Προβλημα με STREET TRIPLE

Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: Aris. στις 19/01/2009 12:11 πμ.

Γεια σε ολους .

Δεν πολυασχολουμαι με forums γενικα αλλα ειπα να μπω και γω να δωσω το παρον και να σας ενημερωσω για τα προβληματα που ειχα με το Street Triple μου. Το πηρα τον Σεπτεμβριο του 2008 και μετα απο 2 μηνες και αφου το ειχα στρωσει παρατηρησα οτι ο κινητηρας μπροστα και χαμηλα ειχε πιτσιλιες απο ψυκτικο υγρο . (αρκετες) Γι'αυτο και το πηγα αμεσως απο το εξουσιοδοτημενο μαγαζι απο που και το αγορασα . το αφησα μια μερα να το κοιταξουν .. το αναμενομενο ηταν να χανει κανενα κολαρο αλλα τελικα το προβλημα ηταν οτι ο κινητηρας στον κορμο του κατω απο τις εξαγωγες τον εξατμισεων ειχε μια πολυ μικρη ρωγμη ~_~!

Αστοχια υλικου απο το εργοστασιο μου ειπαν . Η αναμονη της επισκευης ητα ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ καθως περιμενα νοεμ.-δεκεμ.-ιαν.(3 μηνες) για να το φτιαξουν , αλλα αφου το μηχανακη δεν ειχε κατι σοβαρο ωστε να μην δουλευει δεν ηταν τοσο προβλημα .. ποσο μαλλον οταν η Eliofil μου εστειλε ολοκληρο καινουριο μοτερ για αλλαγη . Αυτο ηταν το ενα προβλημα που μπορω να πω , πως αν βγαλω την ταλαιπωρια του "περιμενε 3 μηνες" δικαιωθηκα με την αλλαγη του κινητηρα .

Ενα 2ο προβλημα που εχω ειναι με την μπαταρια .... εχω μεινει 2 φορες ως τωρα απο μπαταρια ...
Μου εχουν πει πολλες μαλακιες ... πολλοι ... οτι δηλαδη φταιει ο συναγερμος μου και τετοια ... Εχω τσεκαρει και εχω μετρησει την καταναλωση του συναγερμου οταν ειναι σε λειτουργια ... ηταν απλα ΜΗΔΑΜΙΝΟΣ αρα δεν φταιει ουτε ο συναγερμος .
Ενοειτε πως οταν δεν ηταν σε λειτουργια δεν υπηρχε καταναλωση . Με τον τεχνικο που μετρησαμε την μπαταρια ,οταν το πηγα για αλλαγη κινητηρα , ηταν γεματη full οπως μου ειπε , πραγμα που σημαινει οτι το μηχανακι την φορτιζει κανονικα ...

Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι ολα τα Triumph εχουν μεγαλη συμπιεση και εχουν πολυ επιπονη , για την μπαταρια , εκκινηση . Ειδικα οταν ειναι κρυα ... Τουλαχιστον το δικο μου τωρα το χειμωνα σε πρωινη εκκινηση ... θελει κοντα 2" για να παρει μπρος .. αυτο γονατιζει την μπαταρια .. ποσο μαλλον οταν θα πας στην δουλεια σου που δεν ειναι μεγαλη αποσταση και δεν θα μπορεσει να φορτισει ..

Αυτα τα 2 προβληματα ειχα λοιπον ως τωρα με το Street Triple μου 08 .

Πιστευω πως με τις διπλες arrow που θα βαλω τωρα και το προγραμματακι μαζι με KN φιλτρο αερος θα βελτιωθει και η εκκινηση και ετσι-ελπιζω- δεν θα μου ξαναδημιουργησει προβλημα η μπαταρια ..

Αυτα τα "ολιγα" απο μενα ... καλα ταξιδια

P.S εννοειτε πως υπαρχει μια ακλονητη αγαπη μεταξυ εμου και του Triumph μου και δεν προκειται καμια μπαταρια να μπει αναμεσα μας το πολυ πολυ να βαλω και καμια μεγαλυτερη σε Amperορια
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:37, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.
Λόγος: γραφετε ελληνικα . ειναι κριμα ενα καλο κειμενο να μην διαβαστει απο κανενα .

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: fethry στις 19/01/2009 11:54 πμ.

κλασσικό πρόβλημα πλέον λόγω μεγέθους μπαταρίας...
δεν ξέρω κατά πόσο υπάρχουν πιο ισχυρές μπαταρίες στο ίδιο μέγεθος που να λύνουν το θέμα αλλά μία λύση είναι ένα battery conditioner... τουλάχιστον το βράδυ μπορείς να το συνδέεις και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: ATN PANOS στις 19/01/2009 4:30 μμ.

πω πω ανατριχιασα με αυτο που ειπες για το ραγισμα!!!!
το θεμα παταριας για μενα δεν ειναι και τοσο σοβαρο....
στο κατω κατω γιαυτο υπαρχουν οι εγγυησεις...
να σαι καλα που μας ενημερωσες!!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: denthnpalevw στις 21/01/2009 7:02 μμ.

το θεμα με το ψυκτικο υγρο ειναι ατελειωτο και σε μενα το παρουσιασε αλλα το ελυσα μονος μου απλα βιδωνοντας τα σφυχτηρακια, τωρα οσο για το κινητηρα απλα ετυχε πιστευω γιατι δεν εχω ακουσει αλλο τετοιο περιστατικο, ουτε εδω αλλα ουτε σε ξενα forums.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: Piki στις 21/01/2009 7:31 μμ.

Αγαπητέ αναβάτη Aris,
Εύχομαι να ήταν μόνο αυτό το πρόβλημά σου.
Συμπάσχω. Νομίζω είσαι πιό άτυχος από μένα. Η μοτοσυκλέτα μου έμεινε μόνο 1 μήνα στο συνεργείο!
Τι θα έλεγες αν σου πρότεινα να κάνουμε στην Triumph αίτηση επιμήκυνσης της περιόδου εγγύησης για το διάστημα που οι μοτοσυκλέτες μας "αναπαυόντουσαν" στο συνεργείο περιμένοντας ανταλλακτικά;
όποιος φυλάει τα ρούχα του και έχει τα μισά,
να προσέχει χρειάζεται διπλά!

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: Aris. στις 21/01/2009 8:01 μμ.

Piki"Αγαπητέ αναβάτη Aris,
Εύχομαι να ήταν μόνο αυτό το πρόβλημά σου.
Συμπάσχω. Νομίζω είσαι πιό άτυχος από μένα. Η μοτοσυκλέτα μου έμεινε μόνο 1 μήνα στο συνεργείο!
Τι θα έλεγες αν σου πρότεινα να κάνουμε στην Triumph αίτηση επιμήκυνσης της περιόδου εγγύησης για το διάστημα που οι μοτοσυκλέτες μας "αναπαυόντουσαν" στο συνεργείο περιμένοντας ανταλλακτικά;"


Εσύ φιλε μου ρείκι είχες το moto σου στο συνεργείο ~_~
Ήσουν όντως άτυχος..
εγώ το κυκλοφορούσα κανονικά..
απλά όταν το ζόριζα έχανε ψυκτικό από την sxizmi.. συμπλήρωνα όταν χρειαζόταν και ήμουν ok.

Δεν μου είπες όμως πιο ήταν τo πρόβλημα τις μηχανής σου (και πια μηχανή έχεις) και έμεινε τόσο καιρό μέσα στο συνεργείο?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: fethry στις 22/01/2009 10:35 πμ.

ATN PANOS"το θεμα παταριας για μενα δεν ειναι και τοσο σοβαρο....
στο κατω κατω γιαυτο υπαρχουν οι εγγυησεις..."

διαφωνώ...
είναι σοβαρό γιατί πρώτον, η ταλαιπωρία που μπορεί να υποστείς σε ορισμένες περιπτώσεις είναι τεράστια και δεύτερον, η εγγύηση της μπαταρίας είναι μόνο 6 μήνες κι όχι 2 χρόνια όπως το υπόλοιπο μοτοσακό...
δηλαδή θα εύχεσαι να μένεις κάθε εξάμηνο ώστε να την αλλάζεις τζάμπα?
if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: ATN PANOS στις 22/01/2009 3:35 μμ.

οχι εννουσα οτι προτιμω να μεινω απο παταρια παρα απο μηχανικη βλαβη!!!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: fethry στις 22/01/2009 5:16 μμ.

ATN PANOS"οχι εννουσα οτι προτιμω να μεινω απο παταρια παρα απο μηχανικη βλαβη!!!!"

if it's stupid and it works, it ain't stupid...

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: spypetr στις 24/01/2009 5:38 πμ.

Ευτυχώς στην ηλιοφιλ είναι πολύ τυπικοί και σωστοί με τις εγγυήσεις.
Δεν ξέρω αν τους βάζει χέρι απ τα κεντρικά η triumph, αλλά έχω ακούσει από φιλαράκια για άλλες εταιρίες και έφριξα. Σε καθυστερούν στη βλάβη για να τελειώσει η εγγύηση, βγάζουν εσένα φταίχτη για την όποια βλάβη και άλλα πολλά.
Η μπαταρία αν κρατάει τοσο λιγο που λέτε, τότε η triumph έκανε πατατιά. Για κάποιον λόγο έβαλε μπαταρία με λιγότερα αμπερώρια (αμπέρ ανά ώρα, δηλαδή πόσα αμπερ-ενταση ρευματος μπορουν να δοθούν απ την μπαταρία σε μια ώρα) και τελειώνει πιο γρήγορα από το αναμενόμενο.

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: giorgos17 στις 18/06/2014 2:30 πμ.

Εχει καποιος το παρακατω προβλημα?
Οταν ανοιγω μια ταχυτητα μεχρι σχεδον κοκινα(μονο με τερμα γκαζι) μετα απο 2 δευτερολεπτα εχω ενα μπουκωμα του ενος δευτερολεπτου και μετα ολα καλα παλι. Εχω δοκιμασει διαφορες βενζινες. Να δω καμια τρομπα βενζινης αν καθαριζεται η μηπως ειναι κατι αλλο?

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: billis_patra1991 στις 20/06/2014 3:46 μμ.

giorgos17"Εχει καποιος το παρακατω προβλημα?
Οταν ανοιγω μια ταχυτητα μεχρι σχεδον κοκινα(μονο με τερμα γκαζι) μετα απο 2 δευτερολεπτα εχω ενα μπουκωμα του ενος δευτερολεπτου και μετα ολα καλα παλι. Εχω δοκιμασει διαφορες βενζινες. Να δω καμια τρομπα βενζινης αν καθαριζεται η μηπως ειναι κατι αλλο?"



Απο σερβις στα φιλτρα λαδια και ειδικα στα μπουζι πως τα πας..?? μπορει να θελουν κανα καθαρισμα και τα μπεκ αμα δεν τα εχεις καθαρισει ποτε...

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: giorgos17 στις 21/06/2014 4:01 πμ.

λαδια φιλτρα αν και δεν εχουν σχεση ειναι προσφατα. Μπουζι θα αλλαξω σε 1500κμ μαζι με βαλβιδες..
Εμενα πιο πολυ για τρομπα βενζινης μου κανει η μπεκ οπως λες. Το θεμα ειναι αν μπορω να κανω κατι στην τρομπα βενζινης η αν οντως κανουν κατι τα καθαριστικα που κυκλοφορουνε..

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: sprint900 στις 21/06/2014 10:23 πμ.

giorgos17"λαδια φιλτρα αν και δεν εχουν σχεση ειναι προσφατα. Μπουζι θα αλλαξω σε 1500κμ μαζι με βαλβιδες..
Εμενα πιο πολυ για τρομπα βενζινης μου κανει η μπεκ οπως λες. Το θεμα ειναι αν μπορω να κανω κατι στην τρομπα βενζινης η αν οντως κανουν κατι τα καθαριστικα που κυκλοφορουνε.."


Βασικά αν πας σε ένα διαγνωστικό θα βρεθεί αμέσως αν είναι από παροχή τρόμπας η όχι το πρόβλημα σου .
Θεωρητικά η αντλία και το φίλτρο συμφώνα με την triumph δεν είναι επισκευάσημα , αλλάζει σαν ανταλλακτικό .

Ιδία ευθύνη και αν γνωρίζεις απόλυτα του τι κάνεις , μήπως βοηθήσει αυτός ο σύνδεσμος .

http://www.triumphrat.net/street-triple ... ution.html

Αν τα αγγλικά σου δεν είναι καλά , άνοιξε την σελίδα με τον chrome της google και θα σου κάνει μια μετάφραση έστω και στο περίπου να καταλάβεις τι λέει ο τύπος .

Εγώ είμαι παντελώς άσχετος με αυτά τα σύγχρονα μηχανάκια εννοώ , έχω καρμπυρατέρ στα μηχανάκια μου , αλλά έχω λύσει κάμποσες τέτοιες από camonrail μηχανές στην δουλειά μου , γερανών δεν έχει όμως σημασία , ίδια ιστορία λερωμένα καύσιμα με λάσπη και μούργα που βουλώνει τα φίλτρα .

Δύσκολο εγχείρημα που απαιτεί πολλές γνώσεις , αν θες την συμβουλή μου με τον μηχανικό σου , αν βάλεις χέρι .
Σίγουρα πάντως δεν υπάρχουν καθαριστικά να καθαρίσουν ένα βουλωμένο φίλτρο και αν υπάρχουν θα κάνουν ζημιά κατά την άποψη μου σε όλα τα υπόλοιπα του ψεκασμού .

Και εγώ συμφωνώ με επιφύλαξη βέβαια γιατί δεν έχω όλο το νόου χάου πως λειτουργεί το μηχανάκι σου , αυτό ακριβώς θα υποψιαζόμουν για το πρόβλημα που αναφέρεις .


Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Προβλημα με STREET TRIPLE  

  Από: chris.r675 στις 23/06/2014 2:36 πμ.

εγω προβλημα με τη τρομπα δεν ειχα,αλλα την ανοιξα για να τη καθαρισω,με λιγα χιλιομετρα στο οδομετρο.
με ετρωγαν τα χερια μου να δω πως ειναι η τρομπα,η εγχειρηση εγινε με ενα φιλο αργα το βραδυ και με πολλα τσιπουρα στο
κεφαλι!
βγαζεις της βιδες που ειναι κατω απο το ρεζερβουαρ και μετα παιρνεις την τρομπα στα χερι σου,θελει λιγο τροπο
για να βγει απο μεσα,εγω την ζορισα αλλα ευτυχως δεν εσπασε κατι,μετα με την βοηθεια του φιλου την ξεκουμπωσααμε,
εχει πλαστικα κλιπ και θελει προσοχη να μην σπασουν,ειναι αρκετα σκληρα παντως,εβγαλα το φιλτρακι απο κατω και
το καθαρισα και μετα με βενζινη και με πιστολι αερος το φυσηξα αναποδα απο οτι τραβαει βενζινη η μοτο για να καθαρισει
το μεγαλο το φιλτρο γιατι εκαι κραταει ολη τη βρωμια,εμενα ειχε λιγα πραγματα μεσα γιατι επιλεγω μονο 100 πλεον και δεν
το χρησιμοποιω και πολυ στο δρομο,
αν πιανουν τα χερια σου πιστευω οτι δεν ειναι κατι δυσκολο,αν οχι καλυτερα με το μηχανικο σου οπως λεει και
ο sprint900 πιο πανω!

υγ.οταν τη ξεκουμπωνεις εχει και δυο φισακια οταν θα γινει δυο κομματια,αλλοι χρησιμοποιουν και ειδικα καθαριστικα
για να τη ¨¨πλυνουν¨¨ οτν τη λυνουν,εγω δεν το προτιμησα,και θελει προσοχη και ο αερας για να μην σκισεις το φιλτρο.

καλη επιτυχια αν το κανεις!
ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΧΤΙΖΟΥΝ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΛΟΙΟΣ ΣΤΕΝΕΥΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΑΡΙΟ
ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΕΙ!