Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: denthnpalevw στις 09/02/2010 9:49 μμ.

μια νεα φωτο που διακρινει κανεις (εκτος της βρωμας) και την πισω αναστηση αλλα και για τους παρατηρητικους οτι εβαλα και πινακιδα. ειναι homemade ανακλινομενη.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: Aris. στις 09/02/2010 10:28 μμ.

Καλοριζικο Στεφανε !! Κουκλα την εχεις κανει ! Σε ζηλευω !

Εχω την εντυπωση πως ξεχασες που ειχες κανει το αρχικο τοπικ για το ohlins γιαυτο θα σε βοηθησω λιγο για να παρω και εγω καποιες απαντησεις ο ερμος ! (βλεπε τελευταιο και προτελευταιο ποστ)

viewtopic.php?f=29&t=1577&start=15
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: systematic στις 09/02/2010 10:57 μμ.

To πισω για ν αλλαχτει ειναι μανικι?Καλοριζικα.
http://peplum.mybrute.com/

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: triplepower στις 17/02/2010 12:48 μμ.

Ωραιος!!αντε κ stabilizater τωρα! ...τα εχω κ εγω αυτα στο μυαλο μου αλλα περιμένω πρωτα να μαζέψω το <<πακέτο>> για να τα αλλαξω όλα μαζι.

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: hque στις 06/04/2011 9:12 μμ.

καλησπερα σααααας !
πρωτο ποστ εδω μεσα !
καλως σας βρηκα!

ερωτηση : την τρομπα του μπροστινου φρενου την αλλαξες με αυτη του daytona ? αν ναι ξερεις ποσα mm ειναι ?
επειδη ψαχνω για μια μετατροπη στο δικο μου vstrom και δεν εχω βρει καπου αυτη την πληροφορια σκεφτηκα πως αμα την εχεις αλλαξει θα ξερεις .
ευχαριστωωωωωωωω

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: denthnpalevw στις 06/04/2011 11:03 μμ.

19mm ειναι

απλα απο περιεργεια τι μετατροπη θες να κανεις στο στρωμα????
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: Polymhxanos στις 06/04/2011 11:10 μμ.

systematic"To πισω για ν αλλαχτει ειναι μανικι?Καλοριζικα."


Αν εννοείς να αλλάξεις αμορτισέρ πίσω, παίζει να είναι και το πιο εύκολο μοντέλο όλων των εποχών το street triple. Χωρίς πλάκα, και παπί C50 πιο δύσκολο είναι να αλλάξεις αμορτισέρ.

Δες εδώ, έχω κάνει αναλυτικό φωτορεπορτάζ: how-topothetisi-amortiser-daytona-675-street-triple-t3185.html

Αν εννοούσες κάτι άλλο, αγνοείς την απάντησή μου.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: hque στις 07/04/2011 2:20 πμ.

denthnpalevw"19mm ειναι

απλα απο περιεργεια τι μετατροπη θες να κανεις στο στρωμα????"


αλλαζω τα μπροστα φρενα και αντι των 2πιστονων nissin θα βαλω 4πιστονες χρυσες brembo οι οποιοι τοποθετουνται με εξτρα ανταπτορες .
και αν η μαμα τρομπα που ειναι 14αρα δεν αρκει θα πρεπει να παω σε κατι πιο δυνατο .
το προβλημα ειναι (μιας και ρωτας να μαθεις θα σου τα πω κ ας σπαμαρω λιγακι ) πως αν διαλεξω τρομπα του εμποριου δεν θα μπορω να τοποθετησω σιγουρα την χουφτα . οποτε ψαχνομαι και επρεπε να ξερω και posa mm ειναι απο το daytona γιατι καποιο παιδι μου πουλαει μια τετοια αχρησιμοποιητη .
η οποια κανει μια χαρα αλλα δεν μπορω να στερεωσω καπου την χουφτα ρε γμτ!

σορρυ για το σπαμ .

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: denthnpalevw στις 07/04/2011 6:07 πμ.

καλη επιτυχια στο ολο project.....
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: lioulios στις 07/04/2011 4:04 μμ.

Από Kawasaki ninza 636 το μπροστινό ,το έχει σκεφτεί κανείς ; Νομίζω πως μπαίνει ακριβώς .

Ξέρω κάποιον που το φοράει και έχει αλλάξει και τα φανάρια με μονό αλλά όχι το LSL .Έχει βάλει του ΜΤ1.

Και του 636 το μπροστινό δεν είναι και τόσο ακριβό http://www.maxsalvage.com/servlet/the-4 ... 636/Detail
Ή βρίσκεις εύκολα και από Ελλάδα έχω την εντύπωση

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: denthnpalevw στις 07/04/2011 4:31 μμ.

δεν ταιριαζει ακριβως αλλα με λιγες μετατροπες ερχετε κουτι. θελει αποστατες 4mm στις δαγκανες και μια κατασκευη σε τορνο για τον αξονα του τροχου στην αριστερη μποτα (εχει αλλη υποδοχη) και εισαι ετοιμος.

το ειχα ψαξει και ειναι αρκετα φθηνοτερο το μπροστινο απο του daytona αλλα μονο τα 04-05 νομιζω ταιριαζουν.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: Zauf Satrapicus στις 19/07/2011 11 μμ.

Καλησπερα και απο μενα παιδια, αν και ανακαλυψα το site καθυστερημενα , ευτυχως αργα παρα ποτε.
Εχω και γω θεμα με το στησιμο της αγγλιδας μου και ψαχνομαι για μια καλη λυση και για μπροστινο και για αμορτισερ.
Ιουλιε αυτο που λες για το μπροστινο απο kawa 636 μου το προτινε ο μηχανικος της αντιπροσωπιας στη σαλονικα κα8ως το δοκιμασανε σενα παλικαρι και το παιδι εχει μεινει απολυτα ευχαριστημενο. Η λυση απο speed triple πραγματα ισχυει?
Γενικα πρεπει να ταιριαζουν μπροστινα και απο αλλα ιαπωνικα μοντελα, ααν εχει καποιος καμια ιδεα...

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: black_power στις 18/09/2012 7:17 μμ.

Ερώτηση. Οι μπορστινοί δίσκοι στο απλό είναι ίδιοι με του R ?
edit : μη με ρωτήσετε που το θυμήθηκα τώρα απλώς βρήκα μπροστινά πηρούνια απο R με 500 ευρώ και άρχισα να ψήνομαι

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: denthnpalevw στις 18/09/2012 9:16 μμ.

ιδιοι.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Μπροστινο Daytona 675 σε street triple.  

  Από: dimchrist στις 19/09/2012 1:26 πμ.

denthnpalevw"ιδιοι."

+675

Triple Way