ΣΕΡΒΙΣ

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Sprinter στις 24/03/2009 11:12 πμ.

BTW Τα Motul 300V ειναι λάδια αγωνιστικών 'προδιαγραφών' ατεστάριστα με βαση τις γνωστές προδιαγραφές και πολύ πιθανόν με έλλειψη πρόσθετων που απαιτούνται για την πολυκαιρία κλπ. Use at your own risk κυρίως αυτοί που είναι ακόμα στην εγγύηση.

(Δε θα κράταγα ποτέ λάδια αγωνιστικών προδιαγραφών για πάνω από 5000 χλμ, ουτε θα τα βαζα για να κατεβαίνω Ομόνοια κάθε μέρα. Τα κανονικά συνθετικά της Motul είναι τα 7100).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: chris34 στις 26/03/2009 12:19 μμ.

Το εκανα το σερβις μου και ηρεμησα!Λαδακια+φιλτρο τσεκαρισματα σφυξιμο γρασαρισμα αλυσιδας ολα κομπλε!!Το πηγα στον Παπαριζο στο Αιγαλεω!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: takis1964 στις 26/03/2009 1:26 μμ.

Αφου ρε Χρηστο η επομενη ερωτηση που θα σου κανουμε ειναι ποσα πληρωσες
Πεστο λοιπον

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: chris34 στις 26/03/2009 1:48 μμ.

Ναι συγνωμη ξεχασα να το γραψω! 80 ευρω πληρωσα!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Boulvai στις 26/03/2009 2:59 μμ.

...Γεια χαρά!σχετικά νέο μέλος...
Μια που λέμε για σέρβις και κόστος παραθέτω την πικρή μου εμπειρία:
Σερβις 10000(9700 περίπου διότι παρήλθε πρώτα ο χρόνος)
Ξεκαθαρίζω έχω χάσει την απόδειξη και δε μπορώ να μιλήσω τεκμηριωμένα αλλά οι τιμές που δίνω είναι 99% έγκυρες:
310 ευρώ συνολικά!165 εργασία και 145 αναλώσιμα
Άλλαξαν λάδια(68),φίλτρο(12),3 καπελότα (κατά προσέγγιση 8-9 ευρώ κάνανε),αυτά!!!...(ίσως ξέχασα κάτι που φτάνει το κόστος στα αναλώσιμα 145 ευρώ,σίγουρα όχι τακάκια).
ΑΑΑ!! ...το φίλτρο αέρος το καθάρισαν απλά!
Το σέρβις έγινε στο Ν.Ηράκλειο στην Λ.Αμαρουσίου χωρίς να είμαι εγώ παρών για προσωπικούς μου λόγους.
Ήθελα κι εξάτμιση τρομάρα μου!...

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Sprinter στις 26/03/2009 3:08 μμ.

Μάλλον ξέχασες τα μπουζί.

Η απορία σου ποιά είναι ακριβως? Το κόστος των υλικών ή της εργασίας? Γιατί εμένα η απορία μου είναι το κόστος της εργασίας... Δεν είμαι ειδικός αλλά περίεργο θα μου φαινόταν η εργασία για αυτά που αναφέρεις να είναι σκάρτη μια ώρα...οπότε.. Ισως ο Φιλιππος να μπορεί να μας φωτίσει για το πόση ώρα χρειάζεται να αλλάξεις λάδια, να λύσεις πλαστικά - τεπόζιτο, να βγαλεις το φίλτρο αέρα, ισως μπουζί, να δέσεις, και να γρασάρεις την αλυσίδα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: dimchrist στις 26/03/2009 4:42 μμ.

Sprinter"BTW Τα Motul 300V ειναι λάδια αγωνιστικών 'προδιαγραφών' ατεστάριστα με βαση τις γνωστές προδιαγραφές και πολύ πιθανόν με έλλειψη πρόσθετων που απαιτούνται για την πολυκαιρία κλπ. Use at your own risk κυρίως αυτοί που είναι ακόμα στην εγγύηση.

(Δε θα κράταγα ποτέ λάδια αγωνιστικών προδιαγραφών για πάνω από 5000 χλμ, ουτε θα τα βαζα για να κατεβαίνω Ομόνοια κάθε μέρα. Τα κανονικά συνθετικά της Motul είναι τα 7100)."


Thanks Νίκο ! Έχω ένα κόλλημα με τα Motul...
Πιο πριν έβαζα τα 5100 που είναι ημισυνθετικά. Ο Βασίλης (Ευθυμίου) αυτά μου έλεγε να βάζω και αυτά έβαζα. Από τη στιγμή όμως που σταμάτησα να το βγάζω στην πόλη και επειδή μπαίνει πιο συχνά πίστα/γρήγορες βόλτες ήθελα κάτι πιο exreme. Διαβάζοντας στο http://www.triumph675.net κατέληξα στο 300V αφού μιλάγανε με τα καλύτερα λόγια όσοι το είχαν δοκιμάσει. Μέχρι στιγμής δε έχω παράπονο...

Triple Way

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Sprinter στις 26/03/2009 4:53 μμ.

Να τα αλλάζεις συχνά και να τσεκάρεις την στάθμη πιο συχνά...

Οπως είπα και πιο πάνω το 7100 είναι το νορμαλ 100% συνθετικό της Motul.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Boulvai στις 26/03/2009 7:59 μμ.

...Από τι στιγμή που διαβάζω εδώ πως άλλοι κάτοχοι τα πήγαν για σερβις των 10000 και πληρώνοντας 250 ευρώ τους φάνηκαν πολλά εγώ τι να πω μετά!?
Φυσικά και μου φάνηκαν πολλά τα λεφτά της εργασίας,όχι ότι τα λάδια 68 ευρώ είναι φτηνά,είναι πανάκριβα!Αλλά τουλάχιστο πληρώνεις υλικό κι όχι αέρα όπως οι εργατοώρες!Έτσι κι αλλιώς τα λάδια πάντα τόσο τα χρέωναν(σε μένα τουλάχιστον)...
Σημ.: ναι όντως τα μπουζί έχω ξεχάσει

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Sprinter στις 26/03/2009 8:42 μμ.

Πήγες στο φαρμακείο. Πάνε στον διανομέα για service? Αν είχες Honda θα πήγαινες στον Σακαράκη? Suzuki στον Σφαξιανάκη?

Και να καταλάβω κάτι. Γιατί δε ρωτάτε πόσο θα κοστίσει (αν δεν βγάλει κάτι) πρίν αφήσετε το μηχανάκι για service? Υποχρεωμένοι είναι να σας πουνε και να σας πουνε επίσης και το κοστος της εργασίας ανα ώρα. Επίσης μπορείτε να δώσετε εντολή να σαν ρωτήσουν πρώτα, αν βγάλει κατι, αν θελετε να το φτιάξετε στη τιμή που θα σας πούνε.

Για τα λάδια, πάτε σε ένα ωραίο μαγαζί (αν θε σκαμπάζετε από internet) αγοράζετε τα λαδάκια που θέλετε (προσέχετε να καλύπτει την προδιαγραφή του κατασκευαστή, ειδικά αν είστε στην εγγύηση) και τα πάτε ωραία και καλά στο συνεργείο να τα βάλει. Το ίδιο με το φίλτρο λαδιου και τα μπουζί, αλλά εκει τα λεφτά που θα γλιτώσετε είναι συνήθως λίγα. Πάντως 145 για τα αναλώσιμα είναι νομίζω κανονική τιμη αν συλλογιστει κανείς πώς τα Μομπιλ 1 που βάζει η Ηλιοφίλ είναι τα ακριβότερα λάδια της αγοράς.

Εκείνα τα καπελότα που λές με προβληματίζουν... Για δυό λόγους 1. Καπελότα στα 10000? Εγώ μόλις τσεκάρισα βαλβίδες στα 20000 στν Σάκη και δε θελαν τίποτα... 2. Αν πραγματικά βρήκε πως ήθελε καπελότα τότε τσεκάρισε και ρύθμισε βαλβίδες οπότε η εργασία αυξάνει κατα πολύ από αυτό που νομίζεις. Αλλά πάλι τσεκάρισε βαλβίδες στα 10 (χωρίς να σε ρωτήσει???) και θέλανε και 3 καπελότα???

Φίλιππααααααα
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: LevelOne στις 26/03/2009 9:21 μμ.

Sprinter"Μάλλον ξέχασες τα μπουζί.

Η απορία σου ποιά είναι ακριβως? Το κόστος των υλικών ή της εργασίας? Γιατί εμένα η απορία μου είναι το κόστος της εργασίας... Δεν είμαι ειδικός αλλά περίεργο θα μου φαινόταν η εργασία για αυτά που αναφέρεις να είναι σκάρτη μια ώρα...οπότε.. Ισως ο Φιλιππος να μπορεί να μας φωτίσει για το πόση ώρα χρειάζεται να αλλάξεις λάδια, να λύσεις πλαστικά - τεπόζιτο, να βγαλεις το φίλτρο αέρα, ισως μπουζί, να δέσεις, και να γρασάρεις την αλυσίδα."

Κοιτα να δεις....
αν δεν ανοιξω καπακι να τσεκαρω βαλβιδες,συνηθως 2 ωριτσες(χωρις τηλεφωνα,μπλα μπλα και σφηνες)ειναι αρκετες για ολα τα παραπανω συν ρυθμιση πεταλουδων,ελεγχους και σφυξιματα.Αν ανοιξω καπακι θελω αλλο ενα μισαωρακι.Βεβαια στη προκειμενη περιπτωση το παλικαρι αναφερει καπελωτα,το οποιο σημαινει ρυθμιση βαλβιδων(εξαγωγη εκκεντροφορων,μετρημα/αντικατασταση καπελωτων,χρονισμος,ξαναμετρημα)αρα τουλαχιστον αλλη μια ωριτσα στην περιτωση του 1050,αν σου κατσουν τα καπελωτα με την πρωτη.

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Sprinter στις 26/03/2009 10:32 μμ.

Καπελότα αλλαγή στις 10000 ρε Φίλιππα?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Cpt. Haddock στις 27/03/2009 10:11 πμ.

Sprinter"Καπελότα αλλαγή στις 10000 ρε Φίλιππα?"


Όντως, πολύ νωρίς είναι
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Aris. στις 27/03/2009 11:36 πμ.

ρε παίδες να ρωτήσω κάτι..
άντε εσείς στην Αθηνα έχετε ένα σωρό εξουσιοδοτημένους ακόμα και για την Triumph.. και αν δεν σας αρέσει ο ένας πάτε στον άλλον..
Εδώ όμως έχουμε μονο έναν και στον πιάνει δε στον πιάνει.. αφού είσαι στην εγγύηση το βουλώνεις και πληρώνεις..
Πλήρωσα 80euro στα 5000km για αλλαγή λαδιών - φίλτρο λαδιού
Χωρίς εργατικά όπως μου είπε..
Τόσο χρέωνε αυτά που άλλαξε..
Aμα εγώ του πάω τα λάδια στο χέρι αγορασμένα από αλλου (ενοειτε πιο φτηνα)
θα μου βάλει εργατικά έτσι θα καλύψει τι διαφορα από εκεί..
Ακόμα και μανούρα αν κάνω.. και καταφέρω στη τελική να βγω στο σέρβις κατά 20-30euro κερδισμένος..
Δε νομίζω να είναι συνετό να μην τα έχω καλά με τον μοναδικό εξουσιοδοτημένο που έχουμε... και δεν έχω και όρεξη να τρέχω για το κάθε τι στη θεσ/νικη ...
Ποσο μάλλον τώρα, που για ότι συμβαίνει τρέχω να το κάνω τσάμπα όσο είμαι στην εγγύηση...

καλά χρυσά τα λέει ο sprinter,
για όσους είναι στην Αθηνα... που υπάρχουν μαγαζιά - ανταγωνισμός..

και ως γνωστόν... ο ανταγωνισμός είναι φίλος του καταναλωτή
Και ακόμα καλύτερα αν είναι και αθέμιτος

Στη περίπτωση μου όμως..
Δεν υπάρχει άλλος δρόμος..


Που λέει και το aσθμα

κάνω λάθος ?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Sprinter στις 27/03/2009 11:48 πμ.

Aris."
κάνω λάθος ? "


Μάλλον... Και ο λόγος είναι πώς 80 Ευρώ για αλλαγή δεν είναι υπερβολικά. Δεν συζητώ αν σου χρέωσε εργασία ή όχι, δεν έχει σημασία, το τελικό κόστος μετράει.

Πόσο κάνει το λάδι λιανική από μαγαζί? 4χ14, 4χ15, 4χ18, 4χ20 (διάλεξε ανάλογα τη μάρκα).... Βάλε και το φίλτρο.... Πόσα θέλεις δηλαδή να σου πάρει?

Και ούτε σε υποχρέωσε καμμιά εγγύηση να αλλάξεις λάδια στις 5000.

Είπαμε να γκρινιάζουμε αλλά να έχουμε και μια αίσθηση της πραγματικοτητας ρε αδερφέ.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε