Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: ATN PANOS στις 18/05/2011 1 πμ.

απο οσο ξερω,υπαρχουν 2 διαφορετικα κυκλωματα ψυξης.

τα ανοιχτα και τα κλειστα
τα ανοιχτα ειναι αυτα που συμπληρωνεις απο την ταπα του ψυγειου,και σχεδον ποτε δεν χρειαζονται εξαερωση.

τα κλειστα που χρησημοποιουν οι περισοτεροι κινητηρες σημερα, ειναι αυτα με το δοχειο διαστολης
και σε περιπτωση που χασουν σημαντικη ποσοτητα ψυκτικου, συνηθως χρειαζονται εξαερωση για να φυγει ο εγκλωβισμενος αερας.

Η ταπα του ψυγειου στο daytona/street ,ανοιγει και κανει υπερχειλιση στο δοχειο διαστολης,
οταν η πιεση στο κυκλωμα ψυξης,φτασει σε μια ορισμενη πιεση.(διαφορετικη σε καθε μηχανη.)
γιαυτο αλλωστε δεν βαζομαι ποτε ταπα απο αλλο αυτοκινητο/μηχανη. ακομα και αν ταιριαζει.

Τωρα οταν η σταθμη του ψυγειου πεσει σε μια χαμηλη σταθμη,δημιουργειτε υποπιεση,και αυτη με την σειρα τις
τραβαει νερο απο το δοχειο διαστολης.
Γιαυτο αλλωστε και οι ταπες των δοχειων διαστολης ειναι στεγανες, μεχρι καποιου σημειου βεβαια.
αλλιως δεν θα δουλευε η υποπιεση.
για το ιδιο λογο υπαρχει και το max στα δοχεια διαστολης.για να βαζουμε μεχρι εκεινο το σημειο.αλλιως το κυκλωμα οταν σηκωσει παλι πιεση θα τα πεταξει απο οπου βρει διεξοδο.(δοχειο/ταπα/κολαρα κτλ)


συνηθως ελεγχουμε τα υγρα σε κατασταση μιας μεσης θερμοκρασιας του κινητηρα.
η ακομα και οταν ειναι κρυο.
οταν εχουμε σημαντικες διαφορες στο υψος τις σταθμης στο δοχειο διαστολης,αρχιζουμε να ψαχνουμε τι δεν παει καλα.
κατα προτερεοτητα,ταπα ψυγειου,ανεμιστηρα,θερμοστατη,κολαρα,φλαντζα,και παει λεγοντας.
ελπιζω να βοηθησα.




@το καλωδιο δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι.
το καλωδιο παντως για το shifter ειναι κατω απο την σελα και δεν φτανει μεχρι εκει κατω.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Sprinter στις 18/05/2011 7:15 πμ.

ΛΑΜΔΑ"Sprinter το σχεδιο που εβαλες δειχνει καθαρα ενα αμφιδρομο σωληνακι στο πανω μερος το οποιο επιτρεπει την μεταφορα του υγρου προς το δοχειο ή προς το ψυγειο σε σχεση με τον θερμοστατη."


Λάθος διατύπωση. Η σωστή είναι

'Πολυχόντα το σχέδιο που έβαλε ο Sprinter δείχνει καθαρά κλπ'
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Sprinter στις 18/05/2011 6:08 μμ.

Χάθηκε ο φωτογράφος.... Τον ρούφηξε η βαλβίδα κενού
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Sprinter στις 20/05/2011 7:19 πμ.

Εγώ περιμένω υπομονετικά τις επιστημονικές εξηγήσεις, όταν τελειώσει η φωτογράφηση.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: Sprinter στις 22/05/2011 4:15 μμ.

Ακόμα να εμφανισθούν οι φωτό? Α θα σε μαλώσω, θα νόμιζα πως έχεις προχωρήσει στην ψηφιακή εποχή..Με καίει η αγωνία!
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: sprint900 στις 22/05/2011 9:56 μμ.

ATN PANOS"απο οσο ξερω,υπαρχουν 2 διαφορετικα κυκλωματα ψυξης.

τα ανοιχτα και τα κλειστα
τα ανοιχτα ειναι αυτα που συμπληρωνεις απο την ταπα του ψυγειου,και σχεδον ποτε δεν χρειαζονται εξαερωση.

τα κλειστα που χρησημοποιουν οι περισοτεροι κινητηρες σημερα, ειναι αυτα με το δοχειο διαστολης
και σε περιπτωση που χασουν σημαντικη ποσοτητα ψυκτικου, συνηθως χρειαζονται εξαερωση για να φυγει ο εγκλωβισμενος αερας.

Η ταπα του ψυγειου στο daytona/street ,ανοιγει και κανει υπερχειλιση στο δοχειο διαστολης,
οταν η πιεση στο κυκλωμα ψυξης,φτασει σε μια ορισμενη πιεση.(διαφορετικη σε καθε μηχανη.)
γιαυτο αλλωστε δεν βαζομαι ποτε ταπα απο αλλο αυτοκινητο/μηχανη. ακομα και αν ταιριαζει.

Τωρα οταν η σταθμη του ψυγειου πεσει σε μια χαμηλη σταθμη,δημιουργειτε υποπιεση,και αυτη με την σειρα τις
τραβαει νερο απο το δοχειο διαστολης.
Γιαυτο αλλωστε και οι ταπες των δοχειων διαστολης ειναι στεγανες, μεχρι καποιου σημειου βεβαια.
αλλιως δεν θα δουλευε η υποπιεση.
για το ιδιο λογο υπαρχει και το max στα δοχεια διαστολης.για να βαζουμε μεχρι εκεινο το σημειο.αλλιως το κυκλωμα οταν σηκωσει παλι πιεση θα τα πεταξει απο οπου βρει διεξοδο.(δοχειο/ταπα/κολαρα κτλ)


συνηθως ελεγχουμε τα υγρα σε κατασταση μιας μεσης θερμοκρασιας του κινητηρα.
η ακομα και οταν ειναι κρυο.
οταν εχουμε σημαντικες διαφορες στο υψος τις σταθμης στο δοχειο διαστολης,αρχιζουμε να ψαχνουμε τι δεν παει καλα.
κατα προτερεοτητα,ταπα ψυγειου,ανεμιστηρα,θερμοστατη,κολαρα,φλαντζα,και παει λεγοντας.
ελπιζω να βοηθησα.

@το καλωδιο δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι.
το καλωδιο παντως για το shifter ειναι κατω απο την σελα και δεν φτανει μεχρι εκει κατω."


Αυτό που γράφεις είναι λάθος φίλε , δεν θα σηκωθεί παραπάνω η πίεση στο κύκλωμα ψύξεως αν γέμισης μέχρι επάνω το δοχείο , απλά καθώς θα ζεσταίνεται ο κινητήρας και το κύκλωμα μαζί θα πετάξει θα περιττά υγρά από τον σωλήνα που υπάρχει για αυτό τον σκοπό .

Αλίμονο αν γινόταν αυτό το πράγμα στο κύκλωμα ψύξης .

Και τα υγρά τα ελέγχουμε κρύα πάντα αν τα ελέγξουμε ζεστα συνήθως ακολουθώντας το max θα βάλουμε λιγότερο από ότι πρέπει .

Αν αναγκαστούμε να δούμε με ζεστό κινητήρα τα υγρά καλό είναι να φουλάρουμε όλο το δοχείο για να πιάσουμε την πραγματική στάθμη όταν θα κρυώσει .

Όλα τα δοχεία διαστολής , ανεξάρτητα αν εχουν η όχι τάπα ψηλής πίεσης η απλή , ανάλογα τον τύπο του κυκλώματος , εχουν ένα σωληνάκι που παίρνει από τον πάτο του δοχείου και το τελευταίο υγρό για να το ξαναδώσει στο ψυγείο .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: sprint900 στις 22/05/2011 10:12 μμ.

Polymhxanos"
β) κακώς ασχολήθηκες. Το δοχείο διαστολής στις μοτοσυκλέτες, είναι ένα δοχείο να μαζέψει υγρά που ξέρασε το ψυγείο απλά και μόνο για να μην χύνονται στον δρόμο. Τίποτα παραπάνω. Άπαξ και το υγρό διαφύγει από το ψυγείο και πάει στο δοχείο διαστολής, ΔΕΝ ξαναγυρνάει πίσω. ΔΕΝ υπάρχει τρόπος. ΔΕΝ είναι όπως στα αυτοκίνητα. Και να καταργήσεις ΠΛΗΡΩΣ το δοχείο και να τραβήξεις σωλήνα απευθείας στον δρόμο, ΚΑΜΙΑ μηχανική διαφορά δεν θα κάνει για την μοτοσυκλέτα σου. Έτσι κι αλλοιώς αν το δοχείο γεμίσει, η διέξοδός του, τελικά στον δρόμο είναι.

ΜΗΝ δίνετε σημασία στα max-min των δοχείων διαστολής (είναι εκεί για μη-τεχνικούς λόγους), ΜΗΝ τα γεμίζετε δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα να το κάνετε, αντίθετα, που και που ΝΑ ΤΑ ΑΔΕΙΑΖΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣ. Προσωπικά τα καταργώ τελείως, είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άχρηστο βάρος, και απλά έχω το νού μου να τσεκάρω υγρά στο ψυγείο που και που.

Τώρα γιατί σου βράζει, και πετάει το ψυγείο, αυτό είναι το θέμα που σε ενδιαφέρει. ΠΡΕΠΕΙ να επιτρέπει η τάπα αν ανέβει η πίεση να διαφεύγει, αλλά αυτό σε οριακές καταστάσεις, που η μοτό πιέζεται πολύ, σε πολύ καυτές συνθήκες. Αν δεις και στο κάνει συχνά, ξεκίνα αλλάζοντας την τάπα, ενδεχομένως έχει εξασθενήσει η στεγανότητά της.

Πατέντα πολυμηχανίστικη για αποδεδειγμένα εξασθενημένες τάπες. Κομάτι σαμπρέλας στρογγυλό, κομμένο στο μέγεθος όσο η διάμετρος της τάπας, το βάζεις στο στόμιο και από πάνω την τάπα, και έχεις περιορίσει το 90% των χαζο-διαρροών με κόστος...μηδέν.

"


Φίλε αυτό που γράφεις είναι τελείως λάθος , το δοχείο αυτό κάνει παίρνει και δίνει νερό στο ψυγείο απορροφάει της συστολές και διαστολές του νερού και δεν το έχει εκεί ο κατασκευαστής για πλάκα , χρειάζεται .

Στο έγραψαν και οι άλλοι βέβαια .

Ως προς την ροδέλα στην τάπα , ισως σε ένα ταξίδι αν κατά τον έλεγχο η συμπλήρωμα καταστρέψει κάποιος το δικό της λάστιχο ναι είναι μια λύση ανάγκης .

Αλλά σε χέρια μαστροχαλαστίδων το μόνο που θα καταφέρει , αν το πρόβλημα δεν είναι στην τάπα αλλά κάπου αλλού , είναι να σκάσει κανένα ψυγείο πανάκριβο που δεν κολλιέται , αν αντέξουν οι σωλήνες .

Η τάπα με το ελατήριο που έχει κάνει τον ρυθμιστή πίεσης στο κύκλωμα ψύξεως και αν το πρεσάρεις παραπάνω μπορεί να σήκωση την πίεση αρκετά πάνω από το 1.5 με 1.7 bar που είναι ρυθμισμένη να δουλεύει .γιατί απλά βάζοντας την τσόντα μπορεί πια να μην έχει διαδρομή το ελατήριο της τάπας και να πάει την πίεση πολύ ψηλά .

Δεν παίζουμε με αυτά τα κομπογιαννίτικα σε μηχανές που πια είναι ρυθμισμένες να δουλεύουν και ψηλά στης θερμοκρασίες και στης πιέσεις …

Μια τράπουλα η ρημάδα κάνει 10 € δεν κάνει η μαμά ………….
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: gran tiger στις 23/05/2011 6:08 μμ.

nf"Σημερα, αποφασισα να ασχοληθω λιγο με το Daytona και ανακαλυψα δυο - τρια πραγματακια που με παραξενεψαν.

α) Τι ειναι αυτο το βυσμα;"


Λογικα ειναι το ρευμα που παει στο τεταρτο μπεκ καυσιμου. Αλλα και εμενα μου εχουν κλεψει τον τεταρτο κυλινδρο.

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: gran tiger στις 23/05/2011 6:11 μμ.

Sprinter"Χάθηκε ο φωτογράφος.... Τον ρούφηξε η βαλβίδα κενού "



σωστος ο σοφος. στο κεντρο της ταπας σε ΟΛΑ τα μηχανακια υπαρχει αυτη η βαλβιδα

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: nfot στις 23/05/2011 6:22 μμ.

gran tiger"
nf"Σημερα, αποφασισα να ασχοληθω λιγο με το Daytona και ανακαλυψα δυο - τρια πραγματακια που με παραξενεψαν.

α) Τι ειναι αυτο το βυσμα;

λογικα ειναι το ρευμα που παει στο τεταρτο μπεκ καυσιμου. αλλα και εμενα μου εχουν κλεψει τον 4το κυλινδρο"
"


Καλο
Αλλα τελικα με την απορια θα μεινω γμτ.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: gran tiger στις 23/05/2011 6:33 μμ.

[quote="nfot":bvzr0pc3]
gran tiger"
nf"Σημερα, αποφασισα να ασχοληθω λιγο με το Daytona και ανακαλυψα δυο - τρια πραγματακια που με παραξενεψαν.

α) Τι ειναι αυτο το βυσμα;

λογικα ειναι το ρευμα που παει στο τεταρτο μπεκ καυσιμου. αλλα και εμενα μου εχουν κλεψει τον 4το κυλινδρο"
"


Καλο
Αλλα τελικα με την απορια θα μεινω γμτ.[/quote:bvzr0pc3]


δεν κανω πλακα.- το εχουν ολα τα 3κυλ/ρα ψεκαστα

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: nfot στις 23/05/2011 6:37 μμ.

Πλακα με κανεις; Τους ξεμειναν απο τα 600-650 και συνεχιζουν να τα τοποθετουν και στα 675;
Οχι οτι δεν τους εχω ικανους δλδς ...
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: gran tiger στις 23/05/2011 6:39 μμ.

β) Το ψυκτικο υγρο ηταν στο MIN. Συμπληρωσα μεχρι το ΜΑΧ αλλα φτανοντας σπιτι ειχε ηδη αρχισει να το ξερναει. Πραγμα που μου εκανε και στην πιστα, την Μεγαλη Εβδομαδα και μου ειχε ξανακανει σε μια βολτα. Θερμοκρασια δεν ανεβα


μαλλον γερνεις πολυ και χυνετε λογο βαρυτητας

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: gran tiger στις 23/05/2011 6:42 μμ.

nf"Πλακα με κανεις; Τους ξεμειναν απο τα 600-650 και συνεχιζουν να τα τοποθετουν και στα 675;
Οχι οτι δεν τους εχω ικανους δλδς ..."



χωρις να ξερω ,σιγουρα θα φοραει τον ιδιο και κανα 2- 3 γιαπωνεζικα

Re: Μερικες αποριες - θεματακια με το Daytona μου  

  Από: nfot στις 23/05/2011 6:52 μμ.

gran tiger"...
μαλλον γερνεις πολυ και χυνετε λογο βαρυτητας"


Τι πινεις να σε κερασω, λεγε. Μπουκαλι ολοκληρο, οχι τσιπικα πραγματα
Δυστυχως, στα πιτς μου το εκανε ...
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.