Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

SPRINT ST 1050 ABS


SPRINT ST 1050 ABS

Δημοσίευσηαπό LeoNe » 25 Ιαν 2008, 15:51

Καλησπερα στην παρεα ,

ειμαι κατοχος ενος Sprint ST 1050 ABS εδω και 2 1/2 χρονια περιπου και θα ηθελα να μοιραστω και να ανταλλαξω αποψεις απο την εμπειρια σχετικα με αυτο το μοντελο .

Ας ξεκινησω απο τα θετικα .
Καταρχην ειναι κουκλαρα !
Παμε στα αντικειμενικα τωρα :lol:
α) Η οικονομια της μηχανης στην εθνικη ειναι το κατι αλλο αφου εχω βγαλει μεχρι και 350 χλμ σερι .
β) Προβληματα ο κινητηρας μηδεν , ειμαι στα 20,000χλμ και το 80% στην πολη .
γ) Ποιοτητα βαφης αψογη , αφου παρολο που την αφηνω συχνα εκτε8ειμενη στον καιρο , μετα απο ενα καλο πλυσιμο αυτο το μπλε που σκοτωνει λαμπει σαν καινουργιο .
δ) Οσο και να αναψει η μηχανη στην κινηση δε προκειται ποτε να δεις τα κοκκινα στο λαδι αφου τα βεντιλατερ κανουν αψογη δουλεια .
ε) Συμπεριφορα φρεναρισματος πολυ καλη και γενικα ποτε δε με εχει τρομαξει ακομα και στα 270 +
στ) ροπη ροπη ροπαρα
η) τα σκασιματα της τριπλης εξατμισης στα κατεβασματα , ονειρωξη

Αρνητικα που εχω δει κι εχω προβληματιστει .
α ) Ξεκιναω απο το ABS οπου μετα τα πρωτα 5,000 χλμ το αποσυνδεσα οριστικα και ησυχασα , δεν ειχα καμμια αισθηση το τι γινοτανε εκει κατω .
Τουλαχιστον αν ειναι να σουπιαστω , να ξερω οτι φταιω εγω .
β) Το στησιμο της μηχανης αναρτησεις/κεντρο βαρους/αναβατης/μεταξονιο ειναι μυστηριο ...
Εχω παιδευτει αρκετα αλλα δεν εχω βρει τις σωστες ρυθμισεις ακομα . Παρολο που δοκιμασα και λαστιχα Corsa III , μολις εφυγε η πρωτη στρωση γομμας η μηχανη πεισματικα διωχνει το πισω λαστιχο με μια μετρια κλιση .
Σαν να μη θελει η μηχανη να γειρει ... Ισως να φταιει και η σχετικα ψηλη θεση οδηγησης , δεν εισαι 'μεσα' στο μηχανακι αλλα καπου απο 'πανω' ...
Επειδη ετυχε να καβαλησω και Blackbird , η διαφορα ειναι τεραστια !
Βεβαια στο Blackbird εχουν αλλαξει αναρτησεις με Technoflex , αλλα δεν ξερω αν δικαιολογειται τετοια διαφορα

γ) Μονιμως φευγουν δυο βιδες διπλα στο καρτερ εκει που κουμπωνουν τα πλαστικα

δ) Τα ηλεκτρικα κατω απο τη μασκα ειναι σχετικα εκτεθειμενα με αποτελεσμα το κοψιμο του τιμονιου να τα ταλαιπωρει . Αποτελεσμα : 4 ωρες στο δρομο με πατεντες και μονωτικες ωστε να αποκατασταθει το φορτιο της μιζας και να παρει το δρομο για το συνεργειο.

ε) Το ξεμονταρισμα της σελας εχει τεχνολογια μεσαιωνα με αποτελεσμα τη φθορα του δερματος και το τσιτωμα των νευρων (των δικων σου )

στ) τρωει πισω τακακι που παει συννεφοοο , ακομα κι αν εχεις χαλαρωσει το πενταλ και το εχεις και πεντε κλικ πιο κατω

Για 14 χιλιαρικα περιμενα κατι περισσοτερο.
Τωρα σκεφτομαι αν αξιζει να αλλαξω αναρτησεις ή θα ειναι πεταμενα λεφτα...

Εχω αρχισει να λιμπιζομαι και το Ταϊγκερ αλλα μ' εχει προβληματισει λιγο η Triumph στα περιφερειακα της...

Δεν ξερω , ακουω γνωμες,
ευχαριστω για το χρονο σας
LeoNe
 


Δημοσίευσηαπό daytonas » 25 Ιαν 2008, 17:27

καλησπερα leone, και καλωσηρθες στην παρεα.
δεν εχω sprint τωρα αλλα ειχα το προηγουμενο (2002) και εχω οδηγησει και το καινουριο αρκετα. (πανω απο 10 φορες)
οσον αφορα τα θετικα συμφωνω και επαυξανω, με μοναδικη σχετικη διαφωνια το θεμα της υπερθερμανσης που νομιζω οτι μεσα στην πολη παραζεσταινεται το μηχανακι, πολυ λογικα αφου ειναι 1000 κυβικα, ολοκληρο fairing, και φτιαγμενο για ταξιδια. βεβαια οπως ειπες δεν παθαινει τιποτα, τα ποδια σου και τα οπισθια του συνεπιβατη λιγο ζεσταινονται.
οσον αφορα τα αρνητικα...
α) δεν ξερω απο ABS, δεν λεω. κακο πραγμα στις μηχανες!!!
β) εμενα, αλλα και οσων ξερω + του ειδικου τυπου, το στησιμο για sport touring μηχανακι μας φανηκε πολυ καλο. η αλλαγη κατευθυνσης αλλα και η ευκολια στο πλαγιασμα καταλογιζονται στα πλεονεκτηματα του. ειδικα σε σχεση με το blackbird που ειναι ενα μονοκοματο μακρυναρι.
μηπως κατι δεν παει καλα με το δικο σου?
το corsa 3 ειναι πολυ καλο λαστιχο, αλλα σε κακη ασφαλτο εννοειτε οτι θα γλυστραει συνεχεια απο την ροπη ενος 3κυλινδρου 1000. εχεις το ιδιο προβλημα και σε καλη ασφαλτο? (πχ περ. Υμηττου?)
αν ναι, τοτε υπαρχει θεμα προφορτισης του πισω ελατηριου. δεν απορροφα την αποτομη μεταφορα ισχυος και την στελνει αυτουσια στο λαστιχο. το αμορτισερ πρεπει να συμπιεζεται κατα την επιταχυνση.
ενας καλος τροπος να ρυθμισεις τις προφορτισεις σου ειναι να βαλεις σημαδια υψους μπρος-πισω με την μηχανη ορθια και χωρις φορτιο, και να ξαναβαλεις με σενα πανω. η καθε αναρτηση θα πρεπει να συμπιεζεται κατα 20-30% της διαδρομης της.
επισης θα σε βοηθαγε ενα ελαχιστο κατεβασμα της πλακας του πηρουνιου.
θα το εκανε πολυ πιο προθυμο για πλαγιασμα.
αυτα για αρχη, αν θες λεπτομερειες επ αυτων πες.
γ) βαλε λιγο κολλα και βιδωσε τες.
δ) δεν ειμαι σιγουρος, αλλα φανταζομαι με λιγο δουλεια και σκεψη θα βρεθει μια λυση.
ε) ναι, το εκαναν μαλλον γιατι δεν εχει αποθηκευτικο χωρο και θεωρουν οτι το ανοιγουν μονο τα συνεργεια.
στ) πως το δουλευεις? συνηθως φρεναρεις με το μπροστινο και με το πισω βοηθας. επισης παιζουν και πιο σκληρα τακακια.

τελειωνοντας (επιτελους) εμενα γνωμη μου ειναι οτι οι αναρτησεις του st ειναι μια χαρα για τον χαρακτηρα του. μηπως θες μια daytona τελικα?
daytonas
 


Δημοσίευσηαπό LeoNe » 25 Ιαν 2008, 18:08

Σ ευχαριστω φιλε daytona για τις υποδειξεις και τις συμβουλες σου ,καθοτι αν και αναβατης 15+ χρονια δεν εχω τις βαθειες τεχνικες γνωσεις για να πορευτω κατευθειαν στη λυση . Εμπειρικα οτι εχω μαθει και στο περιπου.
Ομολογω οτι η λυση με την κολλα ητανε ολα τα λεφτα , δε μου περασε καν απο το μυαλο ( αυτο που εχω τελος παντων )

Οσον αφορα την αναρτηση , πηγαινω με το μανιουαλ , θα πρεπει να τις ξαναμηδενιζω και να βρω ισως πιο μαλακες ρυθμισεις , ισως να φταιει κι αυτο , ισως να ναι και τα λαστιχα που εχουν ξεραθει πλεον . Σε καλη ασφαλτο αποδιδει καλυτερα αλλα και παλι δεν εχω καταφερει να ξυσω με τιποτα , ακομα κι οταν τα λαστιχα ηταν καινουργια . Δεν ειμαι και ο ροσι αλλα δε φοβαμαι να τα πλαγιαζω , εχω καβαλησει διαφορα, και η γλυκια μου δε με εμπνεει μεχρι εκει κατω δυστυχως. Οσο περναει ο καιρος το ξυσιμο στα πλαγια των λαστιχων μεταφερεται ολο και πιο μεσα :(

Ξερω οτι ειναι σπορτ τουρινγκ αλλα σε ανοιχτες στροφες δε θα πρεπε να εχει προβλημα .
Ισως φταει και ο τροπος που καθομαι εγω , αν και 1.81 αναγκαζομαι να καθομαι πολυ μπροστα για να ειμαι κοντα στον τροχο και το μακρυ μεταξονιο της μηχανης με αναγκαζει να παω το κεντρο βαρους πιο μπροστα με αποτελεσμα να μη φορτιζεται ο πισω τροχος σωστα. Απ οτι ρωτησα δεν υπαρχει τροπος να φερω την τιμονοπλακα λιγο πιο πισω , αλλα δεν ξερω αν γινεται αυτο .
Και αφου λες οτι το Blackbird ειναι μακρυναρι , τοτε εμενα που μου φανηκε σφαιρα κι εμπαινα με τα οσα χωρις να με φοβιζει τι να πω ... Μου μπαινουν σκεψεις μηπως κατι δε παει καλα με το δικο μου τοτε , γιατι αν επιανε την οδηγικη συμπεριφορα του ΒΒ και τιποτα παραπανω θα μουν πολυ ευχαριστημενος .

Σχετικα με τα τακακια , σιγουρα παλια εφταιγε οτι υπερβοηθουσα με το πισινο φρενο , ομως μετα την πρωτη καμπανα στα 7000 χλμ που επαθα συγκοπη απο το κοστος , καθε φορα που χρειαζεται να φρεναρω θυμαμαι το λογαριασμο και το πισω το τσιμπαω στο τελος ,και αν κιολας
:roll: Εντουτοις παρατηρω μεγαλη σχετικη φθορα , ισως πρεπει να βαλω σκληροτερα οπως λες

Η τρομπα φρενου που χε προβλημα στο μπροστινο μου την αλλαξε η αντιπροσωπεια χωρις αλλο προβλημα κι επιτελους φχαριστηθηκα φρεναρισμα αλλα και παλι εχω δει και καλυτερα

( Για την ιστορια , πριν το Σπριντ ειχα ενα CBR 600 του '00 , μεγαλη δασκαλα το ατιμο αλλα επινε το Βοσπορο :P )

Εν ολιγοις θελω ενα μηχανικο να με βοηθησει σ αυτα τα προβληματα αλλα δεν ξερω που να αποτανθω , ο Πιερακος δε με βοηθησε επ αυτου ουσιαστικα . Που να παω ?
Κατι ακουσα για βουλιαγμενης και πειραια αλλα δεν εχω διευθυνσεις , πενταγωνο μου πεφτει μακρια και αντιπροσωπεια την εκοψα :?

Οτι προαιρεισθε
ευχαριστω και παλι :lol:
LeoNe
 


Δημοσίευσηαπό Costas » 25 Ιαν 2008, 20:34

Γειά σου Leone! Όσο αφορά τα λάστιχα έχω ακούσει οτι καλό είναι να φοράς αυτά που προτείνει η Triumph γιατί η πρόταση αυτή έχει γίνει κατόπιν δοκιμών.Είναι δηλαδή πιθανό πολλές φορές ένα λάστιχο ακόμα και πολύ καλό να μην κάθεται καλά στη μηχανή και να έχεις προβλήματα.Αυτό σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα ξέρουν να στο πούνε πιστεύω.
Καλώς ήρθες 8)
Άβαταρ μέλους
Costas
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 1116
Εγγραφή: 21 Αύγ 2007, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Triumph Sprint ST 1050


Δημοσίευσηαπό daytonas » 25 Ιαν 2008, 21:24

προσεχε μην βαλεις logo!! λιγο loctite στην ακρη και βιδωσε.
το ''μηδενισμα'' των αναρτησεων ειναι πολυ σχετικο. το εργοστασιο αναφερεται στον μεσο ορο. το πιο σωστο ''μηδενισμα'' ειναι στα κιλα και την σταση σου, πραγμα που γινεται ειτε με τεραστια εμπειρια, ειτε με τον τροπο που περιεγραψα πιο πανω, πολυ ευκολα, με ενα μετρο, ενα κατσαβιδι, λιγο μονωτικη ταινια για τα σημαδια, κι ενα φιλο να σε βοηθαει.
αν το θες σφιχτο θα πρεπει οι αναρτησεις να συμπιεζονται στο 20% των διαδρομων τους. αν το θες πιο ανετο στο 30%.
επισης με το δευτερο ατομο παντα θελει ενα - δυο κλικ ακομα.
εξισου σημαντικο ειναι το να κατεβασεις λιγο την πλακα του πηρουνιου. θα δεις μεγαλη διαφορα.
επισης μεγαλη σημασια εχει η πιεση των ελαστικων και αν εχουν χασει την καμπυλοτητα τους. αυτο που λεμε ''τετραγωνισει''.
μεταξυ μας δεν νομιζω να βρεις μηχανικο ν ασχοληθει με τετοια θεματα.
συνηθως αυτα τα βρισκεις συζητωντας σε forum, με φιλους, η πειραματιζομενος.
daytonas
 


Δημοσίευσηαπό LeoNe » 26 Ιαν 2008, 17:28

Ευχαριστω παιδια για τις συμβουλες
Καπου εχω κοψει ενα αρθρο του ΜΟΤΟ περι αναρτησεων , θα το ξεθαψω και θα ασχοληθω παλι και οσον αφορα τα λαστιχα , ειτε μ αρεσει ειτε οχι , δε βλεπω να τα αλλαζω πριν το φθινοπωρο λογω οικονομικων δυσκολιων , οποτε ουκ αν λαβεις παρα του μη εχοντος χαχαχα


Μονο μια απορια ακομα , ισως φανει λιγο χαζη αλλα καλυτερα να ρωτας παρα να κανεις τον ξερολα.
Πως ξερω ποια ειναι η ΠΛΗΡΗΣ διαδρομη μιας αναρτησης ?
Ισως το γραφει στο μανιουαλ αλλα δε θυμαμαι τιποτα σχετικο
:?
LeoNe
 


Δημοσίευσηαπό daytonas » 26 Ιαν 2008, 17:42

η διαδρομες των αναρτησεων, που συνηθως ειναι διαφορετικες μπρος - πισω, αναγραφονται στο owners manual η και στο web.
LeoNe έγραψε:Σε καλη ασφαλτο αποδιδει καλυτερα αλλα και παλι δεν εχω καταφερει να ξυσω με τιποτα , ακομα κι οταν τα λαστιχα ηταν καινουργια . Δεν ειμαι και ο ροσι αλλα δε φοβαμαι να τα πλαγιαζω , εχω καβαλησει διαφορα, και η γλυκια μου δε με εμπνεει μεχρι εκει κατω δυστυχως. Οσο περναει ο καιρος το ξυσιμο στα πλαγια των λαστιχων μεταφερεται ολο και πιο μεσα
:

το ξυσιμο ειναι αλλο θεμα. σαφως χρειαζεται καλα λαστιχα και ρυθμισμενες αναρτησεις, αλλα πιο πολυ χρειαζεται καλο οδοστρωμα και την σωστη τεχνικη.
daytonas
 


Re: SPRINT ST 1050 ABS

Δημοσίευσηαπό erecozi » 08 Ιαν 2018, 03:40

ok ετοιμαζομαι να κανω αλλαγη απο CBR 600f4i του 2003 σε st και νομιζω με καλυψες,,,, μετα απο 10 χρονια :sprinter:
erecozi
Newbie
Progress to next rank:
4%
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 08 Ιαν 2018, 02:10
Μοτοσυκλέτα: CBR600F4i
Όνομα: Mario

Advertisement

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Sprint ST/GT 1050

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης