LPG σε Tiger 1050?

LPG σε Tiger 1050?  

  Από: tamis στις 10/07/2012 5:58 μμ.

Γνωρίζω ότι υπάρχουν στην αγορά ήδη κιτ για Honda Transalp, suzuki Vstrom για εγκατάσταση υγραερίου. Η μετατροπή είναι ίδια με του αυτοκινήτου και Η δεξαμενή υγραερίου μπαίνει σε τροποποιημένη πίσω κεντρική βαλίτσα. Η μετατροπή στην Γερμανία είναι 100% νόμιμη και περνάει και TUV (το ανάλογο Γερμανικό ΚΤΕΟ). Η χωρητικότητα είναι γύρω στα 20 λίτρα αν θυμάμαι καλά και δίνει μια αυτονομία μόνο με το υγραέριο της τάξης των 250-350 χιλιομέτρων επιπλέον. στο εξωτερικό που κάνανε δοκιμές (Αγγλία) τους έδινε μια κατανάλωση της τάξης των 45 mpg σε Vstrom 650. Για κάποιον που κάνει κάθε μέρα πολλά χιλιόμετρα ειδικά τα παιδία σε Αθήνα ή που οι δουλειές τους είναι τουλάχιστον 30 κμ μακριά πιστεύω οτι αξίζει μια τέτοια μετατροπή...

ένα παράδειγμα από το 1000

http://www.demotorsite.be/content/gas-s ... -strom-lpg
White Tiger on the road...

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: epistimon στις 10/07/2012 6:21 μμ.

σαν ιδεα καλο ακουγεται αλλα προσοπικα δεν θα εμπαινα ποτε σε αυτη τη διαδικασια.οτι κανουμε στο αμαξι αν κανουμε και στη μηχανη θα πρεπει να βαλουμε και τρειλερ να κουβαλαμε περισσοτερα πραγματα.οποιος θελει περισσοτερη οικονομια στο καυσημο για μεσα την πολη δεν αγοραζει 1000 cc μηχανη αλλα παπακι η σκουτερ.ετσι εχει οικονομια σε καυσιμο,σε συντιριση και αναλοσιμα.ειναι ματαιο να προσπαθησουμε να κανουμε τη μηχανη μας να τα συνδιαζει ολα και να τη χρησιμοποιουμε μεσα στην πολη καπου θα υστερη.προσοπικα εχω ενα παπακι για τις μετακινησης μου μεσα στην πολη και το 1050 για τα σκ.η οικονομια ειναι εμφανης στην τσεπη μου και δεν κανω λιγα χιλιομετρα καθημερινα περιπου στα 70-80

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: tamis στις 10/07/2012 6:56 μμ.

Μάλλον κάνεις κάτι λάθος στους υπολογισμούς σου...
1ον Η μετατροπή που θα κάνεις μπορείς να την πάρεις μαζί σου στο επόμενο μηχανάκι πλην κάποιον βασικών ανταλλακτικών.
2ον Η αγορά ενός μικρού κυβισμού οχήματος έχει κόστος μεγαλύτερο από την μετατροπή σε υγραέριο... ασφάλειες κάθε χρόνο, τέλη λάδια ξύδια...
3ον Δεν το κάνεις καθαρά από θέμα οικονομίας. Η μηχανή όπως και να το κάνεις σου προσφέρει ΑΛΛΗ ασφάλεια στην οδήγηση. εχει το παπάκι σου ABS? ή μήπως σε βλέπουνε και σου δίνουνε την ίδια προσοχή οι απανταχού αυτοκινητιστές?
4ον Θα βγεις Αττική οδό με το παπάκι? η θα βγεις εθνική οδό με το παπάκι? συγνώμη αλλά εγώ αγαπάω την ζωή μου και αυτό προσωπικά εμένα μου είναι επικίνδυνο. κάποτε που ήμουνα νεότερος έκανα ταξίδια ολόκληρα αλλά πλέον με την εμπειρία μου όση έχω τέλος πάντων το θεωρώ Χ για μένα.
5ον Τρέιλερ δε χρειάζεται μιας που το μόνο που έχεις πάνω είναι η βαλίτσα... εγώ μια GIVI 55αρα που έχω την εχω πάνω μερα νύχτα και ας είναι άδεια... οπότε θα προτιμούσα να έχω οικονομία καυσίμου.
6ον Είναι για κάποιους επαγγελματίας και θέμα πρεστίζ το όχημα. Προσωπικά Είμαι Μηχανικός και δε μπορώ να διανοηθώ να πάω σε πελάτη που σκάει μύτη με το Jeep η το GS του και εγώ να είμαι με το παπάκι... δε χτυπάει καλά... Αν ασχοληθείς με μάρκετινγκ θα με καταλάβεις.

υ.γ. Πάντα φιλικά προς θεού δεν σας την λέω αναφέρω κάποιους παράγοντες όμως που πιστεύω ότι έχουν ειδικό βάρος στη λήψη μίας τέτοιας απόφασης.
White Tiger on the road...

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: epistimon στις 10/07/2012 7:24 μμ.

εννοειται οτι παντα μιλαμε φιλικα και δεν υπαρχει κανενας λογος για τσακομους.
αν δεν θες να εχεις παπακι λογο εικονας μπορεις να εχεις ενα σκουτερ που ειναι ποιο ασφαλες και εξισου οικονομικο.παντος η συντηριση σε ενα παπι -σκουτερ εχει μεγαλη διαφορα απο τη μηχανη και μιλαμε παντα για το 1050 οχι v-strom 650 η transalp 600.

για 10.000 km το χρονο με το παπι χρειαζομαι
5 αλλαγιες λαδιων των 10 ευρω=50 ευρω
1 μπουζι 3 ευρω
ασφαλεια 120 το χρονο
σημα 20
βενζινες 5ευρω 150 χιλιομετρα με σχεδον 350 το πολυ 400 ευρω βγαζω τη χρονια και απο σερβις δεν χρειαζεται να πηγαινεις σε μαστορα για να το κανεις.ολα αυτα ειναι περιπου 600 ευρω το χρονο.ενα σκουτερ να θελει περιπου αλλα 200 ερω το χρονο?αν τα βαλουμε ολα αυτα για δυο χρονια δηλαδη για 20000 χιλιομετρα και τα συγκρινουμε με τη συντηριση της μηχανης η διαφορα ειναι τεραστεια.αν τωρα με το υγραεριο θα μπορεσεις να κανεις αποσβεση του καυσιμου και της συντηρισης της μηχανης και το φερεις στα επιπεδα ενος σκουτερ 300 cc τουλαχιστον τοτε ναι αξιζει

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: Cpt. Haddock στις 10/07/2012 7:37 μμ.

Αντε και ταξιμετρο και πινακιδα ΤΑΖ....
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: evkou στις 10/07/2012 8:20 μμ.

Cpt. Haddock"Αντε και ταξιμετρο και πινακιδα ΤΑΖ.... "

Συμφωνώ απόλυτα, είμαι κάτοχος tiger1050 και έχω και παπί το οποίο το χρησιμοποιώ για τις καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη όπου κακά τα ψέματα το tiger δεν έχει φτιαχτεί για το ανελέητο μποτιλιάρισμα της Αθήνας. Η οικονομία είναι μεγάλη οχι μόνο απο τη χρήση του σχεδόν ανέξοδου innova125 αλλά και απο την μη χρησιμοποίηση του tiger σε καθημερινή βάση, οπότε προτείνω ανεπιφύλαχτα την χρήση μηχανης μικρού κυβισμού στην πόλη. Οσο αναφορά το θέμα της ασφάλειας σαφώς δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ moto και παπιού οπότε η χαμηλή ταχύτητα και η έλλειψη βιασύνης αντισταθμίζει το μειονέκτημα.
Υγραέριο στο tiger δεν θα τοποθετούσα ποτέ γιατί θεωρώ οτι αλλοιώνει τον χαραχτήρα της, εαν δεν με ενοχλούσε αυτό θα μπορούσα να συζητήσω για aircondition, (υπάρχει μαζί με ειδικό μπουφάν), για radiocd, για κάθισμα με πλάτη αλλά μετά απο όλα αυτά αυτό δεν θα είναι μηχανή αλλά κάτι άλλο που δεν ξέρω τι

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: NikosV στις 10/07/2012 9:02 μμ.

δηλ. το σκεφτεσαι σοβαρα να κανεις μια τετοια μετατροπη ??

εχω σκεφτει να κανω κατι αναλογο και απολυτα οικολογικο .. μονο και μονο για επιστημονικο σκοπο αλλα οχι και να βαλω μια φιαλη υγραεριου στην πλατη μου ...

και επειδη ψιλολυπαμαι το μηχανακι .. το σκεφτομαι ακομα ..
αλλα υγραεριο ????????????
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: tamis στις 11/07/2012 1:55 πμ.

Epistimon σου ανέλυσα και όλους τους άλλους λόγους που δε θεωρώ λογικό ένα δεύτερο όχημα τέτοιων κατηγοριών... οπως είπα κυρίως λόγο ασφάλειας σε
παπάκι (κίνδυνος θάνατος) και
scooter (πανάκριβο στην αγορά και στην συντήρηση με τους ιμάντες)
Συν το πρεστιζ...

κόστος τιγρη? 10.000 κμ
λάδια 50 ευρω
μπουζί καθε 20,000 οπότε 55 ευρω /2 = 27,5
φιλτρο αερα γιοκ εχω ΚΝ
ασφάλεια 120 ευρω το χρόνο
βενζίνες 7 ευρώ τα 100κμ

δε θεωρώ τόσο μεγάλη την διαφορά... και αν βάλεις και υγραέριο πας στα 3 ευρώ με 3,5 στα 100κμ... στα καυσιμα...

μην ξεχνάς και το κόστος αντικατάστασης λόγο παλαίοσης ενός οχήματος... με το που πάρεις το σκοοτερακι στην διετία αν κάνει 5 χιλιαρικα έχεις χάσει τα 2.000 για το καλημέρα... αυτό δε το υπολογίζεις σαν έξοδο?

Και αναφέρομαι σε αναβάτες σαν εμένα που το χρόνο κάνουμε 20.000 διότι πάμε και 5 εκδρομες... μόνο Ιταλία αυστρία ελβετία που θα πάω σε λίγες μέρες υπολογίζω στα 4.500 κμ... οπότε το 1/4 θα είχε γίνει ήδη απόσβεση...

οι φιάλες που λέει ο συμφορουμήτης μας είναι δοκιμασμένες να αντέχουνε συγκρούσεις των 200κμ σε σταθερο εμπόδιο... δεν σκάνε και αν έχουν πρόβλημα έχουν βαλβίδα εκκένωσης ... μην τρελαθούμε... δεν είμαστε στο 1960...

Όσο για τον χαρακτήρα... ποιον χαρακτήρα? δηλαδή? δεν θα μπορείς να το πηγαίνεις τάπα? μα όταν θες να κάνεις οικονομία δε πας οργώνοντας την άσφαλτο έτσι και αλλιώς... γιατι απο άποψη οδηγησης δεν καταλαβαίνεις καμία διαφορά ουτε στα άλογα ουτε στην ροπή... οπότε ποια αλλοίωση?

και το aircondition τι σχέση έχει με την οικονομία? τι σχέση έχει με το ποστ?

ΤΑΖ? ταρίφας? επειδή θα βάλεις αέριο? ρε παιδιά.. δηλαδή όσοι έχουν στα αμάξια είναι ταρίφες έτσι? ή είναι μονο όσο θέλουν να βάλουν αέριο στο μηχανακι... τι σχέση έχει η οικονομία με το ταριφιλίκι?

και ξαναλέω δεν είναι ΟΛΗ η ελλάδα Αθήνα... υπάρχουν άνθρωποι στο υπόλοιπο της Ελλάδας που ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ να πάρουν παπάκι να βγουνε εθνική οδό απο το κέντρο που είναι η έδρα τους... ΓΙΑΤΙ ΕΊΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ!!!

Στο κάτω κάτω εγώ να ενημερώσω το έκανα το πόστ και όχι για να κάνω δημοσκόπηση εάν σας αρέσει ή όχι... έλεος ρε παιδιά... υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να θέλουν να το βάλλουν... αντί να ψάξετε να ενημερωθείτε και να ενημερώσετε πιθανόν και κάποιον άλλον εδώ μέσα κάθεστε και λέτε μόνο γιατί ΔΕΝ θα βάζατε ΕΣΕΙΣ... δεν είναι όλος ο κόσμος ΕΜΕΙΣ...
White Tiger on the road...

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: TRIUMPHAKIAS στις 11/07/2012 9:46 πμ.

amis"4ον Θα βγεις Αττική οδό με το παπάκι? η θα βγεις εθνική οδό με το παπάκι? συγνώμη αλλά εγώ αγαπάω την ζωή μου και αυτό προσωπικά εμένα μου είναι επικίνδυνο. κάποτε που ήμουνα νεότερος έκανα ταξίδια ολόκληρα αλλά πλέον με την εμπειρία μου όση έχω τέλος πάντων το θεωρώ Χ για μένα.

6ον Είναι για κάποιους επαγγελματίας και θέμα πρεστίζ το όχημα. Προσωπικά Είμαι Μηχανικός και δε μπορώ να διανοηθώ να πάω σε πελάτη που σκάει μύτη με το Jeep η το GS του και εγώ να είμαι με το παπάκι... δε χτυπάει καλά... Αν ασχοληθείς με μάρκετινγκ θα με καταλάβεις.

"



Σύγνώμη αν σου χαλάω το πρεστίζ φίλτατε αλλά με το Runner 125 4T του 2003 (με 96,000χιλ και συνεχίζω,αυτό και αν ειναι απόσβεση) και το κουστουμάκι μου φοράω και τις προστασίες στο dainese το ρετρό έχω και πάω και με 100 σταθερά σε Εθνική οδο και Αττική οδό όταν χρειάζεται και κάνω 50-60χιλ την μέρα.Έχει τελική 120 και τα 100 τα κρατάει σταθερά με μισό γκάζι.Ναί πάω άνετα σε αυτά τα χιλόμετρα σε πελάτες,έγκαιρα και με ασφάλεια.

Το θέμα μάρκετνγκ είναι λίγο άκυρο κατ΄εμέ όπως το θέτεις.Παπάκι του φαίνεται του Αdventura τύπου και του Jeep τύπου ο Τίγρης ούτως η άλλως.

ps:Κατά τα άλλα μιά χαρά μετατροπή μου φαίνεται το υγραέριο σε μηχανές.όταν βγάλουν για το σκούτερ μου θα το βάλω σίγουρα λόγω χιλιομέτρων.
Και Σερρά Σερρά....δικοί μας θα'ναι και πάλι οι δρόμοι....
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:54, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: patapios στις 11/07/2012 11:04 πμ.

Δεν ειναι ασχημη ιδεα αυτο με το γκαζακι ..... αλλα με τα πιστονια να δεις τι εχει να γινει μετα


παντως εγω δεν ειχα ιδεα οτι βαζουν και σε μηχανακια lpg

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: Cpt. Haddock στις 11/07/2012 12:13 μμ.

Ελπίζω να το έχω πουλήσει πριν δω τετοια κατάντια στο μηχανάκι.

Έγινε που έγινε το νέο TDM δεν θα Ντεξω να το δω να γίνεται και το νέο τρανσαλπ.

Σε λίγο θα το δούμε με μπαγκαζιερα και κεραια να το οδηγούν οι υπάλληλοι των ασφαλιστικών εταιριών η σαν όχημα οδικής βοήθειας...

Έρχονται μαύρες μέρες...
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: john doufexis στις 11/07/2012 2:28 μμ.

θα συμφωνησω με τον χαντοκ !! αυτο το TDM στυλ ποy ξεκιναει με τα 2πλα τελικα κ συμπεριφορα εμφανιση αναβατη που βλεπαμε μονο στα TDM...τεσπα οσο για το γκαζι στο γκαζι οταν σκας 12.000 χιλιαρικα κ σκεφτεσαι για γκαζι στο 1050 κατι δεν παει καλα (προσωπικη γνωμη παντα) πιο πολυ θα το εβλεπα στο δικο μου (800), ειναι σαν σου σκασει ο κατοχος στραντα 1200 κ να σου πει οτι φιλε αυτα τα 7,2 λτρ μου την σπανε, ενω εχει σκασει 20 χιλιαρικα !!! δωσε γκαζι στα σκοθτερακια κ παπακια κ τοττε ναι μιλαμε !!! ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΟ 1050 !!!!
Βρε θα αργησεις και θα σου κρυωσει η μπριτζολα !!!!

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: epistimon στις 11/07/2012 2:57 μμ.

tamis προσοπικα δεν θα εκανα μια τετοια μετατροπη στη μηχανη μου για πολλους και διαφορους λογους αλλα ειμαι περιεργος να μου πεις εσυ που θες να κανεις ταξιδια στο εξωτερικο τα πραγματα σου που θα τα βαζεις αν στην μπαγκαζιερα εχεις τη μπουκαλα για το γκαζι?αν ειχες και δευτερο ατομο τι θα εκανες?επισης απο αξιοπιστια του κινητηρα του 1050 τι γινεται το εχεις ψαξει?η Τ δεν καλυπτη εγγυησεις πιστονιων για λογους κακης ποιοτητας βενζινης ποσο μαλλον για γκαζι.οσο για τη μεταποληση του σε σχεση με ενα σκουτερ ποιος πιστευεις οτι θα αγοραζε μια τετοια μηχανη με γκαζι και ποσο?παντα φιλικα

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: Cpt. Haddock στις 11/07/2012 3:15 μμ.

Το οτι τέτοιες μετατροπές έχουν γίνει σε μηχανάκια σαν το τρανσαλπ η το βεστρωμ δε σας λέει κάτι;
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: tamis στις 11/07/2012 9:23 μμ.

Κοίτα που θα το γυρίσουμε σε Flame...

Haddock όχι δε μου λέει κάτι... το να λέμε οτι το κάνουν σε transalp και σε vstrom δε μου λέει κατι... ίσως θα έπρεπε να σε προβληματίσει γιατί εσύ πληρώνεις παραπάνω για κάτι που ο άλλος το κάνει με τα μισά...

Epistimon το ότι δε θα το έκανες εσύ δε σημαίνει οτι είναι γενικά αποδεκτά από όλους... φυσικά το σέβομαι και καλά κάνεις +1 απο μένα για τους δικούς σου έστω λόγους. δεκτό! ταξίδια στο εξωτερικό... οκ εχω 160 λίτρα αποθηκευτικών χώρων στις 3 βαλίτσες μου... + το tank bag που δε πρόκυτε να το πάρω μαζί μου ούτε αυτήν την φορά....
1 άτομο έχω πάει 2 βδομάδες διακοπές και ήμουνα άρχοντας... και μάλιστα με κατασκηνοτικά ήδη μαζι... στη πίσω μπαγκαζιέρα δεν είχα τπτ μόνο για τα κράνη και ψιλολόγια... οπότε καταλαβαίνεις οτί για μένα προσωπικά αυτό που λες δεν ισχύει... από την άλλη αν πάς διπλός νομίζω πως 50 λίτρα για καλοκαιρινί ενδυμασία φτάνουν και περισσεύουν... Ξενοδοχείο ρουχαλάκια όμορφα και ωραία... ταξίδι πας όχι μετακόμιση... αν τώρα εσύ έχει μπλέξει με κοπέλα - μητσο ο μεταφορέας... πάνε με αυτοκίνητο εσύ γτ και τριπλέτα να πάρεις δε θα σου φτάσει!!!
τα πιστόνια δεν εσπαγαν παιδία λόγο της βενζίνης αλλά λόγο της ελαττωματικής παρτίδας... όσο για αυτό που λές ποιος θα αγόραζε? εγώ! εσύ τι μηχανάκι θα προτιμούσες να πάρεις δεύτερο χέρι χωρίς να ξέρεις ποιοι τα οδηγούσαν πριν... φορτομένο με:
α) Εξατμίσεις ολόκληρες απο μπροστά, σλικ λάστιχα, προγράμματα, φίλτρα, κατεβασμένες αναρτήσεις κτλ
ή
β) τριπλέτα, αναρτήσεις, χούφτες, ταξιδιώτική ζελατίνα ψηλή, θερμαινόμενα γκριπ κτλ???
εγω το β) θα διάλεγα γτ ο πρώτος μάλλον κανίβαλος θα ήταν και γκαζογκαβλάκιας... οπότε αν είχε και αέριο θα έλεγα ο τύπος είναι touring τύπος σίγουρα το πρόσεχε ποιο πολύ από αυτόν με το α).... κάνω λάθος???
υ.γ. υπόψιν πιστόνια άλλαξα και δεν είχα υγραέριο... δηλαδή τώρα τι έφταιγε η βενζίνη? 100αρα έβαζα και πάντα χαλαρή οδήγηση χωρίς σπασίματα και κόφτες...


john doufexi περί TDM είναι σαν την κολοκυθόπιτα... περί ορέξεως... anyway. Τώρα αυτό που λες έσκασες 12.000 και σκέφτεσαι για γκάζι... σώπα ρε άπλα... δηλαδή εσύ αν μπορείς να κάνεις την δουλειά σου με τα μισά χρήματα και να ξοδέψεις το κέρδος σου σε κάτι άλλο είναι γυφτιά? δηλαδή εγώ είμαι γύφτος έτσι? όχι απλά δεν είμαι μα...ας να πληρώνω νταβατζιλίκι χωρίς λόγο και αιτία... οι τύποι με τα cayenne δηλαδή που βάζουν υγραέριο είναι βλάκες? ή δεν έχουν λεφτά να βάλουν βενζίνη και δε μιλώ για τους 5 βλάκες που το αγόρασαν με 1000 δανεικά για να κάνουν την πόζα τους... στο εργασιακό μου περιβάλλον συνάδελφοι και επιχειρηματίες που βγάζουν τα χρήματά τους με τρέξιμο και καθημερινό άγχος τα λυπούνται τα χρήματα τους... και άς έχουν 5 βίλες και 3 κότερα (τρόπος του λέγειν) ο καθένας... δεν είναι μαγκιά να το παίζεις άπλας λέγοντας ότι είναι τιμή και καμάρι σου πληρώνοντας κάτι που μπορείς να το κάνεις ακριβώς το ίδιο με κάτι άλλο αλλά στα μισά λεφτά... βλακεία είναι και ανωριμότητα ιδιαίτερα στην σημερινή εποχή... την μηχανάκι την αγοράζουμε επειδή αυτή γουστάρουμε... σημασία δεν έχει σε ποια θα το βάλεις για να κάνεις οικονομία... αρκεί να είσαι στο όχημα που γουστάρεις και να μπορείς να κάνεις και την οικονομία... σκέψου το

Triumphakia είχα και εγώ το 4Τ 125 και το γνωρίζω απο πρώτο χέρι... 70.000 κμ σε 2 χρόνια ως φοιτητής... πήγε παντού σε όλη την Ελλάδα... πολύ καλό μηχανάκι αλλά δε σκάς μύτη εθνική οδό με 100 διότι δε γνωρίζω από που είσαι, αλλά υπάρχουν και οι ανηφόρες... και ξέρουμε πολύ καλά οτι εκεί με το ζόρι βλέπεις 65 πραγμάτικα (80 κοντερ) εκτός αν είσαι κατηγορία φτερού (όχι ζώου σαν εμένα με 95 κιλά.... ελααα δε θέλω σχόλια... χεχε ) anyway ο καθένας έχει θέσει ένα όριο στο image του δε θα το κρίνω εγώ αυτό και προς τιμή σου που σκας μύτη με το σκούτερ και γουστάρεις! εγώ όμως αν σκάσω μύτη με το scooter 100 κμ μακριά από την έδρα μου και είναι επιχειρηματίες με ανάλογο ύφος μάλλον δε θα έχουν την καλύτερη γνώμη για μένα... φαντάζομαι καταλαβαίνεις πως το εννοώ και χωρίς να θέλω να υποβιβάσω εσένα με αυτό που λέω!!!

Θα το ξαναπώ μην τυχόν είπα κάτι και παρεξηγήθηκα από κάποιον συμφορουμίτη... όλες οι γνώμες δεκτές και χωρίς παρεξηγήσεις!
White Tiger on the road...