εκκινηση και διαγνωστικο

εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: psilo_paidi στις 17/04/2009 8:08 μμ.

γυρναμε το κλειδι στο ον... τα φωτα αναβουν... η μπαταρια δοκιμαζεται!!
περιμενω να τελειωσει το διαγνωστικο και να σβησουν τα λαμπακια και μετα μιζαρω?
η με το που γυρναω στο ον μιζαρω κατευθειαν για λογους ζωης μπαταριας?
Εσεις τι κανετε?

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: ATN PANOS στις 17/04/2009 9:07 μμ.

αυτη η διαδικασια που περιγραφεις καικρατα 3sec ειναι υποχρεωτικη.
μετα απο αυτον τον ελεγχο εχεις ρευμα για την μιζα!!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: chris34 στις 18/04/2009 7:44 πμ.

Ο μηχανικος μου εχει πει νομιζω το λεει και το manual οτι δεν ειναι απαραιτιτο να περιμενεις να κανει την διαγνωση για να την βαλεις μπροστα!!Οποτε μην ανησυχεις οπως και αν το κανεις!!!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: psilo_paidi στις 18/04/2009 11:18 πμ.

αυτο λεω να κανω και γω... μιζα κατευθειαν

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: Aris. στις 18/04/2009 1:29 μμ.

κοιτα , κατ'ευθειαν με το που γυρισεις το κλειδι δεν γινετε να γιρισει η μιζα ετσι και αλλιως..
γινετε ομως μετα απο 1 '' περιπου.
Εγω εκει γυρναω τη μιζα και δεν περιμενω τα 3'' που "ακουγονται οι διαφοροι ηχοι"
Για λογους ψυχολογικους κυριως , οσων αφορα την μπαταρια
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: Sprinter στις 18/04/2009 8:02 μμ.

Οταν πατήσεις το κουμπί και γυρίσει η μίζα σημαίνει πως το πάτησες στον σωστό χρόνο. Αν δεν γυρίσει το πάτησες πιο πρίν...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: Native στις 29/04/2009 9:45 πμ.

Επίσης παρατήρησα οτι οταν σβήνω την μηχάνη απο το power switch στο grip μετα οταν πάω να την ανάψω πάλι κάνει reset και το διαγνωστικό και ανεξάρτητα απο το ποιά ενδειξη είχε μείνει τελευταία στο πολυόργανο (πχ. ρολόι) αυτό σε γυρνάει πάλι στα υπολοιπόμενα χιλιόμετρα που έχεις με την βενζίνη που σου απομένει. Σπαστικό αυτό αλλα τελικά το γλυτώνεις αν σβήνεις κατευθείαν απο το κλειδί. Το κακό είναι οτι τα τελευταία 15 χρόνια που οδηγώ έχω συνηθίσει να σβήνω απο το switch και μου σπάει τα νεύρα! θα βάλω υπενθύμιση κάπου να το βλέπω μέχρι να το συνηθίσω!!! Όσο για την μίζα μπόρεις να κράτας πατήμενο το button και όταν θελήσει αυτή θα γυρίσει...μην ανησυχείς δεν γίνεται να κάνεις κάτι λάθος
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: Cpt. Haddock στις 29/04/2009 11:03 πμ.



Πόσο ευαίσθητη νομίζετε οτι ειναι η μπαταρία και θα τα φτυσει σε 2'' ???
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: fethry στις 29/04/2009 11:46 πμ.

Native"Το κακό είναι οτι τα τελευταία 15 χρόνια που οδηγώ έχω συνηθίσει να σβήνω απο το switch και μου σπάει τα νεύρα! θα βάλω υπενθύμιση κάπου να το βλέπω μέχρι να το συνηθίσω!!!"

ίσως θα έπρεπε να το έχεις συνηθίσει πιο νωρίς αφού θεωρητικά το kill switch είναι για επείγουσες καταστάσεις μόνο και το μοτοσακό "πρέπει" να σβήνει απο το κλειδί...
αν θυμάμαι καλά το αναφερει και στα manual οποιασδήποτε εταιρίας...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: Native στις 29/04/2009 1:45 μμ.

fethry"
Native"Το κακό είναι οτι τα τελευταία 15 χρόνια που οδηγώ έχω συνηθίσει να σβήνω απο το switch και μου σπάει τα νεύρα! θα βάλω υπενθύμιση κάπου να το βλέπω μέχρι να το συνηθίσω!!!"

ίσως θα έπρεπε να το έχεις συνηθίσει πιο νωρίς αφού θεωρητικά το kill switch είναι για επείγουσες καταστάσεις μόνο και το μοτοσακό "πρέπει" να σβήνει απο το κλειδί...
αν θυμάμαι καλά το αναφερει και στα manual οποιασδήποτε εταιρίας... "


Και ποιές είναι οι επείγουσες καταστάσεις? Αυτές που πέφτεις? Συνήθως τότε δεν προλαβαίνεις να πατήσεις τίποτα
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: fethry στις 29/04/2009 2:08 μμ.

είναι αυτές που είσαι πεσμένος με το μοτοσακό πάνω στο ποδάρι σου και για κάποιο λόγο πρέπει να σβήσεις τον κινητήρα ενώ δε φτάνεις τη μίζα...

απο το wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Kill_switch)...
A kill switch (also called an e-stop) is a security measure used to shut off a device in an emergency situation in which it cannot be shut down in the usual manner. Unlike a normal shut down, which shuts down all systems naturally and turns the machine off without damaging it, a kill switch is designed to completely abort the operation at all costs. Often, they are used to protect people from sustaining an injury or being killed, in which case damaging the machine may be considered to be acceptable.

σε σύντομη μετάφραση...
μπλα μπλα μπλα επείγουσες καταστάσεις. σε αντίθεση με το κανονικό σβήσιμο που κλείνει κανονικά όλα τα κυκλώματα και σβήνει τον κινητήρα χωρίς να τον ζημιώνει, το kill switch είναι σχεδιασμένο να σβήνει τον κινητήρα με κάθε κόστος. χρησιμοποιούνται για να προστατέψουν τον άνθρωπα απο τραυματισμό ή θάνατο, περιπτώσεις όπου η ζημιά στη μηχανή θεωρείται αποδεκτή απώλεια...

γι'αυτό το λόγο χρησιμοποιώ πάντα κλειδί...
οι απόψεις βέβαια διίστανται...
είναι επιλογή του καθενός τι θα κάνει...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: Native στις 30/04/2009 11:28 πμ.

Μάλλον βλακείες έλεγα...και απο το κλειδί που σβήνω μερικές φορές παλι γυρίζει απο μόνο του στα χιλιόμετρα...έχει προσωπικότητα το μηχανάκι τι να κάνουμε...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: Sprinter στις 30/04/2009 11:36 πμ.

2 κλασσικές χρήσεις του kill-switch (πέρα από το πέφτει η μηχανή στο πόδι μου..).


1. Emergency stop στην άκρη του δρομου νύχτα που θέλεις να μη σβήσουν καθολου τα φώτα...

2. Σταμάτημα σε πολλη ανηφόρα / κατηφόρα όπου δεν έχεις προλάβει να βαλεις 1η στο κιβώτιο και άρα για να σταματήσεις ασφαλώς και να βάλεις πρέπει να έχεις το δεξί σου πόδι κάτω (αρα όχι πισω φρένο) και τα δυό σου χέρια στο τιμόνι (συμπλέκτης, φρένο). Δεν έχεις 3ο χέρι να γυρίσεις το κλειδί, άρα kill switch με τον αντίχειρα του δεξιού.

[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: εκκινηση και διαγνωστικο  

  Από: ΑΓΓΕΛΟΣ στις 21/05/2009 3:54 μμ.

Cpt. Haddock":plaf

Πόσο ευαίσθητη νομίζετε οτι ειναι η μπαταρία και θα τα φτυσει σε 2'' ???"


ελα ντε....
ΓΥΡΙΣΕ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΙ Γ_-_-_ ΚΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ ΠΛΕΟΝ!!