περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?

περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: Gianno στις 22/06/2009 3:29 μμ.

καλησπέρα σε όλους,
γνωρίζει κάποιος να μου πει εάν πρέπει να περιμένω να πέσει η θερμοκρασία και το βεντιλατερ να σταματήσει πριν σβήσω το tiger?? ή το σβήνω κανονικά άσχετα με τον αν δουλεύει το βεντιλατερ?
http://www.thehotelslist.com , all about hotels..

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: ATN PANOS στις 22/06/2009 3:43 μμ.

ειτε το σβησεις ειτε οχι,δεν υπαρχει ουσιαστικο προβλημα κατα τον
κατασκευαστη.
αργει ομως περισοτερο να κρυωσει αν το σβησεις προτου σταματησει.
πρωσοπικα αν δεμ ειμαι σε μερος,η ειναι ακαταληλη η ωρα το αφηνω να δουλεψει λιγο και μετα το σβηνω
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: Native στις 22/06/2009 4:22 μμ.

Εγώ το σβήνω κατευθείαν σύνήθως, έκτος αν έχει φτάσει πολύ ψηλά η θερμοκρασία οπότε περιμένω να πέσει μια παύλα. Βασικά δεν καταλαβαίνω γιατί το έχουν κάνει έτσι...στα προηγούμενα μοτορια που είχα έσβηνες και έμενε αναμένο μεχρι να κατέβει η θερμοκρασία...θεωρητικά πάντως δεν υπάρχει πρόβλημα...τι να πουν και τα αερόψυκτα, καλοκαιράκι στην κίνηση...κανα τοστάκι κανείς?
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: Cpt. Haddock στις 22/06/2009 4:28 μμ.

Να το σβήνετε άφοβα...

Τι θα πάθει σβηστό μοτέρ εαν κρυώσει μερικά λεπτά αργότερα;

Το 955 το είχε να δουλεύει ανεξάρτητα και #@$%@#$%σε τη μπαταρία

Μια χαρά ειναι έτσι
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: Native στις 22/06/2009 4:34 μμ.

Ναι...και τωρα που το σκεφτομαι, οταν σβηνεις την μηχανή σταματάει και η αντλία νερού οπότε ουτως η άλλως δεν κυκλοφορεί το νερό, δηλαδη και να δουλευε το βεντιλατερ θα κρυώνε το νερό του ψυγείου κυρίως + λιγο απο το υπόλοιπο που θα άλλαζε μονο με την φυσική ρόη....δηλαδή το ζεστο πάνω το κρύο κάτω...μικρή ποσότητα όμως...οπότε μάλλον όντως δεν υπάρχει λόγος να δουλέυει.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: tripletech στις 22/06/2009 7:25 μμ.

Cpt. Haddock"Να το σβήνετε άφοβα...

Τι θα πάθει σβηστό μοτέρ εαν κρυώσει μερικά λεπτά αργότερα;

Το 955 το είχε να δουλεύει ανεξάρτητα και #@$%@#$%σε τη μπαταρία

Μια χαρά ειναι έτσι"

το θεμα ειναι,πεφτει η θερμοκρασια μερικα λεπτα αργοτερα?δεν ξερω.

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: nfot στις 22/06/2009 9:20 μμ.

ripletech"
Cpt. Haddock"Να το σβήνετε άφοβα...

Τι θα πάθει σβηστό μοτέρ εαν κρυώσει μερικά λεπτά αργότερα;

Το 955 το είχε να δουλεύει ανεξάρτητα και #@$%@#$%σε τη μπαταρία

Μια χαρά ειναι έτσι"

το θεμα ειναι,πεφτει η θερμοκρασια μερικα λεπτα αργοτερα?δεν ξερω."


Γκουχ, γκουχ.

Επειδη ετυχε στο Fazer, να το σβησω αμεσως και λιγο μετα, ας πουμε 1 λεπτο, να γυρισω το κλειδι στο ΟΝ, ε, δε θα ελεγα οτι ειναι οτι καλυτερο να το σβηνουμε αμεσως, ειδικα οταν η θερμοκρασια εχει ανεβει αισθητα.
Το αποτελεσμα στο Fazer ηταν να δω μια τερματισμενη ενδειξη θερμοκρασιας !!!

Η εξηγηση ειναι οτι ο ζεστος κινητηρας συνεχιζεινα ζεσταινει το ψυκτικο υγρο, το οποιο δεν κυκλοφοραει, αφου δε δουλευει η αντλια και ταυτοχρονα αφου δεν κινηται η μοτο, το νερο στο ψυγειο ψυχεται πολυυυ αργα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: tripletech στις 22/06/2009 9:44 μμ.

ακριβως!γιαυτο προτιμω να κανω λιγο ας το πουμε οδηγηση''ριχνω την θερμοκρασια του μοτερ μου"
πριν το σβησω τους καλοκαιρινους μηνες.

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: Aris. στις 23/06/2009 12:07 πμ.

εγω δεν νομιζω πως θα πεσει καθολου η θερμοκρασια ενω εισαι σταματημενος και δουλευει το βιντιλατερ ...
Τουλαχιστον στο triple που εχω ..
Ουτε επισεις πιστευω πως με το που ακουσω να σταματαει το βιντιλατερ ,γιατι μολις εριξε τη θερμοκρασια, αμα το σβησω αμεσως , περιμενω ενα λεπτο και το ξαναβαλω μπρος , πως θα ειναι ανοιχτο το βιντιλατερ παλι και με ανεβασμενη θερμοκρασια...
Γενικα πιστευω πως το βιντιλατερ απο μονο του ειναι ανεπαρκες για να ριξει σε φυσιολογικα πλαισια τη θερμοκρασια νταλα καλοκαιρι και σταματημενος σε ενα μοτερ ανω των 2 κυλινδρων .

Νταξ ... Μπορει να λεω και μαλακιες .
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: Sprinter στις 23/06/2009 7:59 πμ.

Ειτε το σβησεις έτσι, είτε αλλιώς είτε γιουβέτσι, η θερμοκρασία της κεφαλής θα ανέβει μόλις σταματήσει η αντλία νερού. Η συζήτηση είναι ανούσια και ψυχαναγκαστική. Ρηλάξ.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: tripletech στις 23/06/2009 8:09 πμ.

Sprinter"Ειτε το σβησεις έτσι, είτε αλλιώς είτε γιουβέτσι, η θερμοκρασία της κεφαλής θα ανέβει μόλις σταματήσει η αντλία νερού. Η συζήτηση είναι ανούσια και ψυχαναγκαστική. Ρηλάξ."

γιαυτο μην ξανακανετε συζητηση.ο srinter θα απανταει κατευθειαν και αυτο θα ειναι de facto

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: Polymhxanos στις 23/06/2009 6:58 μμ.

Η συζήτηση είναι όντως ανούσια. Από την στιγμή που σταματάει το μοτέρ, νέες καύσεις δεν γίνονται, άρα άλλη θερμότητα δεν παράγεται. Συνεπώς είτε έτσι είτε αλλοιώς, η θερμότητα θα βρει διέξοδο στο περιβάλλον.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: Aris. στις 23/06/2009 7:54 μμ.

Polymhxanos"άρα άλλη θερμότητα δεν παράγεται. "


Και ομως ... πολλοι ισχυρίζονται πως παράγεται και μερικοί πως όχι μονο παράγεται αλλα και πως είναι ικανή να δημιουργήσει ζημια στο κινητήρα


Τι να πιστέψω πια !


================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: tripletech στις 23/06/2009 8:11 μμ.

οποιος νομιζει οτι η συζητηση ειναι ανουσια μπορει να μας αφηνει τοπο...να κοιτα αλλου κτλ...
ΑΝΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΣΧΕΤΑ και ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΑ επι του θεματος ΣΧΟΛΙΑ
Ισως να μην ειναι ΤΟ σοβαρο ΤΕΧΝΙΚΟ ΘΕΜΑ Αλλα ο φιλος ειχε την απορια...
Εδω μιλατε για ποιο καγκουρο τελικο μπορει να μπει στο ταδε μοτο
που θα μας σπαει(σαν πεζοι)τα πα....α, και εδω κολλησατε?
επι του θεματος,οντος η θερμοκρασια στο μοτερ αυξανεται οταν σβησει ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ
ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟιΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΕΙ ΑΥΤΟ Η ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΒΑΛΕΙ.
απλα ζημια δεν γινεται προφανως,και να τα σβησεις με το βεντιλατερ να παιζει.

ΟΛΟΙ ΤΗΣ ΝΑSA εδω Μαζευτικανε.....

Re: περιμένω να σταματήσει το βεντιλατέρ?  

  Από: Polymhxanos στις 23/06/2009 8:48 μμ.

Τεκμηρίωση για ποιό θέμα; Για το ότι σταματώντας το μοτέρ άλλη θερμότητα δεν παράγεται πια;

Δεν χρειάζεται ούτε ''τεκμηρίωση'' ούτε αναφορές λες και είστε τίποτα φιλόλογοι, που δεν μπορούν να σκεφτούν με δική τους ΑΥΤΟΝΟΜΗ κριτική ικανότητα και όλο αναφέρονται σε κάποιον άλλον ''ο τάδε είπε ότι...''

ΔΕΝ χρειάζεται ούτε γνώσεις κβαντικής φυσικής, ούτε δείκτης ευφυίας 164 για να καταλάβει κανείς, ρε σύ ΓΙΑΤΙ να ανεβαίνει η θερμοκρασία ΑΦΟΥ σβήσαμε το μοτέρ; Από που ΕΡΧΕΤΑΙ η θερμότητα που θα ανεβάσει την θερμικρασία; ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ; Από τα μποζόνια Higgs;

Δεν γίνονται καύσεις, ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ άλλη θερμότητα. ΑΠΛΟ δεν είναι; Τι τεκμηρίωση να θέλει κάτι τόσο κοινά λογικό;

Δεν παράγεται άλλη θερμότητα, άρα αυτή που βρήσκεται μέσα στο μοτέρ, θέλετε αργά, θέλετε γρήγορα, αρχίζει και ταξιδεύει προς τις περιοχές χαμηλότερης θερμοκρασίας, δλδ κατά κύριο λόγο προς το εξωτερικό περιβάλλον, και κατά πολύ δευτερεύοντα λόγο, προσωρινά από ζεστές περιοχές του μοτέρ σε λίγο πιο κρύες περιοχές του μοτέρ και τελικά πάλι στο περιβάλλον.

Τι να πάθει παραπάνω το μοτέρ; Να ταξιδέψει λίγη θερμότητα από τα καυτά τοιχώματα των κυλίνδρων στα πιο δροσερά καπάκια των κεφαλών; ΚΑΙ; Τι να πάθει δλδ; Σάμπως αυτό δεν γινόταν και όσο δούλευε και μάλιστα σε ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ; Και γιατί να μην το πάθει αυτό, όσο δουλεύει το μοτέρ που παράγεται συνέχεια νέα θερμότητα και να το πάθει όταν σταματήσει να παράγεται;

Α-Π-Λ-Η Κ-Ο-Ι-Ν-Η Λ-Ο-Γ-Ι-Κ-Η

Μάθετε να σκέφτεστε.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html