Σωστό και ασφαλές "στρώσιμο"

Σωστό και ασφαλές "στρώσιμο"  

  Από: stoupi στις 17/01/2008 1:33 πμ.

Μια πρόταση θέλω να κάνω' ας ανοιξει κάποιος εμπειρος ενα top με θέμα πως να στρώσουμε σωστά το μηχανάκι μας, σε ποιες στροφές να τα δουλευουμε και τετοια....
[size=150:quxslwvd]3 > 4

 

  Από: mixalakis στις 17/01/2008 1:56 πμ.

Κάνε ακριβώς ότι λέει πάνω στο ντεπόζιτο. Τα ίδια λέει και στο βιβλιαράκι.

Από εκεί και πέρα πάντα αρκετό ζέσταμα (χωρίς γκαζιές φυσικά) και ποτέ μα ποτέ απότομο άνοιγμα του γκαζιού, ειδικά όταν είναι σχετικά κρύο.

 

  Από: pppppav στις 17/01/2008 5:39 μμ.

daytonas"ωραιο θεμα!!!
ξερεις υπαρχουν διαφορες αποψεις γι αυτο, εντελως αντιθετες.
υπαρχουν αυτα που λενε οι κατασκευαστες, οπως σωστα ειπε ο mixalakis, αλλα υπαρχουν και καποιοι μηχανικοι κυριως αγωνων που ισχυριζονται οτι το μηχανακι αν δεν ανοιξει στην αρχη δεν θα ανοιξει ποτε!!
φανταζεσαι οτι π.χ. τα αγωνιστικα η τα μηχανακια που κανουν τεστ τα περιοδικα στρωνωνται φυσιολογικα? οχι βεβαια.
αυτο που εχω καταλαβει εγω, χωρις να μαι σιγουρος, ειναι οτι με το εργοστασιακο στρωσιμο θα χεις μεγαλυτερη διαρκεια ζωης και αξιοπιστια.
με το full ανοιγμα απ την αρχη, θα χεις μερικα αλογα παραπανω αλλα και πιθανα καποιες επισκευες πιο συντομα σε σχεση μ ενα καλοστρωμενο.
αρα ο καθενας οτι νομιζει.
εγω τηρω τις οδηγιες του κατασκευαστη +1000 στροφες, καλο ζεσταμα, οχι ανοιγματα με πρωτη - δευτερα, και να μην παραζεσταθει στην κινηση.
επισης στρωσιμο θελουν το κιβωτιο ταχυτητων (πολλες αλλαγες) αλλα και τα φρενα (πολλα πατηματα αλλα μικρης διαρκειας που καθε τοσο ν αυξανει η δυναμη. επισης οχι υπερθερμανση)"


Θα συμφωνησω απολυτως με μονη διαφορα το +1000rpm
The need makes you defenceless

 

  Από: mixalakis στις 17/01/2008 6:22 μμ.

daytonas"ωραιο θεμα!!!
ξερεις υπαρχουν διαφορες αποψεις γι αυτο, εντελως αντιθετες.
υπαρχουν αυτα που λενε οι κατασκευαστες, οπως σωστα ειπε ο mixalakis, αλλα υπαρχουν και καποιοι μηχανικοι κυριως αγωνων που ισχυριζονται οτι το μηχανακι αν δεν ανοιξει στην αρχη δεν θα ανοιξει ποτε!!
φανταζεσαι οτι π.χ. τα αγωνιστικα η τα μηχανακια που κανουν τεστ τα περιοδικα στρωνωνται φυσιολογικα? οχι βεβαια.
αυτο που εχω καταλαβει εγω, χωρις να μαι σιγουρος, ειναι οτι με το εργοστασιακο στρωσιμο θα χεις μεγαλυτερη διαρκεια ζωης και αξιοπιστια.
με το full ανοιγμα απ την αρχη, θα χεις μερικα αλογα παραπανω αλλα και πιθανα καποιες επισκευες πιο συντομα σε σχεση μ ενα καλοστρωμενο.
αρα ο καθενας οτι νομιζει.
εγω τηρω τις οδηγιες του κατασκευαστη +1000 στροφες, καλο ζεσταμα, οχι ανοιγματα με πρωτη - δευτερα, και να μην παραζεσταθει στην κινηση.
επισης στρωσιμο θελουν το κιβωτιο ταχυτητων (πολλες αλλαγες) αλλα και τα φρενα (πολλα πατηματα αλλα μικρης διαρκειας που καθε τοσο ν αυξανει η δυναμη. επισης οχι υπερθερμανση)"


Οι αντίθετες απόψεις εξφράζονται εδώ όπου ο τύπος με λίγα λόγια λέει, ότι αν θες να το στρώσεις καλά το μηχανάκι σκίστο από την πρώτη μέρα.

Τα αγωνιστικά μηχανάκια και τα μηχανάκια των τεστ δεν τα στρώνουν ευλαβικά (προσπαθούν να τα στρώσουν πάντως), αλλά δεν είναι τα καλύτερα δείγματα αξιοπιστίας!

 

  Από: MouziS στις 17/01/2008 9:41 μμ.

θα συμφωνησω με τους προαναλησαντες...
a walk on the dark side...

 

  Από: Aragorn στις 24/01/2008 4:34 μμ.

εγω παντως το εκανα κατα τεποζιτο,και τωρα το πινω συνεχεια

 

  Από: stoupi στις 24/01/2008 6:53 μμ.

Και γω κατά Τεποζιτο το κάνω προς το παρόν και βλέπουμε.
[size=150:quxslwvd]3 > 4