Re: Διακόπτης Συμπλέκτη
¶
Από: Polymhxanos στις 29/03/2017 2:37 πμ.
Προφανώς εννοείς να το βραχυκυκλώσεις, και να νομίζει η μοτοσυκλέτα ότι είναι μόνιμα πατημένος ο συμπλέκτης, το αντίθετο δεν έχει νόημα γιατί δεν θα πάρει μπροστά ποτέ.
Το μόνο πλεονέκτημα που μου έρχεται, είναι ένα εξάρτημα λιγότερο να χαλάσει, στην εκκίνηση της μοτοσυκλέτας. Σπάνια, μπορεί το διακοπτάκι να αστοχήσει η επαφή του, να μην δώσει σήμα ότι ο συμπλέκτης έχει πατηθεί, και να μην πάρει μπροστά η μοτοσυκλέτα. Βραχυκυκλώνοντάς τον, απαλοίφεται αυτό το ενδεχόμενο.
ΟΜΩΣ, έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα, ασφάλειας. Νομίζοντας η μοτοσυκλέτα ότι ο συμπλέκτης είναι μόνιμα πατημένος, μπορεί να πατήσεις μιζιά κατά λάθος, να έχεις ταχύτητα μέσα, και το μοτό να φύγει μπροστά, και να πέσει κάτω. Ζημειά, αναλόγως τι πτώση θα κάνει, άμα βρει και κανά ντεπόζιτο, κλάφτα χαράλαμπε.
Δεν θα το πείραζα, το υποτιθέμενο πλεονέκτημα είναι ψιλοασήμαντο ενώ το μειονέκτημα είναι σοβαρό με τσουχτερές συνέπειες. Η μαθηματική ελπίδα αυτών των δύο, γέρνει σαφέστατα υπέρ του να μην το πειράξεις.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html