Βελτίωση εμπρός φρένων tiger 800

Re: Βελτίωση εμπρός φρένων tiger 800  

  Από: Cpt. Haddock στις 20/04/2012 9:01 μμ.

Na αγοράσεις το speed triple

Εναλλακτικα να βαλεις στο 800αρι αυτα που έχει πανω το ST, όλο το πακέτο: τρομπες, δαγκανες, σωληνακια, δισκους, τακακια.

Πεταμένα λεφτα για μένα μια και αυτα εχουν φτιαχτει για να διαχειριστουν τα 135+ αλογα του τριπλ και οχι τα 95- του 800αριου.

Υπόψιν οτι για την αίσθηση που ένιωσες παιζει τεραστιο ρόλο και η διαδρομη της αναρτησης, οπου εκει δε μπορεις να κανεις τιποτα (σχεδον)

"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Βελτίωση εμπρός φρένων tiger 800  

  Από: Σπυριδων στις 21/04/2012 3:44 μμ.

Το 800 εχει μεταλικα σωληνακια φρενων.Τα φρενα ειναι αρκετα καλα,γιατι εχει την χρυση διπιστονη σειρα της νισσιν και το abs ειναι σουπερ απο την ιδια εταιρια.Τωρα αν θελεις πραγματικη βελτιωση,η λυση ειναι μια και ειναι ακριβη.Βαζεις τετραμπιστονες δαγκανες της νισσιν η' της μπρεμπο στο μπροστινο και καλυτερη τρομπα φρενου.Επειδη το ειχα ψαξει για το καπονορντ κανει γυρω στα 800 ευρω.Ισως υπαρχουν και καλομεταχειρισμενες κανα 200 ευρω κατω.Αν εχεις σκοπο να το κρατησεις το 800αρι για 5-6 χρονια η' και μονιμα αξιζει,αλλιως αστο.Πηγαινε στον Θεοδωση στο break shop στην Καλλιροης να σου δωσει πληροφοριες.

Re: Βελτίωση εμπρός φρένων tiger 800  

  Από: Cpt. Haddock στις 21/04/2012 6:49 μμ.

Όταν λέμε μεταλλικα σωληνάκια, εννοούμε υψηλής (πίεσης).

Λογικά τέτοια πρέπει να έχει, αλλα και να μην εχει, αν βαλεις τη βελτιωση θα τη δεις σε διαδρομές με μπολικο φρεναρισμα (πχ κατηφορικό στροφιλίκι). Στην καθημερινη οδήγηση, λιγα πραγματα θα αλλαξουν.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Βελτίωση εμπρός φρένων tiger 800  

  Από: nfot στις 21/04/2012 8:09 μμ.

"Μεταλλικα" εχει Κωστα.
Βασικα ο ορος "μεταλλικα" ειναι εντελως λαθος. Ειναι ορολογια μαστρο Μητσου...
Ο σωστοτερος ορος ειναι "αεροπορικου τυπου" γιατι μοιαζουν με τα σωληνακια που εχουν τα αεροπλανα στα φρενα τους και ειναι για υπερυψηλες πιεσεις.
Το σωληνακι αυτο βασικα, ειναι απο τεφλον και περιβαλεται απο ευκαμπτο μεταλλικο πλεγμα, με σκοπο να μη διογκωνεται οταν ζεσταινεται και να το προστατευει. Συνηθως εχουν και επενδυση διαφανη γυαλιστερη ή προαιρετικα σε διαφορα χρωματα. Νομιζω οτι ολοι οι ευρωπαιοι κατασκευαστες τετοια χρησιμοποιουν, σε αντιθεση με τους Ιαπωνες που βαζουν τις μαυρες γκουμουτσες απο καουτσουκ ή κατι τετοιο.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.