ερωτηση σε κατοχους street TRIPLE 675R '10

ερωτηση σε κατοχους street TRIPLE 675R '10  

  Από: xristos44 στις 05/03/2014 10:14 πμ.

καλησπέρα και καλός σας βρήκα συντροχοι . Λυπών εχω ενα ninja και εχω βγάλει κάποιο πρόβλημα με την μέση μου (δισκοκυλη ) στον 5 σπόνδυλο ,ετσι δεν μπορώ να οδηγώ σκυφτό μηχανάκι ποια και ψάχνομαι γενικά για κατι ποιο ορθιο .
ετσι επεσε στο ματι μου το street TRIPLE 675R 2010 και μου αρεσει σαν μηχανάκι αοπλα ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΑ γιαυτο το μηχανάκι φαντάζομαι ετσι οπως το βλεπω θα με βολέψει στο θέμα μέσης και λογο 3 κυλίνδρου θα εχω και τα γκαζάκια μου το θεμα ειναι αν μπορείτε να μου πείτε απο θέμα αξιοπιστίας τι παιζει και απο θεμα φρενον και κατανάλωση γενικά την εμπειρία σας για το μηχανάκι αυτο .

ευχαριστώ πολυ για οποιαδήποτε απάντηση εχω σε αυτό το ποστ

Re: ερωτηση σε κατοχους street TRIPLE 675R '10  

  Από: orange στις 05/03/2014 10:51 πμ.

γιατρός δεν είμαι, αλλά δισκοκήλη και μηχανάκια είναι κακό πράγμα. Έπειτα δεν ξέρω αν η όρθια θέση οδήγησης είναι καταλληλότερη για το πρόβλημά σου.

επίσης... το R δεν είναι πιο σκληρό από το απλό 675;

Re: ερωτηση σε κατοχους street TRIPLE 675R '10  

  Από: xristos44 στις 05/03/2014 11:06 πμ.

range"γιατρός δεν είμαι, αλλά δισκοκήλη και μηχανάκια είναι κακό πράγμα. Έπειτα δεν ξέρω αν η όρθια θέση οδήγησης είναι καταλληλότερη για το πρόβλημά σου.

επίσης... το R δεν είναι πιο σκληρό από το απλό 675;"


το εντελώς όρθιο δεν ειναι καλο θέλει να εισαι ελαφρός σκυφτός δηλαδή ενα sport turing ,naked είναι οκ .το εχω ψάξει καλα. τωρα πολυ ειχαν το θεμα αυτο αλλα μετα μπόρεσαν και ξανα οδήγησαν ετσι ευελπιστώ και εγω .ευχαριστώ αδερφέ για την γνώμη σου

Re: ερωτηση σε κατοχους street TRIPLE 675R '10  

  Από: koukounaros στις 05/03/2014 2:47 μμ.

Καλησπέρα φίλε μου εύχομαι περαστικά και γρήγορη ανάρρωση στο πρόβλημα σου! είμαι κάτοχος του street triple r 2010 εδώ και περίπου 6 μήνες. απο θέμα αξιοπιστίας δέν είχα κανένα πρόβλημα προς το παρρόν και εύχομαι να συνεχίσει έτσι. η θέση οδήγησης είναι λίγο πιο σκυφτή απο το απλό να γνωρίζεις. Οι αναρτήσεις είναι λίγο σκληρές ( έτσι πρέπει να είναι θα πεί κάποιοσ και δίκιο θα χει) αλλα δέν ξέρω άν θα σε βοηθήσουν με την μέση σου. κοπανάει αρκετά σε οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου. Απο γκάζια έχει παραπάνω απο αρκετά για την εμπειρία μου και τις ανάγκες μου και το κυριότερο ροπή απο χαμηλά. καταναλώσεις παίζουν γύρω στο 7.5 με νορμάλ χρήση εντός πόλης αλλα συνήθως εκέι στο 8. μπορεί να φταίει το οτι έχω και ολόσωμη εξάτμιση. ότι άλλη απορία έχεις ρώτα ελέυθερα! και πάλι περαστικα σου εύχομαι

Re: ερωτηση σε κατοχους street TRIPLE 675R '10  

  Από: koukounaros στις 05/03/2014 2:49 μμ.

Μία συμπλήρωση, όσον αφορά τα φρένα είναι πραγματικά άγκυρες σε σημείο που θέλουν σεβασμό στους δρόμους της ελλάδας

Re: ερωτηση σε κατοχους street TRIPLE 675R '10  

  Από: tolicious στις 05/03/2014 4:54 μμ.

Πάρτο μην το σκέφτεσαι λέμε..'Ετσι κι εγώ το είχα καψούρα από το 2007 που πρωτοβγήκε το street και τον περασμένο Σεπτέμβρη και με καθυστέρηση 6 ετών πήρα το triplaki R' 11.Πολύ γκάζι και πολύ κοπάνημα.Σκληρή ανάρτηση(αλλά θα συμφωνήσω-έτσι πρέπει).
Λοιπόν να τελειώνουμε...ΠΑΡΤΟΟΟΟ

Re: ερωτηση σε κατοχους street TRIPLE 675R '10  

  Από: georgevts στις 05/03/2014 7:02 μμ.

Καλορίζικο από τώρα! Μην το σκέφτεαι, έχω το R από το '09 δεν παίζεται το μηχανάκι, συνεχές χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!
Κατανάλωση με τις Arrow περίπου 7 στην πόλη και 5,5 εκτός. Έ λίγο σφιχτό είναι αλλά...έτσι πρέπει κι όσο για φρένα όντως άγκυρες.
Άντε λοιπόν!!

Re: ερωτηση σε κατοχους street TRIPLE 675R '10  

  Από: Agnus 3 στις 27/10/2015 1:10 πμ.

Καλησπέρα κι από μένα, τυγχάνει αυτό να είναι το πρώτο μου post σε αυτό το forum

Λοιπόν η αφεντιά μου και ένα καλό φιλαράκι πήραμε από ένα Street Triple R, εγώ του '10 και το φιλαράκι του '9 αυτό το καλοκαίρι και με διαφορά περίπου 1 μήνα.

Αυτό που έχω να πω για το θέμα της μέσης σου είναι ότι το μεν του φίλου μου με κατάλληλες ρυθμίσεις είναι σαν μαγικό χαλί, το δε δικό μου, τέρμα χαλαρό κοπανάει σε βαθμό απελπισίας. Ψάχνοντας αρκετά ανακάλυψα ότι το πρόβλημα είναι στις ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης: κάποια αμορτισέρ απλώς βγήκαν σκάρτα από το εργοστάσιο και οι ρυθμίσεις κυμαίνονται από πέτρα έως σίδερο. (Αυτή η πληροφορία από μηχανικό που δοκίμασε μπόλικα από δαύτα σε μηχάνημα μετρήσεων ανάρτησης). Είναι δυνατόν θα μου πείτε; Κι όμως είναι.

Η λύση είναι: Αν πας για μεταχειρισμένο να ζητήσεις να το οδηγήσεις και να έχεις μαζί σου ίσιο κατσαβίδι. Αν σου φανεί σκληρό πάνω από ανωμαλίες ζήτα από τον ιδιοκτήτη να πάρει το κατσαβίδι και να το ρυθμίσει τέρμα χαλαρό. Αν ο ιδιοκτήτης αρνηθεί φύγε κατευθείαν και μη το συζητάς. Αν πάλι δεχθεί και το χαλαρώσει, τότε δες αν έρχεται στα μέτρα σου. Να ξέρεις ότι με λίγα χιλιόμετρα, ας πούμε 60 κ λιγότερα η δοκιμή δεν είναι καλή. Στα περισσότερα χιλιόμετρα φαίνεται το κοπάνημα.

Στη δική μου περίπτωση η αρχική δοκιμή ήταν σε πολύ ομαλό οδόστρωμα, κάτι που έκρυψε το πρόβλημα. Διαπιστώνοντάς το (μετά την αγορά) έριξα πολλά μα πολλά καντήλια γιατί το κοπάνημα είναι ανεκδιήγητο, και το ότι είναι όντως πρόβλημα επιβεβαιώηκε αφού οδήγησα του φίλου μου το οποίο συγκριτικά είναι απλά ένα... παντεσπάνι, μαγικό χαλί. Έψαξα κι άλλο λοιπόν και τελικά παρήγγειλα μεταχειρισμένο αμορτισέρ από Daytona '10. Τα Daytona από το '09 και μετά, (υποτίθεται ότι) έχουν καλύτερο αμορτισέρ (έχει και ξετρά ρύθμιση για απόσβεση συμπίεσης υψηλής ταχύτητας) το οποίο από ότι λεγεται δεν παρουσιάζει τέτοιες "διακυμάνσεις". Η τοποθέτηση του αμορτισέρ θα γίνει αύριο οπότε θα ξαναμπω να δώσω αποτελέσματα.

Για κατανάλωση, εξαρτάται πάρα πολύ που/πως θα το οδηγάς. Σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη θα είσαι 7.5-8 lt/100Km. Με ήρεμο ταξίδι και σταθερό γκάζι μπορείς να δεις και 5.3...