ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: Sprinter στις 09/05/2011 3:22 μμ.

tharis, πότε άλλαξες το 'αδικο' σε 'δίκιο' παραπάνω? Κρίμα που δε πρόλαβα να σε ΄κοουτάρω'.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: tharis στις 09/05/2011 3:31 μμ.

lol xaxaxaxax

βασικα οτι θελεις βαζεις μεσα στο κουοουτ ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: Sprinter στις 09/05/2011 4:08 μμ.

Και επειδή ο είναι παλιός αλλά αλτσχάιμερ ακόμα δεν έχει, έψαξε και βρήκε πότε πρωτοανάφερε σε αυτό το φόρουμ περί μεγαλύτερης τρόμπας = περισσότερη απαιτούμενη δύναμη και μικρότερη διαδρομή.

Μάλιστα κυρίες κ κύριοι όπως και Πολυπαπάρα, από το Νοέμβρη του 2007..

topic85.html
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: sprintman στις 09/05/2011 4:17 μμ.

Sprinter"
sprintman"
Όπως και να έχει ο συνδιασμός που αναφέρω είναι εξαιρετικός και με ρυθμίσεις από 18mm έως 20 mm δεν υπάρχει τέτοια τρόμπα παιδιά είναι απλά απίθανη!!!

Και για να ακριβογούμαι η διάμετρος είναι 19 αυτό που ρυθμίζεται είναι η διαδρομή από το εμβολάκι με μία βίδα εγώ το έχω στο 18 μου αρέσει το άμμεσο
"



Sprintman δεν γνωρίζω για τη συγκεκριμένη τρόμπα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ρυθμίζεται στη διαδρομή. Είσαι σίγουρος πως δεν εχει καμμιά πατέντα για να αλλάζει ουσιαστικά η διάμετρος και να παίζει μεταξύ 18 και 20mm?

Να σου ξαναπώ για τρίτη φορά (μια σε ΠΜ και μια εδώ) να μη συγκρίνεις διαμέτρους συμβατικών και ακτινικών. Ο λόγος νομίζω πως είναι είναι ο διαφορετικός μηχανικός μοχλισμός της μανέτας (πράγμα που έθιξε και ο Πολυπαπάρας παραπάνω εμμέσως)."


Αγαπητέ Σπρίντερ όπως μου εξήγησε ο Θεοδώσης η τρόμπα είναι 19αρα αυτό που αλλάζει με μια βίδα είναι η απόσταση που κάνει το εμβολάκι για να δουλέψει δηλαδή ρυθμίεται από 18 έως 20 χιλιοστα δίνοντας σου τη δυνατότητα να δεις πόσο άμμεσα σε βολεύει να εννεργοποιείτε όμως θα βγάλω μία φώτο καο θα ποστάρω γιατί έτσι δε βγάζουμε άκρη

Να κάνω μια ερώτηση αλλά μη θυμώσεις ε??


Οι δημόσιες σχέσεις δεν είναι το δυνατόσου σημείο ε??

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: doohan στις 09/05/2011 4:21 μμ.

......
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:49, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: Sprinter στις 09/05/2011 4:22 μμ.

[quote="sprintman":3gnx3umx]
Sprinter"
sprintman"
Όπως και να έχει ο συνδιασμός που αναφέρω είναι εξαιρετικός και με ρυθμίσεις από 18mm έως 20 mm δεν υπάρχει τέτοια τρόμπα παιδιά είναι απλά απίθανη!!!

Και για να ακριβογούμαι η διάμετρος είναι 19 αυτό που ρυθμίζεται είναι η διαδρομή από το εμβολάκι με μία βίδα εγώ το έχω στο 18 μου αρέσει το άμμεσο
"



Sprintman δεν γνωρίζω για τη συγκεκριμένη τρόμπα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ρυθμίζεται στη διαδρομή. Είσαι σίγουρος πως δεν εχει καμμιά πατέντα για να αλλάζει ουσιαστικά η διάμετρος και να παίζει μεταξύ 18 και 20mm?

Να σου ξαναπώ για τρίτη φορά (μια σε ΠΜ και μια εδώ) να μη συγκρίνεις διαμέτρους συμβατικών και ακτινικών. Ο λόγος νομίζω πως είναι είναι ο διαφορετικός μηχανικός μοχλισμός της μανέτας (πράγμα που έθιξε και ο Πολυπαπάρας παραπάνω εμμέσως)."


Αγαπητέ Σπρίντερ όπως μου εξήγησε ο Θεοδώσης η τρόμπα είναι 19αρα αυτό που αλλάζει με μια βίδα είναι η απόσταση που κάνει το εμβολάκι για να δουλέψει δηλαδή ρυθμίεται από 18 έως 20 χιλιοστα δίνοντας σου τη δυνατότητα να δεις πόσο άμμεσα σε βολεύει να εννεργοποιείτε όμως θα βγάλω μία φώτο καο θα ποστάρω γιατί έτσι δε βγάζουμε άκρη

Να κάνω μια ερώτηση αλλά μη θυμώσεις ε??


Οι δημόσιες σχέσεις δεν είναι το δυνατόσου σημείο ε?? [/quote:3gnx3umx]

Το sex in public μου αρέσει.... Πάντως αμα κάτσεις λίγο καιρό εδώ θα καταλάβεις τι παίζει με μερικούς και μετά θα το δείς αλλιώς. Τόσα χρόνια φούρναρης έχω ψήηησει...

Επί της ουσίας αυτό που περιγράφεις είναι κυριλέ εφαρμογή ρυθμιζόμενης μανέτας. Δεν αλλάζει τον υδραυλικό μοχλισμό αλλά επηρεάζει τον μηχανικό. Ρυθμιζόμενη μανέτα σαφώς πιο πρωτόγονης μορφής είχε και η μαμίσια τρόμπα σου.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: doohan στις 09/05/2011 4:38 μμ.

......
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:49, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: Polymhxanos στις 09/05/2011 7:11 μμ.

Σπριντμαν (και όποιος άλλος ενδιαφέρεται), ο μοχλισμός της ίδιας της μανέτας που ρώτησες, είναι επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας αφού όπως έγραψα (και ο Sprinter επίσης) είναι διαφορετικός από μανέτα σε μανέτα. Όταν λοιπόν αλλάζουμε τρόμπα, δεν είναι μόνο τα χιλιοστά του εμβόλου της που παίζουν ρόλο, είναι και ο μοχλισμός της ίδιας της μανέτας που συνήθως αλλάζει μαζί με την τρόμπα.

Όπως σε όλους τους μοχλούς, όσο πιο μακρύ είναι το μήκος του υπομόχλιου στο οποίο βάζουμε δύναμη, τόσο πιο ενισχύεται η δύναμη που φτάνει στην άλλη πλευρά. Αντίστοιχα, όσο πιο μικρό είναι το κόντρα υπομόχλιο, πάλι τόσο πιο ενισχύεται η δύναμη.

Και πάλι ότι κερδίζεις σε δύναμη, το χάνεις σε διαδρομή (αλοιώς θα βάζαμε μια μανέτα 14 μέτρα μήκος )

Με πράσινο χρώμα το πρωτεύων μήκος, και με κόκκινο το δευτερεύων, στα παρακάτω παραδείγματα συμβατικής και ακτινικής μανέτας (δλδ μανέτας σε αντίστοιχη τρόμπα). Η διαφορά στα παρακάτω παραδείγματα, είναι φανερή και με το μάτι, πόσο πιο μεγάλο λόγο πράσινου προς κόκκινου έχει η περίπτωση της ακτινικής, και άρα πόσο πιο πολύ ενισχύει την δύναμη ΗΔΗ από την μανέτα και μόνο.

Συμβατική από Street Triple 675.


Aftermarket ακτινική.



Για τα περί αίσθησης που γράφεις, είναι σαφέστατα πιο πολύπλοκο θέμα από το πόσο ενισχύεται η δύναμη, και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όχι απαραίτητα ''φυσικούς'' π.χ. κάποιος με μεγάλα δάκτυλα ενδεχομένως βολεύεται με μια μανέτα με μεγάλη διαδρομή, κάτι όμως που δεν βολεύει κάποιον με μικρά δάκτυλα που δεν φτάνει το χέρι του. Ή η κατάσταση στην οποία βρήσκεται το όλο σύστημα, ή η ποιότητα κατασκευής του.

Πολλές φορές η αίσθηση ενός φρένου, εξαρτάται και από πράγματα εντελώς εκτός του φρένου, π.χ. από την κατάσταση του ελαστικού, και από την συμπεριφορά της ανάρτησης. Ένα ελαστικό ξερό, και μια ανάρτηση αναίσθητη που δεν μας ''πληροφορεί'' πόσο ''προσπαθεί'' το φρένο, μπορεί να κάνει και το καλύτερο σύστημα φρένων του κόσμου να δείχνει κακό.

Αυτά...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: Billie στις 09/05/2011 10:58 μμ.

Πολυμήχανε, κάνεις ένα νέο τοπικ να το κάνω sticky;
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: sprintman στις 10/05/2011 4:50 μμ.

Η τρόμπα που λέγαμαι η ρυθμιζομενη

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: sprintman στις 10/05/2011 4:53 μμ.

και άλλη μία από φάτσα..

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: Sprinter στις 10/05/2011 6:08 μμ.

Ποιά είναι, η 19RCS?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: sprintman στις 10/05/2011 6:21 μμ.

αυτή!!

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: jimdom στις 10/05/2011 6:52 μμ.

μπορει να ειμαι εκτος θεματος αλλα μπορει κανεις να μου εξηγησει τη διαφορα ακτινικης και συμβατικης τρομπας κ δαγκανας?

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050  

  Από: Sprinter στις 10/05/2011 8:34 μμ.

Ελεος βρε γρήγορε, ματάκια δεν έχεις να δείς τις φωτό του Πολυτέτοιου? Οι συμβατικές 'πατάνε' το πιστόνι πρός τον λαιμό ας πούμε, ενώ οι ακτινικές πρός το γκρίπ.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε