ΞΑΝΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ!!

ΞΑΝΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ!!  

  Από: stathis στις 26/12/2012 7:47 μμ.

Καλησπέρα σε όλους Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!
Πήγα και εγώ σήμερα να ξαναοδηγήσω το triplaki μου μετά από 7 μήνες απραξίας, μπαίνω μέσα στο garage την ξεσκεπάζω γυρνάω τον διακοπτη κομπλέ όλα ως εδω, πάω να βάλω μπροστά την καταλαβαίνω οτι ζορίζεται σταματάω, ξαναπροσπαθώ και αυτη τη φορά δεν μιζάρει καθόλου. Λέω Στάθη ηρέμισε δεν είναι τπτ σκέψου λογικά, και εκεί που είμαι έτοιμος να πανικοβληθώ πιάνω με την άκρη του ματιού μου τον γέρο (YAMAHA XS 400 του '82) να με κοιτάει αγέρωχος και σκονισμένος. Πλησιάζω διστακτικά οφείλω να ομολογήσω σεβόμενος τα χιλιόμετρα που έχει κάνει και τα μέρη τα οποία έχει επισκεφθεί. Ψάχνω εκεί γύρω και βρίσκω τα κλειδιά γυρνάω το διακόπτη και έχω ρέυμα, ρε λές σκέφτομαι... Βάζω το πόδι μου στη μανιβέλα, το ζυγίζω και το κατεβάζω με δύναμη, αρχίζει να ξεροβήχει και σταματάει,ξαναμαζέυω το πόδι μου και... Τον ακούω πάλι να γουργουρίζει, αυτός ο ήχος, που με γύρισε τουλάχιστον 15 χρόνια πίσω... Γυρνάω στο triplaki μου και το κοιτάω με οίκτο σα δεν ντρέπεσαι σκέφτομαι. Βουτάω κάτι καλώδια τα συνδέω στη μπαταρία και ξαναμιζάρω και βουαλά παίρνει μπροστά και το triplaki το αφήνω να δουλέψει κανά μισάωρο σβήνω παώ να βάλω μπροστά τπτ.. Κατά 99% είναι η μπαταρία την οποία θα αλλάξω άυριο και καρφί θα φύγω για ταξίδι (Περίπου 380κμ).
Σημειωτέον όσο καιρό η μηχανή καθόταν την βάζανε μπροστά 3 φορές την εβδομάδα..
Αυτό που θέλω απο εσας είναι να μου πείτε αν πρέπει να κοιτάξω κάτι λόγω του ότι η μηχανή ήταν σε απραξία τόσο καιρό ( Τα λάδια τα άλλαξα πριν την αφήσω) και εάν υπάρχει πρόβλημα που θα κάνω τοσα χλμ κατευθείαν.??

Re: ΞΑΝΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ!!  

  Από: acratosa στις 26/12/2012 8:01 μμ.

Ένα δάκρυ κύλησε...

(Δεν το λέω ειρωνικά! το εννοώ, καθώς μολις χτες αλλαξα τη μπαταρια του Tiger 105 μετά από 1+ χρονο, αφού "δεν κρατούσε ρεύμα" και με παρατουσε το τελευταιο 2μηνο τακτικά... Μου φανηκε βεβαια ολίγον too much, διότι έτσι κάθε χρονο θα δινουμε 90 ευρώ για μπαταρία Gel που "αντέχει";;..)

Καλοτάξιδος!

Re: ΞΑΝΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ!!  

  Από: Polymhxanos στις 26/12/2012 8:51 μμ.

Γιατί βρε ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ; Γιατί; Τι σου έφταιξε το δύσμοιρο;

Πρώτον,
Αν εννοείς, ότι το άφησες να λειτουργεί ρελαντί για μισή ώρα, αυτό είναι ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις σε κινητήρα. Ειδικά κινητήρα που έχει κάτσει μέρες και έχουν στραγγίξει τα λάδια από τα μηχανικά μέρη. Στο ρελαντί η αντλία λαδιού δουλεύει στο ρελαντί και αυτή, παράγοντας ελάχιστη πίεση λαδιού. Σίγουρα θέλεις να δουλεύεις στεγνωμένο μοτέρ, με ελάχιστη πίεση λαδιού για μισή ώρα;

Μετά από αυτό, πας σε σαμποτάζ κανονικό, π.χ. να του βγάλεις τα λάδια και να το πας βόλτα χωρίς λάδια μέσα, να του ρίξεις τσιμέντο κ.ο.κ. Τόσο κακό πράγμα είναι να ζεσταίνουμε στο ρελαντί.

Μην ζεσταίνετε κινητήρες μοτό στο ρελαντί. Μόνο τον πολύ χειμώνα, και πάλι για μερικά δευτερόλεπτα.

Το ζέσταμα γίνεται εν κινήσει, απλά δεν το σκίζουμε μέχρι να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας.

Δεύτερον,
Το να περιμένουμε από το κύκλωμα φόρτισης της μοτοσυκλέτας, να γεμίσει την άδεια μπαταρία, είναι σαν να λέμε, πάρε ένα ντουφέκι και πυροβόλα την ανόρθωση. Ή λούστην με βενζίνη και πέτα σπίρτο αναμένο.

Η ανόρθωση (και η γεννήτρια), παράγουν ρεύμα για να λειτουργεί η μοτοσυκλέτα. Αν η μοτοσυκλέτα ξοδεύει π.χ. 10 αμπέρ ρεύμα που τραβάει από την μπαταρία όσο λειτουργεί, το κύκλωμα φόρτισης παράγει αυτά τα 10, ώστε η μπαταρία να μένει πάντα φορτισμένη. Απλά ισοφαρίζει την κατανάλωση δλδ.

Αν του βάλουμε, εκτός από την τροφοδοσία σε ηλεκτρισμό της μοτό, να φορτίζει και αδειασμένη μπαταρία, πάει τα έπαιξε το δύσμοιρο...

Την μπαταρία άμα έχει αδειάσει, την φορτίζουμε ΠΑΝΤΑ με χρήση εξωτερικού φορτιστή. Όχι με την λειτουργία του μοτέρ. Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, π.χ. μείναμε στην μέση του πουθενά.

Τρίτον,
Άιντε και την άφησες να φορτίσει. Στο ρελαντί, μην περιμένεις και πολλά. Οι γεννήτριες των μοτό, δεν είναι δυναμό αυτοκινήτου που παράγει ρεύμα σε μεγαλύτερες ποσότητες ακόμα και στο ρελαντί. Οι γεννήτριες των μοτό, παράγουν ρεύμα, από κάποιες στροφές και πάνω. Στο ρελαντί, ίσα ίσα να ισοφαρίζουν την κατανάλωση του ηλεκτρικού κυκλώματος.

Τουλάχιστον αν προσπαθείς να φορτίσεις μπαταρία έτσι, οδήγα την μοτό, να δουλεύει το μοτέρ πάνω από 2500rpm. Και στην αρχή αποσύνδεσε τα φώτα, να ευκολύνεις λίγο το έργο της φόρτισης.

_______________
ΤΕΛΙΚΑ:

Την μπαταρία σου, να την φορτίσεις με εξωτερικό φορτιστή. Αν φορτίσει και βγάλει πράσινο λαμπάκι (ή ότι άλλη ένδειξη έχει ο φορτιστής για ''ολα καλά'') και το μοτό δουλεύει σωστά, τότε η μπαταρία σου θα είναι ΟΚ. Αν όμως ούτε με εξωτερικό φορτιστή συνέρχεται, πας για άλλη. Μεγειά και μην την αφήνεις έτσι άλλη φορά.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: ΞΑΝΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ!!  

  Από: Barbadinos στις 26/12/2012 9:27 μμ.

Εκτός των άλλων που σου είπε ο αποπάνου (Πολυμήχανος) η λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί για πολλή ώρα και
κατ΄εξακολούθηση στην περίπτωσή σου καταστρέφει ΚΑΙ τον καταλύτη.









υ.γ δεν πάς καλύτερα λέω εγώ με το XS400 του '82 την βόλτα σου;;Πιο σίγουρο το έχω...
Τα πραγματα ειναι απλα,το μπερδεμα ειναι να το...καταλαβεις

Re: ΞΑΝΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ!!  

  Από: epistimon στις 26/12/2012 9:37 μμ.

και να τη φωρτησεις τη μπαταρια αμα δεν κανεις χιλιομετρα τα ιδια θα σου κανει παλι.τα ιδια εκανε και εμενα γι αυτο στο λεω και εγω τη φωρτιζα και την αλλη μερα τα ιδια μεχρι που εκανα μακρινη βολτα και η μπαταρια ηρθε ξανα στα κανονικα της

Re: ΞΑΝΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ!!  

  Από: sprint900 στις 27/12/2012 6 μμ.

stathis"Καλησπέρα σε όλους Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!
Πήγα και εγώ σήμερα να ξαναοδηγήσω το triplaki μου μετά από 7 μήνες απραξίας, μπαίνω μέσα στο garage την ξεσκεπάζω γυρνάω τον διακοπτη κομπλέ όλα ως εδω, πάω να βάλω μπροστά την καταλαβαίνω οτι ζορίζεται σταματάω, ξαναπροσπαθώ και αυτη τη φορά δεν μιζάρει καθόλου. Λέω Στάθη ηρέμισε δεν είναι τπτ σκέψου λογικά, και εκεί που είμαι έτοιμος να πανικοβληθώ πιάνω με την άκρη του ματιού μου τον γέρο (YAMAHA XS 400 του '82) να με κοιτάει αγέρωχος και σκονισμένος. Πλησιάζω διστακτικά οφείλω να ομολογήσω σεβόμενος τα χιλιόμετρα που έχει κάνει και τα μέρη τα οποία έχει επισκεφθεί. Ψάχνω εκεί γύρω και βρίσκω τα κλειδιά γυρνάω το διακόπτη και έχω ρέυμα, ρε λές σκέφτομαι... Βάζω το πόδι μου στη μανιβέλα, το ζυγίζω και το κατεβάζω με δύναμη, αρχίζει να ξεροβήχει και σταματάει,ξαναμαζέυω το πόδι μου και... Τον ακούω πάλι να γουργουρίζει, αυτός ο ήχος, που με γύρισε τουλάχιστον 15 χρόνια πίσω... Γυρνάω στο triplaki μου και το κοιτάω με οίκτο σα δεν ντρέπεσαι σκέφτομαι. Βουτάω κάτι καλώδια τα συνδέω στη μπαταρία και ξαναμιζάρω και βουαλά παίρνει μπροστά και το triplaki το αφήνω να δουλέψει κανά μισάωρο σβήνω παώ να βάλω μπροστά τπτ.. Κατά 99% είναι η μπαταρία την οποία θα αλλάξω άυριο και καρφί θα φύγω για ταξίδι (Περίπου 380κμ).
Σημειωτέον όσο καιρό η μηχανή καθόταν την βάζανε μπροστά 3 φορές την εβδομάδα..
Αυτό που θέλω απο εσας είναι να μου πείτε αν πρέπει να κοιτάξω κάτι λόγω του ότι η μηχανή ήταν σε απραξία τόσο καιρό ( Τα λάδια τα άλλαξα πριν την αφήσω) και εάν υπάρχει πρόβλημα που θα κάνω τοσα χλμ κατευθείαν.??"


Χρόνια πολλά και σε σένα φίλε ,να σε ρωτήσω κάνα δυο πραγματάκια , ο σκονισμένος γέρος από πότε είχε να δουλέψει δηλαδή ;
Υποτίθεται φυσικά ότι δεν είχαν στεγνώσει τα καρμπυρατέρ από βενζίνη η ότι εσύ άνοιξες το ρεκόρ και επειδή δεν έχει υποπίεση γέμισαν καλά οι πλωτήρες στα καρμπυρατέρ και φυσικά και πάλι μια μηχανή που έστω και τα λαμπάκια που άναψε καλά η μπαταριά , είχε ρεύμα να δώση στην ηλεκτρονική να πάρει μπροστά , εφόσον δεν το στραγγάλιζε μια διψασμένη από ρεύμα μίζα σε μια ψόφια μπαταρία .
Δεν έπρεπε να ντρέπεται το 675 , δεν φταίει αυτό που δεν πήρε μπροστά , δεν το καταλαβαίνω όμως πως το έβαζαν τρις φόρες την εβδομάδα μπροστά και ξαφνικά μουλάρωσε .

Μην συγκρίνεις το ένα με το άλλο , το ένα μηχανάκι εσύ ναι μεν επειδή το είχες χρόνια το αγαπάς είσαι συναισθηματικά μαζί του δεμένος , αλλά το 675 , είναι αυτό το μοτεράκι της triumph που εγώ που έχω ένα αρχαίο sprint 900s του 97 μου κολλάνε με τα σύγχρονα SS οι χοντογιαμαχοκαβασάκιδες και αρχίζουν τα μπλα μπλα με το που λέω το μαγικό νούμερο 675 καταπίνουν την γλωσσά τους και το ράβουν .
Χαχαχχαχαχχαχα στο πλαίσιο της πλάκας φυσικά έτσι , όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν την χάρη τους , αλλά για να έχουμε κάτι να ασχολιόμαστε στον φραπέ .

Φυσικό είναι μια σύγχρονη μηχανή που όλα δουλεύουν ηλεκτρικά , μάλλον εξάρτιονται άμεσα από τα σωστά βολτ της μπαταρίας , ψεκασμός , εγκέφαλος και σχετικά να μην μπορεί πάρει μπροστά χωρίς σωστά φορτισμένη μπαταρία .
Βέβαια όσα λέει και ο φίλος πολυμήχανος είναι σωστά σε πολλά αλλά λίγο υπερβολικά κατά την γνώμη μου , ναι δεν κάνει να ζεσταίνομαι τόση ώρα στο ρελαντί της σύγχρονες μοτοσυκλέτες βασικά για τον καταλύτη .

Αλλά ναι μεν δεν σηκώνει στο ρελαντί μεγάλη πίεση λαδιού ο κινητήρας αλλά σαφώς επειδή το λαδί είναι κρύο σηκώνει αρκετή περισσότερη από όταν είναι ζεστό στο ρελαντί , αρκετή πίεση να λαδώσει παντού τον κινητήρα και να μην έχει πρόβλημα λίπανσης το μοτέρ , άλλωστε και σταματημένο στο ρελαντί δεν έχει και τίποτα φοβερά φορτία , μετά άμα ζεσταθεί δεν έχει ανάγκη να δούλεψη όση ώρα θέλεις , έκτος του καταλύτη .
Αυτό που απαγορεύεται ρητά και δια ρόπαλου είναι φορτίο στο ρελαντί και ειδικά σε κρύο μοτέρ , εκεί ο στρόφαλος βλέπει την ιστορία της ζωής του , καταστρέφεται αρκετά κάθε φορά που γίνετε αυτό .

Ο βασικότερος λόγος που οι κατασκευαστές συνιστούν το εν κινήσει ζέσταμα , είναι ότι ο κινητήρας με το φορτίο της κίνησης ζεσταίνεται πολύ ποιο γρήγορα από το να κάθεται στο ρελαντί χωρίς φορτίο , αλλά φυσικά χωρίς ακρότητες ζέσταμα όταν είναι κρύος και ούτε και χωρίς τελείως στροφές
Κάτι μεταξύ 2.000 -4000 χιλιάδων στροφών είναι ότι πρέπει για τα πρώτα 50-70 δευτερόλεπτα , μετά είναι σχεδόν ζεσταμένος , βέβαια όχι απόλυτα στα 4-5 λεπτά ανάλογα την διαδρομή που ακόλουθη είναι έτοιμος για γκάζια .

Μετά για την μπαταρία ειδικά όταν βάζεις μπροστά με καλώδια από μισοπεθαμένη , εδώ κάνει λάθος ο φίλος μας , τρώει τα αμπέρ της ζωής της και απότομα από τον ανορθωτή ο ποιος βλέπει ότι η τάση είναι χαμηλή και δίνει φουλ αμπέρ μπορεί και 20 , αν οι ηλεκτρικές καταναλώσεις δεν είναι ανοιχτές και αυτό δεν είναι το καλό για την υγεία της , η μπαταρία πρέπει να φορτώνει σταδιακά με λίγα αμπέρ , σε μια 14 ah παραδείγματος χάριν σαν την δικιά μου του sprint πρέπει να την φορτώνουμε με 5Α ώστε να μην υπερθερμαίνεται και βράζει τα υγρά και κουράζει τα στοιχεία και τα τεζάρει τελικά .
Έτσι έλεγε ο κατασκευαστής της YASHA που είχα αλλάξει δυο φόρες παλιά κάθε 4 χρόνια , η καινούργια φτηνιάρα κινέζικη που έβαλα τωρα λόγω αφραγκίας , δεν έγραφε τίποτα απλά δουλεύει κάνα 6 μηνο τωρα σωστά , την φοβάμαι όμως .

Η γεννήτρια της μοτοσυκλέτας έχει τουλάχιστον 300W που αν τα διαιρέσεις δια του 12V , δίνουν παρά πολλά αμπέρ για να φορτώσει μια τελείως άδεια μπαταρία εκτός και των 7-8Α των καταναλώσεων ψεκασμού εγκέφαλου , βέβαια στο ρελαντί δεν δίνουν τόσα , αλλά εσύ αν είχες τζέλ μπαταρία σίγουρα από τελείως άδεια ήθελε πρώτα αν δεν ήταν κλαταρισμένη φυσικά , φόρτιση σε ειδικευμένο φορτιστή .

Ξέρω σίγουρα ότι είναι πολύ ευαίσθητες στην ολική αποφόρτιση αυτές και συνήθως τα φτύνουν .
Ο ανορθωτής βέβαια το έχω ξαναγράψει κινδυνεύει να τα φτύσει από μια άδεια μπαταρία αλλά για τον ακριβώς αντίθετο λόγο , αν μήνη χωρίς φορτίο , από μια βραχυκυκλωμένη μπαταρία , όχι από πολλή φορτίο .
Χωρίς μπαταρία απαγορεύεται αυστηρά να βάζουμε μπροστά .
Με μια πεθαμένη μπαταρία π.χ. με ρεύμα με καλώδια απο το αμάξι η ενα βαρβάτο φορτιστή .
Ειδικά οι τζέλ οι καινούργιες μπαταρίες θέλουν τελείως ειδικό φορτιστή .
Στα υπόλοιπα τωρα φίλε , τα λάδια οι κατασκευαστές συνιστούν αν το μοτέρ κάθεται ένα χρόνο να αλλάζονται γιατί μαζεύουν υγρασία , εσύ είναι κάπου στην μέση τωρα .

Αυτό πάντως που δεν πρέπει να ξανακάνεις πότε είναι σε παρόμοιο περίπτωση να βάζει κάποιος άσχετος την μηχανή , απλά μπροστά χωρίς να βγαίνει για μια ολοκληρωμένη βόλτα καμιά 10κμ .
Είναι κακό να βάζει στατικά για λίγο μπροστά χωρίς να ζεσταίνεται αρκετά και να μαζεύει υγρασία στα λάδια που δεν στεγνώνει αν δεν δουλεύει αρκετά και που συσσωρεύεται μέσα της .

Η μπαταρία να είναι συνδεμένη στο φορτιστή συντηρητή μακράς διαρκείας , την φορτώνει ξεφορτώνει συνέχεια κρατώντας την ζωντανή και μια φόρα τον μήνα μερικές μιζιές να σβήσει το λαμπάκι της πίεσης και να λιπανθεί , δεν χρειάζεται τίποτα άλλο .

Αν βάλει μπροστά να είναι για μια καλή βόλτα , στο εξάμηνο .
Τωρα αν αλλάξεις μπαταρία με καινούργια , μόνο τσεκάρισε νερά λάδια για πληρότητα , περιττό ίσως και φύγε χωρίς φόβο και πάθος , ότι ήταν να πάθει το έπαθε , βέβαια δεν καταστρέφεται απλά δεν είναι ο ιδανικό αυτό που έκανες και να απόλαυσης την βόλτα σου , δεν έχει ανάγκη από τίποτα , μόνο μην ξεχάσεις να τσεκάρεις τα λάστιχα για πίεση .

Ξανά χρόνια πολλά και καλές βόλτες εύχομαι .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: ΞΑΝΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ!!  

  Από: stathis στις 28/12/2012 5:10 μμ.

Παιδία ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και τον κόπο σας!! Τελικά το ταξίδι έγινε με επιτυχία δεν είχα κανένα πρόβλημα.. Όλα αυτά βέβαια χτές γιατί σήμερα με άφησε σε κέντρικο σημείο της πόλης και κατέληξα να την σπρώχνω για κανά 2 χλμ μέχρι να βρώ ένα ηλεκτρολογείο για να μου τη φορτήσει λίγο και να βάλω μπροστά. Το παιδί που την κοίταξε λίγο είδε οτι η συνδεσιμότητα της μπαταρίας ήταν χαλαρή( ρεζίλι γίναμε ομολογώ οτι δεν το είχα δεί)..
Πήγα μια μεγάλη βόλτα και ως τώρα δεν είχα κανένα πρόβλημα ( Αύριο δεν ξέρω...)
Υπάρχει περίπτωση να πάω για ανορθωτή η πηνία??
Άυριο θα πάω να δουν την μπαταρία και να την βάλουν να φορτήσει ΚΑΝΟΝΙΚΑ...

Υ.Γ Φίλε μου ( αν μου επιτρέπεις να σε αποκαλώ έτσι) spint 900 καταλαβαίνεις ότι τα γραφόμενα μου είχαν ολίγο ρομαντικό και αφηγηματικό χαρακτήρα, το XS 400 παρ'όλο που δεν κινείται το βάζουμε τακτικά μπροστά γιατί έχουμε στο πλάνο ανακατασκευή του.. Λόγω δουλειάς η μηχανή μου θα κάθεται τουλάχιστον 6 μήνες τον χρόνο.. Το triple όσο καθότανε το βάζανε μπροστά κάθε βδομάδα εκτός και αν μου λένε ψέματα!!

Re: ΞΑΝΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ!!  

  Από: sprint900 στις 28/12/2012 7:55 μμ.

stathis"Παιδία ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και τον κόπο σας!! Τελικά το ταξίδι έγινε με επιτυχία δεν είχα κανένα πρόβλημα.. Όλα αυτά βέβαια χτές γιατί σήμερα με άφησε σε κέντρικο σημείο της πόλης και κατέληξα να την σπρώχνω για κανά 2 χλμ μέχρι να βρώ ένα ηλεκτρολογείο για να μου τη φορτήσει λίγο και να βάλω μπροστά. Το παιδί που την κοίταξε λίγο είδε οτι η συνδεσιμότητα της μπαταρίας ήταν χαλαρή( ρεζίλι γίναμε ομολογώ οτι δεν το είχα δεί)..
Πήγα μια μεγάλη βόλτα και ως τώρα δεν είχα κανένα πρόβλημα ( Αύριο δεν ξέρω...)
Υπάρχει περίπτωση να πάω για ανορθωτή η πηνία??
Άυριο θα πάω να δουν την μπαταρία και να την βάλουν να φορτήσει ΚΑΝΟΝΙΚΑ...

Υ.Γ Φίλε μου ( αν μου επιτρέπεις να σε αποκαλώ έτσι) spint 900 καταλαβαίνεις ότι τα γραφόμενα μου είχαν ολίγο ρομαντικό και αφηγηματικό χαρακτήρα, το XS 400 παρ'όλο που δεν κινείται το βάζουμε τακτικά μπροστά γιατί έχουμε στο πλάνο ανακατασκευή του.. Λόγω δουλειάς η μηχανή μου θα κάθεται τουλάχιστον 6 μήνες τον χρόνο.. Το triple όσο καθότανε το βάζανε μπροστά κάθε βδομάδα εκτός και αν μου λένε ψέματα!!"


Φίλε κανένα πρόβλημα δεν είναι κόπος , για το XS καταλαβαίνω και εγώ έχω για δεύτερο ένα tengai 650 του 91 μοντέλο και τα πάω μια χαρά μαζί του .
Και φυσικά εξυπακούεται το φίλος είναι ευπρόσδεχτη προσφώνηση μεταξύ μοτοσυκλετιστών , εντάξει άλλο φυσικά η γνωριμία άλλο ο φίλος που έχεις ο πραγματικός , αλλά δεν παύει να είναι μια ευγενέστατη προσφώνηση μεταξύ ανθρώπων που τους ενώνει η κοινή αγάπη για κάτι τόσο όμορφο όσο η μοτοσυκλέτα .
Δεν γράφεις αν είναι καινούργια η όχι η μπαταρία , αυτό είναι το γαμώτο με αυτους τους λασκαρισμένους πόλους , εκεί κινδυνεύει να την πάθει ο ανορθωτής , αν όμως φορτώνει σωστά μάλλον την σκαπουλάρισε .
Αυτά βέβαια πανεύκολα μπορεί να τα τσεκάρει ένας μηχανικός η ηλεκτρολόγος εμπιστοσύνης , στα σίγουρα και για να σου φύγει η ιδέα , μεγάλο πράγμα αυτό .
Πάντα βαζελίνη στους ακροδέκτες της μπαταρίας να μην πιάνει άλατα από την ανοδίωση από τα γαλβανικά ρεύματα και πάντα έλεγχος για σωστό σφίξιμο στους πόλους .
Αν αναγκαστικά την αφήνεις 6 μήνες τον χρόνο , αγόρασε ένα φορτιστή συντηρητή για την μπαταρία σου , το μοτέρ σε γκαράζ αποθηκευμένο να μην βρέχεται δηλαδή και να μην έχει ακραίες υγρασίες και να μην βάλει μπροστά δεν παθαίνει τίποτα .
Εγώ έχω ένα ηλεκτρονικό ρώσικο με τρανζίστορ που κάνει αυτή την δουλειά τον είχα αγοράσει πριν δέκα χρόνια 2€ , έχω και κάμποσα ρυθμιζόμενα τροφοδοτικά ήμουν ερασιτέχνης χομπίστας σε ηλεκτρονικές κατασκευές κάποτε , δεν αγόρασα κάτι σαν αυτό που λένε τα παιδιά στα forum που έβαλα απο κάτω , διάβασε και αν ξέρει και κανένας κάτι άλλο φτηνότερο που κάνει την ίδια δουλειά ας ποστάρει σχετικά , δεν ξέρω μήπως και εδώ μέσα υπάρχουν σχετικά ποστ .
Πληροφοριακά σου βάζω να δεις τι πρέπει να αγοράσεις περίπου .
Υπό όψιν μπορεί και να κυκλοφορούν σε ελληνικά μαγαζιά αξεσουάρ παρόμοια , απλά δεν το γνωρίζω .
Στη επόμενη ακριβή μπαταρία που δεν θα σου κλατάρει , θα έχεις βγάλει τα λεφτά του .
Και το μηχανάκι θα είναι έτοιμο χωρίς το φόρτισε δεν φόρτισε και τα σχετικά που τραβάς τώρα .
Για να μην έχεις την ιδέα , στην μέση στους τρις μήνες που θα λείπεις ας το γυρίζει κάποιος με την μίζα ίσια ΙΣΑ να σήκωση πίεση το λάδι να σβήσει το λαμπάκι και να λιπανθεί για αλλά 5-10 δευτερόλεπτα μια χαρά θα είναι και όταν θα γυρίζεις εσύ να βάζεις κανονικά μπροστά .
Οι μηχανές που περιμένουν τον καινούργιο αγοραστή καμιά φόρα 3-5 χρόνια στης αντιπροσωπείες θα καταντάγανε παρτάλια αν ήταν έτσι , μην αγχώνεσαι .
Α ναι και ρεζίλη γινόμαστε όταν δεν έχουμε διδαχτεί από το πρώτο λάθος και το ξανακάνουμε , για αυτό είναι τα λάθη για να μαθαίνουμε .

http://forum.motoguzziclub.gr/index.php?topic=4572.0

http://www.mybike.gr/topic/29621-oxford-maximiser-360t/

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.