Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Απορίες σχετικά με το TuneECU

Τεχνικές ερωτήσεις σχετικά με το Tiger 1050.


Απορίες σχετικά με το TuneECU

Δημοσίευσηαπό thed10kar » 07 Ιουν 2013, 14:28

καλησπέρα στην όμορφη παρέα σας και ευχαριστώ εκ των πρότερων όλους τους συγγραφείς για τα πολύ κατατοπιστικά θέματα τα όποια αναλύουν στο forum.
είμαι κάτοχος μιας tiger 1050 άδω και 9 μήνες. κατά τις πρώτες μέρες της αγοράς προχώρησα στις εξής αλλαγές : αφαίρεση του snorkel και τοποθέτηση ενός KN φίλτρου, χταπόδι 3-1-2, 2 Remus powercone και χαρτογράφηση με το 20545.
έχοντας διαβάσει τα τεχνικά θέματα περί χαρτογράφησης, προγραμμάτων και TuneECU αγόρασα ένα OBDII καλώδιο και προχώρησα σε ένα remap από τον 20545 στον 20549.
κατά τη διαδικασία του reset adaptation όπου η μηχανή δούλευε σε closed loop συμφώνα και με την ένδειξη του TuneECU παρατήρησα στη καρτέλα των test ότι οι κύλινδροι είχαν διάφορα στην μέτρηση της ατμοσφαιρικής πίεσης. συγκεκριμένα ο πρώτος ήταν στα 610-620 ο δεύτερος καρφωμένος στα 580 και ο τρίτος στα 590-600-610. θα ήθελα να ρωτήσω τι σημαίνει αυτό, τι το προκαλεί και τι επιπτώσεις θα μπορούσε να έχει στη μηχανή.
ευχαριστώ όλους όσους με διαφωτίσουν.
thed10kar
Newbie
Progress to next rank:
10%
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 05 Ιουν 2013, 01:39
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050
Όνομα: Θοδωρής

Πληροφορια

Αυτό το θέμα έχει 4 απαντήσεις

Πρέπει να είστε εγγεγραμένο μέλος ή να έχετε κάνει login για να δείτε τις απαντήσεις..


Εγγραφή ή Σύνδεση
Advertisement

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Tiger 1050

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες