Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050


ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby sprintman » 08 May 2011, 22:15

Διαβαζοντας στο φορουμ εδω αλλα και στα αμερικανικα για τη σπογγωδη αισθηση του μπροστινου αποφασισα προτου παραλαβω το σπριντ μου να το βελτιωσω στα φρενα στα οποια δε κανω συμβιβασμους οτι μηχανη και αν παρω

το παρακατω συνδιασμο τον προτεινω ανεπιφυλακτα για οποιον θελει να εχει ΤΑ φρενα ειναι δοκιμασμενη συνταγη απο παλια ...απλα τωρα βελετιωθηκε με υξ καινουρη=για τρομπα Brembo 18-20 psi..

Βημα 1ο τοποθετηση δαγκανες απο το χαγια το παλιο(μεταχειρω απο car.gr

Βημα 2ο τοποθετηση τακακια AP τα μεσαια

Βημα 3ο αγορα τρομπας Brembo 18-20 psi


Απιστευτη αισθηση δινει η Μπρεμπο παιδια νοιωθεις σα να εχεις το χερι σου πανω στη δισκοπλακα μπορεις να την εχεις 18αρα η 19αρα η εικοσι αμα γουσταρεις την εχει προσφορα το Brake shop 285€

Τα φρενα γινονται ονειρο ισως τα καλυτερα που εχω οσηγησει στο παλιο το χαγια ειχα βαλεις τα χρυσα τηε Μπεριγκερ νομιζω οτι σε αισθηση αυτα ειναι καλυτερα πατας φρενο απο τα 200 και η μηχανη ριχνει αγκυρες....

Αν και πιθανοτατα αρκετοι θα εχετε κανει ηδη τη βελτιωση αυτη η καποια αλλη παραπλησια
sprintman
Newbie
Progress to next rank:
84%
 
Posts: 42
Joined: 30 Apr 2011, 23:03
Motorcycle: Triumph sprint st 1050
Name: Ανδρεας


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Polymhxanos » 08 May 2011, 23:54

Τι διάμετρο έχει το πιστόνι της μαμά τρόμπας, και τι αυτής που προτείνεις; Πόσο αλλάζει ο μοχλισμός του υδραυλικού συστήματος, πόσο της μανέτας (έχει διαφορετική η τρόμπα που προτείνεις; ) και πόσο αλλάζει ο μοχλισμός συνολικά;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
User avatar
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1014
Joined: 27 Aug 2008, 15:42
Location: Μεσόγεια
Motorcycle: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Name: Οδυσσέας


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby sprintman » 09 May 2011, 00:09

Mαμα ειναι 14αρα οταν λες ο μοχλισμος !!1για αναλαιζ πλιιζ ....η μανετα ειναι ρυθμιζομενη οπως και η πιεση της Brembo μπορεις να την εχεις 18 psi 19 psi ,20 psi οτι σε βολευει καλυτερα
sprintman
Newbie
Progress to next rank:
84%
 
Posts: 42
Joined: 30 Apr 2011, 23:03
Motorcycle: Triumph sprint st 1050
Name: Ανδρεας


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Sprinter » 09 May 2011, 09:39

Η μαμίσια ήταν παλιά 14mm μετα βάλανε 5/8 ιντσας (περίπου 16mm).

Μη μπερδεύετε διαμέτρους ακτινικών με συμβατικές. Μια συμβατική 18mm θα ήθελε να είσαι ο Τσάκ Νόρις για να την πατάς.

Σπριντμαν, μπας και μπερδεύεις χιλιοστά με psi?

Σπριντμαν, απλοικά μοχλισμός είναι η αναλογία διαμέτρου master cylinder της τρόμπας με τη διάμετρο του υδραυλικού συστήματος της δαγκάνας. Κοινώς όσο πιο μικρή τρόμπα έχουμε τόσο λιγότερη δύναμη αλλά μεγαλύτερη διαδρομή χρειάζεται στη μανέτα για να ασκηθεί η ίδια δύναμη στις δαγκάνες.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει να κάνει με τη σπογγώδη αίσθηση των μαμά δαγκανών που οφείλεται σε προβληματικά εμβολάκια όπως έχουμε πεί πολλάκις και διορθώνεται είτε με αλλαγή στα εμβολάκια ή με ολόκληρη άλλη δαγκάνα όπως έκανε ο σπριντμαν. BTW εγω ποτέ δε γούσταρα τις εξαπίστονες του παλιού Μπούσα γιατί είχαν ξύλινη αίσθηση.
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Polymhxanos » 09 May 2011, 13:00

Βλέπω αρκετές συγχίσεις σε ότι αφορά τι γίνεται με τα φρένα.

Spinter, εν μέρη σωστά, εν μέρη τελείως λάθος. Το μέγεθος που παίζει ρόλο στην αναλογία των υδραυλικών και στο πόσο πολλαπλασιάζεται η δύναμη που βάζουμε, δεν είναι ακριβώς το μέγεθος του εμβόλου (διάμετρος) αλλά το εμβαδόν του και μάλιστα είναι ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΑΝΑΛΟΓΑ.

Μεγαλύτερη τρόμπα, δεν σημαίνει μεγαλύτερος πολλαπλασιασμός δύναμης, συμβαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο, όσο μεγαλύτερο το έμβολο της τρόμπας, τόσο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ είναι ο πολλαπλασιασμός της δύναμης.

Παράδειγμα με εύκολα νούμερα για να το καταλάβουν και όσοι δεν έχουν θετική αντίληψη:

Αν είχαμε τρόμπα με 10mm διάμετρο και βάλουμε τρόμπα με 20mm διάμετρο, ο πολλαπλασιασμός της δύναμης, θα μειωθεί κατά 20*20 / 10*10 = 4, δλδ ΔΙΠΛΑΣΙΑ σε μέγεθος τρόμπα = ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΑ λιγότερη δύναμη στα τακάκια.

Αντίστροφα πάει η διαδρομή. Ότι κερδίζεις σε δύναμη, τόσο χάνεις σε διαδρομή. Αν αποδίδει μεγαλύτερο πολλαπλασιασμό της δύναμης, θα πρέπει ταυτόχρονα να υπομείνεις και μεγαλύτερη διαδρομή. Και αντίστροφα.

Για να μην γίνεστε θύματα του marketing, ρίχτε λίγο μελέτη στο παρακάτω που είχα γράψει και αλλού...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
User avatar
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1014
Joined: 27 Aug 2008, 15:42
Location: Μεσόγεια
Motorcycle: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Name: Οδυσσέας


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Sprinter » 09 May 2011, 13:04

Polymhxanos wrote:Βλέπω αρκετές συγχίσεις σε ότι αφορά τι γίνεται με τα φρένα.

Spinter, εν μέρη σωστά, εν μέρη τελείως λάθος. Το μέγεθος που παίζει ρόλο στην αναλογία των υδραυλικών και στο πόσο πολλαπλασιάζεται η δύναμη που βάζουμε, δεν είναι ακριβώς το μέγεθος του εμβόλου (διάμετρος) αλλά το εμβαδόν του και μάλιστα είναι ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΑΝΑΛΟΓΑ.

Μεγαλύτερη τρόμπα, δεν σημαίνει μεγαλύτερος πολλαπλασιασμός δύναμης, συμβαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο, όσο μεγαλύτερο το έμβολο της τρόμπας, τόσο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ είναι ο πολλαπλασιασμός της δύναμης.

Παράδειγμα με εύκολα νούμερα για να το καταλάβουν και όσοι δεν έχουν θετική αντίληψη:

Αν είχαμε τρόμπα με 10mm διάμετρο και βάλουμε τρόμπα με 20mm διάμετρο, ο πολλαπλασιασμός της δύναμης, θα μειωθεί κατά 20*20 / 10*10 = 4, δλδ ΔΙΠΛΑΣΙΑ σε μέγεθος τρόμπα = ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΑ λιγότερη δύναμη στα τακάκια.

Αντίστροφα πάει η διαδρομή. Ότι κερδίζεις σε δύναμη, τόσο χάνεις σε διαδρομή. Αν αποδίδει μεγαλύτερο πολλαπλασιασμό της δύναμης, θα πρέπει ταυτόχρονα να υπομείνεις και μεγαλύτερη διαδρομή. Και αντίστροφα.

Για να μην γίνεστε θύματα του marketing, ρίχτε λίγο μελέτη στο παρακάτω που είχα γράψει και αλλού...



Που ακριβώς είναι το 'εν μέρει τελείως λάθος' κ.Πολυμήχανε σε αυτό που είπα παραπάνω? Για εξήγησε και σε μας τους ηλίθιους.

ΒΤW αν θυμάμαι καλά το εμβαδόν ενός κύκλου ορίζεται απολύτως από την διάμετρο του... εκτός αν κάτι έχει αλλάξει στο εν τω μεταξύ αφού τελείωσα το γυμνάσιο..
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Polymhxanos » 09 May 2011, 13:09

Τα υδραυλικά των φρένων δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένας μοχλός. Σε ένα μοχλό, ότι κερδίζεις σε ΔΥΝΑΜΗ χάνεις σε απόσταση, και ότι κερδίζεις σε απόσταση χάνεις σε δύναμη.

Αναλογίσου ένα μηχανικό μοχλό. Με ένα μακρύ μοχλό, σηκώνεις μεγαλύτερη πέτρα, αλλά η άκρη του μοχλού που σπρώχνεις εσύ πρέπει να ταξιδέψει περισσότερο. Αντίθετα με πιο μικρό μοχλό θες πιο πολύ δύναμη για να σηκώσεις την ίδια πέτρα αλλά θες πολύ μικρότερη μετακίνηση της άκρης που βάζεις δύναμη. Το μέγεθος που παίζει ρόλο στον μοχλό είναι το μήκος, όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο πολλαπλασιάζεται η δύναμη που φτάνει στην άλλη μεριά.

ΤΟ ΙΔΙΟ ακριβώς ισχύει με τα υδραυλικά, μόνο που εδώ αντί να έχει σημασία το μήκος του μοχλού, έχει σημασία το εμβαδόν των πιστονιών και επιπλέον τα εμβαδά μετράνε αντίστροφα ανάλογα (ο λόγος είναι ότι στον τύπο της πίεσης το εμβαδόν είναι στον παρανομαστή).

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

Έστω ότι ασκούμε μια δύναμη Φ1 στην τρόμπα του φρένου. Αυτή η δύναμη καταλήγει μέσω του συστήματος υδραυλικών μοχλών, σαν μια δύναμη Φ2 στα τακάκια. Τι θέλουμε εμείς; Να βελτιώσουμε την δύναμη των φρένων, δλδ με την ίδια Φ1 που ασκούμε στην τρόμπα να παίρνουμε ΟΣΟ γίνεται πιο μεγάλη Φ2 στα τακάκια μας.

Πατώντας εμείς την μανέτα, δημιουργούμε μια πίεση Π1 στο υδραυλικό κύκλωμα, και αν το εμβαδό του εμβόλου είναι Σ1, τότε η πίεση αυτή είναι Π1=Φ1/Σ1.

Στις δαγκάνες φτάνει μια πίεση Π2, η οποία αν Σ2 είναι το εμβαδόν των εμβόλων των δαγκανών ΣΥΝΟΛΙΚΑ, τότε προφανώς ισχύει Π2=Φ2/Σ2.

Τα υγρά είναι λέει ασυμπίεστα, και αν θεωρήσουμε πολύ μικρές τις απώλειες πίεσης κατά μήκων των σωληνών, τότε Π1=Π2. Δλδ η πίεση που δημιουργούμε στην τρόμπα, φτάνει πρακτικά αμετάβλητη στις δαγκάνες.

Οπότε αφού Π1=Π2 προκύπτει και ότι Φ1/Σ1=Φ2/Σ2. Αν λύσουμε ως προς την δύναμη Φ2 που μας ενδιαφέρει σαν τελικό αποτέλεσμα, προκύπτει

Φ2=Φ1*Σ2/Σ1.

θεωρώντας ότι δεν αλλάξαμε ούτε το εμβαδό Σ2 των εμβόλων στις ΔΑΓΚΑΝΕΣ, αλλά και ότι βάζουμε ΤΗΝ ίδια πάντα δύναμη Φ1 στην τρόμπα, τότε για να αλλάξει η δύναμη Φ2 που πιέζουν τα τακάκια, πρέπει να αλλάξει ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΑΝΑΛΟΓΑ το εμβαδόν Σ1 του εμβόλου της τρόμπας.

Οπότε τρόμπα με ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ έμβολο = μικρότερη απόσταση που πρέπει να ταξιδέψει η μανέτα (άρα χειρότερη ''αναλυτικότητα'' στην αίσθηση) και περισσότερη δύναμη που πρέπει να βάλει το χέρι μας , για το ίδιο πάντα αποτέλεσμα πίεσης με την μικρότερη τρόμπα.

Αντίστροφα η τρόμπα με μικρότερο έμβολο = μεγαλύτερη απόσταση που πρέπει να ταξιδέψει η μανέτα (άρα καλύτερη ''αναλυτικότητα'' στην αίσθηση) και λιγότερη δύναμη που πρέπει να βάλει το χέρι μας, για το ίδιο πάντα αποτέλεσμα πίεσης πάντα με την μεγαλύτερη τρόμπα.

Από τον συλλογισμό αυτό γίνεται φανερό, ότι τελικά όσο μικρότερη τρόμπα, τόσο καλύτερα, αρκεί να μην είναι τόσο μικρή, ώστε να ΠΑΡΑμεγαλώσει η διαδρομή της μανέτας και να μην επαρκεί ο χώρος που έχει στο τιμόνι.

Γιατί θεωρούμε βελτίωση να βάζουμε μεγαλύτερες τρόμπες; Αφενός γιατί είμαστε θύματα του μάρκετινκ, και αφετέρου οι (αγωνιζόμενοι σε ακριβές κατηγορίες) που βάζουν μεγαλύτερες , βάζουν και μεγαλύτερες δαγκάνες, οπότε η αναλογία εμβαδού τρόμπας/εμβαδό δαγκάνας, παραμένει ίδια ή περίπου ίδια. Εμείς χωρίς να αλλάζουμε δαγκάνες , αλλάζοντας τρόμπα μόνο, διαταράσουμε την αναλογία εμβαδών, και τελικά την αναλογία μοχλών, εκτός πια κι αν τόσο λάθος αναλογία είχε εξ αρχής το εργοστάσιο. Επίσης πολλοί αναβάτες, θεωρούν βελτίωση, το να αντιστέκεται αμέσως η μανέτα, να δαγκώνει όπως λέμε το φρένο με πολύ μικρή διαδρομή, πράγμα φυσικά το οποίο είναι εντελώς λάθος.

ΠΡΟΣΟΧΗ, τα παραπάνω, αφορούν το υδραυλικό μέρος των φρένων, που είναι ΕΝΑΣ μοχλός. Τα φρένα όμως είναι ένα αποτέλεσμα ΔΥΟ μοχλών στην σειρά, ένας μοχλός μηχανικός η μανέτα που δίνει από το χέρι μας στην τρόμπα, και δεύτερος μοχλός υδραυλικός από την τρόμπα στην δαγκάνα. Αυτό είναι σημαντικό, διότι μπορεί να αλλάξαμε τρόμπα με μια με μεγαλύτερο έμβολο, αλλά ο ίδιος ο μοχλός της μανέτας της τρόμπας, να είναι διαφορετικός επίσης, οπότε συνολικά, ο τελικος μοχλισμός να είναι στο ίδιο ή να μην διαφέρει τόσο.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
User avatar
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1014
Joined: 27 Aug 2008, 15:42
Location: Μεσόγεια
Motorcycle: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Name: Οδυσσέας


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Sprinter » 09 May 2011, 13:13

Εσύ τώρα θεωρείς ότι εξήγησες τι από αυτά που είπα παραπάνω είναι 'εν μέρει τελείως λάθος'?

Οτι κάθεσαι να γράφεις με ολόκληρη διατριβή το είπα σε μια φράση 'όσο πιο μικρή τρόμπα έχουμε τόσο λιγότερη δύναμη αλλά μεγαλύτερη διαδρομή χρειάζεται στη μανέτα για να ασκηθεί η ίδια δύναμη στις δαγκάνες.'

Ρε σύ, πας καλά? Σε χαζούς και αγράμματους νομίζεις πως μιλάς? Ημαρτον!
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Polymhxanos » 09 May 2011, 13:19

@Sprinter: τα άλλα που ρωτάς απαντήθηκαν ήδη. Αρχικά έλεγες ''μεγαλύτερη'' τρόμπα και όχι μικρότερη και εκεί ήταν το ''τελείως λάθος''. Απευθύνομαι και σε άλλους ανθρώπους, που ΔΕΝ είναι κουτοπόνηροι όπως εσύ.

Το εμβαδόν του κύκλου είναι όχι ανάλογο της διαμέτρου, αλλά ανάλογο του ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ της διαμέτρου.

Θυμίζω Εμβαδόν=π*(ακτίνα^2)=π*(διαμέτρος^2)/4 , αφού διάμετρος=ακτίνα*2

διπλάσια διάμετρος, τετραπλάσιο εμβαδό κ.ο.κ.

Αν στο παράδειγμά μας είχαμε τρόμπα 14mm και βάλαμε 16mm , χωρίς να αλλάξει τίποτα άλλο στο σύστημα, ούτε ο μοχλισμός της μανέτας, τότε έχουμε μειώσει τον πολλαπλασιασμό της δύναμης κάτά (16/14)^2=1.3 φορές. Δλδ ασκώντας την ίδια δύναμη στην μανέτα, με την μεγαλύτερη τρόμπα, υα φτάσει 1.3 φορές ΛΙΓΟΤΕΡΗ δύναμη.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
User avatar
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1014
Joined: 27 Aug 2008, 15:42
Location: Μεσόγεια
Motorcycle: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Name: Οδυσσέας


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby sprintman » 09 May 2011, 13:23

Η ξύλινη αίσθηση έρχεται πρώτα από τη τρόμπα και τα τακάκια η σπογγώδη αίσθηση όπως μου εξήγησε ο Σπρίντερ έρχεται από τα εμβολάκια της δαγκάνας ,αν δουλε'υει σωστά η δαγκάνα ,νο πρόμπλεμ..

Επηδεί το μπούσα το είχα 2 χρόνια και το χα κάνει πάνω από 85000 χιλιόμετρα σε πίστα σε δρόμους κ.λ.π.σας βεβεαιώ ότι το πρόβλημα στα φρένα του μπούσα είναι ότι φορούσε 14αρα τρόμπα ίδια με τoυ sprint st 1050 (όλα τα σουζούκι μέχρι το 2008 είχαν ένα θεματάκι με τις τρόμπες).

Μόλις άλλαζες τη τρόμπα και έβαζες ένα καλό τακάκι το θέμα είχε λυθεί.

Ως ξύλινη αίσθηση εγώ καταλαβαίνω ότι δε μπορείς να νοιώσεις πότε πάει να μπλοκάρει ο τροχός δηλαδή ενώ ασκείς σταθερή πίεση το μπλοκάρισμα έρχεται ξαφνικά(κάτι σα την εφορία και το θάνατο :happyface: ) χαρακτηρισρικό παράδειγμα αποτυχημένης τρόμπας kawasaki zx 10 2004-5 ενώ οι δαγκάνες ήταν μια χαρά η τρόμπα μέχρι να πιάσει είχε μια διαδρομή και ξαφνικά χρααααπ μαγκωνε
Όπως και να έχει ο συνδιασμός που αναφέρω είναι εξαιρετικός και με ρυθμίσεις από 18mm έως 20 mm δεν υπάρχει τέτοια τρόμπα παιδιά είναι απλά απίθανη!!!

Και για να ακριβογούμαι η διάμετρος είναι 19 αυτό που ρυθμίζεται είναι η διαδρομή από το εμβολάκι με μία βίδα εγώ το έχω στο 18 μου αρέσει το άμμεσο :bye:


cool ρε παιδια συζήτηση κάνουμε :embarassed:
sprintman
Newbie
Progress to next rank:
84%
 
Posts: 42
Joined: 30 Apr 2011, 23:03
Motorcycle: Triumph sprint st 1050
Name: Ανδρεας


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Sprinter » 09 May 2011, 13:24

Ρε Πολυπαπάρα, πότε έλεγα μεγαλύτερη τρόμπα? Ονειρα βλέπεις μου φαίνεται από τη κόμπλα σου και τη βιασύνη να τη βγαίνεις σε όλους (και ειδικά σε εμένα) και να παριστάνεις τον πολύξερο παραδίδοντας μαθήματα φυσικής της 3ης γυμνασίου. Δε πας καλά πραγματικά...
Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
User avatar
Sprinter
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 3240
Joined: 03 Oct 2007, 13:52
Motorcycle: ST 1050 '06 μπλέ (όχι σαν το μελιτζανί του φωτογράφου)
Name: Νίκος


Re: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ SPRINT ST 1050

Postby Polymhxanos » 09 May 2011, 13:27

Καλά καλά, μας έπεισες... Εγώ φταίω που δεν κοουτάρισα, να δούμε τι θα έλεγες μετά... Πήγα να κουτάρω μετά το ''λάθος'' και ανακάλυψα ότι το είχες ήδη αλλάξει.

Ντάξει αν αυτό ειναι το θέμα σου, ΜΠΟΡΕΙ και να είδα λάθος το συγκεκριμένο. Διαφωνείς σε κάτι άλλο σε όσα έγραψα;

Το πόσοι ''κατέχουν'' την φυσική γυμνασίου, και το σε ποιούς απευθύνομαι, ένα σου λέω, δες τι σύγχιση επικρατεί στον πληθυσμό που νομίζει μεγαλύτερη τρόμπα=μεγαλύτερη δύναμη, και πόσο αυθυποβάλλονται τόσο πολύ με την λάθος αυτή αντίληψη, που βάζουνε μεγαλύτερες τρόμπες και μετά πανηγυρίζουν και καμαρώνουν και πόσο βελτιώθηκε το φρένο...

Μια ματιά σε φόρουμς αρκεί να δεις τι άγνοια υπάρχει. Το κειμενό μου, σκοπό έχει να διαλύσει αυτήν την άγνοια για όλους, ΟΧΙ να την πει σε εσένα, ναι;
Last edited by Polymhxanos on 09 May 2011, 13:32, edited 2 times in total.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
User avatar
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1014
Joined: 27 Aug 2008, 15:42
Location: Μεσόγεια
Motorcycle: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Name: Οδυσσέας

Advertisement
Next

Return to Board index


Return to Sprint ST/GT 1050

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest