Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1

Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: koukounaros στις 25/03/2014 1 πμ.

Χαιρετώ το forum, θέλω την γνώμη σας όσον αφορά τον σιγαστήρα σε ολόσωμη εξάτμιση. Εχω ένα street triple 2010 με arrow 3-1 . Θα έχω προβλήματα καλής λειτουργίας άν αφαιρέσω σιγαστήρα? Ευχαριστώ

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: evkou στις 25/03/2014 2:47 μμ.

Σίγουρα θα έχεις περισσότερο και ίσως ενοχλητικότερο θόρυβο σε όλες τις στροφές και πιθανόν μια καλύτερη απόκριση του γκαζιού στις χαμηλές στροφές αλλά τόσο μικρή που δεν θα είναι εύκολη αντιληπτή σε ενα ισχυρό κινητήρα σαν τον δικό σου, εγώ θα σου λεγα ότι δεν αξίζει τον κόπο να το κάνεις εκτός μόνο απο περιέργεια.

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: koukounaros στις 25/03/2014 3:05 μμ.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου. Εγώ φοβάμαι μήν έχω προβλήματα με την συμπίεση. Μάλλον θα πρέπει να ρωτήσω κάποιον μάστορα για να σιγουρευτώ και επειδή είναι κολλημένος ο σιγαστήρας πρέπει να είμαι χίλια τις εκατό σίγουρος πρίν τον βγάλω γιατί δύσκολα θα ξαναμπεί.....

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: epistimon στις 25/03/2014 10:53 μμ.

δεν αλλαζει κατι στη συμπιεση του μοτερ αν εννοεις.τα καυσαερια θα βγαινουν ποιο ελευθερα και θα εχεις καλυτερη αποδοση αλλα και περισσοτερο θορυβο.αν υπηρχε προβλημα με το σιγαστηρα καμια μα καμια εταιρια δεν θα σου ειχε την επιλογη να τον αφαιρεις.βγαλτον αφοβα δες αν σου αρεσει ο ηχος και η αποδοση της μηχανης και αν δεν μεινεις ικανοποιημενος ξανα βαλτον.απλα πραγματα

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: koukounaros στις 26/03/2014 12:33 μμ.

ωραίαι ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σάς.

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: voyager1970 στις 26/03/2014 6:03 μμ.

Φιλε Γιάννη (koukounaros)

Όπως και σου αναφέραν και άλλοι φίλοι, με την συμπίεση δεν υπάρχει πρόβλημα, με την προϋπόθεση πως έχει γίνει η σχετική ρύθμηση στο injection.
Να υποθέσω πως με την τοποθέτηση της arrow εξάτμιση, σου έχουν βάλει το σχετικά πρόγραμμα της Triumph για την ρύθμιση του ψεκασμού;; Εάν όχι, σου προτείνω να πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και θα στο "περάσουν" σε 2'.
Επίσεις σε αυτήν την περίπτωση συνιστάται και η αλλαγή του φίλτρου αέρα με ένα πιο "ανοιχτού" τύπου (Κ&Ν, κλπ.)

Στις arrow ο σιγαστήρας (τάπα) είναι ασφαλισμένος με Βίδα ALLEN (#8) και πονταρισμένη στο σώμα του σιγαστήρα. Οπότε θέλει προσοχή στο πως θα "φας" την πονταρισιά για να μην γδάρεις την εξάτμιση σου. Επίσεις εάν αποφασίσεις να το ξαναβάλεις, θα πρέπει τακτικά να ελέγχεις την βίδα αυτή, γιατί με τους κραδασμούς χαλαρώνει και κάποια στιγμή φέυγει μαζί με τον σιγαστήρα!

Το τελικό αποτέλεσμα σαν βελτίωση στην ιπποδύναμη θα είναι ελάχιστο και μόνο θόριβο θα κάνεις παραπάνω. Η αφαίρεση του σιγαστήρα είναι ένας μύθος παρά ουσία. Ο εκάστοτε κατασκευαστης τις σχεδιάζει με τον σιγαστήρα για να περνάει τις προδιαγραφές ήχου και ρύπων. Μονο αυτές που είναι "αγωνιστικές" δίνουν μια ουσιώδη διαφορά στην ιπποδύναμη.

Υπόψιν πως σε ταξίδι και χωρίς σιγαστήρα θα αρχίσει να σε κουράζει ο Θόρυβος!

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: koukounaros στις 26/03/2014 9:41 μμ.

Φοράει επάνω το μηχανακι τον χαρτη της 3-1 arrow και ανοιχτο φίλτρο ΚΝ. Κατι παιδιά που ρώτησα μου είπαν ότι άν αφαιρέσω τον σιγαστήρα θα πέσει η απόδοση (κάτι που θεωρώ λίγο τρελό) και ότι θα έχω προβλήματα στον κινητήρα γι αυτό και απευθύνθηκα στο forum. Θα δοκιμάσω να τον βγάλω για να δώ διαφορές στο ήχο. Η ολη ιδέα μου μπήκε όταν άκουσα ενα triple με arrow χωρίς σιγαστήρα και είχε τόσο τέλειο ήχο.... ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: voyager1970 στις 26/03/2014 10:27 μμ.

Φιλε Γιάννη

Ενδεικτικά στο Tiger 800 η διαφορά με την "μαμίσια" εξάτμιση και με την arrow είναι 2-ίπποι (ανακοινώσιμοι)! Αλλά σε σχετικά test του moto σε δυναμόμετρο δεν είχε σχεδόν καμία διαφορά!

Προσωπικά στο δικό μου που του αγόρασα με arrow δεν κατάλαβα αυτή την διαφορά! Μόνο ο ήχος διαφέρει σημαντικά!

Για το δικό σου το triple, δεν μπορώ να σου πω τι αποτελέσματα θα έχει η arrow.
Ομως, σε φίλου μου που εχει το ίδιο με το δικό σου, έχει βάλει "τελικά" της SC project carbon (racing) με REMUS "λαιμούς-χταπόδι" (racing stainless steel)! Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό (απο πλευράς ιπποδύναμης), αλλά ο θόρυβος είναι απαράδεκτος μια και τον ακούς απο απόσταση ενός οικοδομικού τετραγώνου!

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: koukounaros στις 27/03/2014 5:15 πμ.

Με την μαμίσια να σου πώ την αλήθεια δέν το έχω οδηγήσει ποτέ. Αγοράστηκε μεταχειρισμένο το μηχανάι και φόραγε την ολόσωμη. οπότε δέν έχω μέτρο σύγκρισης. Παρεπιμπτόντως μήπως μπορείς να ρωτήσεις το φίλο σου τι χάρτη φοράει? Το μόνο που σκέφτομαι είναι η αφαίρεση σιγαστήρα για θέμα ήχου και όχι ιπποδύναμης. Αρκετά τα άλογα για τις αναγκες μου ούτως η άλλως

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: rallakis στις 27/03/2014 10:37 πμ.

Εγώ φοράω την arrow χωρίς σιγαστήρα.Απο ήχο απλά καμια σχέση.
Να ξέρεις όμως οτι έχεις να ακούσεις πολύ βρισίδι αν κυκλοφορείς εντός πόλης.
Όσο για απόδοση δεν νομίζω να καταλάβεις διαφορά.
Αν χρειαστεί να την ξαναβάλεις ισως και να την ψάχνεις στο δρόμο.Εμένα μου έφυγε μια φορά και ευτυχώς που δεν πέτυχα κανενα άνθρωπο...
Αυτά.Ελπίζω να βοήθησα.
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: koukounaros στις 27/03/2014 12:47 μμ.

Βοήθησες πάρα πολύ και ευχαριστώ. Φοράς την ολόσωμη arrow η μόνο τελικά? Βγηκαν εύκολα οι σιγαστήρες και άν φοράς την ολόσωμη τι χάρτη έχεις βάλει επάνω?

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: rallakis στις 27/03/2014 7:17 μμ.

Φοράω την ολόσωμη την οποία αγόρασα από το φόρουμ και δεν ξέρω πως είχε βγάλει το σιγαστήρα.
Έχω επίσης και φίλτρο αέρα Κ&Ν αλλά δεν θυμάμαι ποιο χάρτη μου έχει περάσει
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: koukounaros στις 27/03/2014 10:58 μμ.

Υπάρχει περίπτωση να ανεβάσεις κανένα βίντεο ώστε να ακούσω τον ήχο χωρίς σιγαστήρα? Στο ρελαντί ακούγεται πάρα πολύ? (γιατί άμα είναι όταν το ζεσταίνω να σηκώνω στο πόδι την γειτονιά δέν με βλέπω καλά )

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: voyager1970 στις 27/03/2014 11:07 μμ.

koukounaros"Με την μαμίσια να σου πώ την αλήθεια δέν το έχω οδηγήσει ποτέ. Αγοράστηκε μεταχειρισμένο το μηχανάι και φόραγε την ολόσωμη. οπότε δέν έχω μέτρο σύγκρισης. Παρεπιμπτόντως μήπως μπορείς να ρωτήσεις το φίλο σου τι χάρτη φοράει? Το μόνο που σκέφτομαι είναι η αφαίρεση σιγαστήρα για θέμα ήχου και όχι ιπποδύναμης. Αρκετά τα άλογα για τις αναγκες μου ούτως η άλλως "


Φίλε Γιάννη ο χάρτης που περάσανε στου κολητού μου το street triple είναι για arrow (3 σε 2) ανοιχτές!

Ενα θές να κάνεις σωστή δουλειά, κανονικά πρέπει να παρείς after-market ρυθμιστή ψεκασμού (π.χ. power-commander) και να το πας για ρύθμιση σε δυναμόμετρο ώστε να πάρεις την βέλτιστη απόδοση! Ολες οι άλλες λύσεις βασίζονται σε standard ρυθμίσεις του κατασκευαστή για να είναι εντός προδιαγραφών ρύπων & ήχου.

Re: Αφαίρεση σιγαστήρα σε ολόσωμη 3-1  

  Από: koukounaros στις 27/03/2014 11:42 μμ.

Σε ευχαριστώ φίλε voyager, το θέμα είναι ότι με δυναμομέτρηση και power commander ξεφεύγει κατα πολύ το βαλάντιο και είναι δύσκολες οι εποχές. Οπότε ότι κάνουμε με tune ecu . χωρίς να παίρνουμε τα μέγιστα δυνατά σε απόδοση....