Πίεση ελαστικών για track day.

Πίεση ελαστικών για track day.  

  Από: Case στις 31/03/2008 4:26 μμ.

Παιδιά, υπήρξε μια ακύρωση στο California Super Bikes οπότε κατάφερα να χωθώ στις 12 Απριλίου αντί για τον Μαιο.

Η ερώτησή μου είναι η εξής (απευθύνομαι κυρίως στον Γιώργο που είναι αντιπρόσωπος αλλά και σε όποιον άλλο γνωρίζει): Πρέπει να αλλάξω την πίεση στα ελαστικά για την πίστα; Όποιος γνωρίζει ας αναφέρει τις διαφορές ανάμεσα στην νορμάλ πίεση και την πίεση για πίστα.

Φοράω ακόμα τα μαμήσια Slipstones στο Sprint μου και είμαι γύρω στα 77-80 κιλά.
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: Πίεση ελαστικών για track day.  

  Από: nfot στις 31/03/2008 5:53 μμ.

Θα σου πουνε εκει τι πιεσεις να βαλεις, αν και απο οτι θυμαμαι, 30 μπρος πισω μας ειχαν πει.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Πίεση ελαστικών για track day.  

  Από: HelenKoR στις 03/04/2008 11:47 πμ.

απ' ότι εχει πάρει το αυτάκι μου πρέπει να ρήξεις λίγο την πίεση των ελαστικών (μπρος και πίσω ) , δηλαδή λίγο πιο κάτω απ' ότι πας στον δρόμο

και αυτό γιατι μέσα στην πίστα , οσο τρέχεις ο αέρας μέσα στα λάστιχα ζεσταίνεται (αφου δεν θα πηγαίνεις οπως πας στον δημόσιο δρόμο αλλά με υπερταχύτητες ) και διογκώνεται ( οσο πιο πολύ αυξάνεται η θερμοκρασία του αέρα τόσο πιο γρήγορα κινούνται τα μόρια του άρα θα πιέζουν περισσότερο το ελαστικό απο μέσα ) , γι'αυτο θα μειώσεις λιγο την πίεση ώστε να προστατεύεις τα λάστιχά σου .

νομίζω δηλαδή
αλλά ρώτα και εκεί
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Πίεση ελαστικών για track day.  

  Από: Costas στις 03/04/2008 12:07 μμ.

Δηλαδή όταν πηγαίναμε στο Πήλιο και είχαμε συνέχεια 260 έπρεπε να είχαμε χαμηλώσει την πίεση;;;

Re: Πίεση ελαστικών για track day.  

  Από: HelenKoR στις 03/04/2008 12:17 μμ.

πήγες τόσο βρε θηρίο ?

βασικά στον δημόσιο δρόμο δεν πρέπει να ρίχνουμε την πίεση γιατί δεν πηγαίνεις σταθερά με μεγάλη ταχύτητα και ούτε είσαι συνεχεία σε στροφές ώστε να πατάς ολο το λάστιχο (αριστερά - δεξιά ) και να ζεσταίνεται ομοιόμορφα το ελαστικό .
συνήθως υπάρχουν κάτι πραγματάκια που τα λεμέ φανάρια , ή κάτι άλλα πάνω στον δρόμο και τα αποκαλούν διασταύρωση

ε και γενικά η εθνική οδός δεν είναι ποτέ αρκετή . τελειώνει σύντομα !
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Πίεση ελαστικών για track day.  

  Από: Case στις 03/04/2008 10:39 μμ.

HelenKoR"συνήθως υπάρχουν κάτι πραγματάκια που τα λεμέ φανάρια"


Α έτσι λέγονται αυτά τα φωτάκια στην άκρη του δρόμου; Εγώ νόμιζα ότι ήταν διακοσμητικά που είχαν μείνει από τις γιορτές
(just kidding folks)
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: Πίεση ελαστικών για track day.  

  Από: ΘΩΜΑΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ στις 03/04/2008 11:47 μμ.

ta lastixakia einai gia na ginontai fytilakia kai auto mporei na sumbei mono se pista
oi pieseis prepei na einai xamiles akribws gia na min diogwnetai kai paramorfwnetai to lastixo apo tis megales 8ermokrasies stin pista
prin apo to track day 8a do8oun odigies gia na stisete olo to mixanaki kai 8a perasete ena mini tenxniko elegxo opote 8a se boi8isoun ekei
se zileuw. . .

Re: Πίεση ελαστικών για track day.  

  Από: MouziS στις 04/04/2008 10:06 μμ.

30 μπρος 30 πισω...τελος
a walk on the dark side...

Re: Πίεση ελαστικών για track day.  

  Από: HelenKoR στις 06/04/2008 9:01 μμ.

MouziS"30 μπρος 30 πισω...τελος "


ειναι λογικό να ειναι ίδια η πίεση μπρος και πίσω ?
αφου εχουν διαφορετικό όγκο τα λάστιχα .

ασε που νομίζω οτι εξαρτάτε και απο το τι λάστιχα φοράει
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.