Αλλαγή πίσω ανάρτησης με μεταχειρισμένη

Αλλαγή πίσω ανάρτησης με μεταχειρισμένη  

  Από: stef_triple στις 16/02/2016 8:07 μμ.

Καλησπέρα παίδες !! Σκέφτομαι να αλλάξω το αμορτισέρ του triple μου (f του 09 ) !! Kοιτάω κυρίως για μεταχειρισμένα αμορτισέρ προερχόμενα από daytona 675 oxι όμως μόνο τα μαμά καθώς έχω βρει και κάποιες καλές τιμές για aftermarket αμορτισέρ ! Έχω όμως δύο απορίες που παρόλα που έψαξα προηγούμενα θέματα με αλλαγές αμορτισέρ δεν βρήκα κάτι
Η πρώτη απορία μου είναι τι παίζει με την φθορά που είχε το αμορτισέρ πριν το αγοράσουμε !! Πως τσεκάρουμε δηλαδή ένα αμορτισέρ πριν το αγοράσουμε αν είναι εντάξει ?? Και επίσης αν έχει κάποια φθορά αλλά όχι αποτρεπτική το αγοράζουμε και μετά τι κάνουμε ?? Αλλάζουμε ελατήριο , revalivng , τι ??
Επίσης ψάχνοντας στο ebay πέτυχα κάποιες αγγελίες από daytona αμορτισέρ του 13 τα οποία λέγανε δεν κάνουν για triple του 09 ! Ισχύει αυτό ?? Πρέπει να δω αποκλειστικά για αμορτισέρ daytona / triple r από 6 εως 12 ?? Έχω άλλες επιλογές που να μην χρειάζονται κάποιες ιδιαίτερες πατέντες ??

Re: Αλλαγή πίσω ανάρτησης με μεταχειρισμένη  

  Από: dimchrist στις 17/02/2016 μεσημέρι

Πάντοτε η αγορά μεταχειρισμένου είναι ρίσκο, ειδικά σε αξεσουάρ που καταπονούνται και θέλουν συντήρηση όπως η ανάρτηση. Σίγουρα δεν αξίζει να πάρεις καινούρια μαμά. Οι after market καινούριες είναι επίσης πολύ ακριβές οπότε η αγορά μεταχειρισμένης φτάνει όλο και πιο κοντά. Η πιο οικονομική λύση είναι η αγορά ανάρτησης από Street Triple R (ιδανικά) ή από Daytona 675 06-12 όπως πολύ καλά πληροφορήθηκες αφού το μηχανάκι από το 2013 και μετά είναι τελείως διαφορετικό (άλλο πλαίσιο κ.α.). Αν είσαι άτυχος και δεν είναι και αυτή σε καλή κατάσταση τότε καταφεύγεις στο service της σε εξειδικευμένα μαγαζιά όπως π.χ. είναι το http://www.k-shock.gr/ όπου με περίπου 80 ευρώ και πάνω μπορείς να την αναγεννήσεις.
Θα μου πεις γιατί να μην πας κατευθείαν στη μαμά για σέρβις. Γιατί είναι υποδεέστερη (όχι μόνο στις ρυθμίσεις) και αφού θα έμπαινα στη διαδικασία θα ήθελα να βάλω και κάτι καλύτερο.
Η καλύτερη περίπτωση είναι να πάρεις μεταχειρισμένη μία after market (αυτό είχα κάνει και εγώ - όπως Ohlins, Bitubo, Wilbers, Penske, WP, Nitron, K-Tech κτλ.) αλλά δύσκολα θα βρεις κάτι κάτω από 400 ευρώ και εδώ ίσως να χρειαστεί να αλλάξεις ελατήριο καθώς είναι πιο ειδικές περιπτώσεις.

Triple Way

Re: Αλλαγή πίσω ανάρτησης με μεταχειρισμένη  

  Από: stef_triple στις 17/02/2016 12:11 μμ.

Κοιτάω κυρίως μαμά από daytona και έχει πάρει το μάτι μου και μία δύο από after σε Ελλάδα και εξωτερικό με 300+- ευρώ !! Δεν θέλω απλά να κάνω service αποσκοπεί στην αναβάθμιση η αγορά όντως καθώς μετά από περίπου έξι μήνες που έχω το triple έχω αρχίσει σιγά σιγά και καταλαβαίνω αυτά που λέγαν κάποιοι οτί το πίσω αμορτισέρ θα πρεπε να ταν λίγο πιο σκληρό οπότε αφού υπάρχουν τα λεφτά γιατί όχι ?!
Το θέμα μου είναι μπορώ κάπως να τσεκάρω την κατάσταση του αμορτισέρ πριν το αγοράσω η έστω πριν το τοποθετήσω ή το βάζω και αν δω ότι είναι βάρκα γιαλό το βγάζω και το στέλνω για service ?? Εκεί είναι που κολάω περισσότερο !!

Re: Αλλαγή πίσω ανάρτησης με μεταχειρισμένη  

  Από: dimchrist στις 17/02/2016 12:40 μμ.

Δεν μπορείς να ξέρεις αν δε το βάλεις επάνω να το δοκιμάσεις. Πάντως ότι και να βάλεις από αυτά που λες σίγουρα θα είναι καλύτερο και το πιο πιθανό σκληρότερο. Να ξέρεις ότι το αμορτισέρ του Daytona είναι ελάχιστα μεγαλύτερο οπότε θα το σηκώσει ελάχιστα το πίσω μέρος (το ιδανικό είναι να βρεις από street triple R που δεν αλλάζει το ύψος - αυτό έχει δυστυχώς λιγότερα click στις αποσβέσεις).
Αν πάρεις από εξωτερικό π.χ. ebay είναι πιο αξιόπιστοι σε αυτά που σου λένε/αναγράφουν στις αγγελίες τους. Στην Ελλάδα δυστυχώς για να πουλήσουμε τα περισσότερα τα λέμε άριστα...

Triple Way

Re: Αλλαγή πίσω ανάρτησης με μεταχειρισμένη  

  Από: Polymhxanos στις 18/02/2016 8:27 μμ.

Έχε υπόψην σου επίσης, ότι το αμορτισέρ του Daytona που ταιριάζει στο δικό σου, είναι περίπου 1 πόντο μακρύτερο από άξονα σε άξονα, από το μαμά αμορτισέρ του Street Triple.

Αυτό σημαίνει διαφορά περίπου 4-5 πόντους, θα κάτσει πιο ψηλά το πίσω μέρος με το Daytona αμορτισέρ. Αν είσαι κάτω του 1.70 ίσως να δεις μια χειροτεύρευση στον τρόπο που θα πατάς κάτω, σε μανούβρες παρκαρίσματος.

Οδηγό για την αλλαγή του αμορτισέρ, είχα ποστάρει παλιότερα, εδώ >>> viewtopic.php?f=17&t=3185
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html