Πρόβλημα στους δίσκους συμπλέκτη

Πρόβλημα στους δίσκους συμπλέκτη  

  Από: ΝΙΝΟ στις 16/05/2017 5:45 μμ.

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τους δίσκους συμπλέκτη. Είμαι κάτοικος Νοτίου Ελλάδος χωρίς αντιπρόσωπο κοντά. Έχω ένα TIGER 1050 του '09. Άλλαξα δίσκους σε ένα σοβαρό μηχανικό βάζοντας το τελευταίο σετ προτού αλλάξουν τον κωδικό στην αντιπροσωπία και δίνουν μαζί και τους μεταλλικούς. Για μια εβδομάδα ο συμπλέκτης ήταν τέλειος, πολύ μαλακός. Οι ταχύτητες έμπαιναν σαν το βούτυρο. Σιγά-σιγά άρχισε στο φανάρι με ταχύτητα και πατημένο συμπλέκτη να θέλει να φύγει. Το πήγα και το είδε ο μηχανικός και είπε να αλλάξω τα λάδια. Αν και ήταν καινούργια ADVANCE 15/50 SEMI SUNTI από περιέργεια το πήγα σε άλλο μηχανικό της ΚΤΜ. Το άνοιξε, δεν βρήκε τίποτα το περίεργο. Άλλαξε και λάδια χωρίς αποτέλεσμα. Δεν ξέρω τι να κάνω... να δώσω τα 300?

Re: Πρόβλημα στους δίσκους συμπλέκτη  

  Από: Mercury στις 16/05/2017 9:03 μμ.

Καλησπέρα φίλε, sorry αλλά δεν κατάλαβα ακριβώς τι δίσκους σου έβαλε ο μηχανικός και τι είναι το "300" που λες να δώσεις. Το πρόβλημα με τους δίσκους του συμπλέκτη λύνεται εφόσον τους βγάλεις και εάν δεν είναι καμμένοι, τους βουτήξεις σε λάδι για λίγη ώρα και έπειτα τους ξαναβάλεις με τη σωστή σειρά. Εφόσον πιάνουν τα χέρια σου δεν είναι κάτι δύσκολο, απλά θέλει μια μικρή προετοιμασία. Εάν χρειαστείς βοήθεια, στη διάθεσή σου.
Mercury is the quickest god

Re: Πρόβλημα στους δίσκους συμπλέκτη  

  Από: ΝΙΝΟ στις 18/05/2017 12:19 πμ.

Καλησπερα φιλε mercuri.
Οι δισκοι που εβαλε ο μηχανικος, μου ειπε πως ειναι οι γνήσιοι. Απλα στην αρχή η Triumph τους έδινε σκέτους. Αργότερα άλλαξε κωδικό ανταλλακτίκου και τους δίνει μαζί με τους μεταλλικούς και στοιχίζουν 300€.
Όσο για το λάδι, τους ειχε βαλει πανω απο 6 ωρες να μουλιάζουν. Το περιεργο ειναι οτι το κανει μολις ξεκίνα να ζεσταίνεται.

Re: Πρόβλημα στους δίσκους συμπλέκτη  

  Από: sprint900 στις 18/05/2017 10:46 μμ.

ΝΙΝΟ"Καλησπερα φιλε mercuri.
Οι δισκοι που εβαλε ο μηχανικος, μου ειπε πως ειναι οι γνήσιοι. Απλα στην αρχή η Triumph τους έδινε σκέτους. Αργότερα άλλαξε κωδικό ανταλλακτίκου και τους δίνει μαζί με τους μεταλλικούς και στοιχίζουν 300€.
Όσο για το λάδι, τους ειχε βαλει πανω απο 6 ωρες να μουλιάζουν. Το περιεργο ειναι οτι το κανει μολις ξεκίνα να ζεσταίνεται."


Μουλιάσματα λες και είναι κουλουράκια οι δίσκοι που δουλεύουν μέσα σε καυτό λάδι!
Η ιστορία ξεκινάει, από το αν σου έβαλε τους σωστούς μαμά δίσκους και από το γιατί δεν άλλαξε και τους μεταλλικούς! Στο 95% των περιπτώσεων αν έχεις τερματίσει τα φερμουί των δίσκων και σου έχει πατινάρει, έχεις ανάψει πετσικάρει και τους μεταλλικούς και εκεί είναι συνήθως η καρδιά του προβλήματος, εφόσον αν κατάλαβα καλά δεν τους άλλαξε και αυτούς.
Αν και το πρόβλημα σου δείχνει μπορεί να είναι και από το αξονάκι, εφόσον αποσυμπλέκουν στην αρχή παρόλο που είναι κρύο το λάδι και έχει χειρότερο συντελεστή ολίσθησης για τους δίσκους και όχι όταν ζεσταίνεται και λεπταίνει άρα για τους δίσκους είναι καλυτέρα στην αποσύμπλεξη.
Η λύση σου δεν είναι αν θα δώσεις η όχι τα 300€ που μπορεί να χρειαστεί, αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη, να πας σε ένα σωστό μηχανικό!

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Πρόβλημα στους δίσκους συμπλέκτη  

  Από: ΝΙΝΟ στις 19/05/2017 12:19 πμ.

sprint900"
ΝΙΝΟ"Καλησπερα φιλε mercuri.
Οι δισκοι που εβαλε ο μηχανικος, μου ειπε πως ειναι οι γνήσιοι. Απλα στην αρχή η Triumph τους έδινε σκέτους. Αργότερα άλλαξε κωδικό ανταλλακτίκου και τους δίνει μαζί με τους μεταλλικούς και στοιχίζουν 300€.
Όσο για το λάδι, τους ειχε βαλει πανω απο 6 ωρες να μουλιάζουν. Το περιεργο ειναι οτι το κανει μολις ξεκίνα να ζεσταίνεται."


Μουλιάσματα λες και είναι κουλουράκια οι δίσκοι που δουλεύουν μέσα σε καυτό λάδι!
Η ιστορία ξεκινάει, από το αν σου έβαλε τους σωστούς μαμά δίσκους και από το γιατί δεν άλλαξε και τους μεταλλικούς! Στο 95% των περιπτώσεων αν έχεις τερματίσει τα φερμουί των δίσκων και σου έχει πατινάρει, έχεις ανάψει πετσικάρει και τους μεταλλικούς και εκεί είναι συνήθως η καρδιά του προβλήματος, εφόσον αν κατάλαβα καλά δεν τους άλλαξε και αυτούς.
Αν και το πρόβλημα σου δείχνει μπορεί να είναι και από το αξονάκι, εφόσον αποσυμπλέκουν στην αρχή παρόλο που είναι κρύο το λάδι και έχει χειρότερο συντελεστή ολίσθησης για τους δίσκους και όχι όταν ζεσταίνεται και λεπταίνει άρα για τους δίσκους είναι καλυτέρα στην αποσύμπλεξη.
Η λύση σου δεν είναι αν θα δώσεις η όχι τα 300€ που μπορεί να χρειαστεί, αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη, να πας σε ένα σωστό μηχανικό!

"
Mετα απο πολυ συζητηση εχει καταληξη ο μηχανηκος μου το αξονακι δα αλλαχτη και μπωρη και το δυχαλο θα επανελθω για νεοτερα μετα την αλλαγη