ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ STREET TRIPLE ΜΟΥ ΜΕΣΑ

Re: ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ STREET TRIPLE ΜΟΥ ΜΕΣΑ  

  Από: antreas_675_2010 στις 15/08/2010 9:58 μμ.

η ενημερωση θα εξαρτηθει απο το ποτε θα ανοιξει το service της εταιριας..το ατιμο το z750 αυτος μου εριξε καταρα τελος οι κοντρες για μενα θα μαι κυριος απο εδω κ περα ΟΧΙ ΚΟΝΤΡΕΣ ΟΧΙ ΣΠΙΝΙΕΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ KAWASAKIΩΝ Z750 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΑΡΩ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ...ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

Re: ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ STREET TRIPLE ΜΟΥ ΜΕΣΑ  

  Από: Sprinter στις 16/08/2010 8:42 πμ.

Ασε το σερβις της εταιρίας και δοκίμασε στο τηλ. που σου δώσανε παραπάνω.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ STREET TRIPLE ΜΟΥ ΜΕΣΑ  

  Από: Γιωργος στις 16/08/2010 9:22 πμ.

Το πρόβλημά σου είναι 99,99% ανορθωτής και πλέον σίγουρα και μπαταρ'ια. Παρουσίαστηκαν κάποια προβλήματα υπερφόρτησης σε street kai daytona 09-10. Φυσικά σ καλύπτει η εγγύηση, σίγουρα για τον ανοθωτή , μπαταρία παίζεται και πρέπει να τσεκάρετε και τα πηνία. Η εταιρία καθώς και το εργοστάσιο θα ανοίξουν τηνη επόμενη δευτέρα. Οπότε άν είναι κα΄ποιος που μπορεί να κάνει κάτι αυτή τη εβδομάδα είναι ο σάκης άν είναια ανοικτός.Το θέμα είναι οτι στις περιπτώσεις αυτές ο ανορθωτής αντικαθείστατε με άλλον νέου τύπου ο οποίος νομίζω πως θα περιμένεις δυστυχώς να έρθει από εργοστάσιο.Περνάω μια φωτό του νέου σετ ανορθωσης.

Re: ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ STREET TRIPLE ΜΟΥ ΜΕΣΑ  

  Από: Sprinter στις 16/08/2010 9:34 πμ.

Πάντως από ανορθωτές η Τ τα έχει κάνει σκατά με τα 675 γενικώς... Και στο δικό μου επίσης παρουσιάζει ευαισθησία λόγω κακού σημείου τοποθέτησης για αυτό και του αλλάξανε θέση στα νεώτερα από το πλάι πάνω στο πλαίσιο σε μπροστά μέσα στη μούρη να αερίζεται.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Απορία, επί τη ευκαιρία:  

  Από: Polymhxanos στις 16/08/2010 9:54 πμ.

Την μπαταρία γιατί να την αλλάξει άμα έχει χαλάσει ο ανορθωτής; Το διάβασα εδώ, και γενικά το έχω διαβάσει πολλές φορές και εδώ και σε άλλα φόρουμ, σε πολλές περιπτώσεις όπου απλά άδειασε από φορτίο μια μπαταρία, να την αντικαθιστούν αντί να την φορτίζουν απλά.

Ο ανορθωτής χαλάει, σταματάει να φορτίζει, η μπαταρία αδειάζει (όπως είναι επόμενο). Το ίδιο όπως να είχαμε αφήσει 3 μήνες την μηχανή χωρίς εκκίνηση. Αλλάζουμε τον ανορθωτή, φορτίζουμε μπαταρία, δένουμε, έτοιμο...

Ποιός ο λόγος να αλλάξει κανείς μπαταρία, αν απλά ξεφορτίστηκε; Με ένα φορτιστάκι των 7 ευρώ, σε το πολύ 24 ώρες γίνεται τούρμπο ακόμα και η πιο αδειασμένη μπαταρία.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ STREET TRIPLE ΜΟΥ ΜΕΣΑ  

  Από: grgasteus στις 16/08/2010 11:23 πμ.

Polymhxanos,
γενικά έχεις δίκιο εκτός και αν έχουν ανοίξει τα στοιχεία της μπαταρίας από υπερφόρτιση ή οπουδήποτε άλλο λόγο. Κατα τα άλλα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Ρίχνει κανείς μια ματιά οπτικά στα στοιχεία και πράττει ανάλογα.
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Απορία, επί τη ευκαιρία:  

  Από: Aris. στις 16/08/2010 12:03 μμ.

Polymhxanos"
Ποιός ο λόγος να αλλάξει κανείς μπαταρία, αν απλά ξεφορτίστηκε; Με ένα φορτιστάκι των 7 ευρώ, σε το πολύ 24 ώρες γίνεται τούρμπο ακόμα και η πιο αδειασμένη μπαταρία."



Μιλωντας γενικα ,κάνεις λαθος. Αν ξεφορτισει τελειως η μπαταρια , μετα , ακομα και αν φορτισει πληρως και σωστα στο 100% της , δεν θα ειναι τελειως οκ γιατι -μακροπροθεσμα- θα γονατιζει πολυ πιο γρηγορα.
Οπως επισεις εκανες λαθος και παλιοτερα, μιας που ενας απλος μετασχηματιστης Input 220~v Οutput 12v-- διαφερει πολυ απο εναν συντηρητη μπαταριας ,ποσο μαλλον απο εναν φορτιστη μπαταριας , ποσο μαλλον απο εναν επαγγελματικο φορτιστη μπαταριας...
Στο λεω επειδη φορτιζοντας την παλια μου -γονατισμενη πολακις- μπαταρια , με τον συντηρητη που εχω , εβλεπα πως φορτιζε μεν , ενοιωθα διαφορά , αλλα οχι κατι ιδιαιτερο και σε μερικες μερες καταλαβαινα οτι παλι "επεφτε"...
Οταν αγορασα καινουρια μπαταρια ο τυπος μου ειπε πως εχει φορτιστη και θα μου την φορτισει. Μου τον εδειξε κιολλας... ε και δεν μου γεμισε το ματι...
Οντως οταν την πηρα απο το μαγαζι του , την μετρησα και ειδα 12.6V, πραγμα που -κανονικα- ειναι ΜΗ αποδεκτο απο καινουρια φρεσκοφορτισμενη μπαταρια απο σοβαρο φορτιστη (επρεπε να εχει βγαζει γυρω 13V)
Δεν ειπα τιποτα ομως.
Οταν βαρεσα μιζα ενοιωσα λες και την ειχα φορτισει με τον συντηρητη μου...
Μετα απο 2 εβδομαδες με αφησε...
Την παω στον εξουσιοδωτημενο μου , που εχει σοβαρο, επαγγελματικο και ΑΚΡΙΒΟ φορτιστη και η μπαταρια ηταν πυραυλος... Η μιζα γυρνουσε σαν χαζη... ΓιγαντιοΤεραστια διαφορα...

Ξαναλεω... αλλο μετασχηματιστης , αλλο συντηρητης , αλλο φορτιστης και αλλο επαγγελματικος φορτιστης.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Απορία, επί τη ευκαιρία:  

  Από: Polymhxanos στις 16/08/2010 12:29 μμ.

@Αρις

Από άνθρωπο που αναρωτιέται και είναι και υπερήφανος μάλιστα για την απορία του, γιατί να είναι βραχυχκύκλωμα αν συνδεθεί ανάποδα η μπαταρία στην μοτοσυκλέτα, και υποτίθεται είναι και σχετικός με τα ηλεκτρικά, το ''κάνεις λάθος'' μάλλον ακούγεται ανέκδοτο.

Θα μπορούσες να πεις ότι κάνω λάθος, σε περίπτωση που η βλάβη του ανορθωτή ήταν τέτοια, που έβγαζε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ τάση και εκεί , ναι καίγεται η μπαταρία. Μπορούσες να γράψεις αυτό. Προφανώς και δεν θα ήταν η περίπτωση που ρωτάω, θα ήταν όμως κάτι σχετικό, που ισχύει σε αυτό το σύμπαν. Δεν το έγραψες όμως, έγραψες κάτι...άλλο.

Για την ιστορία, και για να δούμε κατά πόσο επιβεβαιώνονται τα γραφόμενά σου και οι θεωρίες σου: θυμάσαι το VFR που αγόρασα για ανταλλακτικά; Εκείνο που είχε μείνει 5 χρόνια ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ;

Έβγαλα την μπαταρία του, αυτή που είχε ΞΑΝΑΛΕΩ ΜΕΙΝΕΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, την καθάρισα από το χώμα που είχε εξωτερικά, την έβαλα σε ένα απλό τροφοδοτικό 12+volt 500mA των 3 ευρώ για 24 ώρες, και μάντεψε.... όχι απλά ζωντάνεψε (με το τροφοδοτικό που είναι άλλο από τον φορτιστή, μπλα μπλα μπλα...), αλλά εκκινεί ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ και ΤΣΑΚΜΑΚΙ με μισή μιζιά το λειτουργικό μου VFR.

Όταν έχει κανείς στοιχειώδη αντίληψη των πραγμάτων, ένα τροφοδοτικό, ένας φορτιστής και ένας συντηρητής, ΟΛΑ κάνουν για να φορτίσουν μια μπαταρία. Ακόμα και με ΛΕΜΟΝΙΑ βάζεις άμα θες τάση στην μπαταρία. Και αυτό γιατί είναι το μυαλό του χειριστή που τα κάνει να δουλεύουν όπως πρέπει, κάνοντας τις σωστές κινήσεις την σωστή στιγμή.

Όταν για κάποιον είναι ONE (τρείς λαλούν και τρείς χορεύουν) η αντίληψη των πραγμάτων, και 10 τεχνικοί σύμβουλοι να τον προσέχουν από πάνω, ΠΑΛΙ ΜΑΛΑΚΙΑ θα βρει να κάνει ο χειριστής, και αυτό γιατί την στιγμή που πρέπει, θα κάνει κάτι άλλο που δεν πρέπει.

Όταν ρωτάω θέματα τεχνικής φύσεως, ΑΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ να απαντάει κανάς άνθρωπος με ΓΝΩΣΗ και ΚΡΙΣΗ.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ STREET TRIPLE ΜΟΥ ΜΕΣΑ  

  Από: grgasteus στις 16/08/2010 2:33 μμ.

Σίγουρα ένας επαγγελματικός φορτιστής δεν είναι το ίδιο με των 3€. Ανάλογα με την όρεξη του καθενός και τις γνώσεις που έχει ο καθένας θα κάνει τη δική του δουλειά αλλά μπορεί και την ίδια.
Η μπαταρίες δεν ξελιγώνονται έτσι εύκολα αν έχουν σωστή στάθμη υγρών και δεν υπερφορτώνονται κατα την φόρτιση. Και αφόρτιστες να μείνουν, και ας ξεφορτίζονται σιγά σιγά και και και . . .μπλα μπλα μπλα.
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Απορία, επί τη ευκαιρία:  

  Από: Aris. στις 16/08/2010 3:48 μμ.

Polymhxanos"
Από άνθρωπο που αναρωτιέται και είναι και υπερήφανος μάλιστα για την απορία του, γιατί να είναι βραχυχκύκλωμα αν συνδεθεί ανάποδα η μπαταρία στην μοτοσυκλέτα, και υποτίθεται είναι και σχετικός με τα ηλεκτρικά, το ''κάνεις λάθος'' μάλλον ακούγεται ανέκδοτο.
"


Δεν νομιζω να εχω πει κατι τετοιο. Βαριεμαι να ψαξω . Ισως , πιστευω, να μην καταλαβες καλα.

Επισεις οπως εγραψα μιλαω γενικα. Οχι για το συγκεκριμενο θεμα.

Polymhxanos"
Έβγαλα την μπαταρία του, αυτή που είχε ΞΑΝΑΛΕΩ ΜΕΙΝΕΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, την καθάρισα από το χώμα που είχε εξωτερικά, την έβαλα σε ένα απλό τροφοδοτικό 12+volt 500mA των 3 ευρώ για 24 ώρες, και μάντεψε.... όχι απλά ζωντάνεψε (με το τροφοδοτικό που είναι άλλο από τον φορτιστή, μπλα μπλα μπλα...), αλλά εκκινεί ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ και ΤΣΑΚΜΑΚΙ με μισή μιζιά το λειτουργικό μου VFR.
"

...και αν την αφησεις για μια βδομαδα αδουλευτο θα θελει παλι φορτιση...


Επισεις οπως σου ειπα εχω συντηρητη μπαταριας που εχει οσο εχει και σιγουρα ΔΕΝ ειναι χειροτερος απο εναν απλο μετασχηματιστη των 3 ευρω και βλεπω πως δεν την φορτιζει ικανοποιητικα , συγκριτικα με τον επαγγελματικο φορτιστη του εξουσιοδωτημενου μου. Δεν ειναι ιδια η φορτιση. Μη μου πριζεις τον ερωτα.
Τι θες ...να σου ανεβασω mp3 με σκασιμο μιζας μετα απο φορτιση με τον δικο μου και μετα απο φορτιση του εξουσιοδωτημενου μου , για να δεις ποσο μεγαλη διαφορα υπαρχει ?
Δεν ξερω , δεν το εχω ψαξει , δεν με ενδιαφερει τι παραπανω εχει, ποια ειναι η ακριβης λειτουργια του , αλλα δεν εχει καμμια απολυτως σχεση με εναν μετασχηματιστη.

Αμα δεν με πιστευεις ,ποσως με ενδιαφερει.

Δεν σου ανελυσα τιποτα το φοβερο πριν, που να σχετιζεται με καποια ιδιαιτερη γνωση ή κριση.

και μη μου γραφεις με caps γιατι θα ακουσεις τιποτα χθεσινο
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Απορία, επί τη ευκαιρία:  

  Από: Sprinter στις 16/08/2010 5:08 μμ.

Polymhxanos"Την μπαταρία γιατί να την αλλάξει άμα έχει χαλάσει ο ανορθωτής; Το διάβασα εδώ, και γενικά το έχω διαβάσει πολλές φορές και εδώ και σε άλλα φόρουμ, σε πολλές περιπτώσεις όπου απλά άδειασε από φορτίο μια μπαταρία, να την αντικαθιστούν αντί να την φορτίζουν απλά.

Ο ανορθωτής χαλάει, σταματάει να φορτίζει, η μπαταρία αδειάζει (όπως είναι επόμενο). Το ίδιο όπως να είχαμε αφήσει 3 μήνες την μηχανή χωρίς εκκίνηση. Αλλάζουμε τον ανορθωτή, φορτίζουμε μπαταρία, δένουμε, έτοιμο...

Ποιός ο λόγος να αλλάξει κανείς μπαταρία, αν απλά ξεφορτίστηκε; Με ένα φορτιστάκι των 7 ευρώ, σε το πολύ 24 ώρες γίνεται τούρμπο ακόμα και η πιο αδειασμένη μπαταρία."



Γιατί κύριε Πολυέξυπνε, κατα πρώτον και κυριότερο αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις παραπάνω ο αντμιν μίλησε για προβλήματα υπερφόρτισης με ανορθωτές στα 09-10. Κανονικά θα έπρεπε να σταματήσω εδώ...

Κατα δεύτερον, δεν είναι το ίδιο η μπαταρία να αφεθεί σε ηρεμία για κάνα τρίμηνο και να αποφορτισθεί με το να αποφορτισθεί υπό μεγάλο φορτίο σε περίπτωση που δεν φορτίζει από το μηχανάκι. Δε θα κάνουμε εδώ ανάλυση της τεχνολογίας των μπαταριών αλλά αυτό που σου λέω ισχύει και είναι γνωστό εμπειρικα σχεδόν τοις πάσι. Θα ξαναφορτίσει η μπαταρία αλλά η ζωή της, η χωρητικότητα και η ισχύς της θα εχουν μειωθεί. Πόσο? άγνωστο. Εξαρτάται και από την τεχνολογία της μπαταρίας. Με τις μπαταρίες στα μηχανάκια αυτά να είναι ουτως η άλλως μικρές και οριακές αυτό πολλές φορές σημαίνει και ουσιαστική αχρήστευση της μπαταρίας.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:44, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ STREET TRIPLE ΜΟΥ ΜΕΣΑ  

  Από: Γιωργος στις 16/08/2010 6:25 μμ.

Εντάξει ρε παιδιά μην τρελαίνεστε με το θέμα μπαταρία γιατί τα πράγματα είναι πολύ σχετικα.
Μου έχει τύχη πολλές φορές να "σώσω" μπαταρία υστερα από πρόβλημα με ανορθωτή ή με πηνία, βέβαια τις περισσότερες φορές είχα προβλημα υποφόρτησης το οποίο δεν καταπονεί τόσο την μπαταρία. Αλλά με προβλημα υπερφόρτησης πάνω από 16 που είχα πρόσφατα και το έπαθε ο άνθρωπος σε ταξίδι, η μπαταρία φουσκωσε τόσο που με ζόρισε να την βγάλω απο τη θέση της. Αυτή η μπαταρία φυσικά δεν "σώζεται" . Η αλήθεια πάντως είναι πως κάθε φορά που η μπαταρία μηδενίσει και μετα την φορτίζουμε χάνει και 10% της ζωής της. Και όσον αφορά για την παρατημένη μπαταρία των 5 ετών που φόρτισε ο πολυμήχανος που φαίνεται πολύ απίθανο να μπορεί να αντέξει ένα μιζάρισμα των 40" ή 10μέρες αναμονή.
Πάντως καλό θα ήταν τα 675 09-10 να περάσετε από τα συνεργεία σας για έναν έλεγχο φόρτισης πρίν να μείνετε.
Φοβάμαι οτι θα είναι σε πολλά το πρόβλημα

Re: ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ STREET TRIPLE ΜΟΥ ΜΕΣΑ  

  Από: Native στις 16/08/2010 7:13 μμ.

Φιλε ο Σακης απ οσο ξερω θα ανοιξει 23 του μηνου...Αυτην την εβδομαδα δηλαδη θα μεινει κλειστα....

Αλλα χτυπα τηλ μην σε παρω στο λαιμο μου...

Κατα τα αλλα ακου αυτα που σου λεει και ο Γιωργος...συνεργειο εχει ο ανθρωπας, κατι θα του εχει τυχει κι αυτουνου για να το λεει....

Οσο για το κλεισιμο της αντιπροσωπειας (κεντρικα)+ εργοστασιο?????, αν ισχύει, μαζι σου κι εγω...δεν θα το σχολιασω...απλα απαραδεκτοι οι ανθρωποι...Δεν υφισταται να κλεινει μια εταιρια σε καμια περιπτωση, άλλο υπολειτουργω με λιγοτερους υπαλληλους και αλλο κλεινω...Τι ειναι? σουβλατζιδικο?

Τα συνεργεια, εχουν δικαιωμα να κλεισουν, πρεπει να ξεκουραστουν κι αυτοι εστω και 1 εβδομαδα...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ STREET TRIPLE ΜΟΥ ΜΕΣΑ  

  Από: nfot στις 16/08/2010 7:27 μμ.

admin"...
Πάντως καλό θα ήταν τα 675 09-10 να περάσετε από τα συνεργεία σας για έναν έλεγχο φόρτισης πρίν να μείνετε.
Φοβάμαι οτι θα είναι σε πολλά το πρόβλημα"


Moυ εφτιαξες το κεφι Γιωργο, ευχαριστω.
Θα το παω απο βδομαδα μια βολτα, αν και 12.000 χλμ τωρα και με μεγαλα διαστηματα ακινησιας, κανενα απολυτως προβλημα δε ειχα. Παντα "τσακμακι".
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ STREET TRIPLE ΜΟΥ ΜΕΣΑ  

  Από: Sprinter στις 16/08/2010 8:58 μμ.

Κι αν κάποιος έχει απορίες περί αποφόρτισης των μπαταριών οχημάτων ας γκουγλάρει για τα χαρακτηριστικά των λεγόμενων shallow cycle lead acid batteries (ή SLI από το starting, lighting, ignition) σε αντίθεση με τις deep cycle που χρησιμοποιούνται για την κίνηση ηλεκτρικών οχημάτων και είναι σχεδιασμένες για να λειτουργούν υπό συνθήκες επαναλαμβανόμενων πλήρων αποφορτίσεων.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε