Επισκευή του μοτέρ μίζας!

Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: voyager1970 στις 06/06/2014 9:50 μμ.

Αγαπητοί φίλοι,

Μετά απο αρκετή έρευνα και επιμονή, κατάφερα με συνεργασία φίλου να γίνει εφικτή η επισκευή του μοτέρ της μιζας του τιγράκου μου (Tiger 800XC) .
Από την ημέρα της επισκευής, περίπου 2 μήνες - 3.000χλμ., η μίζα λειτουργεί άψογα.

Πληροφοριακά, το ίδιο μοτέρ μίζας φοράει το street triple. Ομως, τo ίδιο μοτέρ μίζας φοράει και το Suzuki Burgman 650, με την μοναδική διαφορά ότι είναι ένα δόντι λιγότερο στο γρανάζι μετάδοσης. Ψάχνοντας, έμαθα πως και στα Burgman η μίζα τους είναι ζημίαρα μια και σε αρκετούς κατόχους τους έχει παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα!
Ομως, για μια διαβολική συμπτωση, η Suzuki Ελλας, δίνει ως ανταλακτικό τα καρβουνάκια της μίζας (μάλλον το καταλάβανε νωρίς το πρόβλημα... αλλά για ανάκληση - κουβέντα)!

Οπότε, σε περίπτωση που κάποιος φίλος θέλει να επισκευάσει την μίζα του (και δεν τον καλύψει η αντιπροσωπεία), μπορεί να πάει στην Suzuki και να αγοράσει το σχετικό σετ αντ/κου (part No.31175-14F00) με κόστος γύρω στα 60~70 € ! Οπου η αγορά καινούριας μίζας απο Triumph είναι γυρω στα 450~500 €.

Προϋπόθεση βέβαια είναι να γνωρίζει τι κάνει! Διαφορετικά, καλό θα είναι να πάει σε ένα ειδικό να του κάνει την δουλειά.

Τέλος, μετά απο αρκετή αναζήτηση και έρευνα, το συγκεκριμένο πρόβλημα στα Tiger 800 είθισται να εμφανίζεται σε χρήστες που κυκλοφορούν μέσα στην πόλη και κάνουν συχνές στάσεις - ιδιαίτερα τις θερμές εποχές. Επιπρόσθετα, η συμπιεση των 800 κ.ε. σε σχέση με το speed triple και το Burgman, είναι σαφώς μεγαλύτερη με αποτέλεσμα να επιδεινώνει την φθορά στην μίζα.
Τα καρβουνάκια της μίζας φθείρονται λόγο κακής/ φτηνής σχεδίασης (πολύ μικρά σε μέγεθος) σε σχέση με αντίστοιχες της Mitsuba που είναι αθάνατες (υπόψιν είναι και σε αυτήν μεγαλομέτοχος η Honda Motors... τυχαίο;;;)!!!

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: chris.r675 στις 08/06/2014 6:04 πμ.

ευχαριστουμε πολυ για τη ενημερωση!αν μας εφτιαχνες και ενα how to θα
ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΧΤΙΖΟΥΝ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΛΟΙΟΣ ΣΤΕΝΕΥΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΑΡΙΟ
ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΕΙ!

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: Polymhxanos στις 09/06/2014 12:40 πμ.

voyager1970"...η συμπιεση των 800 κ.ε. σε σχέση με το speed triple και το Burgman..."


Speed Triple είναι το 1050, άλλη μίζα δεν έχει αυτό;

Μπας και εννοείς Street Triple;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: voyager1970 στις 09/06/2014 2:23 πμ.

Polymhxanos"
voyager1970"...η συμπιεση των 800 κ.ε. σε σχέση με το speed triple και το Burgman..."


Speed Triple είναι το 1050, άλλη μίζα δεν έχει αυτό;

Μπας και εννοείς Street Triple;"


Πολύ Σωστά ... κεκτημένη ταχύτητα, sorry!
Εννοούσα street triple (άλλωστε στην 3η παράγραφο λέω: "Πληροφοριακά, το ίδιο μοτέρ μίζας φοράει το street triple"!)

Δεν έχεις παράπονο... είπα και τα καλά μου λόγια για τα Honda!!!

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: sprint900 στις 09/06/2014 7:41 πμ.

Θυμάμαι σαν παλιός τι έγραφε το forum της aprilia για το παλιό caponord .
Χαχαχαχχαχα , βέβαια εκεί μιλάμε για εγκυκλοπαίδεια ολάκερη η βλάβες στα ηλεκτρικα και η αντιμετώπιση τους , σε μια μοτοσυκλέτα όμως που ήταν η απόλυτη κορυφή σε όλα τα υπόλοιπα .
Το πρόβλημα της μίζας λύθηκε φτηνά στα 675 και στα 800 από ότι δείχνει και φυσικά πολλά μπράβο στον φίλο μας voyager1970 .
Άντε να βρεθεί και μια φτηνή λύση για τα πηνία και τελείωσαν τα επιχειρήματα των HONDAKIΔΩΝ οι οποίοι φυσικά δεν βρίσκουν φτηνές αντλίες βενζίνης που τα σκάνε κάθε τρις και λίγο άνευ ουσιαστικής δικαιολογίας από το εργοστάσιο .
Γιατί μας τα έχουν . . . . πιπέρι διαβάζουν και κυρίες .
Μεταξύ αστείου και σοβαρού βέβαια , θεωρητικά βέβαια , έτσι ;




Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: voyager1970 στις 09/06/2014 12:28 μμ.

[quote="sprint900"]Άντε να βρεθεί και μια φτηνή λύση για τα πηνία...quote]

Φίλε και συνονόματε Γιώργο!

Για τα πηνία που αναφέρεσαι, σε περίπτωση που "καεί" κάποιο στέλεχος (δες φωτό), το πας για περιέλιξη με κόστος 50~80€. Νομίζω αυτή είναι η φτηνότερη λύση και η πιο ενδεδειγμένη (σε σχέση με την αγορά καινούριου)!
Συνήθως γίνεται καλά η δουλειά, και τότε είναι σίγουρο πως δεν θα ξανασχοληθείς για πολλά χρόνια!

Καμμένα πηνία συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες (made in Japan)!

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: sprint900 στις 09/06/2014 2:05 μμ.

Σωστά καλέ μου φίλε , από Γιώργο σε Γιώργο το λοιπόν , το πράγμα .
Η περιέλιξη χωρίς να είναι ίσως κάποιο σπουδαίο πράγμα , κάναμε την πρώτη πιτσιρικάδες σε ένα GS550 Suzuki με 50.000κμ κάπου το 82-3 με ένα φίλο εκεί που φαίνεται ότι είναι απλή χμ έχει τα μυστικά της .
Άλλοι λένε θέλει μόνωση με πορσελάνη υπερύθρων , άλλοι επιπλέον βερνίκι άλλοι ποιο χοντρό σύρμα και περισσότερα τυλίγματα όλα αυτά σωστά , αλλά το μυστικό ίσως είναι στην απόλυτη ποιότητα των υλικών , καλωδίων και μονωτικών .
Άλλοι όμως λένε ότι η πολύ χοντρή μόνωση εμποδίζει την καλή ψύξη των καλωδίων , καθότι από τα καλώδια ξεκάνει το κακό , υπερθερμαίνονται τοπικά καίνε το πυρίμαχο προστατευτικό βερνίκι και βραχυκυκλώνουν μεταξύ τους όποτε το πηνίο πάει περίπατο και πάει λέγοντας .
Εγώ δεν ξέρω κάποιον έστω και ακριβό μάστορα στην Ελλάδα να αναλαμβάνει με εγγύηση κάτι τέτοιο , μπορεί καποιος άλλος να τον ξέρει , δεν μου έτυχε σε δικό μου μηχανάκι παρόμοιο ζήτημα να ασχοληθώ αρκετά .
Αν ήταν δικό μου θα το έκανα μόνος περιέλιξη με αλλα τυλίγματα και ότι έβγαινε .
Έχω ακούσει και διαβάσει ότι πολλοί ακόμα και σε καλούς μηχανικούς δεν πήγε καλά η περιέλιξη σε Έλληνα μάστορα .
Ξέρω όμως ότι δυστυχώς αυτή η αμερικανική εταιρία που ότι βγάζει είναι σίγουρα καλύτερο από το μαμά , δυστυχώς δεν ασχολήθηκε με τα 675 και 800 , για άλλα μοντέλα βγάζει , θα το έβαζες πάνω και τέρμα δεν ξανά ασχολιόσουν .
Εύχομαι να βρεθεί κάτι σύντομα , σίγουρο και φτηνό .

http://www.electrosport.com/street-bike ... pt=stators

http://www.electrosport.com/street-bike ... pt=stators

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: voyager1970 στις 10/06/2014 11:32 πμ.

Φίλε Γιώργο.

Η περίπτωση να κάνω εγώ την περιέλιξη, δεν το συζητώ (χαράς το κουράγιο σου). Έκαστος στο είδος του κι ο Λουμίδης στους καφέδες!

Από προσωπική εμπειρία σε επαγγελματικές/ βιομηχανικές εφαρμογές στην Ελλάδα (περιελίξεις μοτέρ & πηνίων αλλά και σε μοτοσυκλέτες), οι περιπτώσεις που έγινε η εργασία από επαγγελματία (ηλεκρολόγο) σε περιελίξεις, η επιτυχία ήταν 100% με εγγύηση!

Μάλιστα και σε κάποιες περιπτώσεις, η ποιότητα ήταν καλύτερη απο του εργοστασίου.
Είμαι σίγουρος πως όλα τα συνεργεία μοτο συνεργάζονται με ειδικούς σε περιελίξεις, οπότε απλά ρώτα κάποιον μηχανικό που εμπιστεύεσαι.

Τώρα εάν και πάλι χρειαστείς, τότε πες μου να σου στείλω μερικά τηλέφωνα. Και εννοείτε δεν τα ποστάρω μια και μπορεί να γίνει θέμα απο μερικούς και θα λένε δικαίως πως κάνω διαφήμηση.

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: sprint900 στις 10/06/2014 2:06 μμ.

voyager1970"Φίλε Γιώργο.

Η περίπτωση να κάνω εγώ την περιέλιξη, δεν το συζητώ (χαράς το κουράγιο σου). Έκαστος στο είδος του κι ο Λουμίδης στους καφέδες!

Από προσωπική εμπειρία σε επαγγελματικές/ βιομηχανικές εφαρμογές στην Ελλάδα (περιελίξεις μοτέρ & πηνίων αλλά και σε μοτοσυκλέτες), οι περιπτώσεις που έγινε η εργασία από επαγγελματία (ηλεκρολόγο) σε περιελίξεις, η επιτυχία ήταν 100% με εγγύηση!

Μάλιστα και σε κάποιες περιπτώσεις, η ποιότητα ήταν καλύτερη απο του εργοστασίου.
Είμαι σίγουρος πως όλα τα συνεργεία μοτο συνεργάζονται με ειδικούς σε περιελίξεις, οπότε απλά ρώτα κάποιον μηχανικό που εμπιστεύεσαι.

Τώρα εάν και πάλι χρειαστείς, τότε πες μου να σου στείλω μερικά τηλέφωνα. Και εννοείτε δεν τα ποστάρω μια και μπορεί να γίνει θέμα απο μερικούς και θα λένε δικαίως πως κάνω διαφήμηση."


Να κάνω μια διευκρίνιση , έχω φίλο ηλεκτρολόγο που πίνοντας και το καφεδάκι μου στο μαγαζί του θα έκανα και την περιέλιξη .
Αλλά όταν αυτός ο ίδιος του λες το παραμύθι και σου λέει , ότι για να καίγεται το εργοστασιακό κάποιο λάκκο έχει η φάβα , είτε σε απαγωγή θερμότητας από τον χώρο είτε σε μελέτη των πηνίων αυτό καθεαυτό , μπορεί να σηκώνουν για πολλούς λόγους παραπάνω θερμοκρασία και να καίγονται γρήγορα , ένα πηνίο δεν σηκώνει μόνο θερμοκρασία από τον περιβάλλοντα δυσμενή δυστυχώς χώρο στο σημείο που είναι το συγκεκριμένο αλλά και από το έργο που παράγει , άρα δεν μπορώ να δώσω εγγύηση , εγώ που δεν γνωρίζω δηλαδή πάω πάσο .
Το να φτιάξω ένα για πάρτη μου πειραματιζόμενος με σπείρες , πάχος , κάποιο παραπάνω μονωτικό πυρίμαχο υλικό , μήπως βγει καλύτερο είναι άλλο πράγμα και άλλο πράγμα αυτό που ο επαγγελματίας θα φτιάξει στον πελάτη .
Και για αυτό υπάρχουν περιπτώσεις που ακόμα και από άριστα συνεργία οι συνεργαζόμενοι πηνιάδες απέτυχαν μια και δυο και τρις φορές , η περιέλιξη μπορεί να ήταν άψογη αλλά μάλλον δεν είναι εκεί το πρόβλημα στην συγκεκριμένη περίπτωση , όπως στην καρβουνοθήκη της μίζας ας πούμε .
Η περιέλιξη αυτού κάθε αυτού δεν είναι τίποτα , όλα τα σχετικά πηνία ένα αστέρι δημιουργούν όλα είναι σε αριθμό διαιρετά δια τρία , ένα πολύ εύκολο πράγμα είναι σε αυτό φυσικά τον τύπο των πηνίων η περιέλιξη .
Το ζόρικο είναι η συνολική μελέτη του πράγματος .
Δεν είναι θέμα διαφήμισης για εμένα που δεν ποστάρω τηλέφωνο μάστορα , το θέμα είναι να είναι σίγουρο ότι αυτή είναι η μόνιμη λύση στην βλάβη και όχι η επανάληψη της σε ένα δυο μήνες .
Αν είχα κάτι σίγουρο θα το ποστάριζα και ας έλεγε ο καθένας ότι ήθελε , αρκεί να ήταν σωστή σίγουρα η επισκευή που θα γινόταν .
Βέβαια φίλε μου αν χρειαστώ κάτι σχετικό από τέτοιους τεχνίτες και φυσικά σε ευχαριστώ παρά πολύ για αυτό , σέβομαι την δική σου επιθυμία και θα σου πω να μου το στείλεις με e-mail .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: Polymhxanos στις 10/06/2014 2:40 μμ.

sprint900"Θυμάμαι σαν παλιός τι έγραφε το forum της aprilia για το παλιό caponord .
Χαχαχαχχαχα , βέβαια εκεί μιλάμε για εγκυκλοπαίδεια ολάκερη OI βλάβες στα ηλεκτρικα και η αντιμετώπιση τους , σε μια μοτοσυκλέτα όμως που ήταν η απόλυτη κορυφή σε όλα τα υπόλοιπα .
"


Και για σόμπα εξαιρετικό είναι, έχει ζεστάνει κόσμο τις κρύες μέρες του χειμώνα, ουουουου



(τι άλλο θα διαβάσω πια στα φόρουμ, το ποταμόπλοιο κορυφή...)
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: voyager1970 στις 10/06/2014 9:32 μμ.

Οχι και σόμπα! Ενα μικρό ατυχηματάκι είναι... με λίγο στόκο, μπογιά και λιγο μονωτική ταινία... θα γίνει σαν καινούριο!!!

Γενικά τα Ιταλικά μέχρι και στις αρχές του 2000 είχαν θεματάκια... κυρίως με τα ΗΛΕΚΡΙΚΑ τους ( σπαγγέτι Μπολονέζ). Πόσοι απο τους παλιούς θυμούνται εκδρομές με κλασικά Γιαπωνέζικα, όπου όταν ερχόταν και κανένα Ιταλικό μαζί τους, ήταν 50-50 να γυρίσει το μηχανάκι του με φορτηγάκι... λόγο βλάβης... και οι υπόλοιποι σαν ψυχούλες το "θάβαμε" (το ρημάδι του, το χρέπι, κ.α.)

Ομως τα τελευταία χρόνια όλοι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ!

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: sprint900 στις 11/06/2014 9:46 πμ.

Έτσι είναι ακριβώς , όταν δεν έχουμε επιχειρήματα πετάμε , μια φωτώ καμένης μοτοσυκλέτας και καθαρίζουμε .
Έτσι κάνουν ακριβώς και οι άσπονδοι φίλοι των ducati , βέβαια βλέποντας τέτοια πόστα , χαμογελάω γιατί τα εκλαμβάνω σαν χιουμοριστικά .
Εγώ πάντως επιμένω το caponord το οποίο βγήκε στην παραγωγή το σωτήριο έτος 2001 , έχοντας marzocchi μπροστά αλουμινένια πλαισιάρα που δεν χαμπάριαζε τίποτα και τον φοβερά αξιόπιστο μηχανικά rotax της aprilia εξαιρέσει όπως προείπα των ηλεκτρικών προβλημάτων του ήταν στην κατηγορία του κορυφή .
Και από τον παλιό τίγρη ήταν πολύ καλύτερο , την ον ωχ έκδοση δηλαδή της δίκης μου μοτοσυκλέτας και του απαίσιου σε φρένα και πανβάρου varadero με της τελείως σομιέδες αναρτήσεις του καιρού .
Και φυσικά τα παλιά ευρωπαϊκά είχαν τα προβληματάκια τους σε σχέση με τα ιαπωνικά στην αξιοπιστία .
Σαφώς , άλλα έχουν σκοτώσει λιγότερους αναβάτες σε σχέση με τα αξιόπιστα ιαπωνικά , λόγω καλύτερων φρένων αναρτήσεων πλαισίων , συμπεριφοράς δηλαδή , όποτε μερικοί που έχουμε πάει σε κάμποσες κηδείες φιλών τα προτιμάμε από κάποια ιαπωνικά φέρετρα και μιλώ για ποιο πολύ για εκείνο τον παλιό καλό καιρό .
Τώρα φυσικά έχει αμβλυνθεί αυτή η διαφορά , οι ευρωπαίοι έγιναν ποιο αξιόπιστοι , έχουν βέβαια πάντα το κάτι της τους και οι ιαπωνικές αξιόπιστες σκοτώστρες έγιναν σωστότερες σε πλαίσια και κράτημα έχουν όμως και αυτές το κάτι της τους ακόμα .
Αυτή η διαμάχη δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ .
Διαλέγει ο καθένας και παίρνει .
Υποχρεωτικό δεν είναι τίποτα .
Πάντως αν και υπόλοιποι διαβάσατε πρώτη φορά σε forum ότι το caponord 1000 ήταν κορυφαία μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της , χαίρομαι πάρα πολύ που το ποστάρισα εγώ αυτό , έστω και από σπόντα σε ένα πόστο που συζητάγαμε για την διόρθωση της αξιοπιστιας σε μια κατά τα άλλα θαυμάσια μοτοσυκλέτα , το 675 και το 800 .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: wildbill στις 18/11/2015 11:26 πμ.

καλημέρα, εχω το ιδιο πρόβλημα με την μιζα.
Βλεπω πως το ελυσες με τα καρβουνακια ένα χρονο και κατι πριν... Σου παρουσιασε τιποτε εκτοτε?

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: voyager1970 στις 18/11/2015 12:54 μμ.

wildbill"καλημέρα, εχω το ιδιο πρόβλημα με την μιζα.
Βλεπω πως το ελυσες με τα καρβουνακια ένα χρονο και κατι πριν... Σου παρουσιασε τιποτε εκτοτε? "


Φίλε Βασίλη!

Η επισκευασμένη μίζας (με τα καινούρια "καρβουνάκια") μετά από 5~6000χλμ, μου παρουσίασε πάλι πρόβλημα. Οπότε, μετά έβαλα την καινούρια που μου έδωσαν λόγο εγγύησης ανταλλακτικού η Triumph.

Βέβαια, την επισκευασμένη μίζα την ξαναπήγα σε μάστορα ηλεκτρολόγο (ειδικευμένος σε ηλεκτρικές μίζες) και ανοίγοντας την βρέθηκε να είναι πάλι φθαρμένα τα "καρβουνάκια", αλλά και ο συλλέκτης του μοτέρ. Έγινε η σχετική επισκευή σε αυτήν την μίζα και την έχω καβάντζα για το μέλλον.

Re: Επισκευή του μοτέρ μίζας!  

  Από: giannis1070 στις 17/02/2016 4:02 μμ.

voyager1970"
wildbill"καλημέρα, εχω το ιδιο πρόβλημα με την μιζα.
Βλεπω πως το ελυσες με τα καρβουνακια ένα χρονο και κατι πριν... Σου παρουσιασε τιποτε εκτοτε? "


Φίλε Βασίλη!

Η επισκευασμένη μίζας (με τα καινούρια "καρβουνάκια") μετά από 5~6000χλμ, μου παρουσίασε πάλι πρόβλημα. Οπότε, μετά έβαλα την καινούρια που μου έδωσαν λόγο εγγύησης ανταλλακτικού η Triumph.

Βέβαια, την επισκευασμένη μίζα την ξαναπήγα σε μάστορα ηλεκτρολόγο (ειδικευμένος σε ηλεκτρικές μίζες) και ανοίγοντας την βρέθηκε να είναι πάλι φθαρμένα τα "καρβουνάκια", αλλά και ο συλλέκτης του μοτέρ. Έγινε η σχετική επισκευή σε αυτήν την μίζα και την έχω καβάντζα για το μέλλον. "



Καλησπέρα, καινούριος στο forum, καλώς σας βρήκα!

Απ'ότι βλέπω, το πρόβλημα με τις μίζες είναι αρκετά συχνό φαινόμενο.

Συμβαίνει σε όλα τα 800, ή σε ορισμένα?

Ρωτάω επειδή μου αρέσει πάρα πολύ το μηχανάκι, αλλά θεωρώ τεράστιο αποτρεπτικό παράγοντα το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Επίσης, σου δίνει σημάδια ότι πάει για φούντο ή στα καλά καθούμενα σε αφήνει στα κρύα του λουτρού?

Ευχαριστώ.