Τι συμβαίνει το κέρατό μου?

Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: Giourkas στις 21/10/2013 4:10 μμ.

Καλησπέρα ρε παιδιά και συγνώμη αν ο τίτλος είναι υπερβολικός,αλλά έχω φτάσει σε αδιέξοδο.Την προηγούμενη εβδομάδα αγόρασα καινούρια μπαταρία μιας και η παλιά ήταν...παλιά.Σε κατάσταση ηρεμίας η τάση που μου δείχνει είναι 13V και κάτι ψιλά ενώ με το που γυρνάω διακόπτη πέφτει για λίγο στα 12.3 και μετά σκαρφαλώνει πάλι κοντά στα 12.8V (λογικό,πέφτει λίγο απ τα φώτα αντλία βενζίνης κτλ και μετά επανέρχεται).Με το που πατάω τη μίζα πέφτει 3V.Η μίζα γυρνάει κανονικά και σε κατάσταση λειτουργίας διαβάζω 14+ Volts στην μπαταρία.Που είναι το πρόβλημα θα μου πείτε.Το μηχανάκι θα το πάρω,θα κάνω την βόλτα μου και αν τύχει και ζεσταθεί αρκετά,το σβήσω και θελήσω να το βάλω μπροστά στα επόμενα 2-3 λεπτά,παίρνει πολύ δύσκολα την πρώτη φορά και συνήθως καθόλου την δεύτερη.Πάει να γυρίσει η μίζα αλλά στην αρχή ακούγεται κουρασμένη και μετά δεν παίρνει καν.Αντλία βενζίνης ακούγεται να δουλεύει κανονικά,το ρελέ της μίζας το ίδιο αλλά ζορίζεται τόσο να πάρει που στο τέλος μου ξεφτιλίζει της μπαταρίες.Σήμερα που έγινε αυτό κι επειδή η μπαταρία είναι καινούρια,απλά περίμενα 5 λεπτά να ανεβάσει πάλι λίγο τάση και πήρε.Η @#$#% η μίζα πόσο τραβάει στην εκκίνηση?
Είναι φυσιολογικό αυτό που συμβαίνει?Αντιμετωπίζει κάποιος κάτι παρόμοιο?pls help!
(ΥΓ. Ανορθωτής αλλαγμένος,το μηχανάκι "ψαγμένο" για διαρροές)

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: sinister στις 21/10/2013 5:08 μμ.

3V που μετρας ειναι υπερβολικα λιγα,κανονικα δεν πρεπει να πηγαινει κατω απο 9V, τουλαχιστον οποιον κ αν εχω ρωτησει κ το δικο μου που εχω μετρησει( V2 1000) που ζοριζεται πολυ περισσοτερο απο το δικο σου δεν διαβαζω κατω απο 9,6 ποτε.
οταν λες 14+ μπορει να δεις κ 15 και πανω ή παντα στα 14,2-4 ειναι?
Το επομενο βημα ειναι σακης μου φαινεται!
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: Giourkas στις 21/10/2013 5:15 μμ.

Δεν είναι ποτέ πάνω από 14.5-6 στην φόρτιση.

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: Panos69 στις 21/10/2013 9:20 μμ.

Στο 800 είχα το ίδιο πρόβλημα. Κάποια στιγμή μου έσβησε (σε μπόλικη κίνηση) και μόλις πήγα να το βάλω μπροστά η μίζα γύριζε αργά-αργά ακριβώς όπως όταν η μπαταρία τα έχει παίξει.

Τελικά πήρε με την 2η-3η προσπάθεια και παρότι η μίζα γύριζε πάντα αργά.

Υπέθεσα κι εγώ κλασσικά ότι η μπαταρία μας άφησε χρόνους αλλά... γυρνώντας στο πάρκινγκ, έσβησα πρώτα και δοκίμασα να ξαναβάλω μπροστά. Η μίζα γύρισε ζωηρά και η μηχανή πήρε μπροστά στο επόμενο δευτερόλεπτο.

Αυτό ΔΕΝ είναι σύμπτωμα πεθαμένης μπαταρίας. Αν πεθάνει, πέθανε. Δεν ανασταίνεται όταν κρυώσει λίγο.

Το πρόβλημα ήταν η μίζα και το θέμα γνωστό (για το 800 τουλάχιστον). Με ζεστό μηχανάκι, η μίζα κολλάει και γυρίζει ψόφια. Αλλαγή μίζας και όλα ΟΚ. Έκτοτε ΔΕΝ το έχει ξανακάνει (με την ίδια μπαταρία σημειωτέον).

Δεν έτυχε να μετρήσω τάση, αλλά αν η μίζα κολλάει, τραβάει πολύ περισσότερο ρεύμα από το αναμενόμενο και "γονατίζει" την τάση της μπαταρίας.

Στην περίπτωσή σου, τα 5 λεπτά μπορεί να έκαναν την διαφορά όχι γιατί ανέβηκε η τάση της μπαταρίας αλλά γιατί κρύωσε η μίζα.

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: Smartmak στις 22/10/2013 12:34 πμ.

Δυναμο κ πηνια τσεκαρε

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: Giourkas στις 22/10/2013 10:04 πμ.

Smartmak"Δυναμο κ πηνια τσεκαρε"

Αν φταίνε τα πηνία τότε δεν θα πρεπε να μην έβλεπα 14,5V όταν δουλεύει το μηχανάκι?Αφού η φόρτιση φαίνεται οκ τα πηνία δεν είναι καθαρά?

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: sinister στις 22/10/2013 10:30 πμ.

Giourkas"
Smartmak"Δυναμο κ πηνια τσεκαρε"

Αν φταίνε τα πηνία τότε δεν θα πρεπε να μην έβλεπα 14,5V όταν δουλεύει το μηχανάκι?Αφού η φόρτιση φαίνεται οκ τα πηνία δεν είναι καθαρά?"

Για να σιγουρεψεις τα πηνια πρεπει να μετρησεις στο καλωδιο των πηνιων που φευγει απο αυτα χωρις να ειναι συνδεδεμενα με την πλεξουδα,τωρα πρεπει να τα μετρησεις ανα δυο,τωρα το νουμερο που πρεπει να δεις δεν μπορω να στο πω γιατι δεν ξερω αν ειναι το ιδιο για ολα τα μηχανακια,στο δικο μου πρεπει να βγαζει 60+ στις 4000 στροφες. Αλλα αν ηταν πηνια θα εβλεπες μαλλον κατω απο 13,5V.
Αφου σου ειπε το παιδι οτι ειχε το ιδιο προβλημα κ ειναι μιζα,δεν ξεκινας απο εκει?
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: CK1 στις 22/10/2013 1 μμ.

Panos69"Στο 800 είχα το ίδιο πρόβλημα. Κάποια στιγμή μου έσβησε (σε μπόλικη κίνηση) και μόλις πήγα να το βάλω μπροστά η μίζα γύριζε αργά-αργά ακριβώς όπως όταν η μπαταρία τα έχει παίξει.

Τελικά πήρε με την 2η-3η προσπάθεια και παρότι η μίζα γύριζε πάντα αργά.

Υπέθεσα κι εγώ κλασσικά ότι η μπαταρία μας άφησε χρόνους αλλά... γυρνώντας στο πάρκινγκ, έσβησα πρώτα και δοκίμασα να ξαναβάλω μπροστά. Η μίζα γύρισε ζωηρά και η μηχανή πήρε μπροστά στο επόμενο δευτερόλεπτο.

Αυτό ΔΕΝ είναι σύμπτωμα πεθαμένης μπαταρίας. Αν πεθάνει, πέθανε. Δεν ανασταίνεται όταν κρυώσει λίγο.

Το πρόβλημα ήταν η μίζα και το θέμα γνωστό (για το 800 τουλάχιστον). Με ζεστό μηχανάκι, η μίζα κολλάει και γυρίζει ψόφια. Αλλαγή μίζας και όλα ΟΚ. Έκτοτε ΔΕΝ το έχει ξανακάνει (με την ίδια μπαταρία σημειωτέον).

Δεν έτυχε να μετρήσω τάση, αλλά αν η μίζα κολλάει, τραβάει πολύ περισσότερο ρεύμα από το αναμενόμενο και "γονατίζει" την τάση της μπαταρίας.

Στην περίπτωσή σου, τα 5 λεπτά μπορεί να έκαναν την διαφορά όχι γιατί ανέβηκε η τάση της μπαταρίας αλλά γιατί κρύωσε η μίζα."




Ακριβώς όπως τα λες

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: Giourkas στις 22/10/2013 2:08 μμ.

CK1"
Panos69"Στο 800 είχα το ίδιο πρόβλημα. Κάποια στιγμή μου έσβησε (σε μπόλικη κίνηση) και μόλις πήγα να το βάλω μπροστά η μίζα γύριζε αργά-αργά ακριβώς όπως όταν η μπαταρία τα έχει παίξει.

Τελικά πήρε με την 2η-3η προσπάθεια και παρότι η μίζα γύριζε πάντα αργά.

Υπέθεσα κι εγώ κλασσικά ότι η μπαταρία μας άφησε χρόνους αλλά... γυρνώντας στο πάρκινγκ, έσβησα πρώτα και δοκίμασα να ξαναβάλω μπροστά. Η μίζα γύρισε ζωηρά και η μηχανή πήρε μπροστά στο επόμενο δευτερόλεπτο.

Αυτό ΔΕΝ είναι σύμπτωμα πεθαμένης μπαταρίας. Αν πεθάνει, πέθανε. Δεν ανασταίνεται όταν κρυώσει λίγο.

Το πρόβλημα ήταν η μίζα και το θέμα γνωστό (για το 800 τουλάχιστον). Με ζεστό μηχανάκι, η μίζα κολλάει και γυρίζει ψόφια. Αλλαγή μίζας και όλα ΟΚ. Έκτοτε ΔΕΝ το έχει ξανακάνει (με την ίδια μπαταρία σημειωτέον).

Δεν έτυχε να μετρήσω τάση, αλλά αν η μίζα κολλάει, τραβάει πολύ περισσότερο ρεύμα από το αναμενόμενο και "γονατίζει" την τάση της μπαταρίας.

Στην περίπτωσή σου, τα 5 λεπτά μπορεί να έκαναν την διαφορά όχι γιατί ανέβηκε η τάση της μπαταρίας αλλά γιατί κρύωσε η μίζα."




Ακριβώς όπως τα λες "

Οπότε βρε παιδιά πάω για αντικατάσταση?Για τι κόστος μιλάμε?

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: indreas στις 22/10/2013 7:19 μμ.

Φίλε εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό αν και έτσι όπως το ακούω μάλλον για μίζα φαίνεται..κάτι παρόμοιο που είχα αντιμετωπισει εγώ ήταν τελικά πηνία...για μίζα αν θυμάμαι καλά είναι κοντά στα 400. Είσαι ακόμα εντός εγγύησης???

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: Giourkas στις 22/10/2013 7:35 μμ.

indreas"Φίλε εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό αν και έτσι όπως το ακούω μάλλον για μίζα φαίνεται..κάτι παρόμοιο που είχα αντιμετωπισει εγώ ήταν τελικά πηνία...για μίζα αν θυμάμαι καλά είναι κοντά στα 400. Είσαι ακόμα εντός εγγύησης???"

Φίλε μου δυστυχώς όχι.Το έψαξα λίγο παραπάνω ιντερνετικά και τελικά οι μίζες το παθαίνουν αυτό λόγω υπερθέρμανσης και σε αυτοκίνητα και σε μοτο.Επειδή δν περισσεύει σάλιο,θα δοκιμάσω να την ανοίξω αύριο και να την καθαρίσω από υγρασίες-σκόνη απ τα καρβουνάκια κτλ. όπως προτείνουν οι περισσότεροι σε ξένα site.Αν και αυτό δεν πιάσει τότε θα πάω για αντικατάσταση(το οποίο και αυτό με ανησυχεί να πω την αλήθεια μου.Αν είναι κατασκευαστικά ευαίσθητη η παλιά,γιατί να μην είναι και η καινούρια.)

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: Airzizel στις 22/10/2013 7:45 μμ.

Σαν παθώντας του προβλήματος κατέληξα σήμερα στα πηνία αλλά αφού ειδαμε 12V στη φόρτιση και εφ'οσον με γεμάτη μπαταρία πήρε τσακμάκι...

Το πρόβλημα του Giourka φαίνεται να είναι λόγο μίζας. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το δεί ο μηχανικός σου αν δεν το έχεις ήδη δει.

Σε περίπτωση πηνίων κοιτάς στα €150 για επισκευή €300 για καινούρια Triumphή ή €150 για aftermarket καινούρια e-bay etc.
Σε περίπτωση μίζας δεν έχω ιδέα η καινούρια αλλά μεταχείρω βρίσκεις με €80-€100 από Αγγλία .
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: Aris. στις 23/10/2013 12:58 πμ.

Πηνια ΔΕΝ ειναι κατα 99% ..
Οι τασεις σου ειναι ενταξει , αν ηταν πηνια θα το καταλαβαινες ...
Τα 3V που βλεπεις δεν ισχυει , απλα , ΛΟΓΙΚΑ, εχεις φθηνο οργανο και στο μπαμ της μιζας μαλακιζεται συνηθως το 1ο δευτερολεπτο ... μετα θα σου δειξει πανω απο 9v.
Εγω οπως μου ειχε πει και ο Costas θα πω οτι φταιει η μιζα... οχι οτι μου ακουγεται και τελειως λογικο.. γιατι εφοσων γυριζει η μιζα... αν και αργα.. θα επρεπε να σκασει...

Και γω street triple εχω και αυτο το προβλημα υπαρχει και σε μενα, αλλα σε απειροελαχιστο βαθμο...

Δηλαδη μετα απο μεγαλη βολτα και αρκετη ωρα βεντιλατερ ανοιχτο, οταν θα κολησω στον γυρισμο μεσα στην πολη , αμα παω την σβησω και παω να την βαλω μπροστα οσο ειναι ζεστη και αργει να σκασει (κανα 2 δευτερα) και την ακουω να γυριζει πολυ πιο αργα (παντα με τουμπανη μπαταρια μιλαω).

Μια φορα ομως ,στα 5 χρονια που την εχω, ειχε ζεσταθει παρα πολυ , πηγα να ανεβω ενα πεζοδρομιο , μου εσβησε και στην προσπαθεια μου να την ξανασκασω επι τοπου για να ανεβω... βρεθηκα να βαραω μιζα για 7-8 ολοκληρα δευτερα και αυτο να μην θελει να σκασει...Την ψιλιαστικα... την αφησα μια ωρα να κρυωσει και μετα πυροβολουσε και η μιζα και πηρε αμεσως.
Τωρα εσενα ειναι ειναι σε πολυ χειροτερη κατασταση προφανως.
Που αυτο δεν ειναι απολυτως κακο γιατι ετσι θα μπορει να το παρατηρησει και ο μαστορας και να βρει το προβλημα πιο ευκολα...
Συμβουλη μου ειναι να μην την σκαλισεις μονος... να πας στον μαστορα να στο κοιταξει και αν σου πει οτι φταιει η μιζα... τοτε κοιτας στο ebay... θα βρεις σιγουρα..


Κρατα μας ενημερους... με ενδιαφερει...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Τι συμβαίνει το κέρατό μου?  

  Από: billis_patra1991 στις 25/10/2013 10:34 μμ.

Κανει και μενα κατι αντίστοιχο...!! οταν ειναι ζεστο μονο το εχει κανει κανα 3αρι φορες οταν πας να βαλεις μπροστα παει να γυρισει μίζα αλλα τπτ ισα που προσπαθει αλλα δεν περνει και εκεινη την ωρα που πατας την μιζα σβήνουν ολα κοντερ λαμπες μέχρι και ο χαρακτηριστικος ηχος που κανει οταν αναβεις τν διακοπτη ακουγετε ξανα...!! Μου ειπαν απο συνεργείο οτι ειναι η μπαταρια... Εσεις τι λετε..??

Re: Θα εχει κανα track day  

  Από: Airzizel στις 26/10/2013 μεσάνυχτα

Γενικά μπ...δελα τα ηλεκτρικά των 675 όπως ήταν παλιά και στα 955 και όχι μόνο. Γενικό φαινόμενο θα έλεγα στα Triumph και το αστείο είναι ότι και πριν το πάρω το ST τα ίδια έλεγα.

Αφου αξιώθηκαν και κάναν ανάκληση με τους ανορθωτές μετά άρχισαν να σκάνε τα πηνία και οι μίζες.

Προσωπικά κάηκα από πηνία. €150 επισκευή. Απαράδεκτο στα 20000 χλμ

Στα καινούργια μηχανάκια το νόημα είναι αν είναι να τρως τα λεφτά σου να τα τρως σε carbon και αξεσουάρ, όχι σε επισκευές.
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit