Arrow full system

Arrow full system  

  Από: t10vr στις 22/12/2009 12:02 πμ.

Καλησπερα στο φορουμ.Ειμαι κατοχος ενος 675 08 daytona και σκεφτομαι να βαλω μια ολοσωμη εξατμιση.Ολοι μου προτειναν arrow η οποι βγαινει σε τρια stage.Ξερω οτι h stage 3 ειναι μονο για 09 μοντελο και επειτα.Δεν ξερω ομως τις διαφορες στις stage 1-2.Οποιος γνωριζει κατι ας βοηθησει

Re: Arrow full system  

  Από: ATN PANOS στις 22/12/2009 12:23 πμ.

θα σου πω αυτα που ξερω χωρις να ειμαι 100% σιγουρος.

ειχα την arrow sto street triple και εμεινα απολυτα ικανοποιημενος!

αν εχεις 08 μοντελο ειναι απλα τα πραγματα.
βαζεις μια ολοσωμη,(arrow ) και το σχετικο προγραμμα
και εισαι ετοιμος!
φυσικα ξεχνας τον καταλυτη!!
η T το αναφερει ως stage 2 !
στα 09 μοντελα ειναι δυσκολα τα πραγματα
για να βαλεις ολοσωμη πρεπει να βαλεις και την ecu,μαζι με την
αγωνιστικη καλοδιωση,που καταργει φωτα,φλας,και ανεμιστηρα ψυγειου!
ειναι ομως 3,3 κιλα πιο ελαφρια!!

αυτα. αν χρειαζεσαι κατι αλλο ρωτα με.
φυσικα ολο και καποιος αλλος θα εχει κατι να σου πει/δοκιμασει
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Arrow full system  

  Από: Aris. στις 22/12/2009 12:59 πμ.

Εγω θα κανω μια προσπαθεια να το σκεφτεις λιγο καλυτερα παντως

Η triumph μπορει να σου περασει το συγκεκριμενο "racing" προγραμμα για εξατμιση ελευθερας με οποιαδηποτε εξατμιση.
Δεν ειναι αναγκη να βαλεις arrow .
Πιστευω πως 2000 euro απο Ελλαδα ή 2000 USD απο εξωτερικο παρα ειναι πολλα για εξατμιση.
Υπαρχουν κι αλλες ολοσωμες εξατμισεις για Daytona που εχουν μιση τιμη ...."και βγαλε ...."
Leovince , shark , two brothers και αλλες πολλες.
Δεν ειμαι και κατασκευαστης εξατμισεων αλλα τοση μεγαλη -ποιοτικά- διαφορά εχει η Arrow απο τις αλλες ; ή μηπως πληρωνουμε πολυ ακριβα το αυτοκολλητο ;
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Arrow full system  

  Από: Native στις 22/12/2009 3:19 πμ.

ATN PANOS"
στα 09 μοντελα ειναι δυσκολα τα πραγματα
για να βαλεις ολοσωμη πρεπει να βαλεις και την ecu,μαζι με την
αγωνιστικη καλοδιωση,που καταργει φωτα,φλας,και ανεμιστηρα ψυγειου!
"

?????
To κάνεις λίγο πιο λιανό?
Απλα απο απορία...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Arrow full system  

  Από: grgasteus στις 22/12/2009 9:49 πμ.

+675 για τον Aris.
είναι πολλά τα λεφτά για το "αυτοκόλλητο", απλά είναι συνεργασία ! ! !
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Arrow full system  

  Από: t10vr στις 22/12/2009 4:39 μμ.

λοιπον ας τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.Επειδη μιλαω με αγωνιζομενους, ολοι προτηνουν Arrow για καλυτερη αποδοση και εξικονομιση βαρους.Ξερω οτι πρωτα βγηκε η stage 1 (ααντε )η οποια δεν χρειαζοταν αλλαγη προγραμματος (αφτερμαρκετ) απλα στο ρυθμιζανε στην αντιπροσωπια.Επειτα βγηκε η Stage 2 η οποια εχει μεγαλυτερη διαμετρο στου λαιμους (μεγαλυτερη αποδοση ψηλα).Επειδη εχω το racing manual της triumph αναφερει οτι χρειαζεται αλλαγη προγραμματος (μα αφτερναρκετ οπως και η αφαιρεση του ανεμιστηρα του ψυγειου (δεν χωρανε οι λαιμοι!! )Τελος βγηκε η stage 3 (ειμαι καλος τελικα ) η οποια προοριζεται αποκλειστικα για μοντελα 09 και επειτα (ειναι διαφορετικες οι εξαγωγες)Τωρα απο θεμα κοστους την εχω βρει απο αμερικη περιπου 1300+κατι και απο αγγλια 1400 περιπου παντα για stage 2 μιλάμε.Ειναι πολλα τα λεφτα οντως αν και κατα καιρους βγαινουν μεταχειρισμενες στο e bay.
H αληθεια ειναι πως εψαχνα καποιον που να "φοραει" μια απο αυτες τις εξατμισεις για εντυπωσεις και πιο συγκεκριμενα πραγματα...

Re: Arrow full system  

  Από: chris34 στις 22/12/2009 6:51 μμ.

10vr"λοιπον ας τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.Επειδη μιλαω με αγωνιζομενους, ολοι προτηνουν Arrow για καλυτερη αποδοση και εξικονομιση βαρους.

H αληθεια ειναι πως εψαχνα καποιον που να "φοραει" μια απο αυτες τις εξατμισεις για εντυπωσεις και πιο συγκεκριμενα πραγματα..."


Φιλε t10vr λιγπ μπερδερμενα μας τα λες.....Ποσο καλυτερη αποψη γνωμη και εντυπωση θες οταν οι "αγωνιζομενοι" σου λενε arrow;;;
Οι αγωνιζομενοι σιγουρα θα ξερουν κατι παραπανω απο εμας!!!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: Arrow full system  

  Από: dimchrist στις 23/12/2009 12:05 πμ.

Καλώς όρισες και καλά χλμ. να έχεις με την κούκλα σου.
Η Arrow είναι όντως η καλύτερη επιλογή που έχεις σε θέμα απόδοσης-ποιότητας. Είναι όμως μακράν η πιο ακριβή (αγγίζει τα 2000 ευρώ ).

Όπως είπες υπάρχουν δύο επιλογές για τα μοντέλα 2006-2008.

Η Stage 1 είναι ξετάπωτη (όπως και η Stage 2). Μπορείς όμως να περάσεις το ειδικό πρόγραμμα που έχει φτιάξει η Τ για την συγκεκριμένη εξάτμιση σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.

Όπως αναφέρουν και τα υπόλοιπα παιδιά παραπάνω η Stage 2 είναι καθαρά αγωνιστική εξάτμιση, χωρίς τη δυνατότητα να έχεις τον ανεμιστήρα ψυγείου & πίσω φανάρι. Αν η χρήση που το θες είναι καθαρά για πίστα τότε δεν θα έχεις κάποιο θέμα. Αν όμως θες να το βγάζεις και καμιά βόλτα τότε τις ζεστές μέρες θα υπάρχει θέμα. Ο ζεστός καιρός της Ελλάδας δεν βοηθάει.

Γενικά η 2 είναι για φουλ απόδοση χωρίς κανένα περιορισμό. Για τον προγραμματισμό της θα χρειαστείς Tuneboy (highly recommended) ή Power Commander και αρκετή ώρα στο δυναμόμετρο.
Εδώ μπορείς να δεις τις διαφορές τους:
http://www.tuneboy.com.au/Compare/Compare.html
Υπάρχουν βέβαια έτοιμες λύσεις για το Tuneboy στο επίσημο site της εταιρείας
http://www.tuneboy.com.au/TuneDownloads ... iumph.html
Αν καταλήξεις εκεί (σε Tuneboy ) μπορείς να ψάξεις και να χρησιμοποιήσεις custom χάρτες από άλλους ιδιώτες.

Η Stage 2 ιδανικά συνδιάζεται με επίσημο αγωνιστικό κιτ της Τ. Μπορείς να ρίξεις μία ματιά εδώ:
http://www.triumph.co.uk/media/Daytona_ ... Manual.pdf
Στη σελίδα 19 αναφέρετε στην Stage 2.
Φυσικά απευθύνεται για χρήση σε πίστα πάντα.

Επίσης καλό θα ήταν να αλλάξεις τα μπουζί σου με ιριδίου της NGK CR10EIX. Αν δε τα βρεις και τα CR9EIX λειτουργούν μια χαρά (αυτά χρησιμοποιώ).

Δεν ξέρω τι επιπλέον θέλεις να μάθεις καθώς λες ήδη έχεις μιλήσει με αγωνιζώμενους. Δε νομίζω να ξέρουμε κάτι παραπάνω από αυτούς.

Επίσης (αν δε το έχεις κάνει ήδη) καλό θα ήταν να μιλήσεις με τον Βασίλη Ευθυμίου, που έτρεχε με το Daytona στο πανελλήνιο φορώντας ολόσωμη Arrow και το εργοστασιακο κιτ κινητηρα Α' σταδιου της Τ και έχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Τ, στο 210-9224543.

Α, και αν θες να δεις μια πολύ πιο απλή περίπτωση δες την δικιά μου βελτίωση με μία ολόσωμη ξετάπωτη αγωνιστική LeoVince.
viewtopic.php?f=30&t=762&p=20973#p20973

Αυτά...

Triple Way

Re: Arrow full system  

  Από: t10vr στις 23/12/2009 5:03 μμ.

dimchris"Καλώς όρισες και καλά χλμ. να έχεις με την κούκλα σου.
Η Arrow είναι όντως η καλύτερη επιλογή που έχεις σε θέμα απόδοσης-ποιότητας. Είναι όμως μακράν η πιο ακριβή (αγγίζει τα 2000 ευρώ ).

Όπως είπες υπάρχουν δύο επιλογές για τα μοντέλα 2006-2008.

Η Stage 1 είναι ξετάπωτη (όπως και η Stage 2). Μπορείς όμως να περάσεις το ειδικό πρόγραμμα που έχει φτιάξει η Τ για την συγκεκριμένη εξάτμιση σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.

Όπως αναφέρουν και τα υπόλοιπα παιδιά παραπάνω η Stage 2 είναι καθαρά αγωνιστική εξάτμιση, χωρίς τη δυνατότητα να έχεις τον ανεμιστήρα ψυγείου & πίσω φανάρι. Αν η χρήση που το θες είναι καθαρά για πίστα τότε δεν θα έχεις κάποιο θέμα. Αν όμως θες να το βγάζεις και καμιά βόλτα τότε τις ζεστές μέρες θα υπάρχει θέμα. Ο ζεστός καιρός της Ελλάδας δεν βοηθάει.

Γενικά η 2 είναι για φουλ απόδοση χωρίς κανένα περιορισμό. Για τον προγραμματισμό της θα χρειαστείς Tuneboy (highly recommended) ή Power Commander και αρκετή ώρα στο δυναμόμετρο.
Εδώ μπορείς να δεις τις διαφορές τους:
http://www.tuneboy.com.au/Compare/Compare.html
Υπάρχουν βέβαια έτοιμες λύσεις για το Tuneboy στο επίσημο site της εταιρείας
http://www.tuneboy.com.au/TuneDownloads ... iumph.html
Αν καταλήξεις εκεί (σε Tuneboy ) μπορείς να ψάξεις και να χρησιμοποιήσεις custom χάρτες από άλλους ιδιώτες.

Η Stage 2 ιδανικά συνδιάζεται με επίσημο αγωνιστικό κιτ της Τ. Μπορείς να ρίξεις μία ματιά εδώ:
http://www.triumph.co.uk/media/Daytona_ ... Manual.pdf
Στη σελίδα 19 αναφέρετε στην Stage 2.
Φυσικά απευθύνεται για χρήση σε πίστα πάντα.

Επίσης καλό θα ήταν να αλλάξεις τα μπουζί σου με ιριδίου της NGK CR10EIX. Αν δε τα βρεις και τα CR9EIX λειτουργούν μια χαρά (αυτά χρησιμοποιώ).

Δεν ξέρω τι επιπλέον θέλεις να μάθεις καθώς λες ήδη έχεις μιλήσει με αγωνιζώμενους. Δε νομίζω να ξέρουμε κάτι παραπάνω από αυτούς.

Επίσης (αν δε το έχεις κάνει ήδη) καλό θα ήταν να μιλήσεις με τον Βασίλη Ευθυμίου, που έτρεχε με το Daytona στο πανελλήνιο φορώντας ολόσωμη Arrow και το εργοστασιακο κιτ κινητηρα Α' σταδιου της Τ και έχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Τ, στο 210-9224543.

Α, και αν θες να δεις μια πολύ πιο απλή περίπτωση δες την δικιά μου βελτίωση με μία ολόσωμη ξετάπωτη αγωνιστική LeoVince.
viewtopic.php?f=30&t=762&p=20973#p20973

Αυτά...
"


Σ'ευχαριστω πολυ φιλε dimchrist.Πραγματικα ησουν πολυ κατατοπιστικος..χθες μιλησα με αντιπροσωπο της Τ.Αρχικη τιμη 2048 ...Αγωνιστικη κατεβαινει 1600 κατι.Θελω τη γνωμη σου μιας και εχεις leo vince,αν οντως αξιζουν τοσα λεφτα παραπανω για την arrow.Ειναι καλυτερη αλλα ποσο?Ξερεις διαφορα σε βαρος και αποδοση?
Θα ριξω και ενα τηλεφωνο στον ευθυμιου να με κατατοπησει περισσοτερο

Re: Arrow full system  

  Από: dimchrist στις 24/12/2009 2:18 μμ.

Η Arrow όπως ανέφερα και παραπάνω είναι καλύτερη από τη LeoVince από κάθε άποψη. Η τιμή της είναι συνήθως ο ανασταλτικός παράγοντας. Η διαφορά τους είναι περίπου 3 με 4 άλογα. Τις ίδιες μέρες που έκανα δυναμομέτρηση έκανε και ένα 675 με την Arrow. Έβγαλε περίπου 8 άλογα επιπλέον από τα αρχικά που έβγαζε.
Στα χαμηλά η LeoVince φαινόταν ελαφρώς καλύτερη. Ψηλά όμως η Arrow ξύριζε.
Στα κιλά η διαφορά πρέπει να είναι μικρή. Ακριβός νούμερα δεν ξέρω να σου πω.
Ότι και αν κάνεις αν σε ενδιαφέρει τόσο η απόδοση καλό είναι να βάλεις ένα Tuneboy με ένα καλό χάρτη (το φίλτρο αέρα δεν το αναφέρω καν... αυτό εννοείται το αλλάζεις αμέσως) και κάνε μία καυσανάλυση για να δεις στα σίγουρα τι έχεις κάνει καθώς το δυναμόμετρο λέει κάποια πράγματα αλλά δεν είναι το ευαγγέλιο.
Επιπλέον χάρτες από ιδιώτες μπορείς να βρεις και εδώ.
http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=16985

Περισσότερες πληροφορίες αν θες να δεις για την LeoVince θα βρεις εδώ
http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=12685
Η μόνη διαφορά είναι ότι μιλάνε για την 7721 δηλαδή με τάπα (μπορεί να αφαιρεθεί).
Η 7723 βγαίνει χωρίς την τάπα (αυτήν έχω).

Triple Way

Re: Arrow full system  

  Από: t10vr στις 24/12/2009 4:57 μμ.

Ετσαι ωραιγιος φιλε μου
Μαλλον θα την βγαλω e bay ολο το χειμωνα και αν δεν βρεθει κατι αξιολογο σε μεταχειρισμενο θα παρω τη τελικη αποφαση.Ειναι αρρωστια παντως αυτη η Arrow ...Απο ολες τις αποψεις..

Re: Arrow full system  

  Από: t10vr στις 05/03/2010 11:26 μμ.

Επανερχομαι στο θεμα.Πριν λιγες μερες προμηθευτικα μια arrow stage 1.Δεν την εχω τοποθετησει ακομα για να πω συμπερασματα, αλλα απο ποιοτητα απλα σκιζει...Η ερωτηση μου ειναι η εξης.Θα βαλω το προγραμμα της Τ σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο αλλα επειδη δεν θα την τοποθετησω εκει, αν καποιος ξερει να μου πει αν πρεπει να κανω καυσαναλυση μετα την τοποθετηση η απλα αρκει το προγραμμα και ειμαι οκ.Επισης η εξατμιση εχει υποδοχη μαλλον για τον αισθητηρα οξυγονου..? Πρεπει να τον συνδεσω ή το αφηνω ετσι?

Re: Arrow full system  

  Από: dimchrist στις 06/03/2010 9:59 πμ.

Καυσανάλυση δεν έκανα αν και θα το ήθελα. Εφόσον δουλεύει πολύ καλά με το πρόγραμμα της Τ δε θέλησα να το ψάξω άλλο. Περιορίστηκα στη δυναμομέτρηση...
Την τοποθέτηση την έκανα στον Ευθυμίου οπότε δεν ξέρω να σου πω για τον αισθητήρα. Καλύτερα να ρωτήσεις τον εξουσιοδοτημένο που θα σου περάσει το πρόγραμμα.

Triple Way

Re: Arrow full system  

  Από: t10vr στις 10/03/2010 5:03 μμ.

Τοποθετησα τελικως την εξατμιση πριν δυο μερες αλλα οχι σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο. Το προβλημα ειναι οτι μετα την τοποθετηση μου αναψε η λυχνια στο κοντερ για προβλημα στον κινητηρα. Αν και θα παω σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο για να βαλω το προγραμμα αν ξερει καποιος να βοηθησει, θα ημουν ευγνωμον. Να προσθεσω οτι συνδεσα τον αισθητηρα οξυγονου και το φις του exup ειναι εκτεθημενο. Ισως φταιει αυτο?

Re: Arrow full system  

  Από: Aris. στις 10/03/2010 5:21 μμ.

Σιγουρα ειναι αυτο , ξεκουμποτη φισα = check engine led.
Tωρα για πιο συγκεκριμενα πραματα περιμενε απαντηση απο καποιον που γνωριζει περισσοτερα , αν και θα τακτοποιηθει το θεμα στον εξουσιοδοτημενο
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.