Συμβατότητα κλειδαριών Triumph με Aprilia

Συμβατότητα κλειδαριών Triumph με Aprilia  

  Από: acratosa στις 30/12/2011 4:45 μμ.

Αγαπητοί συμφορουμίτες,
με αφορμή το πρόσφατο συμβάν με την λοπή και επανεύρεση του Τιγρη μου, εμαθα το εξής και ειπα να σας ρωτήσω, ειδικά τους παλαιότερους και εμπειρότερους:
Η μίζα (αφαλός) της Τ ειναι -κατά γενική ομολογία- για τα πανηγύρια. Πλαστικό με ενα μικρό μεταλλικό "χιτωνιάκι" από πάνω, μαρκας ιταλικής (Ζαρα, αν δεν κανω λαθος το ονομα). Ανοίγει με .. την καρδιά ενός μαρουλιού σαν τόνος RioMare. Πόσω μάλλον με ενα καλο κατσαβίδι..
υγ.Αντίθετα, οι αντίστοιχες κατασκευες σε V-strom, BMW Που ειδα, ειναι πληρως μαντεμενιες, κανοντας -τουλαχιστον- πολύ πιο δύσκολη την παραβίασή τους με το κλασσικό "κατσαβίδιασμα" από κάτω, που σπαει το περιβάλλον μέταλλο, αποκαλύπτει τον αφαλό και μετά η ενεργοποιηση της μηχανής ειναι παιχνιδακι..

Ανεξάρτητα απο το θέμα της ασφαλούς κατασκευής, το ερώτημα ειναι το εξής: Έμαθα ότι αντί των κλειδαριών Τ. (400 ευρω), μπορεί καποιος να βαλει αλλες ιταλικές (εν προκειμενω, Aprilia, που εχει -προφανως- ιδιο υπο-κατασκευαστη κλειδαριων με την Τ), Με κόστος μικρότερο από το μισό της Τ., καθώς ειναι ίδιες κλειδαριές..

Ξέρει κάποιος αν ισχύει αυτό;;; Αν γίνεται κλπ;

Ευχαριστω και ευχες για χρόνια πολλα σε ολους/όλες!!
Α

Re: Συμβατότητα κλειδαριών Triumph με Aprilia  

  Από: Σπυριδων στις 05/01/2012 2:17 πμ.

Οταν ειχα τον pegaso το 2003 ειχα μεινει δυο φορες απο κλειδαρια.Απο κατασκευης ειχε προβλημα,γιατι τα καλωδια του ρευματος μπαινουν σε δυο υποδοχες χωρις βαθος και ετσι οταν στριβεις το τιμονι σιγα σιγα ξεκολανε.Δεν παιρνουν "σκαψιμο" οι υποδοχες,γιατι ειναι πολυ κοντα η μια με την αλλη.Το 2005 που πηγαινα το μηχανακι για ανταλαγη με το capo(που δεν ειχε αυτο το προβλημα),εμεινα ακομα μια φορα στο δρομο για το μαγαζι.Μες στην ατυχια μου ειχα την τυχη οτι εμεινα διπλα σε ενα συνεργειο triumph.Ο μαστορας μου ειπε να παρω ενα κατσαβιδι,να βγαλω το φελο κατω απο την κλειδαρια να ξεκολησω τα καλωδια και να τα ενωσω και εφυγα.Το εκανα πανευκολα.Μου ειχε πει οτι και τα triumph ειχαν ιδιες κλειδαριες.Επειδη παρακολουθω απο πολυ κοντα την aprilia και οι καινουργοι pegaso εχουν ακομα το ιδιο προβλημα.Πρεπει να ειναι η ποιο μαπα και φτηνη κλειδαρια της αγορας.Οποτε μακρια απο aprilia ανταλακτικα.Φαντασου οτι αυτοι που εχουν pegaso καταργουν την κλειδαρια με μια πατεντα και βαζουν διακοπτη ον/οφ διπλα στο ντεποζιτο απο την κατω μερια για να ειναι κρυμενος

Re: Συμβατότητα κλειδαριών Triumph με Aprilia  

  Από: acratosa στις 05/01/2012 4:09 πμ.

Σπυριδων"Οταν ειχα τον pegaso το 2003 ειχα μεινει δυο φορες απο κλειδαρια.Απο κατασκευης ειχε προβλημα,γιατι τα καλωδια του ρευματος μπαινουν σε δυο υποδοχες χωρις βαθος και ετσι οταν στριβεις το τιμονι σιγα σιγα ξεκολανε.Δεν παιρνουν "σκαψιμο" οι υποδοχες,γιατι ειναι πολυ κοντα η μια με την αλλη.Το 2005 που πηγαινα το μηχανακι για ανταλαγη με το capo(που δεν ειχε αυτο το προβλημα),εμεινα ακομα μια φορα στο δρομο για το μαγαζι.Μες στην ατυχια μου ειχα την τυχη οτι εμεινα διπλα σε ενα συνεργειο triumph.Ο μαστορας μου ειπε να παρω ενα κατσαβιδι,να βγαλω το φελο κατω απο την κλειδαρια να ξεκολησω τα καλωδια και να τα ενωσω και εφυγα.Το εκανα πανευκολα.Μου ειχε πει οτι και τα triumph ειχαν ιδιες κλειδαριες.Επειδη παρακολουθω απο πολυ κοντα την aprilia και οι καινουργοι pegaso εχουν ακομα το ιδιο προβλημα.Πρεπει να ειναι η ποιο μαπα και φτηνη κλειδαρια της αγορας.Οποτε μακρια απο aprilia ανταλακτικα.Φαντασου οτι αυτοι που εχουν pegaso καταργουν την κλειδαρια με μια πατεντα και βαζουν διακοπτη ον/οφ διπλα στο ντεποζιτο απο την κατω μερια για να ειναι κρυμενος"


αυτο ακριβως λέω.. Αν όντως έχουν την ίδια -ομολογουμενως ΜΑΠΑ- κλειδαριά, γιατί να δώσω 400 € να παρω τις κλειδαριές της Τ και να μην παρω την εν λογω, ίδια, ψευτικη, ιταλικη με τα 40-50€;;

Re: Συμβατότητα κλειδαριών Triumph με Aprilia  

  Από: Polymhxanos στις 05/01/2012 4:29 πμ.

Αν βρεις μια από κάθε είδος, και δεις ότι όντως είναι ίδιες (=μπαίνει μέσα ο ίδιος τύπος κλειδιού) και ότι έχουν ίδια βάση και αποστάσεις τρυπών για τις βίδες που τις δένουν στην πλάκα, βεβαίως και μπορείς να το κάνεις.

Αν μάλιστα επιλέξεις η ανταλλακτικιά να έχει ίδια φορά κλειδί (αριστερόστροφο ή δεξιόστροφο δλδ) με το ήδη υπάρχον κλειδί για ντεπόζιτο-σέλλα, μπορείς να την πας σε ένα κλειδαρά να στην φτιάξει να ταιριάζει με το ήδη υπάρχον κλειδί, και έτσι να παραμείνεις με το ήδη υπάρχον κλειδί για όλα.

Κατά πόσο όμως είναι όντως ίδιες...άγνωστο. Εγώ θα ρώταγα κλειδαρά που φτιάχνει και κλειδιά ότο-μότο.

Σε κάθε περίπτωση δεν έχει ιμομπιλάιζερ η T. στις κλειδαριές της, οπότε η κλειδαριά στο τιμόνι είναι μόνο για να δείχνει η μοτό πλήρης, δεν προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο σε ασφάλεια, ακόμα κι αν είχε σώμα από το αδαμάντιο του γούλβεριν... Ο κλέφτης στην χειρότερη για αυτόν περίπτωση, βγάζει πάνω πλάκα, αφαιρεί κλειδαριά, κόβει καλώδια, ξαναβάζει πλάκα, ενώνει καλώδια, έφυγε... Για την καλύτερη δεν το συζητάμε καν.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Συμβατότητα κλειδαριών Triumph με Aprilia  

  Από: sinister στις 08/01/2012 11:40 μμ.

Τα κλειδια της Aprilia απο το 2007 τουλαχιστον κ μετα που ξερω εχουν ολα immobilizer
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html