Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις

Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: TZANNSPY στις 18/09/2011 5:34 μμ.

Ανοίγω αυτό το θέμα με σκοπό την ενημέρωσή μας, την καταγραφή εμπειριών/προβληματισμών και προτάσεων σχετικά με τα "παπουτσάκια" της καλής μας.

Προσωπικά, στην αρχή ήμουν πολύ ευχαριστημένος με τα "μαμά" ελαστικά, τώρα κοντά στα 3000km κι ενώ θα έπρεπε να συμπεριφέρονται καλύτερα λόγω στρωσίματος, νομίζω πως η απόδοσή τους έχει πέσει, όχι τόσο στο κράτημα σε στροφές αλλά στα γλυστρήματα είτε από φρένα/κατεβάσματα είτε στο άνοιγμα του γκαζιού πχ από στάση σε ψιλοανηφορικό δρόμο. - Πολλές φορές με πιάνω να οδηγώ σαν χουλιγκάνος χωρίς να το θέλω πάντα. -

Και με τα πρωτοβρόχια σε αναμονή σε δρόμους με ήδη μηδενικό συντελεστή τριβής/πρόσφυσης σκέφτομαι μήπως η έστω και πρόωρη αλλαγή τους δεν αποδειχθεί "περιττό" έξοδο.

Τι επιλογές (όσο γίνεται δοκιμασμένες) έχουμε στις διαστάσεις/χαρακτήρα της καλής μας; (90/90-21 & 150/70-17)

Τι γνώμη έχετε για τις προτεινόμενες από τον κατασκευαστή πιέσεις; (Front 36lb & Rear 42lb)
Τις ακολουθείτε; Εγώ μετά από προτροπή και του συνεργείου βάζω τουλάχιστον από 5lb λιγότερες μπροστά/πίσω.

Τέλος, επειδή ίσως να άνοιξα το θέμα όπου 'ναι ας αναλάβουν οι Mods για την πιθανή μεταφορά του.
Μπαμπά μην... Πέφτεις !!!

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: TZANNSPY στις 07/10/2011 6:07 μμ.

Βρε παιδιά <οκτακοσάρικα> , κανείς;

Ειδικά στο κομμάτι για την πίεση στα ελαστικά θα ήθελα τις απόψεις σας.

Δεν είναι ρητορικό το ερώτημα!!!
Μπαμπά μην... Πέφτεις !!!

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: Cpt. Haddock στις 07/10/2011 6:20 μμ.

34 - 38 να βαζετε (στα battlewing)



Κι αν θελετε καλα ονοφαδικα λαστιχα, Metzeler Tourance EXP

Αν και με τα Battlewging δεν ειχα κανενα θεμα στο 955. Ομως την Τριτη εφαγε μια σουπα ασχημη κολλητος με το XC. Βεβαια οι πιεσεις στα λαστιχα του ήταν λιγοτερες κι απο την ελαχιστη ετοιμοθανατου γέρου, κατι που έπαιξε το ρόλο του...
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: atsatsos στις 15/10/2011 2:45 πμ.

TZANNSPY"
Ειδικά στο κομμάτι για την πίεση στα ελαστικά θα ήθελα τις απόψεις σας.
"


Για τα δρομίσια-πολιτικά ελαστικά γιαυτό υπάρχει το manual. Για να μην υπάρχουν απόψεις.
Ατσάτσα

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: TZANNSPY στις 15/10/2011 3:07 μμ.

Φίλε μου το manual δεν είναι και... η ΒΙΒΛΟΣ, και επειδή η μοτοσικλέτα δεν οδηγείται σε σταθερές και ελεγχόμενες συνθήκες εργαστηρίου αλλά σε περιοχές, που αυτές μπορεί διαφέρουν από πολύ ως πάρα πολύ μεταξύ τους, αυτό που μπορεί να είναι το κατάλληλο π.χ για το οδόστρωμα στην Αγγλία εδώ μπορεί να είναι απλά ακατάλληλο ή και επικίνδυνο.

Και το θέμα δεν εξαντλείται στην πίεση/τύπο ελαστικών αλλά και στο μείγμα καυσίμου-αέρα, τύπο λαδιού και ένα σωρό άλλες παραμέτρους/ρυθμίσεις, που δεν είναι της παρούσης...

Απλά δεν είναι όλα by the book... για αυτό και ρωτάω τις απόψεις των φίλων εδώ στο forum.


υ.γ Για να μην αναφέρω τι γράφει το manual για τον τύπο βενζίνης που πρέπει να βάζουμε στο ΜΟΤΟ και τι συμβαίνει στην Ελληνική Πραγματικότητα...
Μπαμπά μην... Πέφτεις !!!

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: Cpt. Haddock στις 15/10/2011 7:35 μμ.

Ηθελα να ξερα παλια που δεν υπήρχε ιντερνετ πως μπορούσε κι οδηγούσε ο κοσμος χωρις να σπαταλάει ώρες ρωτώντας τετοια πράγματα;

Μπας και δεν πηγαιναν πουθενα τότε;
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: Barbadinos στις 15/10/2011 8:24 μμ.

Cpt. Haddock"Ηθελα να ξερα παλια που δεν υπήρχε ιντερνετ πως μπορούσε κι οδηγούσε ο κοσμος χωρις να σπαταλάει ώρες ρωτώντας τετοια πράγματα;

Μπας και δεν πηγαιναν πουθενα τότε;"


Αμα ο ανθρωπος γερασει....αρχιζουν οι παραξενιες


Καπετανιο μου τοτε οι ανθρωποι δεν εβαζαν κωλο κατω,σημερα δεν πανε πουθενα
Τα πραγματα ειναι απλα,το μπερδεμα ειναι να το...καταλαβεις

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: TZANNSPY στις 15/10/2011 10:48 μμ.

Έχει αλλάξει ο τόπος(καναπές) και το μέσο(internet) της συζήτησης η ίδια η συζήτηση ΟΧΙ.

Οι παλαιότεροι θα ήταν σίγουρα μάρτυρες/πρωταγωνιστές σε ανάλογες μοτοκουβέντες στα καφέ, στα συνοικιακά συνεργεία, στα ουφάδικα, στη Βούτα,στην Αύρα, στις καντίνες, στα Λιμανάκια κτλ.

Οπότε προς τι η απορία;
Μπαμπά μην... Πέφτεις !!!

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: Harrys στις 26/10/2011 11:20 μμ.

Εγω έχω τα scorpion καθ΄ οτι έχω το 'απλό' και στην αρχή μου φαίνονταν super αλλά τώρα μετά από 3500 χλμ δεν έχω πολύ καλή αίσθηση. Πάντως στο συνεργείο μου είπαν να βάζω λιγότερο αέρα (από το manual) λόγω "ελληνικού" οδοστρώματος...

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: PTiger800 στις 10/11/2011 4:58 μμ.

Με τον κίνδυνο να χαρακτηριστώ σπασίκλας...
Εντάξει το manual δεν είναι ευαγγέλιο (ειδικά όσον αφορά την Ελληνική βενζίνη), πλην όμως είναι το μόνο σημείο αναφοράς που έχουμε. Επίσης, ο Αγγλάρας δεν είναι μαλάκας. Θέλω να πω ότι δεν γράφει π.χ. διαφορέτικες πιέσεις αέρα για διαφορετικές καταστάσεις οδοστρώματος ή καιρικές συνθήκες. Γράφει αυτό που έχει ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ότι χρειάζεται το μηχανάκι.
Πραγματικά, δεν ξέρω ποιόν να εμπιστευθείς.
Π.χ. οι φίλοι 800ρηδες, αν διαβάσουμε το manual της μηχανής, λέει ότι λάδια αλλάζεις κάθε 6000km (αν θυμάμαι καλά).
Υπάρχει έστω και ένας στο forum που να μην του είπαν από το συνεργείο να αλλάζει λάδια κάθε 5000km, κατά πάσα πιθανότητα με το αιτιολογικό των υψηλών καλοκαιρινών θερμοκρασιών στην Ελλάδα; Πρακτικά αυτό σημαίνει 20% αύξηση του κόστους συντήρησης. Και ρωτάω, τι πειράζει αν το καλοκαίρι στην Ελλάδα η θερμοκρασία φτάνει τους 40°C; Δηλαδή τα λάδια της μηχανής κατά τη λειτουργία τι θερμοκρασία πιάνουν;
Για να επιστρέψω στο θέμα. Το να μειώσεις την πίεση των ελαστικών, ίσως βοηθάει στο να ζεσταθούν πιο γρήγορα, αλλά ίσως βοηθάει και στο να φθαρούν λίγο πιο γρήγορα.
Τέλος πάντων, αμαρτία εξομολογημένη... η άποψή μου (που ως γνωστόν οι απόψεις είναι σαν τις κ@λοτρυπίδες...όλοι έχουν από μία) είναι RTFM (Read The Fucking Manual) και κάνε ότι σου λέει.
Και κάτι ακόμα, που μου απάντησες νομίζω εσύ TZANNSPY σε άλλο topic βέβαια...
Μήπως όταν το μοτόρι ήταν ακόμα καινούριο ήσουν και εσύ πιο καινούριος και οδηγούσες πιο συντηρητικά και άρα με λιγότερες απαιτήσεις από τα λάστιχα;
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: john doufexis στις 10/11/2011 5:43 μμ.

TZANNSPY"Έχει αλλάξει ο τόπος(καναπές) και το μέσο(internet) της συζήτησης η ίδια η συζήτηση ΟΧΙ.

Οι παλαιότεροι θα ήταν σίγουρα μάρτυρες/πρωταγωνιστές σε ανάλογες μοτοκουβέντες στα καφέ, στα συνοικιακά συνεργεία, στα ουφάδικα, στη Βούτα,στην Αύρα, στις καντίνες, στα Λιμανάκια κτλ.

Οπότε προς τι η απορία;"

αυτο που δν αλλαζει δυστιχως φιλε ειναι αυτοι οι 2-3 που παντα ειναι εριστικοι ειρωνες κ γνκ παντογνωστες !!!
Βρε θα αργησεις και θα σου κρυωσει η μπριτζολα !!!!

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: petros1479 στις 10/11/2011 7:15 μμ.

Harrys"Εγω έχω τα scorpion καθ΄ οτι έχω το 'απλό' και στην αρχή μου φαίνονταν super αλλά τώρα μετά από 3500 χλμ δεν έχω πολύ καλή αίσθηση. Πάντως στο συνεργείο μου είπαν να βάζω λιγότερο αέρα (από το manual) λόγω "ελληνικού" οδοστρώματος... "
\
Τα scorpion τα ειχα στο transalp, για καποια περιοδο μικρη βεβαια, και ηταν οτι χειροτερο εχω καβαλησει ποτε!!!! Ειδικα σε βρεγμενο!!! τα metzeler tourance ειναι κορυφη, περιμενω λιγο ακομα να τα ξεκανω τα batllewing γιατι στο χωμα δεν ειναι και η καλυτερη τους!!! και μετα metzeler!!!!!
εμενα μου ειπαν τα παιδια στην αντιπροσωπεια να βαζω 36 - 40 ενω ο μοτοροδας μου ειχε πει 34 - 38 !! Η πρωτη αποψη μου φανηκε καλυτερη γιατι νιωθω τη μηχανη να παταει καλυτερα ειδικα δικαβαλο!
Αυτα ειχα να πω και τα ειπα...
HIGHWAY TO HELL.

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: Tiger81 στις 27/08/2015 11:06 μμ.

Έβαλα σήμερα τα Continental TKC70 στο Tiger 800XC μου με 240 ευρώ (+20 ευρώ σαμπρέλα Michelin motocross μπροστά πάχους 4mm, -η πίσω ήταν ήδη τέτοιου τύπου και σε καλή κατάσταση) στον [url=https://www.facebook.com/pages/%CE%9A%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%93%CE%B1%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%82/246837525503615:2d0cbw4e]Κουτσολικάκη στη Γιάννουλη Λάρισας.
1-Ο τύπος είναι πολύ σωστός και ξέρει τι κάνει. Αν και μάλλον είναι ήδη γνωστός...
2-Τη μηχανή την πήρα μεταχειρισμένη με τα battlewing (όχι τα μαμά αλλά αγορασμένα μετά από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, το λέω γιατί έχω διαβάσει απόψεις ότι τα "μανίσια" ήταν κατώτερης ποιότητας)
3-Το μηχανάκι στα λίγα χιλιόμετρα που έκανα έχει μεταμορφωθεί. Τα ελαστικά κολλάνε κάτω απίστευτα πολύ σε βαθμό που δεν περίμενα παρόλο που τα battlewing ήταν αρκετά φθαρμένα. Στην αρχή με τρόμαξε η πολύ γρήγορη κορώνα που έχουν, αλλά νομίζω θα τα συνηθίσω. Με το που πλαγιάζεις το μηχανάκι κάνει μόνο του μοχλό στο τιμόνι και πέφτει απότομα και στρίβει μόνο του κάτι που είναι γαμάτο σε ταχύτητες αλλά προσωπικά τρομάζω ακόμα σε ταχύτητες πόλης (είπαμε θα το συνηθίσω).
4-Παρατηρώ μια μικρή ασάφεια στην ευθεία με πάνω από 80 km/hr και κάποιους κραδασμούς οι οποίοι μειώθηκαν όταν χαμήλωσα την πίεση στα ελαστικά (2.0 bars μπροστά και 2.4 πίσω), αλλά από ό,τι είπε κι ο μάστορας οφείλεται περισσότερο στον μπροστινό τροχό που θέλει κι άλλη ζυγοστάθμιση μετά από 2000km.

Θα πω περισσότερα από Δευτέρα καθώς λέω να το λιώσω το σαββατοκύριακο σε ορεινά ασφάλτινα χιλιόμετρα...
kick out the jams

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: Tiger81 στις 31/08/2015 4:14 μμ.

Update από τα λάστιχα (Continental TKC70):
Πρόβλημα σε ταχύτητες πάνω από 120-130 με τρελή ταλάντωση του μπροστινού. Με τα παλιά φθαρμένα battlewing και με 200 ήταν απόλυτα σταθερό το μηχανάκι. Δεν ξέρω αν φταίνε τα λάστιχα ή ο μπροστινός τροχός. Κατά τα άλλα απόκοσμα κρατήματα, το μηχανάκι στρίβει με τα μάτια και υπακούει στα πάντα και στα φρένα. Δευτερευόντως είναι και όμορφα.
kick out the jams

Re: Tiger 800 xc Ελαστικά και πιέσεις  

  Από: PTiger800 στις 01/09/2015 1:02 μμ.

Tiger81"Πρόβλημα σε ταχύτητες πάνω από 120-130 με τρελή ταλάντωση του μπροστινού"


στη δική μου περίπτωση αίτιο του προβλήματος ήταν στράβωμα της ζάντας, μάλλον από λακούβα ή πεζοδρόμιο.
...metal under tension, begging you to touch and go...