ΣΕΡΒΙΣ

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Aris. στις 27/03/2009 2:18 μμ.

[quote:3ev6h59o]4χ14, 4χ15, 4χ18, 4χ20 [/quote:3ev6h59o]

το 4 τι ειναι ? αν εννοείς λίτρα τότε να σου πω πως είναι 3.0 λίτρα για στεγνή πλήρωση και 2.6 λίτρα για αλλαγή λαδιού/φίλτρου.

όπως λέει το μανουάλι
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Sprinter στις 27/03/2009 2:24 μμ.

Σε μπερδεψα με 1050. Και πάλι όμως και με 3χ για κάνε τις πράξεις...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: coot στις 27/03/2009 2:27 μμ.

Sprinter"
Aris."
κάνω λάθος ? "


Μάλλον... Και ο λόγος είναι πώς 80 Ευρώ για αλλαγή δεν είναι υπερβολικά. Δεν συζητώ αν σου χρέωσε εργασία ή όχι, δεν έχει σημασία, το τελικό κόστος μετράει.

Πόσο κάνει το λάδι λιανική από μαγαζί? 4χ14, 4χ15, 4χ18, 4χ20 (διάλεξε ανάλογα τη μάρκα).... Βάλε και το φίλτρο.... Πόσα θέλεις δηλαδή να σου πάρει?

Και ούτε σε υποχρέωσε καμμιά εγγύηση να αλλάξεις λάδια στις 5000.

Είπαμε να γκρινιάζουμε αλλά να έχουμε και μια αίσθηση της πραγματικοτητας ρε αδερφέ."

στα επόμενα service θα καταλάβεις αν είναι πολλά αυτά που σου ζητάνε . και σε κάτι που έχει απόλυτο δίκιο ο Sprinter ότι δεν είσαι αναγκασμένος να το κάνεις στο επίσημο συνεργείο και αν θες να το πας σε κάποιον απέξω. ο οποιοσδήποτε μπορεί να αλλάξει τα λάδια
Στην bmw έχει 25 ευρώ το λίτρο άρα να λέμε πάλι καλά
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Boulvai στις 27/03/2009 4:24 μμ.

Σε απάντηση των όσων είπαν οι προηγούμενοι στα ερωτήματά μου.Τα προηγούμενα σερβις(1000 και 5000)τα έκανα Θεσ/νίκη στο μόνο συνεργείο που υπαρχει εκεί αν δεν κάνω λάθος.Από Αθήνα δε γνωρίζω από συνεργεία.Το μόνο που ήξερα στη Μιχαλακοπούλου έκλεισε κι αυτό! Έτσι αν και λάθος μου το πήγα στα τυφλά....Να προσθέσω ότι μου είχαν δώσει εκτιμώμενο κόστος 250 με 280 το πολύ, τα οποία πάλι πολλά μου είχαν φανεί και σε ερώτημά μου σχετικά μου απάντησαν πως κάνουν πολλούς ελέγχους και θέλει δουλειά!
Όσο για τα καπελώτα διάβασα κι από άλλον συμφορουμίτη ότι κι σ'αυτόν άλλαξαν τα καπελώτα και έγινε ρύθμιση βαλβίδων στο σερβις των 10000, για αυτό δε μου έκανε εντύπωση το ότι έγινε (αν έγινε) ρύθμιση βαλβίδων και σε μένα.Προσωπικά κι εμένα μου φαίνεται πολύ νωρις για ρύθμιση...
Να σημειώσω πως όντως για οποιαδήποτε εργασία δεν ειδοποιήθηκα ούτε ερωτήθηκα.
Και τέλος όσον αφορά τα αναλώσιμα μια ερώτηση: θα δεχτούν από το συνεργείο να τους πας λάδια άλλης εταιρείας? Όντως τα mobil που βάζει η Triumph είναι πανάκριβα,αλλά και τα πλέον κατάλληλα φαντάζομαι...Αυτά!

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Sprinter στις 27/03/2009 5:18 μμ.

1. Και της Μιχαλακοπούλου (που έκλεισε) και της Πεύκης είναι της Ηλιοφίλ
2. Αλλαγή καπελότων χωρίς ρύθμιση βαλβίδων δεν νοείται. Τώρα αν χρειαζόταν ρυθμιση και πόσο μάλλον αλλαγη δεν γνωρίζω. Απλώς μου φαίνεται περίεργο
3. Ολα τα συνεργεία (πλήν υποθέτω αυτου της Η/Φ) θα δεχτουν να τους πάς τα λαδια. Αν είσαι στη εγγύηση να προσέχεις να καλύπτουν ττις προδιαγραφές στο μάνουαλ (API SH φαντάζομαι).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: LevelOne στις 27/03/2009 6:08 μμ.

Sprinter"Καπελότα αλλαγή στις 10000 ρε Φίλιππα?"

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Sprinter στις 27/03/2009 6:21 μμ.

Από βούτυρο τα φτιάχνουν?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Native στις 27/03/2009 9:58 μμ.

Κανονικά τα καπελώτα και γενικά η ρύθμιση βαλβίδων θα έπρεπε να είναι στα 40000 οπως σε όλες τις καινούργιες μοτο...νομίζω οτι έχουμε φύγει απο την έποχη της βαλβίδας με το κόντρα παξιμάδι Τωρα στην περίπτωση της Triumph...δεν ξέρω δεν απάντω...απλά πληρώνω
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Boulvai στις 27/03/2009 11:02 μμ.

Σέυχαριστώ Sprinter για τις συμβουλές...
Συμφωνώ με τον native πλήρωνεις σου πιάνουν τον κ...λο και φεύγεις.
Να δούμε μετά την εγγύηση τι κάνουμε?!από συνεργεία και ''μάστορες'' εννοώ...

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Polymhxanos στις 27/03/2009 11:49 μμ.

Boulvai"Να δούμε μετά την εγγύηση τι κάνουμε?!από συνεργεία και ''μάστορες'' εννοώ..."


Εορτή για την απελευθέρωση. Κάτι σαν την 25η Μαρτίου.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Sprinter στις 28/03/2009 9:04 πμ.

Native"Κανονικά τα καπελώτα και γενικά η ρύθμιση βαλβίδων θα έπρεπε να είναι στα 40000 οπως σε όλες τις καινούργιες μοτο...νομίζω οτι έχουμε φύγει απο την έποχη της βαλβίδας με το κόντρα παξιμάδι Τωρα στην περίπτωση της Triumph...δεν ξέρω δεν απάντω...απλά πληρώνω "


Δεν είναι σε όλες τις καινουργιες μοτο η ρύθμιση βαλβίδων στα 40. Στις περισότερες είναι στα 20 όπως και στα Τ. Που τ' άκουσες αυτό?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: Native στις 28/03/2009 11 πμ.

Απλά και απο την εμπειρία μου...είχα αρκετές μηχανές, ούτε στα 12000, ούτε στα 24000, ούτε στα 48000 θέλαν κάποια ουσιαστική ρύθμιση...και δεν είχαν καπελώτα. Ολα προληπτικά είναι Δεν λέω οτι κακώς γίνεται ο έλεγχος απλά εννοώ οτι η ελάχιστη απόκλιση των βαλβίδων έχει κρίνει ο κατασκευαστής οτι είναι στις 20000 και για να είναι καλυμμένοι δίνουν και τον έλεγχο.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: nfot στις 29/03/2009 3:28 μμ.

Απο οτι εχει παρει το αυτι μου, στο Daytona προβλεπεται ελεγχος - ρυθμιση βαλβιδων στις 10.000 χλμ.
Στο Fazer ζητησα εγω στις 30.000 να γινει ελεγχος, οπου και δεν βρηκαν κατι. Η ΥΑΜΑΗΑ προβλεπει στις 40.000 χλμ.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: takis1964 στις 29/03/2009 5:23 μμ.

Ειχα ενα στρομ1000 το οποιο απο καινουργιο δουλευε σαν κουδουνιστρα
στα 12.000 κμ το πηγα για τσιμουχες μπροστινου το ακουει ο μηχανικος και μου λεει..θελει βαλβιδες
ηθελε στα 24000 και τελικα τα περισσοτερα καπελοτα αλαχθηκαν στα 12.000.Το μηχανακι μεταμορφωθηκε !
Μου λεει ο μαστορας οτι τα ποιο πολλα στρωματα 1000 (ειχα του 2003)θελανε ρυθμιση με το καλημερα
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:38, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: ΣΕΡΒΙΣ  

  Από: kostas1975 στις 29/03/2009 6:04 μμ.

εγω πλησιαζω σε λιγο τα 20.000κμ.μου ειπε οτι θα μου ρυθμισει βαλβιδες.ποσο λετε να μου παει?σε καθε σερβις μου παιρνει φθηνα(περιπου 100 ευρω) εκτος απο τακακια.