ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ

ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ  

  Από: panosenzo στις 26/11/2008 12:26 μμ.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΣΑΣ.ΕΜΕΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΒΑΛΒΙΔΕΣ .ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ZARD ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 20000 ΧΛΜ .ΚΑΙ Η ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΙΣ ΒΑΒΙΔΕΣ ? ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΚΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙ?ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ REMUS ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ?

Re: ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ  

  Από: Cpt. Haddock στις 26/11/2008 1:11 μμ.

Θες να αλλάξεις τη ZARD??????

Γιατί ρε συ;

Με αφτερμαρκετ εξατμιση ειναι λογικό να έχει σκασίματα, με τη ρεμους να δεις τι θα γίνεται...

Εάν πάντως αλλάξεις τη Ζαρντ, εδώ είμαστε
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ  

  Από: alki_viades στις 26/11/2008 4:25 μμ.

Η Triumph εχει προγραμμα για τον εγκεφαλο ειδικα για ελευθερο τελικο (TOR tune στα αγγλικα). Νομιζω θα πρεπει να το πας σε εναν εξουσιοδοτημενο να στο περασουν, το κοστος πρεπει να ειναι της ταξης των 20-30€.

Re: ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ  

  Από: antoine στις 27/11/2008 1:50 πμ.

Δεν είναι τίποτα.. Και στο δικό μου που φοράει την TOR εξάτμιση + πρόγραμμα γίνεται πανικός από πυροτεχνήματα(!!), το έχω συζητήσει και με το Σάκη, το ψιλορύθμισε αλλά μην φανταστείς τίποτα τρελές διαφορές..!

Re: ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ  

  Από: Sprinter στις 30/11/2008 9:29 μμ.

Τα 'μπουρμπουρίσματα' είναι εγγενή στούς μεγάλους τρικύλινδρους της Τ. Τα καραμπινάτα σκασίματα οφείλονται στο secondary air injection (SAI, βλέπετε και σχετικό θέμα εδώ μέσα). Η ελεύθερη εξάτμιση απλώς κάνει αυτούς τους ήχους να ακούγονται δυνατότεροι.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε