ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΙΣΗΣ TIGER 1050!

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΙΣΗΣ TIGER 1050!  

  Από: DOGO στις 20/11/2007 11:02 μμ.

Καλησπέρα παιδιά και συγχαρητήρια για το forum! Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα να ενημερωθώ σχετικά με το κόστος συντήρισης του νέου TIGER που σκοπέυω να πάρω μετά τα Χριστούγεννα. Και όταν λέω κόστος συντήρισης δεν εννοώ μόνο τα service αλλά και τιμές απο περιφεριακά.. Ενδεικτικά σήμερα πληροφορήθηκα τηλ απο την Τ για την τιμή για τακάκια 265 euro!!!!!!!!! και 315 euro!!!!!!!! για το street triple που έχει ο φίλος μου johnxt660x. Έπαθα ένα μικρό εγκεφαλικό η αλήθεια είναι... Τόσο ακριβά ανταλλακτικά έχει η Τ γιατί μέχρι τώρα με το ΧΤ έχουμε καλομάθει!
Καλά χιλιόμετρα σε όλους!!

 

  Από: ΘΩΜΑΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ στις 21/11/2007 8:28 πμ.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ (ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!!)
1. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΟ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΚΥΒΙΚΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ
2. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟ ΧΤ ΜΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ (ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ. . . )
3. ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ
4. ΟΤΑΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΧΟΡΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ, ΑΝ Η ΝΤΑΜΑ ΣΟΥ ΣΕ ΕΞΙΤΑΡΕΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. (ΚΑΙ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Κ@ . . . ΛΑ ΝΤΑΜΑ!!!)
5. ΑΦΟΥ ΨΗΘΗΚΕΣ ΤΩΡΑ, ΤΙ ΤΑ ΡΩΤΑΣ ΑΥΤΑ?
6. ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΑΒΑΤΗ Π.Χ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΛΑΔΙΑ, ΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΚΤΛ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ.
7. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΥ (ΛΑΔΙΑ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ, ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΗΣΥΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. . . ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ. . .
ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ Ο ΑΓ.ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΩΡΟ
ΔΕΝ ΤΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΝΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ. . ?

 

  Από: mixalakis στις 21/11/2007 9:55 πμ.

Εγώ έχω τον τίγρη λίγο παραπάνω από μήνα και έχω κάνει πάνω από 2.000χλμ.

Ειδικά για τα τακάκια το έχουμε πει ξανά ότι δεν χρειάζεται να βάλει κανείς αυτά που δίνει η triumph τα οποία είναι αδικαιολόγητα ακριβά.
Επίσης ποτέ δεν πάμε στην επίσημη αντιπροσωπεία, αλλά σε άλλους εξουσιοδοτημένους μηχανικούς.

Αυτό που έχω παρατηρήσει μέχρι τώρα είναι ότι τα πράγματα είναι αρκετά ακριβότερα σε σχέση με το fazer που είχα. Για παράδειγμα στο fazer για το πρώτο service είχα δώσει 45 ευρώ με δωρεάν εργασία και τώρα στον τίγρη με δωρεάν εργασία πάλι, έδωσα 95!! Βέβαια τώρα χρειάζεται ένα επιπλέον λίτρο και έβαλα λάδι πολύ καλύτερης ποιότητας. Επίσης έχω να προσθέσω ότι καίει και αισθητά περισσότερο, αλλά όλα αυτά αξίζουν τον κόπο, αφού το μηχανάκι δεν παίζεται!

 

  Από: Sprinter στις 21/11/2007 10:35 πμ.

Τα τακάκια ειναι πιθανόν το, αναλογικά, ακριβότερο 'ανταλλακτικό' της Triumph, με δεύτερο τα 'επίσημα' λάδια Mobil 1.

Μην κρίνετε το μέσο κόστος συντήρησης από την τιμή των τακακιών της Triumph ούτε από το πόσο χρεώνει το service o διανομέας. Αν είχατε Honda θα πηγαίνατε στον Σακαράκη για service?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

 

  Από: DOGO στις 21/11/2007 3:16 μμ.

Σιγουρα δεν συγκρινω το tiger με το xt αλλα και 265 euro για 3 ζευγαρια τακακια ειναι εξοφρενικη τιμη πιστευω!! Και το ΧΤ φοραει brembo αλλα δεν τα βαραει η YAMAHA τοσο! Πληρωνεις καθαρα την Τ γιατι και η HONDA πχ φοραει τα ιδια φρενα(NISSIN) αλλα ειναι πιο φτηνα..
Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα τον παρω τον τιγρη οτι και να λεμε!!

 

  Από: Costas στις 21/11/2007 7:33 μμ.

Πάντως αυτό για τα Nisin κοίταξέ το γιατί έχει ποιότητες και ποιότητες.

 

  Από: Aragorn στις 21/11/2007 7:56 μμ.

Σημερα το πρωι συζητουσα το κοστος συντηρησης αλλα και περιφεριακων στο καταστημα θεσσαλονικης με εναν απο τα αφεντικα της ΗΛΙΟΦΙΛ,εκανα ιδιαιτερα μνεια βεβαιως βεβαιως για τα τακακια και οχι μονο .................................................................................................

 

  Από: mixalakis στις 21/11/2007 7:58 μμ.

Aragorn"Σημερα το πρωι συζητουσα το κοστος συντηρησης αλλα και περιφεριακων στο καταστημα θεσσαλονικης με εναν απο τα αφεντικα της ΗΛΙΟΦΙΛ,εκανα ιδιαιτερα μνεια βεβαιως βεβαιως για τα τακακια και οχι μονο ................................................................................................."


Και τι σου απάντησε

 

  Από: DOGO στις 21/11/2007 9:47 μμ.

mixalakis"
Aragorn"Σημερα το πρωι συζητουσα το κοστος συντηρησης αλλα και περιφεριακων στο καταστημα θεσσαλονικης με εναν απο τα αφεντικα της ΗΛΙΟΦΙΛ,εκανα ιδιαιτερα μνεια βεβαιως βεβαιως για τα τακακια και οχι μονο ................................................................................................."


Και τι σου απάντησε "



Ναι πες μας Aragorn εχουμε αγωνια. Για να ξερουμε και τι να κανουμε στο μελλον!

 

  Από: Sprinter στις 22/11/2007 11:02 πμ.

Τι να του πεί? Δεν φτιάχνει αυτός τα τιμολόγια της T.

Εγώ θεωρώ πάντως πώς το μέσο κόστος συντήρησης είναι στα πλαίσια των Γιαπωνέζικων αντίστοιχης τιμής. Λάδια, τακάκια, αλυσίδα, γρανάζια (το πίσω τουλάχιστον), φίλτρο λαδιού, δεν βάζουμε της T γιατί δεν μας αρέσει να μας πιάνουν Κώτσους.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

 

  Από: skoyliki στις 22/11/2007 6:56 μμ.

Sprinter

Εγώ θεωρώ πάντως πώς το μέσο κόστος συντήρησης είναι στα πλαίσια των Γιαπωνέζικων αντίστοιχης τιμής. Λάδια, τακάκια, αλυσίδα, γρανάζια (το πίσω τουλάχιστον), φίλτρο λαδιού, δεν βάζουμε της T γιατί δεν μας αρέσει να μας πιάνουν Κώτσους.



ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ

 

  Από: Aragorn στις 22/11/2007 7:34 μμ.

ξαφνιαστικα ευχαριστα μιας και ημουν προετοιμασμενος για τα χειροτερα,αλλα ο ανθρωπος με ακουσε με προσοχη και ενδιαφερον κανοντας εναν διαλογο μεστο και επικοδομιτικο επι της ουσιας μου εξηγησε οτι στην ελλαδα η Τ ηταν μια παρα πολυ μικρη εταιρεια με πολυ λιγες πωλησεις,αρα και μικρη εως ανυπαρκτη διαθεση ανταλλακτικων αλλα και αξεσουαρ αλλα τωρα που εχει μπει σε αλλο δρομο αναπτυξης και πωλησεων εχει πλεον την βουληση αλλα και τα νουμερα να πιεσει την μαμα Τ για καλυτερες τιμες και ταχυτητες διαθεσης των ανταλλακτικων και γενικοτερα αξεσουαρ και συναφων ειδων παντως ανεφερε οτι θα δουν το κομματι των αναλωσιμων ωστε να μην πανε οι ηδη πελατες σε ιμιτασιον προτασεις λογω κοστους.

 

  Από: spypetr στις 22/11/2007 8:25 μμ.

Πάντως εγώ για τον τίγρη μου, βάζω τακαάκια φερόντο με τις δαγκάνες νισίν.
Έχω τον τίγρη του 2005.
Αυτά μου κόστισαν συνολικά 65 ευρώ και μιλάω για όλα τα τακάκια.
Η αλλαγή είναι πανεύκολη και γίνεται σε 15 λεπτά.
Όλα τα άλλα περί "πήρες μεγάλο μηχανάκι-πλήρωνε", "έχεις αγοράσει ακριβό μηχανάκι- το ακριβό κοστίζει" όπως και άλλα, τα ακούω βερεσέ και απευθύνονται σε αφελής.
Αυτό που θέλω, είναι να μη με κλέβουν.
Είτε έχω λεφτά, είτε όχι.

 

  Από: john_street_triple675 στις 22/11/2007 10:40 μμ.

θα συμφωνήσω με τον spypetr. Δεν είναι δυνατό να μου ζητάνε 315 ευρώ για όλα τα τακάκια για το street triple ενώ τα ίδια μπορείς να τα βρείς στη μισή τιμή έξω!!!!
Σήμερα τηλεφώνησα στο brake shop για να ρωτήσω κι ο άνθρωπος εκεί όταν άκουσε την τιμή δεν το πίστευε...
Και ειδικά αν η αλλαγή πρέπει να γίνεται σε μόνο 5 - 6 χιλ.χλμ πρέπει να δουλεύουμε για τα τακάκια!!!!

 

  Από: skoyliki στις 23/11/2007 7:34 μμ.

πάντως στα αναλώσιμα είναι ακριβή...μου χάλασε η ντίζα του κοντέρ και έχει 141euro είναι πολλά...για τίγρη του 2000


ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ