 5:00 να ανοιξει το συνεργειο , μηπως και εχει τιποτα για την μεταφορα του μοτο... ιδαλως ειμαι να ψαχνω οδικη για μοτοσυκλετες
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.