Μετατροπη πιρουνιων σε street triple

Μετατροπη πιρουνιων σε street triple  

  Από: denthnpalevw στις 02/04/2009 5:46 μμ.

Παιδες λογω καποιον κιλων που εχω και λιγο η λειτουργια των αναρτησεων του Street Triple εχω μπει σε ενα τρυπακι να ψαχνομαι για αναρτησεις. Πισω εχω ψιλοκαταληξει σε ohlins που βρισκω κοντα στα 650 ευρα αλλα μπροστα προβληματιζομαι. σκέφτηκα μονο την αλλαγη ελατηριων αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα κανουν μεγαλη διαφορα αφου δεν υπαρχει καμια αλλη ρυθμιση που μπορει να γινει. ετσι ειχα ποσταρει αυτο πριν λιγο καιρο
http://www.mainstreet.gr/ForumTriumph/viewtopic.php?f=3&t=932 αλλα επισης θα με ενδιεφερε και η λυση των πηρουνιων που εχει το daytona αφου ειναι κατευθειαν αλλαγη και δεν θελει πατεντες. Οι κατοχοι του daytona θα μπορουσαν να μου απαντησουν σε μια ερωτηση. αν πεσεις σε λακουβα με 60 χλμ τερματιζουν οι αναρτησεις? εγω μαζι με μπουφαν κρανος κτλκτλ πλησιαζω τα 100 και σε λακουβες ( δεν λεω για φαραγκια απλα μια σχετικα νορμαλ λακουβα) μαρτυραω, τερματιζει για την πλακα και ετσι καθε φορα που βλεπω κανω τα αδυνατα δυνατα να τις αποφυγω αλλα δεν μπορω παντα.
Ξερει κανεις αν μπορω να βρω εδω Ελλαδα πυρουνια απο daytona πουθενα?? στον Σακη θα ρωτησω την αλλη εβδομαδα. Αν φυσικα αυτη η λυση κανει διαφορα και δεν ειναι πεταμενα λεφτα παντα.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: Aris. στις 02/04/2009 6:11 μμ.

κοίτα και γω 90 κιλά είμαι άντε ντυμένος κομπλέ να φτάσω τα 93..
δε νομίζω να τερματίζουν οι μπουκάλες όταν πέφτω σε καμια λακκουβίτσα..
τώρα τα 60km/h είναι πολλά και πιθανότατα άμα είναι "καλή λακκούβα" να τερματίσουν.. αλλα και πάλι δεν το βλέπω σαν πρόβλημα.. street bike είναι όχι ανωμαλου.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: Sprinter στις 02/04/2009 6:19 μμ.

Ασε τα πηρούνια και κοίτα για ελατηριάκια και τα αντίστοιχα λαδάκια. Διαλέγεις ελατήρια ανάλογα με τα κιλά σου. Αν αλλάξεις πίσω αμορτισέρ θα δείς την ανάγκη για ελατήρια εμπρός ακόμα περισσότερο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: denthnpalevw στις 02/04/2009 7:11 μμ.

το ξερω αλλα αν ειναι να κανω μισες δουλειες να μην το κανω καθολου. και τα 10 κιλα διαφορα στο streetaki πιστευω οτι ειναι μια σημαντικη διαφορα. καθε φορα που πεφτω σε λακουβα το λυπαμαι... οι αναρτησεις του ετσι οπως το βλεπω εγω καλυπτουν πολυ καλα μια κατηγορια αναβατων που ειναι απο 65-85 κιλα απο εκει και πανω μαλλον κατι θελει.

και το κανω θα ειναι συνδιασμος. πισω και μπροστα αλλα το μπροστα δεν ξερω τι θα ειναι ακομα.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: Sprinter στις 02/04/2009 11:12 μμ.

Τι μισές δουλειές ρε σύ? Ελατήρια, λάδια θα σου κοστίσουν 100 ευρώ, τα πηρούνια καινούργια 2000 Το βάρος έχει να κάνει με τα ελατήρια. τα άλλα (ρυθμιζόμενες αποσβέσεις κλπ) είναι μπιχλιμπίδια για απαιτητικούς. και με τά λάδια μπορείς να το φέρεις εκεί που θέλεις.

Δε το πουλάς να πάρεις ένα R καλύτερα? (και πάλι ελατήρια θα θέλεις ετσι που σ' ακούω)..

Αμα θέλεις σώνει και καλά πηρούνια μόνο από κανένα σπασμένο Daytona ή R.

[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:38, διορθώθηκε 3 φορές συνολικά.

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: ATN PANOS στις 02/04/2009 11:36 μμ.

εγω παντως με το R δεν εχω κανενα προβλημα..
το φερνεις εκει που θελεις!!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: denthnpalevw στις 03/04/2009 1:45 πμ.

Sprinter"τα πηρούνια καινούργια 2000

Δε το πουλάς να πάρεις ένα R καλύτερα? (και πάλι ελατήρια θα θέλεις ετσι που σ' ακούω)..

Αμα θέλεις σώνει και καλά πηρούνια μόνο από κανένα σπασμένο Daytona ή R.

"



βρε φιλος σιγα μην δωσω τοσα για καινουργια. μτχ εννοειται. το σπασμενο που μπορουμε να βρουμε??? ebay οταν βγαινουν εχουν μτχ κοντα στα 500 δολλαρια που τα βρισκω παρα πολλα λεφτα. χωρις δαγκανες κτλ κτλ.

το να το δωσω και να παρω r δεν παιζει. θα χαθουν πολλα λεφτα και ισως να μπω και παλι σε διαδικασια αλλαγων. οτι γινει θα γινει με μτχ κομματια που ισως βρω απο Ελλαδα και ebay.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: denthnpalevw στις 03/04/2009 1:48 πμ.

και το δεχομαι οτι ισως η λυση να ειναι απλα αλλαγη ελατηριων αλλα ποιος μπορει να μου το πει στα σιγουρα???? γι ' αυτο το εθεσα ως θεμα κουβεντας μπας και καποιος εχει να μοιραστει κατι παραπανω.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: JOSBI στις 03/04/2009 8:08 πμ.

φιλε μου μια καλη λυση ειναι να βγαλεις τα πιρουνια και να τα πας στον Τασουλη (WP) να τους κανει ενα ριβαλβιν, ελλατηρια και λαδακια και θα εχεις ενα πολυ καλο μπροστινο!!!
το εχω κανει στο R6μου και πιστεψε με θα μεινεις πολυ ικανοποιημενος!!!
VALE FOR EVER

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: Sprinter στις 03/04/2009 9:16 πμ.

Ουτε ρεβαλβιν ούτε τίποτα μη δοκιμάσεις πρίν αλλάξεις ελατήρια. ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ. Αν βάλεις τα σωστά και όχι στο κουτουρού το 90% το θέματος θα λυθεί. Το είπαμε, αν θέλεις άκουσέ το αν δεν θες πάλι κανε οτι σε φωτίσει ο θεός.

[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: JOSBI στις 03/04/2009 9:43 πμ.

Sprinter"Ουτε ρεβαλβιν ούτε τίποτα μη δοκιμάσεις πρίν αλλάξεις ελατήρια. ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ. Αν βάλεις τα σωστά και όχι στο κουτουρού το 90% το θέματος θα λυθεί. Το είπαμε, αν θέλεις άκουσέ το αν δεν θες πάλι κανε οτι σε φωτίσει ο θεός.

"


ρε σι sprinter τι ρυθμισεις εχει αυτο το πηρουνι? καλα τα λες! συμφωνω! απλα αφου θα ληθει το πηρουνι να γινουν ολα με την μια!
VALE FOR EVER

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: Sprinter στις 03/04/2009 9:50 πμ.

Ρε παιδί μου τίποτα δεν εχει αν θυμαμαι καλά. Απλά είμαι 99% σίγουρος ότι το πρόβλημα του ανθρώπου οπως το περιγράφει είναι το βάρος του. Αυτό έχει να κάνει με τα ελατήρια (μπρός - πίσω). Του λέω πώς θα το φέρει εκεί που θέλει κατά 90% με το μίνιμουμ έξοδο. Ελατήρια (και λάδια που αν τα διαλέξει καλά φέρνει σε αποδεκτά όρια και τις αποσβέσεις) και ελατήριο πίσω. Αλλα πρέπει να βάλει τα σωστά για το βάρος του ελατήρια. Οχι ελατήρια γενικώς.

Ο ανθρωπος δεν καταλαβαίνει τι είναι ελατήριο, το ρεβαλβινγκ και οι ρυθμίσεις του λείπανε. Τώρα αν πάει στον Τασούλη (ή όπου) και το κόστος του ρεβάλβινγκ (αν γίνεται ρεβαλβινγκ στο πηρούνι αυτό) είναι μίνιμουμ επιπλέον, ας το κάνει. Εδώ ψάχνεται να δώσει ενα 700άρι για αμορτισερ και να αλλάξει ολόκληρο το μπροστινό και λέει μήπως αν αλλάξει ελατήρια κάνει μιση δουλειά... 2 κατοστάρικα υπόθεση ολο κι όλο για να το φέρει 90% στα μέτρα του..

Τα ίδια είπα και στον Dennis G. που μου παραπονέθηκε για το Σπριντ. Είναι 130 κιλά και δεν εχει πειράξει ούτε τις προφορτίσεις...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:38, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: coot στις 03/04/2009 9:52 πμ.

Sprinter"Ουτε ρεβαλβιν ούτε τίποτα μη δοκιμάσεις πρίν αλλάξεις ελατήρια. ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ. Αν βάλεις τα σωστά και όχι στο κουτουρού το 90% το θέματος θα λυθεί. Το είπαμε, αν θέλεις άκουσέ το αν δεν θες πάλι κανε οτι σε φωτίσει ο θεός.

"

Εγώ έχω διαβάσει ότι μπαίνουν και από gsxr. Δεν είμαι κανένας γνώστης αλλά βάζωντας πηρουνια από SS (daytona, gsxr, zx-6) δεν θα είναι χειρότερα σε θέμα λακούβων και με το βάρος σου να γίνεται ακόμα χειρότερη η κατάσταση;
Όπως είπα δεν είμαι κανένας γνώστης
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: JOSBI στις 03/04/2009 10:01 πμ.

Sprinter"Ρε παιδί μου τίποτα δεν εχει αν θυμαμαι καλά. Απλά είμαι 99% σίγουρος ότι το πρόβλημα του ανθρώπου οπως το περιγράφει είναι το βάρος του. Αυτό έχει να κάνει με τα ελατήρια (μπρός - πίσω). Του λέω πώς θα το φέρει εκεί που θέλει κατά 90% με το μίνιμουμ έξοδο. Ελατήρια (και λάδια που αν τα διαλέξει καλά φέρνει σε αποδεκτά όρια και τις αποσβέσεις) και ελατήριο πίσω. Αλλα πρέπει να βάλει τα σωστά για το βάρος του ελατήρια. Οχι ελατήρια γενικώς.

Ο ανθρωπος δεν καταλαβαίνει τι είναι ελατήριο, το ρεβαλβινγκ και οι ρυθμίσεις του λείπανε. Τώρα αν πάει στον Τασούλη (ή όπου) και το κόστος του ρεβάλβινγκ (αν γίνεται ρεβαλβινγκ στο πηρούνι αυτό) είναι μίνιμουμ επιπλέον, ας το κάνει. Εδώ ψάχνεται να δώσει ενα 700άρι για αμορτισερ και να αλλάξει ολόκληρο το μπροστινό και λέει μήπως αν αλλάξει ελατήρια κάνει μιση δουλειά... 2 κατοστάρικα υπόθεση ολο κι όλο για να το φέρει 90% στα μέτρα του..

Τα ίδια είπα και στον Dennis G. που μου παραπονέθηκε για το Σπριντ. Είναι 130 κιλά και δεν εχει πειράξει ούτε τις προφορτίσεις..."


Αν δεν εχει ρυθμισεις το πηρουνι τοτε δεν χρειαζεται ρεβαλβιγκ!
VALE FOR EVER

Re: Μετατροπη πηρουνιων σε street triple  

  Από: SPEED στις 03/04/2009 10:26 πμ.

Ανάλογα το βάρος σου πρέπει να δεις πόσα Kn σκλήρότητα ελατήριο χρειάζεσαι. ΜΗΝ αλλάξεις πιρούνι με άλλο ρυθμίσεων ειδικά αν το άλλο έχει ίδιας σκληρότητας ελατήριο με το δικό σου. Οι ρυθμίσεις δεν αντισταθμίζουν το πρόβλημα βάρους, δεν είναι η δουλειά τους αυτή. Αλλάζοντας ελατήρια με τα σωστά και sagarontas σωστά το μηχανάκι δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.