Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου

Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: nfot στις 16/05/2011 10:28 μμ.

Σημερα, αποφασισα να ασχοληθω λιγο με το Daytona και ανακαλυψα δυο - τρια πραγματακια που με παραξενεψαν.

α) Τι ειναι αυτο το βυσμα;

β) Το ψυκτικο υγρο ηταν στο MIN. Συμπληρωσα μεχρι το ΜΑΧ αλλα φτανοντας σπιτι ειχε ηδη αρχισει να το ξερναει. Πραγμα που μου εκανε και στην πιστα, την Μεγαλη Εβδομαδα και μου ειχε ξανακανει σε μια βολτα. Θερμοκρασια δεν ανεβαζει.

γ) Ξανα αναψε το γμν το check engine λογω exup
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Polymhxanos στις 16/05/2011 11:01 μμ.

α) Αν εννοείς αυτό σε πρώτο πλάνο, δεν γνωρίζω. Αισθητήρας stand μήπως; Θα μας πουν οι κάτοχοι του μοντέλου.

β) κακώς ασχολήθηκες. Το δοχείο διαστολής στις μοτοσυκλέτες, είναι ένα δοχείο να μαζέψει υγρά που ξέρασε το ψυγείο απλά και μόνο για να μην χύνονται στον δρόμο. Τίποτα παραπάνω. Άπαξ και το υγρό διαφύγει από το ψυγείο και πάει στο δοχείο διαστολής, ΔΕΝ ξαναγυρνάει πίσω. ΔΕΝ υπάρχει τρόπος. ΔΕΝ είναι όπως στα αυτοκίνητα. Και να καταργήσεις ΠΛΗΡΩΣ το δοχείο και να τραβήξεις σωλήνα απευθείας στον δρόμο, ΚΑΜΙΑ μηχανική διαφορά δεν θα κάνει για την μοτοσυκλέτα σου. Έτσι κι αλλοιώς αν το δοχείο γεμίσει, η διέξοδός του, τελικά στον δρόμο είναι.

ΜΗΝ δίνετε σημασία στα max-min των δοχείων διαστολής (είναι εκεί για μη-τεχνικούς λόγους), ΜΗΝ τα γεμίζετε δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα να το κάνετε, αντίθετα, που και που ΝΑ ΤΑ ΑΔΕΙΑΖΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣ. Προσωπικά τα καταργώ τελείως, είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άχρηστο βάρος, και απλά έχω το νού μου να τσεκάρω υγρά στο ψυγείο που και που.

Τώρα γιατί σου βράζει, και πετάει το ψυγείο, αυτό είναι το θέμα που σε ενδιαφέρει. ΠΡΕΠΕΙ να επιτρέπει η τάπα αν ανέβει η πίεση να διαφεύγει, αλλά αυτό σε οριακές καταστάσεις, που η μοτό πιέζεται πολύ, σε πολύ καυτές συνθήκες. Αν δεις και στο κάνει συχνά, ξεκίνα αλλάζοντας την τάπα, ενδεχομένως έχει εξασθενήσει η στεγανότητά της.

Πατέντα πολυμηχανίστικη για αποδεδειγμένα εξασθενημένες τάπες. Κομάτι σαμπρέλας στρογγυλό, κομμένο στο μέγεθος όσο η διάμετρος της τάπας, το βάζεις στο στόμιο και από πάνω την τάπα, και έχεις περιορίσει το 90% των χαζο-διαρροών με κόστος...μηδέν.

γ) δεν ρωτάς κάτι, οπότε...

Θα ξέρεις ήδη το πρόβλημα του exup είναι συνήθως οι ντίζες του συστήματος που κολλάνε ή και οι ίδιες οι πεταλούδες μέσα στους σωλήνες. Μπορείς όμως αν θες να το καταργήσεις, χάνοντας ίσως λίγο σε απόδοση σε κάποιες στροφές, και το σύστημα να συνεχίσει να νομίζει ότι το exup είναι ακόμα επάνω, οπότε να μην σου ανάβει λαμπάκια: Τρώς και στρογγυλεύεις το καρέ του γραναζιού των ντιζών, οπότε το μοτέρ του μηχανισμού κινείται κανονικά όπως του δίνει εντολές το σύστημα, αλλά δεν δίνει καμία κίνηση στις ντίζες. Τέλος τα κολλήματα, τέλος τα λαμπάκια. Αααα και αφήνεις τις πεταλούδες στην ανοικτή θέση μόνιμα.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: nfot στις 16/05/2011 11:52 μμ.

Ευχαριστω για τις απαντησεις πολυμηχανε.
α) Ναι αυτο το βυσμα εννοω, που ειναι σε πρωτο πλανο. ΔΕΝ ειναι του stand.

β) Δεν ξερναει απο το ψυγειο - ταπα ψυκτικο υγρο. Απο το δοχειο διαστολης ξερναει.

γ) Παλιοτερα μου τα ειχε πρηξει το exup που μου αναβε λαμπακι καθε τρεις και λιγο. Τελικα μου το ρυθμισαν, μετα απο ν προσπαθειες και μου ειπαν οτι καθε 5.000 χλμ θελει ρυθμιση. Μαλλον ηρθε η ωρα της ρυθμισης.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Sprinter στις 17/05/2011 8:29 πμ.

Την τάπα του δοχείου διαστολής να κοιτάξεις μην έχει ξεραθεί το λάστιχο. Φτηνή είναι βάλε μια καινούργια για σιγουριά.

Για το βύσμα στα κουτουρού λέω μήπως περιμένει quickshifter.

Πολυμήχανε είσαι σίγουρος πως τα λές καλά πως δεν επιστρέφουν τα υγρά από το δοχείο διαστολής? Δε το ξέρω καλά το θέμα αλλά ΠΟΛΥ περίεργο μου φαίνεται. Αν ισχύει αυτό τότε μπορεί να μείνεις από υγρά και το δοχείο διαστολής να είναι γεμάτο. Και γιατί ανεβοκατεβαίνουν τα υγρά στο δοχείο? Θα έπρεπε μόνο να ανεβαίνουν μέχρι να ξεράσει το δοχείο. Και γιατί να μην επιστρέφουν? Εχει καμμιά ανεπίστροφη βαλβίδα? Και γιατί το δοχείο διαστολής είναι ψηλότερα από το ψυγείο? Και γιατί όταν συμπληρώνουμε υγρά, στο δοχείο διαστολής τα συμπληρώνουμε όχι στο ψυγείο κατευθείαν? Και γιατί δε χρειάζεται να τσεκάρουμε τα υγρά στο ψυγείο, αρκεί να έχει το δοχείο διαστολής?

Σαφώς και μπορεί να λειτουργήσει το μηχανάκι χωρίς δοχείο διαστολής (αρκεί να έχεις το νού σου να μη πέσουν πολύ τα υγρά στο ψυγείο. Πόσο πολύ? Αγνωστο. Πώς ακριβώς τα τσεκάρεις? Επίσης άγνωστο εκτός κι αν ανοίγεις την τάπα κάθε τόσο και προσθέτεις στα κουτουρού μέχρι απάνω. Και τι κάνεις αν καλή ωρα τα φτύσει η τάπα του ψυγειου και βράζει γρήγορα το ψυκτικό και ξερνάει και δε το πάρεις χαμπάρι? Να έχεις το νού σου στη θερμοκρασία γιατί αλλιώς πάπαλα.... Καταπληκτική ιδέα για ελάφρωμα της μηχανής... )

Τα υπόλοιπα δε μας τα λές καλά ή δε τα εξηγείς καλά..
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:49, διορθώθηκε 6 φορές συνολικά.

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: LevelOne στις 17/05/2011 8:40 πμ.

α:Πρεπει να ειναι για για το κανιστρο ανθρακα που δεν εχει εσενα.Μη δινεις σημασια.
β:Αλλαξε μια ταπα ψυγειου(οχι του δοχειου).
γ:πρεπει να ρυθμιστουν (η και να αλλαχθουν)οι ντιζες.Αν τις καταργισεις θα γυρναει παλι τρελα το σερβομοτερ και θα βγαζει σφαλμα.

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Sprinter στις 17/05/2011 8:47 πμ.

Δίκιο έχουν μπερδεύτηκα, μπορεί να μην ξερνάει από το ψυγείο αλλά η τάπα να μην κρατάει σωστά την πίεση και τα υγρά να βράζουν εύκολα και να πηγαίνουν στο δοχείο διαστολής από όπου φυσιλογικά φεύγουν όταν γεμίσει.

Φίλιππα, τι είναι το κάνιστρο άνθρακα? Σα προκαταλύτης? Πρώτη φορά το ακούω. Και τι κάνει το βύσμα δίνει ρεύμα να θερμαίνεται για να δουλεύει σωστά?

Φίλιππα, ο Πολυχόντας του είπε να ξυρίσει το καρε του γραναζακιου για να μην μπερδεύει το σερβομοτέρ. Φαντάζομαι πως αν μετανιώσεις θα θέλεις κάποιο αναταλλακτικό μετά.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: LevelOne στις 17/05/2011 9:30 πμ.

Sprinter"Δίκιο έχουν μπερδεύτηκα, μπορεί να μην ξερνάει από το ψυγείο αλλά η τάπα να μην κρατάει σωστά την πίεση και τα υγρά να βράζουν εύκολα και να πηγαίνουν στο δοχείο διαστολής από όπου φυσιλογικά φεύγουν όταν γεμίσει.

Φίλιππα, τι είναι το κάνιστρο άνθρακα? Σα προκαταλύτης? Πρώτη φορά το ακούω. Και τι κάνει το βύσμα δίνει ρεύμα να θερμαίνεται για να δουλεύει σωστά?

Φίλιππα, ο Πολυχόντας του είπε να ξυρίσει το καρε του γραναζακιου για να μην μπερδεύει το σερβομοτέρ. Φαντάζομαι πως αν μετανιώσεις θα θέλεις κάποιο αναταλλακτικό μετά."

Το κανιστρο ανθρακα αποτι ξερω απλα φιλτραρει αναθυμιασεις(αν δε κανω λαθος).
Για το αλλο δε ξερω δε το εχω δοκιμασει αλλα λογικα παει ολο το σερβομοτερ.

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Sprinter στις 17/05/2011 9:35 πμ.

Μάλιστα charcoal canister, καλιφορνέζικα πράγματα για το φιλτράρισμα της υπερχείλισης του ρεζεβουάρ. Φαντάζομαι έχει και κάποια ηλεκτροβαλβίδα?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Polymhxanos στις 17/05/2011 11:52 πμ.

Το κάνιστρο άνθρακα είναι για την εξατμιση της βενζίνης που συμβαίνει όταν η μοτοσυκλέτα είναι ακίνητη π.χ. το καλοκαίρι στον ήλιο.

'Όση βενζίνη εξατμίζεται κατακρατείται από το κάνιστρο και όταν κάποια στιγμή βάλουμε μπρος, υπάρχει μηχανισμός που επιστρέφει τους ατμούς στο φιλτρόκουτο για να καούν.

Περιλαμβάνεται στο επόμενο πακέτο προδιαγραφών που πρέπει να πληρούν οι μοτό από το 2013 (νομίζω) και μετά στην ΕΕ.

Έχει υπολογιστεί ότι οι αναθυμιάσεις που διαφεύγουν σε μια ζεστή μέρα με την μηχανή στον ήλιο, ξεπερνούν κατά πολύ ακόμα και την μόλυνση που προκαλεί μια μοτοσυκλέτα που έχει αφαιρεθεί ο καταλύτης.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Polymhxanos στις 17/05/2011 12:04 μμ.

Sprinter"

Πολυμήχανε είσαι σίγουρος πως τα λές καλά πως δεν επιστρέφουν τα υγρά από το δοχείο διαστολής? Δε το ξέρω καλά το θέμα αλλά ΠΟΛΥ περίεργο μου φαίνεται. Αν ισχύει αυτό τότε μπορεί να μείνεις από υγρά και το δοχείο διαστολής να είναι γεμάτο. Και γιατί ανεβοκατεβαίνουν τα υγρά στο δοχείο? Θα έπρεπε μόνο να ανεβαίνουν μέχρι να ξεράσει το δοχείο. Και γιατί να μην επιστρέφουν? Εχει καμμιά ανεπίστροφη βαλβίδα? Και γιατί το δοχείο διαστολής είναι ψηλότερα από το ψυγείο? Και γιατί όταν συμπληρώνουμε υγρά, στο δοχείο διαστολής τα συμπληρώνουμε όχι στο ψυγείο κατευθείαν? Και γιατί δε χρειάζεται να τσεκάρουμε τα υγρά στο ψυγείο, αρκεί να έχει το δοχείο διαστολής?

"


Όταν η πίεση του ψυκτικού ανεβεί αρκετά, αυτό σπρώχνει το μέσα μέρος της τάπας του ψυγείου προς τα έξω (για αυτό και το μέσα μέρος έχει ελατήριο), και το ψυκτικό βρήσκει διέξοδο προς το σωληνάκι του δοχείου και προς το δοχείο. Όταν μειωθεί η πίεση, το μέσα μέρος της τάπας ξανακάθεται και εμποδίζει την περαιτέρω διαφυγή του ψυκτικού.

Γιατί δεν μπορεί να γυρίσει το ψυκτικό; Γιατί ΔΕΝ υπάρχει κάποιος τρόπος, το ψυκτικό απέξω να ''ρουφήξει'' την μέσα τάπα, να την ανοίξει απέξω για να μπει αυτό μέσα. Ακόμα και αν το ψυκτικό απέξω, πίεζε να μπει, απλώς θα σφράγιζε ακόμα πιο στεγανά την τάπα.

Τα άλλα που ρωτάς, είναι επί ψευδών υποθέσεων, αλλά μπορείς να συμπεράνεις με βάση τα παραπάνω ήδη όσα χρειάζεσαι.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Sprinter στις 17/05/2011 12:10 μμ.

Αλλιώς τα λέει εδώ

http://www.dansmc.com/watercooling.htm

και συγκεκριμένα μιλάει για δέυτερη βαλβίδα επιστροφής που δουλεύει με το κενό που δημιουργείται στο ψυγείο και στην ουσία ΄ρουφάει' και ανοίγει την βαλβίδα για να επιστρέψει υγρό πίσω από το δοχείο.

Επίσης να πω πως το δοχείο νομίζω πως καλείται δοχείο διαστολής και όχι υπερχείλισης. Τα δοχεία διαστολής έχουν έννοια όταν η κίνηση του υγρού μπορεί να γίνει και πρός τις δύο πλευρές.

Βεβαίως αυτό ειναι generic και δεν ξέρω αν αφορά την Τ και ειδικότερα το 675

Είπα και παραπάνω πως δεν γνωρίζω καλά, μπορεί να είναι και έτσι που τα λές, αλλά επιμένω στίς εύλογες απορίες μου τις οποίες δεν απαντάς και υπεκφεύγεις. Να τις ξαναγράψω μία-μία η μπορείς να τις κατανοήσεις και έτσι? Πρός το παρόν απάντησες στη μία (το πώς δεν επιστρέφει το υγρό από εκεί ακριβώς που βγήκε).

ΥΓ. Και εδώ http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=177904 τα ίδια λένε σε σχέση με τα GSX-R
YΓ2 Τα ίδια και εδώ http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.gr
για τον 955. Μιλάει για vacuum return valve.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: redfoot στις 17/05/2011 2:12 μμ.

σκετη απολαυση είναι αυτοι οι διαξιφισμοί σας guys, keep going
ειστε και γνωστες και οι δυο του χωρου και μαθαινουμε κι ολας
the road is made clear when viewed from above..

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Sprinter στις 17/05/2011 2:13 μμ.

Που ακριβώς είδες τον διαξιφισμό?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: redfoot στις 17/05/2011 2:19 μμ.

στις λεξοκοντρες σας και τα υπονοούμενα , ετοιμος είναι να αρχισει ο επομενος γυρος , το οσμίζομαι
the road is made clear when viewed from above..

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Sprinter στις 17/05/2011 2:26 μμ.

Καλό θα ήταν να πάς να ράψεις κάνα σεντόνι γιατί καιρό έχεις να το κάνεις.

Για το συγκεκριμένο θέμα έχεις κάτι εποικοδομητικό να πείς?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε