ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;

Re: ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: ΑΓΓΕΛΟΣ στις 11/07/2008 1:01 μμ.

ΑΓΓΕΛΟΣ"να καιει λαδια (λιγα) το υπομενεις.... να χανει λαδια και να λερωνει το παντζακι απο το παντελονι και το μοτερ πως το αντεχεις αυτο???
1η περιπτωση απο την ντιζα του συμπλεκτη (χαμηλα στο καπακι του μοτερ), το παω Λυκοβρυση μου λεει ο βαγγελης δεν ειναι τιποτα το φτιαχνουμε λεει αλλα θελει ανοιγμα το καπακι απο το μοτερ!! 1μερα χωρις μοτο !! φαντασου τωρα ξενερωμα με 4000κλμ στο κοντερ να σου ανοιγουν πλαινο καπακι στο μοτερ

2η περιπτωση βλεπω στο γκαραζ κηλιδες λαδιου στο πατωμα ΑΡΚΕΤΕΣ!! τα χαπια μου λεω δεν ειναι δυνατον!!! η εξατμιση ειναι μεσα στα λαδια κατω απο το μοτερ γιατι εκει ειναι η τελικη καταληξη της διαρροης και μολις την βαζω μπροστα βρωμαει ο τοπος καμμενο λαδι!! δεν εχω προλαβει να την παω στην Λυκοβρυση γιατι εχω ποδι στον γυψο μεχρι τις 10/07/08 και με εχει φαει το αγχος να δω τι γινεται και απο που χανει λαδια!!!

Α!!!! ξεχασα να σας γραψω οτι στην 1η περιπτωση ανοιξαμε το πλαινο καπακι 2 φορες!! γιατι οταν εφτιαξαν την βλαβη τους ειχε ξεφυγει μια κατσαβιδια "περιποιημενη" πανω στο καπακι και οταν τους το πηγα παλι μου ειπαν ενταξει μωρε δεν ειναι τιποτα θα το βαψουμε και θα ειναι καινουριο............
ΑΛΛΕΣ 2 ΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΤΙΓΡΗ ΜΟΥ!! ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ!!!!
πες μου τωρα οτι δεν το ειδαν??? γιατι να μου δωσει τον τιγρη με την γρατζουνια??? επρεπε εγω να το δω??
τελος παντων τωρα περιμενω να δω τι θα γινει με την 2η περιπτωση απλα περιμενω να αναρωσω!!!"


ΧΤΕΣ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟΝ ΓΥΨΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΙ!!

και φυσικα σημερα πρωι πρωι το πηγα στον Βαγγελη στην λυκοβρυση και μου το εφτιαξε επιτοπου(εννοειτε μεχρι νακρυωσει το μοτο κλπ) μολις πριν λιγο πηγα να την παρω και μου λεει (οπως συνηθως καθυσηχαστικος) δεν ηταν τιποτα μωρε λιγο το λεκανακι εσταζε και το εσφιξα...
δεν νομιζω να θελει καθε λιγο και λιγακι σφυξιμο....
ΓΥΡΙΣΕ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΙ Γ_-_-_ ΚΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ ΠΛΕΟΝ!!

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: dbdrag στις 11/07/2008 4:22 μμ.

Σιδερένιος και καλές πτήσεις!

Αν είναι αυτός, μέχρι τώρα είμαι αρκετά ευχαριστημένος αφού ο άνθρωπος έκανε αυτά που θα έπρεπε να κάνει κάθε σωστός μηχανικός και επαγγελματίας.Και σε ελάχιστο χρόνο.....

Η συνέχεια θα δείξει.....μην την πατήσουμε και με αυτόν.....
Μετά θα το φτιάχνει ο αδερφός μου ή θα το στέλνω Αγγλία!

Τσιμουχάκια για αρχή,συμπίεση στο 18!

Αρνητικά, ο υπερβολικός χρόνος επιδιόρθωσης,τέλος του μήνα με αρχές Αυγούστου και το απαράδεκτο tiger 900 εξυπηρέτησης πελατών που φοβάμαι να το κυκλοφορήσω!
Πάλι καλά που κράτησα την πάπια...τίμιο ζωάκι αυτό!

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: minavag στις 23/07/2008 4:35 μμ.

ψηφιζω και εγω το συστημα αναθυμιασεων γιατι ειμαι παθων με το 995.Αλλα μετα την αλλαγη της βαλβιδας ολα καλα.Και εγω στον Βαγγελη στην Λυκοβρυση το παω και ειμαι ευχαριστημενος .

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: dbdrag στις 23/07/2008 6:42 μμ.

Μόλις τώρα μίλησα με τα κεντρικά,δηλαδή ο αδελφός μου που είναι μηχανικός και συμπερασματικά έχουμε ένα μοτέρ που είναι αρκετά ταλαιπωρημένο και θέλει σε αρκετά τμήματά του επισκευή.
Προσπαθώ μήπως καταφέρω να φιλοτιμηθούν οι ΑΓΓΛΟΙ και μου αλλάξουν μοτέρ.Αναφέρομαι σε κινητήρα 2000 χιλιομέτρων......που έκανε άλλα 4000 επιβαρυντικά χιλιόμετρα.Και με πολύ πιθανή εξέλιξη να χρειαστεί πάλι λύσιμο μετά το δέσιμο.
Αλλιώς θα προσπαθήσουν να μου δώσουν παραπάνω χρόνια εγγύηση....από τα δυο.
Δηλαδη και οι ίδιοι παραδέχονται το αυτονόητο,ότι ο κινητήρας κανονικά θέλει αντικατάσταση.

Για να δούμε την αντιμετώπιση της κατασκευάστριας εταιρείας σε ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα.

Αλλιώς πούλημα και τι παίρνουμε μετά??
Τίποτα στα τόσα ταλέντα του Τίγρη.....

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: ANDREAS στις 23/07/2008 8:36 μμ.

Δεν ξέρω για σας, εγώ παρόλο που μετά την επισκευή που μου έκανε ο Σάκης σταμάτησε να καίει λάδια ΔΕΝ πρόκειται να ξαναπάρω Ευρωπαϊκή μότο ΠΟΤΕ.

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: LevelOne στις 24/07/2008 8:46 πμ.

minavag"ψηφιζω και εγω το συστημα αναθυμιασεων γιατι ειμαι παθων με το 995.Αλλα μετα την αλλαγη της βαλβιδας ολα καλα.Και εγω στον Βαγγελη στην Λυκοβρυση το παω και ειμαι ευχαριστημενος ."

Το Tiger του 05 δεν εχει το ιδιο συστημα αναθημιασεων με το 1050

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: chris34 στις 24/07/2008 8:49 πμ.

Giati re file andrea tetoia apogoiteusi?epeidi sou ekege to mhxanaki ligo ladaki?e kai ?ola ftiaxnonte stous sostous mhxanikous kai den pezei rolo an to mhxanaki einai europaiko h giaponeziko!Ta panta simvenoun se OLA ta mhxanakia!!Tha sou pw ena trantaxto paradeigma kai meta vgale esi simperasma!O antiprosopos ston peiraia tis TRIUMPH o dimitris eixe ena mauro tiger 1050 kai gia diafimisi alla kai giati tou arese!Plin tis TRIUMPH emporeuete vevea kai alla mhxanakia!Logo tis megalis zitisis sta tiger to poulise to diko tou kai pire ena honda cbr 1000 kouti!!Se 15 meres tou ekapse EGEFALO!!!an den pisteueis auta pou leo pare sto INTERMOTO kai rota!Meta mou les esi gia to ladaki pou sou keei kai gia to oti einai europaiko!!Eidame kai ta giaponezika!!!Opos eipa kai prin ta panta simvenoun se ola ta mhxanakia anexeretos!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: dbdrag στις 26/07/2008 12:18 μμ.

Ανδρέα γνωρίζεις τι σου άλλαξε ο Σάκης?
Είσαι σίγουρος ότι σου έκαιγε 700ml στα 5000 χιλιόμετρα?
Και σου είπε ότι δεν είναι φυσιολογικό?
Γιατί σε εμένα είπε ότι 1,5 λίτρο ανά 2000 χιλιόμετρα είναι το φυσιολογικό και από εκεί και πάνω
υπάρχει πρόβλημα.
Απορώ.....

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: mixalakis στις 26/07/2008 4:22 μμ.

Μου φαίνεται λίγο παράξενο να είπε ότι 1.5 λίτρο ανά 2000 χλμ είναι φυσιολογικό!!!
Δηλαδή κάθε 5000χλμ έπρεπε να το καίει όλο;

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: dbdrag στις 26/07/2008 6:13 μμ.

mixalakis"Μου φαίνεται λίγο παράξενο να είπε ότι 1.5 λίτρο ανά 2000 χλμ είναι φυσιολογικό!!!
Δηλαδή κάθε 5000χλμ έπρεπε να το καίει όλο;"

ΕΛΑ μου ντε!Για αυτό ψάχνομαι και για αυτό τρελαίνομαι!
Είναι πολλά που σκέφτομαι γιατί δεν είναι το μόνο που συνέβη.
Απλά ΕΠΡΕΠΕ να την πληρώσω εγώ.Για ποιο λόγο μη με ρωτάς.

Θα μπορούσα τότε να ζητήσω άμεσα αντικατάσταση,ενώ τώρα θέλει ΜΕΓΑΛΗ προσπάθεια.Κόπο,χρόνο και χρήμα.
Και για αυτό το μυαλό μου κάνει περίεργες σκέψεις,αν πιστέψω ότι ξέρει τη δουλειά του.
Την πάτησα,έδειξα υπερβολική εμπιστοσύνη.
Οπότε καλό είναι όλοι να κρατάμε πάντα μια πισινή.Γιατί εκτός από μηχανικός είναι και επιχειρηματίας.

ΑΥΤΗ είναι η συμβουλή μου για το φόρουμ μέσα από την περιπέτειά μου.Πρόβλημα σοβαρό σε καινούργιο μηχανάκι?ΜΟΝΟ στα κεντρικά.

Και ότι λέω μπορώ να το ΑΠΟΔΕΙΞΩ βέβαια.Γιατί τα λόγια μεταφέρονται,διαστρεβλώνονται ενώ τα γραπτά...........αλλά δεν μου βγαίνει με τίποτα να τα παρουσιάσω.

Την Πέμπτη το παίρνω,θα αλλαχθούν τσιμουχάκια,έμβολα,χιτώνια,μπιέλες και μέταλλα.
Σασμάν είπαν ότι έκαναν έλεγχο και είναι εντάξει.....επειδή ακουγόταν ένα έντονο βουητό.

Όπως μου λένε για πλάκα οι φίλοι μόνο με μια βαριά θα σωνόμουν!
Μια στο κορμό και άντε να το φτιάξουν μετά!

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: ANDREAS στις 26/07/2008 7:49 μμ.

Αγαπητέ Chris33 τα βλέπεις και μόνος σου ότι δεν είμαι μόνος με το πρόβλημα. Είναι και άλλοι με μάλιστα χειρότερα. Μπορώ να σου αναφέρω τουλάχιστον άλλους 50 στα διεθνή forum (βλ. http://www.tiger1050.com κτλ.). Όσο αφορά τα γιαπωνέζικα σπάνια ακούγονται τόσο σοβαρά προβλήματα. Αν σε πετύχω πουθενά μιας και μένω και 'γω Πειραιά θα συζητήσουμε και από κοντά

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: Sprinter στις 26/07/2008 9:44 μμ.

dbdrag,

Το να σου είπε ο Σάκης ότι 1.5 λιτρο στα 2000 χλμ είναι φυσιολογικό μου φαίνεται ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΟΝΤΡΟ (μια και όπως είπε και ο Μιχαλάκης στις 4-5000 θα κόλαγε!) και για αυτό ΑΠΙΘΑΝΟ. Από την άλλη είμαι σίγουρος ότι πιστεύεις ότι λές, για αυτό είναι πιθανή μια παρεξήγηση.

Ξέρω ότι και ο Σάκης και ο Φίλιππος διαβάζουν το φόρουμ, οπότε ίσως θα πρέπει να περιμένουμε μια εξήγηση.

Από την άλλη η Τ σου αλλάζει τον μισό κινητηρα μέσα στη εγγύηση, καλό είναι αυτό νομίζω (καινούργια την είχες πάρει? γιατί μιλάς παραπάνω για 2000+4000 χλμ και μπερδεύτηκα).

Για την ουσία του προβλήματος τωρα τι να πώ? Μου φαίνεται περίεργο μια και είναι ο ίδιος κινητήρας γενικευμένα προβλήματα με τα λάδια να εχουν τα Tiger και οχι τα Sprint η τα Speed Triple... Αν πραγματικα υπάρχει καποιου είδους γενικό πρόβλημα ίσως οφείλεται σε κάποια κακή παρτίδα κάποιων εξαρτημάτων που έτυχε να χρησιμοποιηθούν σε παρτίδα 1050 που μπήκαν σε Tiger.

ΑΠό την άλλη είμαι σίγουρος ότι (ώς συνήθως) μόνο μερικοί από αυτούς που λένε για πρόβλημα πραγματικά έχουν, ενώ άλλοι νομίζουν ότι έχουν εκλαμβάνοντας την φυσιολογική κατανάλωση λαδιου για πρόβλημα ή μη μετρώντας σωστά την κατανάλωση του λαδιού τους.

Και τελος, χωρίς να αρνούμαι την πιθανότητα υπάρξης μεμονωμένων περιπτώσεων προβλημάτων να επαναλάβω αυτό που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε:

1. Ολα τα μηχανάκια ΜΠΟΡΕΙ να καίνε μετρήσιμη ποσότητα λάδι. Ειναι φυσιολογικό εντός κάποιων ορίων και δεν καίνε όλοι οι ίδιοι κινητήρες το ίδιο. Μεμονωμένες περιπτώσεις αστοχίας υπάρχουν και στα καλύτερα σπίτια δυστυχώς...Ψάχτε όλα τα φόρουμ για όλες τις μάρκες και θα βρείτε περιπτώσεις υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού.
2. Τα μηχανάκια στο στρώσιμο μπορεί να καίνε περισσότερο
3. Τα μηχανάκια με 'βίαιο' η αγωνιστικό στρώσιμο επίσης μπορεί να καίνε περισσότερο
4. Τα μηχανάκια που συχνά ζορίζονται από κρύα ή λειτουργούν συχνά σε συνθήκες όπου δεν προλαβαίνουν να ελθουν σε σωστη θερμοκρασία λειτουργιας (πχ σπίτι - περίπτερο-σπίτι), επίσης.
5. Τσεκάρουμε συχνά την στάθμη του λαδιού με τον σωστό τρόπο που περιγράφει το μανουαλ.
6. Αν έχουμε την εντύπωση πώς καίει περισσότερο από το φυσιολογικό τρέχουμε στο σερβις και απαιτούμε έλεγχο της συμπίεσης. Στα 3κύλινδρα Τ ο μεσαίος κύλινδρος είναι ο πιο ύποπτος. Επίσης τσεκάρουμε την βαλβίδα ανακύκλωσης λαδιών (crankcase breather).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: dbdrag στις 27/07/2008 3:05 πμ.

Sprinter δυστυχώς δεν είναι παρεξήγηση.Όπως είπα τα γραπτά μένουν.Τα δικά του γραπτά.
Τα ΕΧΩ σε μια σελίδα όλα αυτά που λέω και όλες τις κινήσεις του αγαπητού μηχανικού.Γραπτά που αποδεικνύουν ακόμα ότι 25 μέρες δεν έκανε τίποτα.Και δεν είναι μόνο άποψη δική μου αλλά και της επίσημης αντιπροσωπείας.
Εσύ θα έκανες περισσότερα με τα λεγόμενά σου.(αναφέρομαι στην έκτη παρατήρησή σου και όχι μόνο)
Απλώς θεωρώ φτηνό να κάτσω να τα σκανάρω....αν και θα έπρεπε.
Απλώς κρατάω το επίπεδο όπως κάποιοι εκτός φόρουμ δεν έχουν τη δυνατότητα.

Ο Φίλιππος μου είναι αρκετά συμπαθής,με τον Σακη ότι ήταν να πω το είπα.
Απλώς όπως διαφημίζεται και μπορεί πράγματι να είναι καλός μηχανικός,πρέπει να λέγονται και οι κακές στιγμές του. Και δεν ασχολούμαι άλλο μαζί του.Εξάλλου εγώ έχασα,εκείνος είναι μια χαρά.

Προσωπικά δεν με καλύπτει η εταιρεία.Η μηχανή ήταν καινούργια.Στις 2000 είδα το πρόβλημα.Στις 4000 πήγε για πρώτη φορά στο συνεργείο μετά από ραντεβού.Και άλλες 2000 που διήνυσε μέχρι να πάει στα κεντρικά.Χωρίς ραντεβού,πήγα και την παράτησα....

Για μένα το λιγότερο είναι η αντικατάσταση κινητήρα.Δηλαδη πότε πρέπει να ισχύουν οι νόμοι περί αντικατάστασης?4 μηνών μηχανή και 2000 χιλιόμετρων με πρόβλημα.Δεν είναι ασήμαντο να λύνεται και να γίνεται χίλια κομμάτια.

Άσε που δεν ξέρουν που οφείλεται η αστοχία.Και παραγγέλνουν τα ίδια υλικά.ΜΟΝΟ αοριστίες έχω ακούσει.
Εγώ δεν έχω εμπιστοσύνη σε αυτή τη μηχανή πια.

Συμφωνώ με όσα γράφεις αλλά τον τελευταίο καιρό έχω δει αρκετά tiger και μόνο tiger λυμένα.
Κάτι μπορεί να παρουσιάστηκε σε μια παρτίδα.Δεν ξέρω.....
Όταν τους ρώτησα γιατί συμβαίνει αυτό,μου απάντησαν ότι είναι ΤΟ μόνο που πουλάει τόσο......

Το μηχανάκι είναι καλό και θέλω να το κρατήσω.Η Triumph δεν βοηθάει.
Και σε μένα αρέσουν τα triumph περισσότερο από τα Ιαπωνικά.Ούτε λόγος για συγκρίσεις.

Ας το πάρω με το καλό την Πέμπτη και μακάρι να το χαρώ.Είναι και η πρώτη μου μηχανή.....

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: Sprinter στις 27/07/2008 9:25 πμ.

Αντικατάσταση κινητήρα (ή πιο εύκολα μηχανής) μόνο δικαστικά μπορείς να ελπίζεις...

Με σωστή δουλειά ο κινητήρας θα γίνει σαν καινουργιος. Προφανώς τα ίδια ανταλλακτικά σου παραγγέλνουν. Τι να σου παραγγείλουν από Καβασάκι?? Να τον προσέξεις και να τον στρώσεις σωστά. Αν αυτή είναι η πρώτη σου μηχανή ίσως να χρειαστείς τη βοήθεια πιο έμπειρου στο στρώσιμο. Δεν είναι ευκολο αλλα ουτε και πολύ δύσκολο να καταστρεψεις κινητήρα απο κακή χρήση κυρίως στο στρώσιμο... Το χειρότερο είναι το οδήγημα με πολύ λίγες στροφές (ρετάρισμα ή lugging), το απότομο άνοιγμα του γκαζιού από πολύ χαμηλά και το ξέσκισμα από κρύο.

Στα περί Σάκη δεν έχω να σχολιάσω τίποτα, απλώς να πώ ότι πολλοί εδώ μέσα είναι ευχαριστημένοι. Αν θέλει ας σχολιάσει αυτός μια και μόνο τη μία πλευρά έχουμε ακούσει.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: dbdrag στις 27/07/2008 10:24 πμ.

Γνωρίζω ότι είναι δύσκολη η αντικατάσταση τώρα.Τότε, όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα δεν ήταν.
Είναι το κρίσιμο πρώτο εξάμηνο που μπορείς να επιτύχεις πολλά.Αυτό με έκαναν να το χάσω.

Γνωρίζω αρκετά καλά τι συμβαίνει στις επισκευές.Δεν είναι μόνο να παραγγείλουν τα ανταλλακτικά.Και όχι από Καβασάκι!
Απλώς υπάρχει μια τεχνική έκθεση που εξετάζουν το πρόβλημα,τα ανταλλακτικά πρέπει να σταλούν για έλεγχο,νέα τεχνική έκθεση.Όλα αυτά γίνονται για προφανείς λόγους.Σε περίπτωση που υπάρχει γενικευμένο πρόβλημα.Δεν είναι μόνο να σου επισκευάσουν τη μηχανή.Αόριστα, αστοχία υλικού δεν με κάνει να εμπιστεύομαι τη μηχανή που πρόκειται να παραλάβω μετά την επισκευή.
Ελπίζω αυτά να γίνονται.Να φτιαχτεί και να δουλέψει σωστά.

Σωστά για το στρώσιμο.Είναι η πρώτη δική μου μηχανή,οδηγώ μηχανές αρκετά χρόνια.

Κάτι τελευταίο για το Σάκη.
Ότι και να πει πραγματικά δεν με ενδιαφέρει.Ότι ήταν να πει μου το είπε.

ΑΛΛΑ και σε εσένα που φαίνεται ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΟΝΤΡΟ το 1.5 λίτρο στα 2000 χλμ, είμαι περίεργος γιατί το έγραψε.Αυτό μόνο αρκεί για να βγουν κάποια συμπεράσματα χωρίς να ακουστεί η δική του πλευρά.

Γιατί η πλευρά του μόνο να ακουστεί,κοινώς να πει ότι θέλει και όπως το θέλει.
ΑΛΛΑ από τη δική μου πλευρά και θα ακουστεί αλλά και θα διαβαστεί.

Αν είναι να το κάνουμε δίκη ας έχουμε και τα αποδεικτικά στοιχεία!

Τέρμα λοιπόν ο Σάκης για μένα.Εξάλλου είμαι ένας δυσαρεστημένος στους τόσους ευχαριστημένους.
Η δική μου μοναδική αρνητική άποψη δεν είναι μεγάλης και ισχυρής σημασίας.

Και σίγουρα είναι ενοχλητικό για το φόρουμ να το συνεχίσω.Το καταλαβαίνω ότι είναι σπαστικό......
Σας έπρηξα λιγάκι.....

Οπότε από δω και πέρα νέα για την επισκευή και ΟΛΑ να πάνε καλά!

Αρκετά σκάσαμε,ας κάνουμε τα μπανάκια μας!
Με ένα xt-άκι ,άντε για λίγο!