Προβλημα μπαταριας?

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: Native στις 10/02/2011 3:45 μμ.

galileos"

Μια βολτούλα των 15-20 χλμ κάθε εβδομάδα με 6000+ στροφές είναι αρκετή για να κρατήσει την μπαταρία ζωντανή!!"



η μπάταρια φορτίζει λιγότερο στις 6000 απ ότι στο ρελαντί...

[quote="Sprinter":3cbea2r3]
Aris."
Sprinter"Ρε παίδες, δε ξέρω για τα 2κύλινδρα, αλλά τα άλλα ρελεδάκι έχουν που σβήνει τα φώτα όταν γυρνάει η μίζα.
"


Αυτο , που χαμηλωνουν τα φωτα οταν σκας μιζα ειναι ρελεδακι ή απλα πτωση τασης λογω μιζιας?

"


Είμαι 99.999% σίγουρος πως είνα ρελές (τουλάχιστον στο δικό μου).[/quote:3cbea2r3]

Φυσικά υπάρχει ρελές, ειναι δίπλα στην ασφαλειοθήκη, τουλαχιστον στα tiger...τωρα αν η μπαταρία ειναι εντελώς ψόφια και στα φωτα πέφτει η τάση και στο καντραν και ο ρελες δεν λειτουργει...δήλαδη οταν η μπαταρια ειναι οκ, τα φώτα σβήνουν στιγμιαια, δεν πεφτει η τάση τους....
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: TRIUMPHAKIAS στις 10/02/2011 4:36 μμ.

Native"

η μπάταρια φορτίζει λιγότερο στις 6000 απ ότι στο ρελαντί...

"


Ε?
Δεν καταλαβαινω πως γινεται να φορτιζει καλυτερα στο ρελαντι παρα να ειναι υπο φορτιο η μηχανη?:blink:

Για ξανασπαστο και ξαναριξτο ρε μαγκα γιατι δεν το πιασα να ουμε....
Και Σερρά Σερρά....δικοί μας θα'ναι και πάλι οι δρόμοι....

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: Native στις 10/02/2011 5:11 μμ.

Το πιο εύκολο είναι να βάλεις ενα πολύμετρο να λυσεις αμεσως τις αποριες σου...

Όλες οι καινούργιες μοτοσυκλέτες έχουν εναλλακτήρα (οχι δυναμό).
Ο εναλλακτήρας, έχει ονομαστικές στροφές, δηλαδη το ίδιο ρεύμα βγάζει και στις 1500rpm το ίδιο και στις 10000rpm.

Αυτο που αλλάζει ειναι οτι, οταν έχει πολλες στροφες ο κινητήρας, τραβάνε πιο πολυ ρεύμα οι πολλαπλασιαστες με αποτέλεσμα να μένει λιγότερο ρεύμα για φορτίζει η μπαταρία...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 5:42 μμ.

Φαντάζομαι εννοείς εναλλάκτη (οχι εναλλακτήρα) vs γεννήτρια συνεχούς.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: Aris. στις 10/02/2011 5:55 μμ.

Αμφιβαλω Δημητρη . Μου εχουν πει πως τις χρειαζεται τις στροφουλες του για να φορτισει. Εγω ο ιδιος ειχα μετρησει ταση (V) και παρατηρησα αν θυμαμε καλα μια διαφορα τις ταξεως του μισου volt απο ρελαντι μεχρι τις 4-5κ rpm.
Αυριο -αμα δεν το ξεχασω- θα τσεκαρω και την ενταση (i)
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 6:03 μμ.

Aris."Αμφιβαλω Δημητρη . Μου εχουν πει πως τις χρειαζεται τις στροφουλες του για να φορτισει. Εγω ο ιδιος ειχα μετρησει ταση (V) και παρατηρησα αν θυμαμε καλα μια διαφορα τις ταξεως του μισου volt απο ρελαντι μεχρι τις 4-5κ rpm.
Αυριο -αμα δεν το ξεχασω- θα τσεκαρω και την ενταση (i)"


Στό ρελαντί δε φορτιζει καλά, αλλά στις 2000 φορτίζει καλύτερα από τις 7000 π.χ. Θα δείς και πτώση τάσης όταν ανεβάζεις πολλές στροφές.

Κάπου στη μέση είναι η αλήθεια.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: Native στις 10/02/2011 6:11 μμ.

Οπως το είπε ο Νικος, κι ανάλογα την σχεδιαση του καθε alternator(για να μην μπερδευόμαστε γιατι αλλοι τον λενε έτσι κι άλλοι γιουβέτσι, νομιζω και τα δυο σωστα είναι), αλλαζουν οι ονομάστικες στροφές. Γυρω στις 2000-2500 πρέπει να δίνει τα μέγιστα κανονικά. Που φυσικα αυτο σημαινει οτι αν στις 1500rpm δινει 13.9V μπορει στις 2000rpm να πάει 14.2V, οπου είναι και το μέγιστο. Δηλαδη, θελω να πω οτι και στo ρελαντi φορτίζει κανονικα η μπαταρία.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: galileos στις 11/02/2011 10:03 πμ.

Όπως και να έχει το θέμα μια βόλτα αρκετών χιλιομέτρων με στροφές στην μηχανή ή όχι είναι αρκετό για να κρατήσει την μπαταρία ζωντανή.

Τώρα αναφορικά με το ακριβώς ύψος στροφών θα το ελέγξω με ψηφιακό πολύμετρο και θα σας πω!!

Βέβαια, οι 6000+ στροφές κάνουν πιστεύω την δουλειά τους και φυσικά διώχνουν και το άγχος και το στρες.
Ταξίδια χωρίς προορισμό ...

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: noe στις 03/03/2011 12:15 πμ.

ljim13"
noe"Καλησπέρα σας.
Έχω παραγγείλει από Hinckley έναν ρελέ (αν το λέω σωστά) που συνδέεται ενδιάμεσα του προβολέα και της πλεξούδας. Η δουλειά που κάνει είναι να κρατάει τα φώτα σβηστά όταν εκκινούμε τη μοτοσικλέτα και ανάβουν μόνο όταν μετακινήσουμε το διακόπτη της μικρής - μεγάλης σκάλας. Το αρνητικό είναι πως δεν έχεις επιλογή για σβηστά φώτα ανά πάσα στιγμή. Όμως πιστεύω πως βοηθάει πολύ τη ζωή της μπαταρίας και επίσης δεν είναι απαραίτητη καμία παρέμβαση στη μοτοσικλέτα (κόψε - ράψε). Θα σας πω εντυπώσεις όταν το παραλάβω:

Easy Start Headlight Control Module. Power Saving Module' Single H4 Headlamp Models Only
"



Καλή φάση με 30 λίρες απ'ότι διάβασα αλλά έχει μόνο για bonneville..Δεν έχω βρεί κάτι αντίστοιχο για τίγρη...Μπάς και αυξήσουμε λίγο την διάρκεια της μπαταρίας μας ρε αδερφέ..
Περιμένουμε εντυπώσεις....."


Ήρθεεεεε..
Σε πέντε λεπτά το είχα τοποθετήσει πίσω από το κάτοπτρο του φαναριού.
Μικρό σε όγκο και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Λειτουργεί με τον τρόπο που περιγράφεται, αλλά παραμένει αναμμένο το μικρό λαμπάκι του πάρκινγ (ή πορείας), άρα δεν υπάρχει πλήρης συσκότιση, οπότε πήρα και αυτό ειδικό βρακι για το φανάρι που λέει πάνω "Triumph". Θα μου πεις ανάβει και το κωλοφάναρο, άρα πάλι θα προδοθώ για την μυστική συνάντηση.

Τεσπά, επίσης για το καλό την μπαταρίας και του νευρικού μου συστήματος αγόρασα όχι τον φορτιστή της Triumph, αλλά τον Oxford Maximiser 3800, ο οποίος έχει πληρέστερη πληροφόρηση για το τι κάνει.

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: Polymhxanos στις 03/03/2011 12:57 πμ.

Τα θέσεως, αντικατέστησέ τα με LED ισοδύναμα, υπάρχουν στο εμπόριο και είναι φτηνά. (EDIT: εκτός κι αν στο bullet η τροφοδοσία των φώτων γίνεται από τα πηνία απευθείας σε AC, αλά Honda C50...)

Στο 1/5 της ονομαστικής κατανάλωσης (στην πράξη πολύ ακόμα λιγότερο) ουσιαστικά καίνε τόσο λίγο ρεύμα, που επιβαρύνουν ελάχιστα το σύστημα παραγωγής ρεύματος της μοτοσυκλέτας.

Οι εξειδικευμένοι πανάκριβοι φορτιστές μοτό, είναι 100% πεταμένα λεφτά από καθαρά τεχνική άποψη. Με ένα τροφοδοτικό των 10 ευρώ, και στοιχειώδες μυαλό και ενασχόληση κάνεις την ίδια δουλειά, σε κάποιες περιπτώσεις ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Από ψυχολογική άποψη και μόνο έχουν ένα κάποιο νόημα.

Όπως επίσης και το κιτάκι που έβαλες, ένα διακοπτάκι, έχει 1 ευρώ και το μόνο που χρειάζεται για να μπει είναι κοινή λογική και κάποια στοιχειώδη γνώση του ηλεκτρισμού. Μπορούσες πολύ απλά δλδ να κάνεις κάτι ανάλογο >>> topic2331.html
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:47, διορθώθηκε 4 φορές συνολικά.

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: bonnie στις 03/03/2011 1:05 πμ.

Polymhxanos"Τα πορείας, αντικατέστησέ τα με LED ισοδύναμα, υπάρχουν στο εμπόριο και είναι φτηνά.

Στο 1/5 της ονομαστικής κατανάλωσης (στην πράξη πολύ ακόμα λιγότερο) ουσιαστικά καίνε τόσο λίγο ρεύμα, που επιβαρύνουν ελάχιστα το σύστημα παραγωγής ρεύματος της μοτοσυκλέτας.

"



ηλιθια ερωτηση... τα led καινε λιγοτερο ρευμα? κ απο φωτισμο? ειδικα το βραδυ.. το ιδιο?
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: Polymhxanos στις 03/03/2011 1:13 πμ.

bonnie"
Polymhxanos"Τα πορείας, αντικατέστησέ τα με LED ισοδύναμα, υπάρχουν στο εμπόριο και είναι φτηνά.

Στο 1/5 της ονομαστικής κατανάλωσης (στην πράξη πολύ ακόμα λιγότερο) ουσιαστικά καίνε τόσο λίγο ρεύμα, που επιβαρύνουν ελάχιστα το σύστημα παραγωγής ρεύματος της μοτοσυκλέτας.

"



ηλιθια ερωτηση... τα led καινε λιγοτερο ρευμα? κ απο φωτισμο? ειδικα το βραδυ.. το ιδιο?"


Καθόλου ηλίθια και ευκαιρία διόρθωσα και ένα λάθος που είχα γράψει πριν.

Αρχικά είχα γράψει τα πορείας, το διόρθωσα γιατί ήταν προφανώς λάθος, μιλάμε για τα φώτα θέσεως, δλδ την μικρή σκάλα με άλλα λόγια.

Τα πυρακτώσεως της θέσεως είναι συνήθως 5W το μπροστά και 21/5w τα πίσω. Tα αντίστοιχα σε LED είναι 1w και 5/1w. Ο φωτισμός της ουράς είναι ισοδύναμος, και η τοποθέτηση είναι βγάζω την λάμπα πυρακτώσεως και βάζω την LED σαν να άλλαζα καμμένη λάμπα, δλδ απλή υπόθεση.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: bonnie στις 03/03/2011 1:19 πμ.

θεωρω οτι η μηχανη πρεπει να εχει φωτα ακομα κ την ημερα.. δεν μας βλεπουν που δεν μας βλεπουν...

απλα αν μπορουσε να υπαρχει μικροτερη καταναλωση ρευματος, χωρις να σβηνουν τα φωτα, θα ηταν το ιδανικο.
εχω κ εγω αυτο το υφασματινο -γαματο κατα τ αλλα- καποτακι που μπαινει στην λαμπα, αλλα οχι για να κυκλοφορω στον δρομο.
εχουμε ευαισθητες μπαταριες, αντε να δουμε μπας κ σε τουτο το χαρχαλο δεν αλλαξω ενα τονο απο δαυτες!
θα δοκιμασω να βαλω τα λεντ, ελπιζω να μην φαινεται πολυ "καγκουρικος" ο φωτισμος..

ευχαριστω πολ!
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: Polymhxanos στις 03/03/2011 1:24 πμ.

Καγκούρικος θα φαίνεται αν βάλεις τα μπλε-πράσινα κ.ο.κ. Βάλε λευκά φυσικά

Το κόστος για τα μπροστά είναι του στυλ 5 ευρώ τα 2. Για τα πίσω (θέσεως+Στοπ) είναι συνήθως 10 ευρώ τα δύο.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Προβλημα μπαταριας?  

  Από: noe στις 03/03/2011 7:56 πμ.

bonnie"θεωρω οτι η μηχανη πρεπει να εχει φωτα ακομα κ την ημερα.. δεν μας βλεπουν που δεν μας βλεπουν...
"


Πραγματικά, έτσι είναι, το θεωρώ ισάξια συμβουλή με το "φοράτε πάντα κράνος".
Άλλα τι να κάνω όταν θέλω να κρυφτώ από τη μέλλουσα πεθερά;
Άσε που είναι στη φύση μας να μη δεχόμαστε εξαναγκασμούς.

Υ.Γ. Πολυμήχανε ευχαριστούμε για τις συμβουλές,,