Tuning Daytona 675 & Speed Triple 955

Tuning Daytona 675 & Speed Triple 955  

  Από: T595 στις 29/12/2008 10:14 μμ.

Έχω έναν γνωστό μηχανικό, τρελό επιστήμονα, ο οποίος περνάει ατελείωτες ώρες μέσα στο εργαστήριό του στο Οχάιο στην Αμερική, δοκιμάζοντας και 'πειράζοντας' τις μοτοσυκλέτες που γουστάρει. Έτσι λοιπόν έχει μάθει αρκετά μυστικά για μηχανές όπως τα Honda HawkGt & VTR, Suzuki SV650, Ducati και τελευταία τα Daytona 675. Ιδού λοιπόν τα αποτελέσματα για το Daytona:



Για να επιτευχθεί η μπλε καμπύλη έχει σκαλίσει λίγο την κεφαλή (πλάνισμα για λίγο παραπάνω συμπίεση και διαμόρφωση αυλών ΕΙΣ & ΕΞ)...



...Έχει τοποθετήσει εξάτμιση δικής του σχεδίασης...



...Έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει δικά του velocity stacks (ελληνικά δεν ξέρω πως τα λένε)...



και έχει βάλει ένα φίλτρο BMC, έχει παίξει λίγο με τον χρονισμό των εκκεντροφόρων και έχει φάει ώρες πολλές προγραμματίζοντας τους χάρτες (ανάφλεξης & τροφοδοσίας) με το Tuneboy...

Καθόλου άσχημα, λοιπόν... 125 άλογα τροχό και πάνω από 7,5 Kgm ροπής με καμμία ουσιαστικά τρύπα!
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:37, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Tuning Daytona 675  

  Από: theatiss στις 30/12/2008 8:30 πμ.

Ωραιος ο τρελος .Πηγε δλδ κοντα στα 150αλογα μοτερ χωρις τπτ τρελα πραγματα?
κ εχει κ ωραια καμπυλη

Re: Tuning Daytona 675  

  Από: T595 στις 30/12/2008 6:54 μμ.

Ο ίδιος έχει περιποιηθεί και ένα Speed Triple 955, αλλά απ' ότι ξέρω όχι και το 1050. Το 955 το παρέλαβε στα 107 άλογα και 8,85 Kgm ροπής (με τελικό high mount της Arrow και PowerCommander). Μετά από το γαργάλημα στην κεφαλή, την αφαίρεση του Powercommander και την ρύθμιση των χαρτών τροφοδοσίας και ανάφλεξης κατέληξε στα 122 άλογα και στα 9,8Kgm ροπής. Όπως φαίνεται, υπάρχουν αρκετά άλογα κρυμμένα μέσα στην κεφαλή, τα οποία με προσεκτικό porting των αυλών μπορούν να απελευθερωθούν.

SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned

Re: Tuning Daytona 675 & Speed Triple 955  

  Από: Leoni στις 05/01/2009 2:33 μμ.

εντυπωσιακή η αλλαγή μου φαίνεται.
1 kgm και 15 άλογα.
δεν κλονίζεται η αξιοπιστία του κινητήρα?
σου ανέφερε κ'ατι σχετικό?

(χρόνια πολλά επίσης!)
3>4

Re: Tuning Daytona 675 & Speed Triple 955  

  Από: Sprinter στις 06/01/2009 8:58 μμ.

Μια χαρά. Εκτός που κάτω από τις 4000 στροφές θέλει σπρώξιμο. Αυτό είναι race tuning δεν είναι για μηχανάκι δρόμου. (Από το διάγραμμα κρίνω).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Tuning Daytona 675 & Speed Triple 955  

  Από: dimchrist στις 07/01/2009 12:58 μμ.

T595"


Για να επιτευχθεί η μπλε καμπύλη έχει σκαλίσει λίγο την κεφαλή (πλάνισμα για λίγο παραπάνω συμπίεση και διαμόρφωση αυλών ΕΙΣ & ΕΞ)..."


Το σκάλισμα της κεφαλής δε θεωρείται και η πιο αξιόπιστη λύση...
Φαντάζομαι είναι προτιμότερο να ψαχτείς με το αγωνιστικό κιτ της Triumph (εκκεντροφόροι, ηλεκτρονική κτλ.). Σίγουρα πιο ακριβή λύση αλλά πιο αξιόπιστη.

O Hordpower προωθείται στο φόρουμ: http://www.triumph675.net . Από κει τον έμαθα. Γράφουν καλά λόγια για αυτόν & τα προϊόντα του.
Η απόδοση που έβγαλε είναι πάρα πολύ καλή. Το θέμα είναι πόσο αξιόπιστη είναι και αν είναι μόνο για αγωνιστική χρήση.

T595" ...Έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει δικά του velocity stacks (ελληνικά δεν ξέρω πως τα λένε)... "


Καλά δεν υπάρχει κανείς που να ξέρει τι σημαινεί "velocity stacks"???
Δεν ξέρω πολλά από μηχανολογικά... υποθέτω ότι έχει να κάνει με την εισαγωγή. Και αυτό γιατί αντίστοιχα εξαρτήματα δίνει και η Triumph με την ονομασία Air Funnel Race Kits.
Αν ξέρει κανείς κάτι ας ενημερώσει plz.

Triple Way

Re: Tuning Daytona 675 & Speed Triple 955  

  Από: Sprinter στις 07/01/2009 2:58 μμ.

velocity stacks: http://en.wikipedia.org/wiki/Velocity_stack

Φαντάζομαι στα Ελληνικά θα μπορούσε να οναμάζεται σαν χοάνη εισαγωγής (φιλτροχοάνη, αν και σαν τέτοιες συνήθως αναφέρονται οι εφαρμογές χωρίς φιλτροκούτι).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Tuning Daytona 675 & Speed Triple 955  

  Από: tripletech στις 24/01/2009 6:35 μμ.

Μου εφερε ο αδελφος μου απ την αμερικη αγωνιστικο τεντωτηρα του Hord που κατασκευαζει
η γνωστη APE.ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ και τιμη?1/3 του γνησιου της triumph.40$!!!

Re: Tuning Daytona 675 & Speed Triple 955  

  Από: dimchrist στις 24/01/2009 7:53 μμ.

ripletech"Μου εφερε ο αδελφος μου απ την αμερικη αγωνιστικο τεντωτηρα του Hord που κατασκευαζει
η γνωστη APE.ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ και τιμη?1/3 του γνησιου της triumph.40$!!!"


Τι επιπλέον προσφέρει ο αγωνιστικός τεντωτήρας?

Triple Way

Re: Tuning Daytona 675 & Speed Triple 955  

  Από: tripletech στις 25/01/2009 9:34 μμ.

αγωνιστικος=οχι αυτοματος/χειροκινητος ετσι?
φιλε βασικα για το daytona εχει γινει ενα θεμα γυρω απο τον μαμα τεντωτηρα .
πολλα μα παρα πολλα 675 εχουν εμφανισει εναν συντονισμο/μικρο κραδασμο γυρο
στις 6500-7000 σαλ.στο δικο μου ηταν τοσο ενοχλητικο που αλλαξα καδενα.
υσηχασε και μετα απο 2000 περιπου χιλιομετρα ξανα τα ιδια.
ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘEMA TOY THREAD Ε?
εκτος αν ανοιξουμε ενα καινουργιο στα τεχνικα

Re: Tuning Daytona 675 & Speed Triple 955  

  Από: Aris. στις 26/01/2009 10:22 μμ.

Τι να πω ...
Δε με συγκινούν ιδιαιτερα όλα αυτά.. ότι κάναμε στα 90aria τα honda glx τα κάνει ο τυράς σε μηχανές..

Λογικό και επόμενο άμα σκαλισεις κεφαλή, και το ρυθμίσεις να ρίχνει βενζίνη full, να πάρεις από εκεί μπόλικα αλογάκια...

Αλλα παλι.... θα το έκανες στη μηχανή σου ? εγώ πάντως όχι. γιατί άμα αρχίσει τα παράξενα ( μπερδέματα σβησίματα γουρλομάτα ) άντε βγάλε άκρη.

Δεν ξέρω.. ίσως να κάνω και λάθος. αλλα είμαι τις παλιάς σχολης.. που λέει.. άμα το μηχανάκι ανοιχτεί.. είναι σαν να του βάζεις τον καρκίνο... δεν θα την βγάλει καθαρή...αργά η γρήγορα θα σε αφήσει χρόνους.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Tuning Daytona 675 & Speed Triple 955  

  Από: T595 στις 26/01/2009 11:13 μμ.

Aris." ότι κάναμε στα 90aria τα honda glx τα κάνει ο τυπάς σε μηχανές.. "


Πράγματι οι γενικές αρχές είναι οι ίδιες...

Aris."Αλλα παλι.... θα το έκανες στη μηχανή σου ? "


Χαλαρά, χαλαρότατα. Για την ακρίβεια το κάνω ήδη...

Aris."αλλα είμαι τις παλιάς σχολής.. που λέει.. άμα το μηχανάκι ανοιχτεί.. είναι σαν να του βάζεις τον καρκίνο... δεν θα την βγάλει καθαρή...αργά η γρήγορα θα σε αφήσει χρόνους."


Κάποτε οι πλειονότητα των μαστόρων στην Ελλάδα ήταν αυτοδίδακτοι, αγράμματοι, χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία και τις γνώσεις. Όταν λοιπόν έπεφτε στα χέρια τους μοτοσυκλέτα, την ματσακονιάζανε κανονικά. Από κει ίσως να βγήκε αυτό που και καλά λέει η 'Παλιά Σχολή'. Σήμερα και μάστορες υπάρχουν, αλλά και η πληροφορία είναι τόσο εύκολα προσβάσιμη που μπορεί ο καθένας να το ψάξει και να δει τι μπορεί να κάνει.

Σήμερα, αυτό που λες εσύ το λένε όσοι δεν έχουν το σαράκι της βελτίωσης, όσοι αγοράζουν έτοιμο καταναλωτικό προϊόν και δεν τους ενδιαφέρει κάτι παραπάνω, αυτοί που δεν έχουν την περιέργεια, όρεξη και διάθεση να πειραματιστούν για να μάθουν κάτι παραπάνω στον τομέα της μηχανολογίας.
Για μένα το αν θα βγάλει η μοτοσυκλέτα 5-10 άλογα παραπάνω δεν είναι το ζητούμενο. Αν έρθουν, θα είναι η επιβράβευση μιας πνευματικής κυρίως άσκησης...
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned