Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Sprinter » 09 May 2011, 13:30

Πολυπαπάρα, κοίτα να σταματήσεις τα ληγμένα στο έχω ξαναπεί. Οχι δε διαφωνώ σε ότι έγραψες, σου είπα σε τι διαφωνώ (στο 'τελείως λάθος' που έγραψες για μένα) και στο στυλάκι σου που χρήζει νοσοκομειακής περίθαλψης.

Edit. Το παραπάνω πρίν την δική σου πρόσθεση στο πιο πάνω πόστ σου.

Edit 2 Αν δεν έχεις καταλάβει το edit φαίνεται στο φορουμ και θα έπρεπε να το ξέρεις πρίν με κατηγορήσεις πως άλλαξα το μεγαλύτερη σε μικρότερη.
Last edited by Sprinter on 09 May 2011, 13:39, edited 1 time in total.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Sprinter » 09 May 2011, 13:36

sprintman wrote:Όπως και να έχει ο συνδιασμός που αναφέρω είναι εξαιρετικός και με ρυθμίσεις από 18mm έως 20 mm δεν υπάρχει τέτοια τρόμπα παιδιά είναι απλά απίθανη!!!

Και για να ακριβογούμαι η διάμετρος είναι 19 αυτό που ρυθμίζεται είναι η διαδρομή από το εμβολάκι με μία βίδα εγώ το έχω στο 18 μου αρέσει το άμμεσο :bye:



Sprintman δεν γνωρίζω για τη συγκεκριμένη τρόμπα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ρυθμίζεται στη διαδρομή. Είσαι σίγουρος πως δεν εχει καμμιά πατέντα για να αλλάζει ουσιαστικά η διάμετρος και να παίζει μεταξύ 18 και 20mm?

Να σου ξαναπώ για τρίτη φορά (μια σε ΠΜ και μια εδώ) να μη συγκρίνεις διαμέτρους συμβατικών και ακτινικών. Ο λόγος νομίζω πως είναι είναι ο διαφορετικός μηχανικός μοχλισμός της μανέτας (πράγμα που έθιξε και ο Πολυπαπάρας παραπάνω εμμέσως).
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby tharis » 09 May 2011, 14:46

Σημειωση: Για να λεμε και του στραβου το δικιο :p το edit δεν φαινεται αν γινει γρηγορα και χωρις να εχει ποσταρει αλλος αργοτερα.. :)
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Image
User avatar
tharis
Moderator
 
Posts: 2216
Joined: 05 Nov 2009, 01:51
Location: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Motorcycle: Honda Innova


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Sprinter » 09 May 2011, 15:22

tharis, πότε άλλαξες το 'αδικο' σε 'δίκιο' παραπάνω? :evilblack: :happyface: Κρίμα που δε πρόλαβα να σε ΄κοουτάρω'. :rotfl:
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby tharis » 09 May 2011, 15:31

lol xaxaxaxax :lol:

βασικα οτι θελεις βαζεις μεσα στο κουοουτ .. :rotfl:
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..
Image
User avatar
tharis
Moderator
 
Posts: 2216
Joined: 05 Nov 2009, 01:51
Location: Θεσσαλονικη
Highscores: 17
Motorcycle: Honda Innova


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Sprinter » 09 May 2011, 16:08

Και επειδή ο :sprinter: είναι παλιός αλλά αλτσχάιμερ ακόμα δεν έχει, έψαξε και βρήκε πότε πρωτοανάφερε σε αυτό το φόρουμ περί μεγαλύτερης τρόμπας = περισσότερη απαιτούμενη δύναμη και μικρότερη διαδρομή.

Μάλιστα κυρίες κ κύριοι όπως και Πολυπαπάρα, από το Νοέμβρη του 2007..

topic85.html
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby sprintman » 09 May 2011, 16:17

Sprinter wrote:
sprintman wrote:Όπως και να έχει ο συνδιασμός που αναφέρω είναι εξαιρετικός και με ρυθμίσεις από 18mm έως 20 mm δεν υπάρχει τέτοια τρόμπα παιδιά είναι απλά απίθανη!!!

Και για να ακριβογούμαι η διάμετρος είναι 19 αυτό που ρυθμίζεται είναι η διαδρομή από το εμβολάκι με μία βίδα εγώ το έχω στο 18 μου αρέσει το άμμεσο :bye:



Sprintman δεν γνωρίζω για τη συγκεκριμένη τρόμπα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ρυθμίζεται στη διαδρομή. Είσαι σίγουρος πως δεν εχει καμμιά πατέντα για να αλλάζει ουσιαστικά η διάμετρος και να παίζει μεταξύ 18 και 20mm?

Να σου ξαναπώ για τρίτη φορά (μια σε ΠΜ και μια εδώ) να μη συγκρίνεις διαμέτρους συμβατικών και ακτινικών. Ο λόγος νομίζω πως είναι είναι ο διαφορετικός μηχανικός μοχλισμός της μανέτας (πράγμα που έθιξε και ο Πολυπαπάρας παραπάνω εμμέσως).


Αγαπητέ Σπρίντερ όπως μου εξήγησε ο Θεοδώσης η τρόμπα είναι 19αρα αυτό που αλλάζει με μια βίδα είναι η απόσταση που κάνει το εμβολάκι για να δουλέψει δηλαδή ρυθμίεται από 18 έως 20 χιλιοστα δίνοντας σου τη δυνατότητα να δεις πόσο άμμεσα σε βολεύει να εννεργοποιείτε όμως θα βγάλω μία φώτο καο θα ποστάρω γιατί έτσι δε βγάζουμε άκρη

Να κάνω μια ερώτηση αλλά μη θυμώσεις ε??


Οι δημόσιες σχέσεις δεν είναι το δυνατόσου σημείο ε?? :happyface:
sprintman
Newbie
Progress to next rank:
84%
 
Posts: 42
Joined: 30 Apr 2011, 23:03
Motorcycle: Triumph sprint st 1050
Name: Ανδρεας


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby doohan » 09 May 2011, 16:21

......
Last edited by doohan on 19 May 2011, 14:52, edited 1 time in total.
ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
User avatar
doohan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1025
Joined: 03 Aug 2008, 01:23
Motorcycle: KTM-RC8
Name: Μάγειρος


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Sprinter » 09 May 2011, 16:22

sprintman wrote:
Sprinter wrote:
sprintman wrote:Όπως και να έχει ο συνδιασμός που αναφέρω είναι εξαιρετικός και με ρυθμίσεις από 18mm έως 20 mm δεν υπάρχει τέτοια τρόμπα παιδιά είναι απλά απίθανη!!!

Και για να ακριβογούμαι η διάμετρος είναι 19 αυτό που ρυθμίζεται είναι η διαδρομή από το εμβολάκι με μία βίδα εγώ το έχω στο 18 μου αρέσει το άμμεσο :bye:



Sprintman δεν γνωρίζω για τη συγκεκριμένη τρόμπα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ρυθμίζεται στη διαδρομή. Είσαι σίγουρος πως δεν εχει καμμιά πατέντα για να αλλάζει ουσιαστικά η διάμετρος και να παίζει μεταξύ 18 και 20mm?

Να σου ξαναπώ για τρίτη φορά (μια σε ΠΜ και μια εδώ) να μη συγκρίνεις διαμέτρους συμβατικών και ακτινικών. Ο λόγος νομίζω πως είναι είναι ο διαφορετικός μηχανικός μοχλισμός της μανέτας (πράγμα που έθιξε και ο Πολυπαπάρας παραπάνω εμμέσως).


Αγαπητέ Σπρίντερ όπως μου εξήγησε ο Θεοδώσης η τρόμπα είναι 19αρα αυτό που αλλάζει με μια βίδα είναι η απόσταση που κάνει το εμβολάκι για να δουλέψει δηλαδή ρυθμίεται από 18 έως 20 χιλιοστα δίνοντας σου τη δυνατότητα να δεις πόσο άμμεσα σε βολεύει να εννεργοποιείτε όμως θα βγάλω μία φώτο καο θα ποστάρω γιατί έτσι δε βγάζουμε άκρη

Να κάνω μια ερώτηση αλλά μη θυμώσεις ε??


Οι δημόσιες σχέσεις δεν είναι το δυνατόσου σημείο ε?? :happyface:


Το sex in public μου αρέσει.... Πάντως αμα κάτσεις λίγο καιρό εδώ θα καταλάβεις τι παίζει με μερικούς και μετά θα το δείς αλλιώς. Τόσα χρόνια φούρναρης έχω ψήηησει...

Επί της ουσίας αυτό που περιγράφεις είναι κυριλέ εφαρμογή ρυθμιζόμενης μανέτας. Δεν αλλάζει τον υδραυλικό μοχλισμό αλλά επηρεάζει τον μηχανικό. Ρυθμιζόμενη μανέτα σαφώς πιο πρωτόγονης μορφής είχε και η μαμίσια τρόμπα σου.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby doohan » 09 May 2011, 16:38

......
Last edited by doohan on 19 May 2011, 14:52, edited 1 time in total.
ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
User avatar
doohan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1025
Joined: 03 Aug 2008, 01:23
Motorcycle: KTM-RC8
Name: Μάγειρος


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Polymhxanos » 09 May 2011, 19:11

Σπριντμαν (και όποιος άλλος ενδιαφέρεται), ο μοχλισμός της ίδιας της μανέτας που ρώτησες, είναι επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας αφού όπως έγραψα (και ο Sprinter επίσης) είναι διαφορετικός από μανέτα σε μανέτα. Όταν λοιπόν αλλάζουμε τρόμπα, δεν είναι μόνο τα χιλιοστά του εμβόλου της που παίζουν ρόλο, είναι και ο μοχλισμός της ίδιας της μανέτας που συνήθως αλλάζει μαζί με την τρόμπα.

Όπως σε όλους τους μοχλούς, όσο πιο μακρύ είναι το μήκος του υπομόχλιου στο οποίο βάζουμε δύναμη, τόσο πιο ενισχύεται η δύναμη που φτάνει στην άλλη πλευρά. Αντίστοιχα, όσο πιο μικρό είναι το κόντρα υπομόχλιο, πάλι τόσο πιο ενισχύεται η δύναμη.

Και πάλι ότι κερδίζεις σε δύναμη, το χάνεις σε διαδρομή (αλοιώς θα βάζαμε μια μανέτα 14 μέτρα μήκος :p )

Με πράσινο χρώμα το πρωτεύων μήκος, και με κόκκινο το δευτερεύων, στα παρακάτω παραδείγματα συμβατικής και ακτινικής μανέτας (δλδ μανέτας σε αντίστοιχη τρόμπα). Η διαφορά στα παρακάτω παραδείγματα, είναι φανερή και με το μάτι, πόσο πιο μεγάλο λόγο πράσινου προς κόκκινου έχει η περίπτωση της ακτινικής, και άρα πόσο πιο πολύ ενισχύει την δύναμη ΗΔΗ από την μανέτα και μόνο.

MANETA_symbatikh_edit.jpg
Συμβατική από Street Triple 675.


MANETA_aktinikh_edit.jpg
Aftermarket ακτινική.



Για τα περί αίσθησης που γράφεις, είναι σαφέστατα πιο πολύπλοκο θέμα από το πόσο ενισχύεται η δύναμη, και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όχι απαραίτητα ''φυσικούς'' π.χ. κάποιος με μεγάλα δάκτυλα ενδεχομένως βολεύεται με μια μανέτα με μεγάλη διαδρομή, κάτι όμως που δεν βολεύει κάποιον με μικρά δάκτυλα που δεν φτάνει το χέρι του. Ή η κατάσταση στην οποία βρήσκεται το όλο σύστημα, ή η ποιότητα κατασκευής του.

Πολλές φορές η αίσθηση ενός φρένου, εξαρτάται και από πράγματα εντελώς εκτός του φρένου, π.χ. από την κατάσταση του ελαστικού, και από την συμπεριφορά της ανάρτησης. Ένα ελαστικό ξερό, και μια ανάρτηση αναίσθητη που δεν μας ''πληροφορεί'' πόσο ''προσπαθεί'' το φρένο, μπορεί να κάνει και το καλύτερο σύστημα φρένων του κόσμου να δείχνει κακό.

Αυτά...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
User avatar
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1014
Joined: 27 Aug 2008, 15:42
Location: Μεσόγεια
Motorcycle: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Name: Οδυσσέας


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Billie » 09 May 2011, 22:58

Πολυμήχανε, κάνεις ένα νέο τοπικ να το κάνω sticky;
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley
User avatar
Billie
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 363
Joined: 30 Aug 2010, 02:55
Location: Αθήνα
Motorcycle: Honda CB 400 SF

Advertisement
PreviousNext

Return to Board index


Return to Sprint ST/GT 1050

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest