REMUS διπλή...

REMUS διπλή...  

  Από: tamis στις 07/11/2009 8:26 μμ.

Ρε παιδιά βρήκα ένα προιόν της Remus στο Ebay...



http://cgi.ebay.co.uk/Triumph-Tiger-105 ... 2a025ddec7

είναι δυνατόν να είναι αυθεντικό προιόν της Remus για τον Τίγρη μας? και το λέω γιατι εγώ δε την βρίσκω στο online shop της Remus...
και ενα δευτερο... μήπως θα παρα είναι ελεύθερη και θα χάνει στα ψηλά???
White Tiger on the road...

Re: REMUS διπλή...  

  Από: Aris. στις 07/11/2009 9:29 μμ.

το τελικο ειναι γνωστο σε ολους πιστευω , ειναι το powercone της remus για το tiger ,απλα νομιζω κανανε ενα custom χταποδι 3-1-2 .
Να σου πω την αληθεια , μου αρεσει πιο πολυ με 2 τελικα τωρα που το βλεπω

Ε τωρα για το "ελευθερη" ... Ολα αυτα τα τελικα , ενω τα κρατα στο χερι,κοιτας απο την μια και βλεπεις μια χαρα απο την αλλη ...

Εdit: Αυτο που δεν καταλαβαινω ....

"This does not require any fuelling modifications. This will fit straight on, and will run fine. This will not cause damage to your engine/bike - Fully dyno-developed!"

... ειναι, πως γινεται μια ολοσομη εξατμιση να μη χρειαζεται και ενα αναλογο προγραμμα ή PCIII.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: REMUS διπλή...  

  Από: tamis στις 07/11/2009 9:36 μμ.

δε ξέρω πάντος αν μπούνε αυτές μαζι με ένα ΚΝ φίλτρο, και το πρόγραμμα που δίνει η Τ για τις Arrow, πιστεύω ότι το μηχανάκι θα πάρει αυτό που χρειάζεται αυτα τα 10 αλογακια πχ....
White Tiger on the road...

Re: REMUS διπλή...  

  Από: Sprinter στις 07/11/2009 9:42 μμ.

Ναι σιγά μη πάρει και 40
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: REMUS διπλή...  

  Από: johnygalan στις 07/11/2009 9:48 μμ.

Eγω φοράω την μονή, οταν την πήρα απο τον Σπηλιώτη (στο περιστέρι) είχε και την διπλη σαν και αυτην ολόσωμη με λαιμούς. Δεν ξέρω αν φέτος την έχει σταματήσει
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:41, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: REMUS διπλή...  

  Από: Aris. στις 07/11/2009 9:49 μμ.

Κοιτα , συγκεκριμενα για το tiger εχω ακουσει οτι περνει ευκολα αρκετα αλογα αμα του δωσεις full αερα + το προγραμμα. Λενε οτι ειναι το πιο φιμωμενο μοτερ απο τα triumph.
Αμα κοιταξεις σε ενα πολυ παλιο ποστ ενα παλικαρι ειχε κανει κατι στο φιλτροκουτι (δε θυμαμε) μαζι με το ΚΝ και το προγραμμα και ειχε ανεβασει στο youtube τη δυναμομετρηση να διχνει 120φευγα αλογα /τροχο.
θυμαμε ολοι τον γιουχαραμε τοτε οτι μαλλον εδιχνε οτι να'ναι το δυναμομετρο
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: REMUS διπλή...  

  Από: johnygalan στις 07/11/2009 9:49 μμ.

Sprinter"Ναι σιγά μη πάρει και 40 "

" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: REMUS διπλή...  

  Από: liberal στις 08/11/2009 12:02 πμ.

Είναι αυθεντικό προϊόν της REMUS, δημιουργεί όμως δύο σημαντικά προβλήματα.

Το πρώτο (διορθώνεται ευκολότερα) είναι ότι λιώνει την πλαστική καρίνα, καθώς η διάμετρος των σωλήνων του χταποδίου είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή και πλησιάζει πολύ κοντά στο πλαστικό.

Το δεύτερο και σημαντικότερο είναι ότι εκτός από τους καταλύτες, καταργεί και τον αισθητήρα λ, με αποτέλεσμα να μπερδεύει τον εγκέφαλο και να μην μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να αποδόσει τα μέγιστα. Αυτό διορθώνεται με την τοποθέτηση παράλληλου εγκεφάλου (κόστος περίπου στα 1000 ευρώ από έρευνα που έκανα) και μερικές δεκάδες δυναμομετρήσεις, ώστε να ρυθμιστεί κατάλληλα για όλες τις συνθήκες...

Επίσης, μπορεί να διορθωθεί με τρύπημα του σωλήνα και τοποθέτηση εκ νέου του αισθητήρα, αλλά, σε διαφορετική γωνία από αυτή που είναι τοποθετημένος τώρα, με αμφίβολο αποτέλεσμα και αλλαγή καλωδιώσεων κλπ. Πιθανότατα, στην νέα του θέση ο αισθητήρας θα είναι πλήρως εκτεθειμένος σε πέτρες, νερά, πεζοδρόμια, παπάκια, γιαγιάδες, ή ό,τι άλλο γουστάρετε να περνάτε από πάνω...

Το κόστος (αρχές του 2009) μειώθηκε από τα 1600 στα 1200 ευρώ, πιστεύω όμως, πως η συνολική επιβάρυνση θα πλησιάζει τα 3000 ευρώ.

Για την ιστορία να πω πως συνάντησα σε τρεις περιπτώσεις την συγκεκριμένη εξάτμιση, η τελευταία στο δυναμόμετρο του Κώστα Σκαφίδα στον Πειραιά.

Περι ορέξεως βέβαια...
Δημήτρης

Re: REMUS διπλή...  

  Από: Aris. στις 08/11/2009 12:12 πμ.

liberal" Πιθανότατα, στην νέα του θέση ο αισθητήρας θα είναι πλήρως εκτεθειμένος σε πέτρες, νερά, πεζοδρόμια, παπάκια, γιαγιάδες, ή ό,τι άλλο γουστάρετε να περνάτε από πάνω...

Περι ορέξεως βέβαια..."






Κατα τα αλλα ενδιαφερουσα απαντηση μπορω να ομολογησω
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: REMUS διπλή...  

  Από: Sprinter στις 08/11/2009 12:50 πμ.

Aris."Κοιτα , συγκεκριμενα για το tiger εχω ακουσει οτι περνει ευκολα αρκετα αλογα αμα του δωσεις full αερα + το προγραμμα. Λενε οτι ειναι το πιο φιμωμενο μοτερ απο τα triumph.
Αμα κοιταξεις σε ενα πολυ παλιο ποστ ενα παλικαρι ειχε κανει κατι στο φιλτροκουτι (δε θυμαμε) μαζι με το ΚΝ και το προγραμμα και ειχε ανεβασει στο youtube τη δυναμομετρηση να διχνει 120φευγα αλογα /τροχο.
θυμαμε ολοι τον γιουχαραμε τοτε οτι μαλλον εδιχνε οτι να'ναι το δυναμομετρο "



Και τι άλλαξε για να μην τον γιουχάρουμε και τώρα?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: REMUS διπλή...  

  Από: Aris. στις 08/11/2009 2:59 μμ.

εγω ρωτησα ενα μηχανικο και μου ειπε πως οντως συγκεκριμενα το tiger μπορει να παρει ικανοποιητικα αλογα απο αυτη τη βελτιωση. Γιατι το εχουν πολυ φιμωμενο , βενζινη-αερα , απο το εργοστασιο ...

τεσπα , οτι ακουσα και οτι ειδα , λεω .
Δεν γνωριζω περι του θεματος
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: REMUS διπλή...  

  Από: CHRISTOS στις 08/11/2009 11:45 μμ.

file to monadiko problhma pou isos na exeis me thn 2plh einai oti h dexia bgazei perisotera kausaeria apo thn aristerh logo gonias exagoghs kausaerion.me kalo ru8misma kai extra opes sto filtrokouti xoris aparaithta na baleis parallhlo eggefalo 8a deis 120+hp.teleia kai paula.-sou proteino naq topo8eth8oun oso pshlotera ginetai.akribos kato dhladh apo ta pathmata sunepibath.me extra eggefalo 125+.(se opoio dunamometro kai na pas ayto 8a deis)

 

  Από: tamis στις 09/11/2009 12:22 πμ.

οπότε έχουμε και λεμε:

1 διπλη Remus με το χταπόδι της απο μπροστά
2 πατέντα του φιλτροκουτιού για περισσότερο αέρα
3 πέρασμα αγωνιστικού χάρτη της Triumph (που δινεται μαζι με τις Arrow)

αυτα δεν άλλαξες? αν κανω λάθος διόρθωσε με σε παρακαλώ.
τι διαφορά είδες, τραβάει παντού καλύτερα? εδωσε παντού δύναμη? έχασε κάπου? λες όσο ποιο ψηλα γίνεται... γιατι οσο ποιο ψηλά γίνεται? εκεί που είναι η μαμα εξάτμισει μπαίνει? και φυσικά τι σου στοίχησε η όλη δουλεία?
White Tiger on the road...

Re: REMUS διπλή...  

  Από: vakis75 στις 09/11/2009 11:40 πμ.

liberal"Είναι αυθεντικό προϊόν της REMUS, δημιουργεί όμως δύο σημαντικά προβλήματα.

Το πρώτο (διορθώνεται ευκολότερα) είναι ότι λιώνει την πλαστική καρίνα, καθώς η διάμετρος των σωλήνων του χταποδίου είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή και πλησιάζει πολύ κοντά στο πλαστικό.

Το δεύτερο και σημαντικότερο είναι ότι εκτός από τους καταλύτες, καταργεί και τον αισθητήρα λ, με αποτέλεσμα να μπερδεύει τον εγκέφαλο και να μην μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να αποδόσει τα μέγιστα. Αυτό διορθώνεται με την τοποθέτηση παράλληλου εγκεφάλου (κόστος περίπου στα 1000 ευρώ από έρευνα που έκανα) και μερικές δεκάδες δυναμομετρήσεις, ώστε να ρυθμιστεί κατάλληλα για όλες τις συνθήκες...

Επίσης, μπορεί να διορθωθεί με τρύπημα του σωλήνα και τοποθέτηση εκ νέου του αισθητήρα, αλλά, σε διαφορετική γωνία από αυτή που είναι τοποθετημένος τώρα, με αμφίβολο αποτέλεσμα και αλλαγή καλωδιώσεων κλπ. Πιθανότατα, στην νέα του θέση ο αισθητήρας θα είναι πλήρως εκτεθειμένος σε πέτρες, νερά, πεζοδρόμια, παπάκια, γιαγιάδες, ή ό,τι άλλο γουστάρετε να περνάτε από πάνω...

Το κόστος (αρχές του 2009) μειώθηκε από τα 1600 στα 1200 ευρώ, πιστεύω όμως, πως η συνολική επιβάρυνση θα πλησιάζει τα 3000 ευρώ.

Για την ιστορία να πω πως συνάντησα σε τρεις περιπτώσεις την συγκεκριμένη εξάτμιση, η τελευταία στο δυναμόμετρο του Κώστα Σκαφίδα στον Πειραιά.

Περι ορέξεως βέβαια..."


ο αισθητηρας δεν καταργειται,η καρινα βαζεις απο μεσα μονωτικο υλικο και δεν λιωνει,δεν χρειαζεται παραλληλο εγκεφαλο,ρυθμιζεται ευκολα.-αν θες βαζεις ενα powerjet.εχοωοδηγησει για αυτο στο λεω.δεν μπορουσα να το κρατησω στα χερια μου...

Re: REMUS διπλή...  

  Από: CHRISTOS στις 09/11/2009 3:01 μμ.

file geia sou.oson afora to upsos topo8ethshs pou elega ennoo na mpoun oi exatmhseis akribos kato apo ta maspie sunepibath(h remus mpainei kato oxi ekei pou einai h ergostasiakh) alla oson to dunato pio konta se ayta dioti einai sto mati pio oraia.den xero aythn thn stigmh thn timh alla rotas.to filtro prepei na einai auto me ton megalutero deikth pohs aera.dhladh kubhka aera ana ora.oxi aparaithta to pio eponumo alla to pio eleu8ero.peripou 140-160 euro.tis tripes mporeis na tis kaneis monos alla oxi epi topou bgale to kouti tripa to apo thn mprosta pleura -oso ginetai-opes 12-14mm,ka8arise to kala kai meta zhta apo ton sunergath tou ''SPILIOTIS'' apo opou agorases tis exatmhseis na perasoun to programma xoris extra epibarhnsh.prosoxh prepei na do8ei meta thn topo8ethsh tou programmatos sta skasimata.pi8anon ligh ru8mhsh gia na meio8ei h metakaush.to problhma tuxon uper8ermanshs ths karunas 8a to antimetopiseis ''xurizintas'' esoterika elafra thn karina alla me megalh prosoxh.kalh dunamh kai edo eimaste gia oti mporo na boh8hso.