Δεν ξερω τι να κανω πια..

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: alki_viades στις 09/10/2009 5:38 μμ.

Sprinter"Για το άλλο όπως καταλαβαίνεις διάγνωση remote δεν μπορούμε να κάνουμε. Εγω πάντως όταν ανοίγω δεν ακούω τίποτα γιατι κάνει πολλή φασαρία η εξάτμιση και φοράω πάντα και κράνος Το καλοκαίρι που κυκλοφόρησα λίγο στο νησί ξεκράνωτος νόμιζα πώς θα σπαγε ο κινητήρας αλλα ξαναφόρεσα κράνος και όλα εντάξει "


Σε λιγο μετα απο καθε σερβις θα μας κανουν δωρο κι ωτασπιδες
!

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: Sprinter στις 09/10/2009 5:46 μμ.

Ο κινητήρας αυτός ειναι εκ γενέσεως (βλέπε καμμια 20ριά χρόνια) θορυβώδης. Δε σημαίνει ότι σπάει κι όλας.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: Sprinter στις 09/10/2009 6:45 μμ.

1. ΤΟ ΘΟΡΥΒΩΔΕΣ ΚΟΥΜΠΩΜΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ (ΚΥΡΙΩΣ ΑΜΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΛΙΓΑΚΙ ΤΟ ΛΑΔΑΚΙ) ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ. Δεν ειναι αυτοκίνητο, μηχανή ειναι με ασυγχρόνιστο κιβώτιο.

2. Ο ΗΧΟΣ ΑΠ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΝΕΚΡΑ, ΕΠΙΣΗΣ

TA XOYME ΠΕΙ 200 ΦΟΡΕΣ.

Αυτα πατε και λετε στους μηχανικους και μετα οταν πραγματικα κατι εχει δε σας πιστευουν.

Ωρες - ωρες αναρωτιεμαι αν ειχατε αλλο μεγαλο μηχανακι στη ζωή σας (εκτός ίσως από Χοντα).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: Sprinter στις 09/10/2009 7:41 μμ.

Η θα μαγνητοφωνησεις τον θόρυβο και θα μας τον παιξεις (!!!) ή θα πας στον μηχανικό σου..
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: chris34 στις 10/10/2009 7:36 πμ.

Εχετε ακουσει τα περισσοτερα 1000αρια μην πω και ολα πως κανουν οταν κουμπωνουν την 1η ζεστα η κρυα;
Στα φαναρια διπλα σας δεν τα εχετε ακουσει ποτε;
Μην τρελενεστε με τα κουμπωματα.
Υπαρχει διαφορα οταν κουμπωνει αμεσως η ταχυτητα και ας κανει θορυβο απο το να τριβονται μεταξυ τους τα γραναζια μεχρι να κουμπωσει.
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: Sprinter στις 10/10/2009 8:30 πμ.

Και δεν το χαιδέυουμε το κιβώτιο. Από 1η σε 2η θέλει αποφασιστική κίνηση. Βάλτε και καμμια μποτούλα να δείτε πως φτιάχνει το κιβώτιο... Οποιος γνωρίζει πώς δουλεύει το κιβώτιο δεν απορεί που κάνει θόρυβο στην πρώτη και την δεύτερη, ουτε γενικώς στα κατεβάσματα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: Aris. στις 10/10/2009 11:32 πμ.

Sprinter"... και θα μας τον παιξεις (!!!) ή θα πας στον μηχανικό σου.."



Oχι, να μη μας τον παιξει !!! ...

Ας παει στον μηχανικο του , να του τον παιξει !!!



================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: sprint900 στις 11/10/2009 12:43 πμ.

Sprinter"Η θα μαγνητοφωνησεις τον θόρυβο και θα μας τον παιξεις (!!!) ή θα πας στον μηχανικό σου.."





Τα σέβη μου , χα χα χααχαχα .

Εμένα πάντως το σασμαν στο παλαιόν αλλα ακομα χωρίς προβλήματα με τα 79000κμ sprint 900 του 97 , βούτυρο και πρώτη χωρίς γκλανκ , διαφωνώ δεν είναι μόνο τα honda , ορισμένα βέβαια με καλό σασμαν , βλέπε βαραντερο .

Η δικιά μου γενιά κινητήρες είναι άθραυστοι και με υπέροχα σασμαν .
Ας είναι καλα ο πόλεμος απο τα ειδικά , hondo περιοδικά που τα έθαψαν τότε , ψηλό κέντρο βάρους μπλα μπλα και σχετικά κουραφέξαλα
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: Tpap στις 13/10/2009 6:36 μμ.

Σωστός ο sprinter...

Ψάξτε και βρείτε κανα ΣΩΣΤΟ λάδι, ρυθμίστε συμπλέκτη, και προσέξτε την βενζίνη.

Κατά την αλλαγή, κοφτή κ αποφασιστική κίνηση χωρίς χαζέματα. Πριν βάλετε 1η, κρατήστε πατημένο τον συμπλέκτη για μερικά δεύτερα και ρίξτε και καμιά ψιλογκαζιά να ξεκολλήσουν τα δισκάκια...

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: Sprinter στις 13/10/2009 6:38 μμ.

Tpap"Σωστός ο sprinter...

Ψάξτε και βρείτε κανα ΣΩΣΤΟ λάδι, "


Μη ΟΧΙ ΜΗ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΦΤΟΥ................................
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: nfot στις 13/10/2009 7:38 μμ.

Ενας αλλος παραγοντας που προκαλει δυσκολιες στις αλλαγες ταχυτητων ειναι η κακορυθμισμενη αλυσιδα. Μην την παραμελητε.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: jimalex στις 15/10/2009 7:25 μμ.

Sprinter"
Tpap"Σωστός ο sprinter...

Ψάξτε και βρείτε κανα ΣΩΣΤΟ λάδι, "


Μη ΟΧΙ ΜΗ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΦΤΟΥ................................"



πρέπει να το κούμπωσες το υπογλώσσιο μόλις είδες την λέξη ΛΑΔΙ

Πάμε άλλη μια... V300? MOBIL1? CASTROL? SHELL? ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ? η ΣΟΓΙΕΛΑΙΟ
The Locksmith of the Forum.

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: ΑΓΓΕΛΟΣ στις 19/10/2009 4:26 μμ.

Sprinter"
Tpap"Σωστός ο sprinter...

Ψάξτε και βρείτε κανα ΣΩΣΤΟ λάδι, "


Μη ΟΧΙ ΜΗ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΦΤΟΥ................................"


ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!

ΤΩΡΑ ΠΟΕ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΟΛΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΤΙ ΛΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ!!!!!
ΓΥΡΙΣΕ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΙ Γ_-_-_ ΚΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ ΠΛΕΟΝ!!

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: Γιωργος στις 20/10/2009 1:09 μμ.

κατ΄αρχήν παίδες δεν είναι σωστό να σχολιάζετε αρνητικά ή ειρωνικά την όποια απορία έχει ο κάθε φίλος που γράφει στο φόρουμ. Δεν είναι απαραίτητο πως όλοι πρέπει να γνωρίζουν μηχανολογία ή οτι πρέπει να έχουν αλλάξει δέκα μηχανάκια ο καθένας για να έχουν άποψη πως λειτουργεί το κάθε ένα. Εξάλου ο σκοπός ύπαρξης του φόρουμ είναι η κουβέντα και η ανταλλαγη πληροφοριών και αποψεων όπως όταν πίνετε καφέ .Εξάλλου την τελική εκτίμηση θα την κάνει ο τεχνίτης που θα έχει στα χέρια του το μηχανάκι. Αυτά οσον αφορά τον σχολιασμό μου για τις απαντησεις - παρατηρήσεις σας.

Τώρα με το θέμα του σασμάν ή το κροτάλισμα του κινητήρα μπορώ να δώσω κάποιες απαντήσεις από την εμπειρία μου στα TRIUMPH καθώς και σε πολλά γιαπωνέζικα που φτιάχνω.

1. Σασμάν. Η αλήθεια είναι πως το σασμάν στα πρώτα 4-5 χιλιάδες χλμ είναι άριστο. Αθόρυβο και με σίγουρες αλλαγές. μετά σιγά σιγά αρχίζει να ακούγεται ένας υπόκοφος "χοντρός" θόρυβος ο οποιος όμως σταματα μόλις παταμε τον συμπλέκτη. Αυττό δεν είναι ανησυχητικό γιατί είναι η ανοχές που εχει η καμπάνα. και μόλις πατας τον συμπλέκτη ουσιαστικά της "κρατάς" γιαυτό και δεν ακούγεται, το 95% των μοτοσυκλετών που λειτουργούν με υγρό πολύδισκο ακούγοντε, δε σημαίνει οτι θα σπάσει. Βέβαια αν ο θόρυβος μεγαλώνει συνέχεια τότε πρέπει να το δεί μάστορας μήπως θέλει αλλαγή η καμπάνα.(Σπάνια περίπτωση σε TRIUMPH)
O Θόρυβος στην πρώτη υπάρχει από πολλούς παραγοντες.
Αρύθμιστη ντίζα συμπλέκτη, χαλαρή αλυσίδα, στροφές κινητήρα ψηλά(κυρίως όταν είναι κρύο), λάθος πυκνότητα ή ποσότητα λαδιού, αβέβαιο πάτημα με το πόδι τον λεβιέ, κολλημένα δισκάκια συμπλέκτη.
Σωστή παρατήρηση είναι το πάτημα του συμπέκτη και μερικά μικρά μαρσαρίσματα στη νεκρά και το βασικότερο περιμένετε να ζεσταθεί το μοτέρ να πέσουν οι στροφές. Τα παλιότερα Τriumph 885 900 955 δούλευαν πιο ήπια ,ακόμη και στο ρελαντί , γιαυτό και προλάβαινε να συγρονίσει το σασμάν, και για έιμαστε και τελείως ειλικρινείς είχαν καλύτερα μέταλα με καλύτερο φινίρισμα γιαυτό ήταν και κατα πολύ ακριβότερα από τον ανταγωνισμό.
Τώρα όσον αφορά το κροτάλισμα που άλλοι θεωρούν οτι είναι πειράκια και άλλοι οτι είναι καδένα αυτό παίζει ανάλογα την περίπτωση. Όλοι οι κινητήρες όταν έιναι κρύοι ή κρεμασμένοι και δώσουμε τέρμα το γκάζι θα χτυπήσουν πειράκια, αυτό μην νομίζετε οτι είναι κάτι μεταλλικό που βαράει, αλλά είναι η κακή καυση που ακούγεται σαν χτύπημα. Η περίπτωση της καδένας εχει πιο ψιλό κτύπημα και ακούγεται συνήθως όταν ανοίγεις το γκάζι, σε σταθερές στροφές σταματάει και ξαναακούγεται όταν το κλείνεις, η καδένα του κινητήρα αρκεί να φανταστείτε οτι αντιδρά οπως η καδένα κίνησης. Στα πρώτα Τιger 07-08 υπήρξε σε μεγάλη συχνότητα βλάβη στην καδένα κινητήρα και στην γλύστρα απο τη μεριά του τεντωτηρα. Αν είναι η καδένα, είναι πολύ εύκολο για τον μηχανικο να το διαγνώσει αρκεί να πας απο εκεί.
Αυτά προς το παρόν θα τα πούμε πάλι

Re: Δεν ξερω τι να κανω πια..  

  Από: nfot στις 20/10/2009 5:13 μμ.

Και μη νομιζετε οτι τα πειρακια ειναι κατι αμελητεο. Αντιθετα μπορουν να δημιουργησουν μεγαλο προβλημα, συνηθως σε βαθος χρονου. Παντα να κρατατε τον κινητηρα "ζωντανο" και στις χαμηλες στροφες να ανοιγετε γλυκα το γκαζι ή κατεβασμα σχεσης-σχεσεων. Αλλιως, τα τρυπια πιστονια παραμονευουν.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.