τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα %$πίστονα ....

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: vagtyrp στις 21/12/2010 4:30 μμ.

έχεις δίκιο, θα το ψάξω παραπάνω. μέχρι στιγμής,γιατί ακόμα ποστάρουν στο σχετικό τόπικ τους, ο τύπος είχε 3 triumph όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο και τα πειράζει μόνος του.προφανώς μηχανικός...στο τελευταίο του τιγράκι σπάσανε μόνο.τα άλλα δύο δεν λέει τί ήταν. τα πιστόνια που χάλασαν σε αυτόν αλλά και σε άλλους ήταν όλα cast. κάποιοι έχουν βάλει τα forged και δεν έχουν πλέον πρόβλημα. ο συγκεκριμένος βάζει αυτά που είναι αριστερά στην φώτο που έβαλα πριν. δεν έχω καταλάβει ακόμα, και θα τον ρωτήσω αν τα κατασκευάζει αυτός, ή δουλεύει σε κάποια εταιρία. γενικά πολλοί τον ρωτάνε για τεχνικά θέματα. μπες στο www.tiger1050.com και με λίγο ψάξιμο θα βρεις πολλά ποσταρίσματα, και σίγουρα θα καταλάβεις περισσότερα από μένα, που δεν έχω ιδέα από μηχανολογικά,( αλλά το παλεύω να μάθω... )
επιπλέον τα cast & forged πιστόνια έχουν διαφορετικό part number, όπως λένε στα ποστ τους.
..νίκο το ψάχνω ακόμα και περιμένω και τα επόμενα ποσταρίσματά τους για να σου πω.

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: Sprinter στις 21/12/2010 5:07 μμ.

Εριξα μια ματιά σε μερικά θρεντ εκεί μέσα, δύσκολα βγάζεις άκρη. Μια ιστορία που διαφαίνεται είναι πώς κάτι άλλαξε από το 07. Αυτό συνάδει με αυτά που έχω πεί πλειστάκις πώς μοντέλα 05 και 06 του 1050 δεν έχουν βγάλει τε΄τοιο πρόβλημα.

ΑΥτό που ξέρουμε ούτως ή άλλως είναι πως από 07 άλλαξε και η ηλεκτρονική και το tuning για να καλύπτει νεώτερες προδιαγραφές θορύβου και κυρίως καυσαερίων. Η μέγιστη ροπή του κινητήρα ανέβηκε κάνα δυο χιλιάδες στροφές και ο κινητηρας δουλεύει φτωχότερα. Αυτά ειναι γνωστά.

Το speculation είναι πώς πιθανόν η αλλαγή αυτή επέβαλε την αλλαγή από σφυρήλατα σε χυτά πιστόνια (από ότι φαίνεται τα χυτά μοιάζει να έχουν ελαφρώς μικρότερη συμπίεση πράγμα που συνάδει με το φτωχότερο δούλεμα (βλε΄πετε και την εικόνα του βαγγου παραπάνω με τις διαφορές στον θάλαμο καύσης του μεσαίου από το δεξί).

Πιθανόν τα χυτά πιστόνια να μην είναι και ότι καλύτερο για αυτόν τον κινητήρα και δημιουργούν προβλήματα. Αγνοώ.

Αυτά για μια θεωρία εναλλακτική η και παράλληλη της κακής παρτίδας.

Εγώ έχω του 06 με 30000χλμ και δε καίω ούτε σταγόνα λάδι. Δε θα με κάνετε να πάω να τσεκάρω τι πιστόνια έχω όσο κι αν με τρώει η περιέργεια

ΑΝ κάποιος σκέφτεται να βάλει σφυρήλατα σε μοντέλο που ήρθε με χυτά θα του πρότινα να το σκεφτεί δυό φορές πρώτα (λόγω της διαφοράς στη συμπίεση) και αν το κάνει τουλάχιστον να βάζει πάντα super και ίσως να βάλει το off-road πρόγραμμα (με ανοιχτή εξάτμιση) επειδή αυτό δουλεύει κάπως πιο πλούσια κυρίως χαμηλά και με πολύ φορτίο όπου έχουμε και τους φόβους για προανάφλεξη.

Τώρα που το σκέφτομαι, αν και η ζημιά στα πιστόνια δεν είναι από προανάφλεξη, αν έχετε αγχος με το μηχανάκι σας δε θα τανε κακό να βάζεται πάντα super και ΝΑ ΜΗ ΡΕΤΑΡΕΤΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Το τελευταίο ισχύει για όλους του κινητήρες. Αν το πρόβλημα είναι από χαστούκισμα το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να οδηγείτε τον 1050 σαν να είναι μονολύλινδρος.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: vagtyrp στις 21/12/2010 5:28 μμ.

νίκοοοοοοοοοοοο! την συμπίεση γίνεται να την αλλάξεις, ώστε να ταιριάξουν τα σφυρυλατά; γιατί κάτι τέτοιο έκανε νομίζω ο τύπος.....θα του στείλω και pm το βραδάκι σήμερα ελπίζω να μάθω λεπτομέρειες.........

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: nfot στις 21/12/2010 7:32 μμ.

vagtyrp":hail: νίκοοοοοοοοοοοο! την συμπίεση γίνεται να την αλλάξεις, ώστε να ταιριάξουν τα σφυρυλατά; γιατί κάτι τέτοιο έκανε νομίζω ο τύπος.....θα του στείλω και pm το βραδάκι σήμερα ελπίζω να μάθω λεπτομέρειες........."


ΑΝ και για αλλον Νικο προοριζονταν η ερωτηση.
Παιζεις με τη φλατζα κεφαλης.
Λιγο πιο λεπτη = μεγαλυτερη συμπιεση.
Λιγο πιο χοντρη = χαμηλοτερη συμπιεση.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: johnygalan στις 21/12/2010 9:18 μμ.

Βρε που μας κατάντησε η Triumph... να αναρωτιόμαστε τι πιστόνια φοράει το μοτέρ μας
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: vagtyrp στις 22/12/2010 12:06 πμ.

nf"
vagtyrp":hail: νίκοοοοοοοοοοοο! την συμπίεση γίνεται να την αλλάξεις, ώστε να ταιριάξουν τα σφυρυλατά; γιατί κάτι τέτοιο έκανε νομίζω ο τύπος.....θα του στείλω και pm το βραδάκι σήμερα ελπίζω να μάθω λεπτομέρειες........."


ΑΝ και για αλλον Νικο προοριζονταν η ερωτηση.
Παιζεις με τη φλατζα κεφαλης.
Λιγο πιο λεπτη = μεγαλυτερη συμπιεση.
Λιγο πιο χοντρη = χαμηλοτερη συμπιεση."


ευχαριστώ νικόλα! θα το έχω υπόψιν μου για την επόμενη φορά......

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: nfot στις 22/12/2010 12:31 πμ.

vagtyrp"...
ευχαριστώ νικόλα! θα το έχω υπόψιν μου για την επόμενη φορά...... "


Πω πω, πολυ αισιοδοξος εισαι βρε Βαγγελη. Αντ εμε το καλο να τον παραλαβεις τον Τιγρη, να ηρεμησεις.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: Sprinter στις 22/12/2010 8:25 πμ.

vagtyrp":hail: νίκοοοοοοοοοοοο! την συμπίεση γίνεται να την αλλάξεις, ώστε να ταιριάξουν τα σφυρυλατά; γιατί κάτι τέτοιο έκανε νομίζω ο τύπος.....θα του στείλω και pm το βραδάκι σήμερα ελπίζω να μάθω λεπτομέρειες........."


Ασε τον αυτόν. Αυτός παίζει σοβαρά με τα μηχανακια. Τα πιστόνια που έχει φορέσει είναι overbored δηλαδή έχει αυξήσει τον κυβισμό με αύξηση της διαμέτρου (προφανώς με φάγωμα του κυλίνδρου και custom χιτώνια).

Ξαναλέω, το ποσοστό των προβλημάτων διεθνώς δεν είναι μεγάλο. Αν στην Ελλάδα πραματικά παρατηρείται μεγαλύτερο ποσοστό (αγνοώ αλλά κάτι τέτοιο ελέχθη πριν απο μερικές σελίδες εμμέσως από στόματος συμφρουμίτη που μετέφερε γνωμη μηχανικού που υποτίθεται ειχε ακούσει σχόλιο Εγγλέζου του εργοστασίου), και η στατιστική αυτή ανωμαλία δεν οφείλεται στις εισηγμένες παρτίδες, τότε 99.9% οφείλεται στις βενζίνες μας.... Βάζετε λοιπόν super για να είστε λίγο πιο σίγουροι και κόψτε το κρέας κάθε μέρα...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: Native στις 22/12/2010 11:18 πμ.

Έκανα μια ερώτηση πάντως σε πιστονάδες....wossner και pro-x δεν υπάρχουν.

Ανακαλώ και αυτο που είχα πει για τα custom πιστονια, διοτι

custom Wiseco υπάρχουν κατόπιν παραγγέλιας στον αντιπρόσωπο στην Θεσσάλονίκη και έχουν 280€ το ένα.

Βοηθειά μας...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: vagtyrp στις 22/12/2010 1:19 μμ.

Sprinter"
vagtyrp":hail: νίκοοοοοοοοοοοο! την συμπίεση γίνεται να την αλλάξεις, ώστε να ταιριάξουν τα σφυρυλατά; γιατί κάτι τέτοιο έκανε νομίζω ο τύπος.....θα του στείλω και pm το βραδάκι σήμερα ελπίζω να μάθω λεπτομέρειες........."


Ασε τον αυτόν. Αυτός παίζει σοβαρά με τα μηχανακια. Τα πιστόνια που έχει φορέσει είναι overbored δηλαδή έχει αυξήσει τον κυβισμό με αύξηση της διαμέτρου (προφανώς με φάγωμα του κυλίνδρου και custom χιτώνια).

Ξαναλέω, το ποσοστό των προβλημάτων διεθνώς δεν είναι μεγάλο. Αν στην Ελλάδα πραματικά παρατηρείται μεγαλύτερο ποσοστό (αγνοώ αλλά κάτι τέτοιο ελέχθη πριν απο μερικές σελίδες εμμέσως από στόματος συμφρουμίτη που μετέφερε γνωμη μηχανικού που υποτίθεται ειχε ακούσει σχόλιο Εγγλέζου του εργοστασίου), και η στατιστική αυτή ανωμαλία δεν οφείλεται στις εισηγμένες παρτίδες, τότε 99.9% οφείλεται στις βενζίνες μας.... Βάζετε λοιπόν super για να είστε λίγο πιο σίγουροι και κόψτε το κρέας κάθε μέρα..."


ευχαριστώ νίκο για το ξεκαθάρισμα.....επί την ευκαιρία τα πιστόνια που μου έστειλαν από την αγγλία, είναι για sprint....
άρα νίκο, βάζοντας 100άρα, έστω και αν πληρώνουμε παραπάνω κερδίζουμε τίποτα;
Native"Έκανα μια ερώτηση πάντως σε πιστονάδες....wossner και pro-x δεν υπάρχουν.


Ανακαλώ και αυτο που είχα πει για τα custom πιστονια, διοτι

custom Wiseco υπάρχουν κατόπιν παραγγέλιας στον αντιπρόσωπο στην Θεσσάλονίκη και έχουν 280€ το ένα.

Βοηθειά μας..."

άμα χρειαστεί θα τα βάλουμε συνεταιρικά...........

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: Sprinter στις 22/12/2010 1:46 μμ.

vagtyrp"
ευχαριστώ νίκο για το ξεκαθάρισμα.....επί την ευκαιρία τα πιστόνια που μου έστειλαν από την αγγλία, είναι για sprint....
άρα νίκο, βάζοντας 100άρα, έστω και αν πληρώνουμε παραπάνω κερδίζουμε τίποτα;


"


Χυτά φαντάζομαι είναι ε? Ρώτα τον Σάκη.

Κερδίζεις λιγότερα θέματα προανάφλεξης (πειράκια) και ουσιαστικά στην Ελλάδα καλύτερη καύση μια και η απλή είναι κατα μέσο όρο χάλια. Επίσης δίνεις στον βενζινά άλλη μια δυνατότητα να σε κλέψει με νοθεία....
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: Native στις 22/12/2010 1:53 μμ.

Sprinter"
vagtyrp"
ευχαριστώ νίκο για το ξεκαθάρισμα.....επί την ευκαιρία τα πιστόνια που μου έστειλαν από την αγγλία, είναι για sprint....
άρα νίκο, βάζοντας 100άρα, έστω και αν πληρώνουμε παραπάνω κερδίζουμε τίποτα;


"


Χυτά φαντάζομαι είναι ε? Ρώτα τον Σάκη.

Κερδίζεις λιγότερα θέματα προανάφλεξης (πειράκια) και ουσιαστικά στην Ελλάδα καλύτερη καύση μια και η απλή είναι κατα μέσο όρο χάλια. Επίσης δίνεις στον βενζινά άλλη μια δυνατότητα να σε κλέψει με νοθεία...."


Η έρχεσαι σε μένα και σου βαζω ενα προγραμμα με μικρότερο αβανς (91RON), όπως έχω κανει εγω και βάζεις κανονικη βενζινη πάλι....
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: vagtyrp στις 24/12/2010 3:44 μμ.

το μηχανάκι το παρέλαβα χθές από τον μαστροσάκη.........τί τέλειος ήχος....μου έλειψε...αν δεν είχε τόσο κρύο θα πήγαινα ξεκράνωτος!!!!!!!!!!!!
για τις επόμενες μέρες θα αγνοούμαι γιατί πρέπει να το ξαναστρώσω.........οπότε με το νέο έτος ( δηλαδή 1 ή 2 γενάρη δηλαδή ) θα παίξει βολτούλα.........όσοι πιστοί προσέλθετε! φυσικά θα ποστάρω προορισμό..............


νίκο τα πιστόνια ήταν χυτά, αν και δεν θυμάται σίγουρα ο σάκης..και μου είπε να πας να ασχοληθείς με κανα μηχανάκι της ηλικίας σου......................


όσον αφορά το θέμα της νέας εγγύησης θα ενημερώσω μόλις λάβω απάντηση από αγγλία! άντε καλές βόλτες!!!!!!!!!!!!!

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: nfot στις 24/12/2010 7:35 μμ.

Αντε μπραβο Βαγγελη. Με το καλο να ξαναερωτευτεις τον τιγρη σου.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: τελικά η triumph έχει ένα θέμα με τα γαμοπίστονα ....  

  Από: ATN PANOS στις 24/12/2010 8 μμ.

καλες βολτες κουμπαροβαγγελη
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.